abonnement Unibet Coolblue
pi_168708860
quote:
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
pi_168708917
:')_
pi_168708933
Wachten op weegmoment duurt lang.
  Eindredactie Games maandag 6 februari 2017 @ 13:02:24 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168708978
Je deed wel je best om hem vol te krijgen, he?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168708991
quote:
8s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:00 schreef LurkJeRot het volgende:
Wachten op weegmoment duurt lang.
Geloof je echt dat die komt? :')
waarschijnlijk heeft BvD weer iets bedacht. 1 x per half jaar een weegmoment ofzo

of pas een weegmoment zodra die begint met juicen :') :') :')
pi_168709018
quote:
4s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:02 schreef Oscar. het volgende:
Je deed wel je best om hem vol te krijgen, he?
Als je steeds hetzelfde posten 'je best doen' wil noemen, dan ja.
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:02 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

Geloof je echt dat die komt? :')
waarschijnlijk heeft BvD weer iets bedacht. 1 x per half jaar een weegmoment ofzo

of pas een weegmoment zodra die begint met juicen :') :') :')
Ja, ik heb nog steeds hoop!
  Eindredactie Games maandag 6 februari 2017 @ 13:07:29 #7
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168709089
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:04 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Als je steeds hetzelfde posten 'je best doen' wil noemen, dan ja.

Het was ook redelijk sarcastisch.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168709105
quote:
4s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Het was ook redelijk sarcastisch.
Sorry dan :@ Als ik me serieus erger aan gemiep op een forum word ik een soort forumhulk, zeg maar.
pi_168709145
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Sorry dan :@ Als ik me serieus erger aan gemiep op een forum word ik een soort forumhulk, zeg maar.
Als je je aangevallen voelt, word je heel onzeker bedoel je eigenlijk?
Niks interessants hier.
pi_168709219
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:09 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Als je je aangevallen voelt, word je heel onzeker bedoel je eigenlijk?
Nee, ik bedoel dat als mensen shit posten die me irriteert, ik dubbele posts ga plaatsen (zie vorig topic).
Verdere klachten of opmerkingen gaarne in vlogvorm doen.
pi_168709245
Het vorige weegmoment is inmiddels ook offline. Ik ben bang dat dit weinig goed belooft voor het weegmoment van vandaag.
pi_168709250
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:02 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

Geloof je echt dat die komt? :')
waarschijnlijk heeft BvD weer iets bedacht. 1 x per half jaar een weegmoment ofzo

of pas een weegmoment zodra die begint met juicen :') :') :')
Dat juicen gaat echt een succesverhaal worden.
pi_168709270
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:14 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Dat juicen gaat echt een succesverhaal worden.
Dacht even dat hij "juichen' bedoelde, ik snapte de post al niet :')
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:14 schreef Rectum het volgende:
Het vorige weegmoment is inmiddels ook offline. Ik ben bang dat dit weinig goed belooft voor het weegmoment van vandaag.
Ik weiger te geloven dat Bradge ons wederom zo zou teleurstellen. Pas als er om middernacht geen weegmoment is, ga ik weer in hulkmodus.
  maandag 6 februari 2017 @ 13:17:31 #14
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168709311
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:14 schreef Rectum het volgende:
Het vorige weegmoment is inmiddels ook offline. Ik ben bang dat dit weinig goed belooft voor het weegmoment van vandaag.
Of het wordt een weegmoment met alternative facts.
pi_168709316
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:12 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat als mensen shit posten die me irriteert, ik dubbele posts ga plaatsen (zie vorig topic).
Verdere klachten of opmerkingen gaarne in vlogvorm doen.
Opmerkelijke manier van dat laten blijken.
pi_168709335
Niemand maakt leuke vlogs. Als een chick met dikke tetten een vlogkanaal had dan zou ik haar wel volgen. Huidige vloggers stellen niks voor.
pi_168709354
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:17 schreef Barrah het volgende:

[..]

Of het wordt een weegmoment met alternative facts.
Nepnieuws bij BradgeTV, zou het?
pi_168709444
Een weegmoment dat uitblijft, kan enkel en alleen betekenen dat de weegschaal meer heeft geleden dan gewenst.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168709499
Niet zo gehaast jongens, het is nog ochtend bij BradgeTV.
pi_168709562
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Niet zo gehaast jongens, het is nog ochtend bij BradgeTV.
In de avond ben je wel weer een stukje zwaarder dan in de ochtend, dus ik begin me langzaamaan ook zorgen te maken.
pi_168709609
Heel veel langer moet het niet duren. Hij kan wellicht net wakker zijn geworden, gewogen en nu lekker zijn tosti met zoetzure saus aan het verorberen zijn. Alleen nog een kwestie van editten en uploaden dus.

Maar ik heb er een hard hoofd in. We kennen Bradley natuurlijk langer dan vandaag en de voortekenen zijn allerminst gunstig te noemen. Maar het is pas over wanneer the fat braddie sings.
pi_168709638
Maar wat heeft Braddie gedaan in januari? Los van het minderen met suikerklontjes heeft hij niks gedaan, dus ik verwacht geen vooruitgang qua afvallen.
pi_168709669
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:33 schreef Mark031 het volgende:
Maar wat heeft Braddie gedaan in januari? Los van het minderen met suikerklontjes heeft hij niks gedaan, dus ik verwacht geen vooruitgang qua afvallen.
pi_168709700
En x stappen per dag zetten toch ook? Ben het precieze aantal even kwijt.
pi_168710065
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:43 schreef 6star6lord6 het volgende:

:')
Verwijder die link nou, anders is dit topic zo weer dicht.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 14:00:38 ]
pi_168710124
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:18 schreef Atak het volgende:
Niemand maakt leuke vlogs. Als een chick met dikke tetten een vlogkanaal had dan zou ik haar wel volgen. Huidige vloggers stellen niks voor.
Net alsof tetten leidend zijn. :{w Zij maakt gewoon hele interessante vlogs die de kijker motiveren tot rust, reinheid en regelmaat. :{w



Trouwens, die vlogs verspreiden gaat wat te ver.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 13:59:09 ]
pi_168710227
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:36 schreef LurkJeRot het volgende:
En x stappen per dag zetten toch ook? Ben het precieze aantal even kwijt.
10.000. Maar hij vond ook dat zijn onderhoudsdosis op 3.500 kcal lag. Wat hij sowieso al niet haalde omdat hij geen koffie meer dronk (dat was voor de tijd dat hij geen suiker meer in diezelfde koffie ging stoppen). Dus tja.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_168710271
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:01 schreef nostra het volgende:

[..]

10.000. Maar hij vond ook dat zijn onderhoudsdosis op 3.500 kcal lag. Wat hij sowieso al niet haalde omdat hij geen koffie meer dronk (dat was voor de tijd dat hij geen suiker meer in diezelfde koffie ging stoppen). Dus tja.
Maar hij zei laatst in de daily vlog dat hij denkt dat zijn gemiddelde inname van calorieën tussen de 1500 en 2000 ligt.
pi_168710302
Toch vind het een grappig fenomeen, dat een eigenlijke nietsnut ons zo bezig houdt (inclusief mijzelf) .

Je wilt niet kijken, maar doet het toch.. Ik verwacht overigens GEEN weegmoment, maar denk dat Bradge lekker met zijn handen onder de dekens zit, en zich op te geilen van alle aandacht die hij nog altijd krijgt.
Beste zou toch eigenlijk zijn om die kansloze aap compleet te negeren....

Wat ik me afvraag he? Waarom kijken jullie naar de filmpjes?

Ik zelf misschien uit leedvermaak, of nee misschien meer omdat ik af en toe denk, erger kan niet, en dan weet ie het te presteren omdat nog een erger of meer waardeloos filmpje te kijken.

Maar ja het geven van tips aan vriend Bradge is ook een missie kansloos, want daar doet ie toch niets mee.
Ik vraag me ook echt wel eens af waarom er niemand in zijn omgeving is die zegt, "jongen kap nou eens met die shit". Neem aan dat ie behalve Petjesmeneer het ook met andere vrienden deelt..
pi_168710305
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:02 schreef Chai het volgende:
Maar hij zei laatst in de daily vlog dat hij denkt dat zijn gemiddelde inname van calorieën tussen de 1500 en 2000 ligt.
Ik denk ook wel eens dat ik Gods geschenk aan vrouwen ben.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 6 februari 2017 @ 14:07:19 #31
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168710359
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:04 schreef vraad het volgende:
Toch vind het een grappig fenomeen, dat een eigenlijke nietsnut ons zo bezig houdt (inclusief mijzelf) .

Je wilt niet kijken, maar doet het toch.. Ik verwacht overigens GEEN weegmoment, maar denk dat Bradge lekker met zijn handen onder de dekens zit, en zich op te geilen van alle aandacht die hij nog altijd krijgt.
Beste zou toch eigenlijk zijn om die kansloze aap compleet te negeren....

Wat ik me afvraag he? Waarom kijken jullie naar de filmpjes?

Ik zelf misschien uit leedvermaak, of nee misschien meer omdat ik af en toe denk, erger kan niet, en dan weet ie het te presteren omdat nog een erger of meer waardeloos filmpje te kijken.

Maar ja het geven van tips aan vriend Bradge is ook een missie kansloos, want daar doet ie toch niets mee.
Ik vraag me ook echt wel eens af waarom er niemand in zijn omgeving is die zegt, "jongen kap nou eens met die shit". Neem aan dat ie behalve Petjesmeneer het ook met andere vrienden deelt..
Jouw toon is ook aardig veranderd sinds je komst hier:
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:41 schreef vraad het volgende:
Genieten jullie ook zo van BradgeTV? Ik vind hem echt zoooo leuk, met goede tips! En dan gisteren die workout-video... Dat er niet meer van zulke goede kanalen zijn!
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:11 schreef vraad het volgende:
Petjesmeneer vind ik ook leuk, maar hij is geen BradgeTV.

Ik vind de mancave van BradgeTV ook heel erg mooi, goed ingericht ook.. Smaak heeft Bradley wel.
Nogmaals: opbokken met dit soort gebagger en gekloon.
  maandag 6 februari 2017 @ 14:09:48 #32
414827 Wave103
It's not pop music
pi_168710411
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:57 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Net alsof tetten leidend zijn. :{w Zij maakt gewoon hele interessante vlogs die de kijker motiveren tot rust, reinheid en regelmaat. :{w


Trouwens, die vlogs verspreiden gaat wat te ver.
Die routine _O- _O- _O- :O
pi_168710497
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef Barrah het volgende:

[..]

Jouw toon is ook aardig veranderd sinds je komst hier:

[..]

[..]

Nogmaals: opbokken met dit soort gebagger en gekloon.
Jou toon is ook behoorlijk veranderd. Jij kwam hier ook om te baggeren. En nu ben je ineens een heilig boontje? :')
Niks interessants hier.
pi_168710541
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:04 schreef vraad het volgende:
Toch vind het een grappig fenomeen, dat een eigenlijke nietsnut ons zo bezig houdt (inclusief mijzelf) .

Je wilt niet kijken, maar doet het toch.. Ik verwacht overigens GEEN weegmoment, maar denk dat Bradge lekker met zijn handen onder de dekens zit, en zich op te geilen van alle aandacht die hij nog altijd krijgt.
Beste zou toch eigenlijk zijn om die kansloze aap compleet te negeren....

Wat ik me afvraag he? Waarom kijken jullie naar de filmpjes?

Ik zelf misschien uit leedvermaak, of nee misschien meer omdat ik af en toe denk, erger kan niet, en dan weet ie het te presteren omdat nog een erger of meer waardeloos filmpje te kijken.

Maar ja het geven van tips aan vriend Bradge is ook een missie kansloos, want daar doet ie toch niets mee.
Ik vraag me ook echt wel eens af waarom er niemand in zijn omgeving is die zegt, "jongen kap nou eens met die shit". Neem aan dat ie behalve Petjesmeneer het ook met andere vrienden deelt..
Dat vraag ik me ook af, want tijdens zijn streams zie je een heel ander persoon dan in zijn vlogs. Tijdens de stream zie ik een irritant pisventje dat meeloopgedrag vertoont en graag in de belangstelling wilt staan. Als hij alleen is, dan komt hij redelijk normaal over.

Ik val in dezelfde leeftijdscategorie als Braddie, dus dat maakt het interessant. Vlogs van te jonge/oude mensen interesseren mij sowieso niet.
pi_168710676
Nee maar ik vraag me echt af waarom ie dat doet, ik bedoel ouwehoeren is leuk, houden we allemaal van.
En ik wil dan ook nog wel stellen dat aandacht leuk is, maar als je eigenlijk alleen maar het mikpunt van spot bent, deels zelf gecreëerd, ik snap dan niet waarom je doorgaat.
Je wilt toch niet zo'n mikpunt zijn?

Ik bedoel zijn muziek-filmpjes zijn tot daaraan toe, of zijn auto-filmpjes (los van wat je er van vind, of de kwaliteit) , dat je daarover vlogs maakt, dat snap ik wel, maar de rest is toch bijna beschamend,zo wil je toch niet te kijk staan?

En inderdaad Mark, dat vond ik ook al, in de livestreams is ie nog onaangenamer inderdaad. Ik vraag me dan ook af wie de echte Bradley, die livestream of de filmpjes... (denk trouwens de eerste).
pi_168711148
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Jou toon is ook behoorlijk veranderd. Jij kwam hier ook om te baggeren. En nu ben je ineens een heilig boontje? :')
En mijn toon? :@
pi_168711204
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:15 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, want tijdens zijn streams zie je een heel ander persoon dan in zijn vlogs. Tijdens de stream zie ik een irritant pisventje dat meeloopgedrag vertoont en graag in de belangstelling wilt staan. Als hij alleen is, dan komt hij redelijk normaal over.

Ik val in dezelfde leeftijdscategorie als Braddie, dus dat maakt het interessant. Vlogs van te jonge/oude mensen interesseren mij sowieso niet.
Haha, dat was mij ook al opgevallen. Nu heb ik volgens mij alleen zijn 1e livestream op het andere kanaal gezien met petjesmeneer A en petjesmeneer B. Daarin viel het mij ook op dat hij heel ander gedrag vertoonde en ook anders begon te praten. Toch een beetje kuddegedrag.
pi_168711542
De zorgen omtrent het weegmoment intensiveren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168711664
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:03 schreef chroestjov het volgende:
De zorgen omtrent het weegmoment intensiveren.
Ik denk dat wij inmiddels de hoop mogen laten varen op het wekelijkse niet zo wekelijkse weegmomentje
pi_168711933
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:03 schreef chroestjov het volgende:
De zorgen omtrent het weegmoment intensiveren.
Mijn maagzuur heeft het zwaar met het verteren van kleine stukjes afgebeten nagel.
pi_168712018
Unsubscribed..
  maandag 6 februari 2017 @ 15:30:22 #42
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168712091
Nog niks nieuws.
  maandag 6 februari 2017 @ 15:39:33 #43
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168712300
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:03 schreef chroestjov het volgende:
De zorgen omtrent het weegmoment intensiveren.
Welke smiley past hier het beste bij? Je mag het niet omschrijven maar enkel antwoorden met desbetreffende smiley.

Succes!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168712317
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:18 schreef Atak het volgende:
Niemand maakt leuke vlogs. Als een chick met dikke tetten een vlogkanaal had dan zou ik haar wel volgen. Huidige vloggers stellen niks voor.
Eigenlijk is dat nog triester.
pi_168712409
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Welke smiley past hier het beste bij? Je mag het niet omschrijven maar enkel antwoorden met desbetreffende smiley.

Succes!
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168712761
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Welke smiley past hier het beste bij? Je mag het niet omschrijven maar enkel antwoorden met desbetreffende smiley.

Succes!
:'(
pi_168712796
Ik volgde per ongeluk een link naar één van Braddie's oude kanalen en de schrik sloeg mij toch wel even om het hart toen ik de melding kreeg dat het kanaal niet bestond.
En zo breng ik op gemakkelijke wijze weer een adrenalinemomentje in mijn dag.
pi_168712906
Zo zie je maar dat een dag vrij nemen zodat je niks mist ook geen optie is. Anders had je nu heel de dag stijf van de spanning gewacht op iets wat nooit zou komen :'(
pi_168713282
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:00 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik volgde per ongeluk een link naar één van Braddie's oude kanalen en de schrik sloeg mij toch wel even om het hart toen ik de melding kreeg dat het kanaal niet bestond.
En zo breng ik op gemakkelijke wijze weer een adrenalinemomentje in mijn dag.
Spannend leven heb je. Misschien moet je er een vlog van maken.
pi_168713322
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:24 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:

[..]

Spannend leven heb je. Misschien moet je er een vlog van maken.
Ja, je kan een vlog maken over dat je niet snapt wat sarcasme is bijvoorbeeld, dat zou ik zeker kijken!
pi_168713374
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, je kan een vlog maken over dat je niet snapt wat sarcasme is bijvoorbeeld, dat zou ik zeker kijken!
Als jij die maakt, ben ik je eerste abonnee! Win win, toch?
pi_168713381
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:

[..]

Als jij die maakt, ben ik je eerste abonnee! Win win, toch?
braddie?
pi_168713402
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:

[..]

Als jij die maakt, ben ik je eerste abonnee! Win win, toch?
Ik ken jou niet goed genoeg om een vlog over je te maken, dat is toch iets dat je niet zomaar even doet. Wellicht in de toekomst, dan stuur ik je een dm.
pi_168713424
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik ken jou niet goed genoeg om een vlog over je te maken, dat is toch iets dat je niet zomaar even doet. Wellicht in de toekomst, dan stuur ik je een dm.
misschien ken je me wel beter dan je denkt.
pi_168713456
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:

[..]

misschien ken je me wel beter dan je denkt.
Waar blijft nou dat wekelijkse weegmomentje van je? Of zijn we inmiddels de 130 gepasseerd en drinken we weer suikerkoffie?
pi_168713508
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:

[..]

misschien ken je me wel beter dan je denkt.
And probably I don't give a fuck.
pi_168713521
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:32 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Waar blijft nou dat wekelijkse weegmomentje van je? Of zijn we inmiddels de 130 gepasseerd en drinken we weer suikerkoffie?
Dit kan Braddie niet zijn, want je kunt iemand immers niet echt kennen als je die alleen van vlogs kent.
Gewoon een wannabe Braddie dus weer.
pi_168713528
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:32 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Waar blijft nou dat wekelijkse weegmomentje van je? Of zijn we inmiddels de 130 gepasseerd en drinken we weer suikerkoffie?
Zzzuikerkoffie is zóóó 2016. Juicen is het helemaal tegenwoordig.
pi_168713546
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:36 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dit kan Braddie niet zijn, want je kunt iemand immers niet echt kennen als je die alleen van vlogs kent.
Gewoon een wannabe Braddie dus weer.
:') En daarom denk jij braddie wel te kennen. Kneusje dat je bent.
pi_168713590
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:36 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Zzzuikerkoffie is zóóó 2016. Juicen is het helemaal tegenwoordig.
Kan me herinneren dat mijn zus in de jaren 90 ooit eens zo'n sapkuur gedaan heeft, met zuurkoolsap en dat soort shit. Zou Brad dat bedoelen?
  maandag 6 februari 2017 @ 16:42:11 #61
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168713616
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:43 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168713625
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:37 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:

[..]

:') En daarom denk jij braddie wel te kennen. Kneusje dat je bent.
klinkt als petmans
  maandag 6 februari 2017 @ 16:42:33 #63
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168713627
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:37 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:

[..]

:') En daarom denk jij braddie wel te kennen. Kneusje dat je bent.
Oke frank
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168713689
Dat zal een welkome aanvulling voor deze reeks zijn.
pi_168713738
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, je kan een vlog maken over dat je niet snapt wat sarcasme is bijvoorbeeld, dat zou ik zeker kijken!
Haha, wat een ontzettend grappige opmerking.
pi_168713939
Alle actie komt weer eens tegen het einde van de werkdag. Kunnen Brad & co nou nooit een keer rekening houden met ons :r
  maandag 6 februari 2017 @ 17:21:48 #67
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168714482
Geen mapima
Geen kutklonen

Post hier maar gewoon onder je normale naam
pi_168714510
Told you
pi_168714516
Is de 140 bereikt?
  maandag 6 februari 2017 @ 17:24:41 #70
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168714538
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Jou toon is ook behoorlijk veranderd. Jij kwam hier ook om te baggeren. En nu ben je ineens een heilig boontje? :')
Je verwart baggeren met kritisch volgen. Check mijn pohi maar voor mijn intenties t.o.v. Bradge. Genoeg goede raad en goede bedoelingen en als ik bash is dat vrijwel altijd in reactie op Bradge of anderen. Als je mij niet voedt ben ik geen trol.

Vraad daarentegen is een kloon met een matig gekozen naam die hier eerst allemaal dubieuze complimenten naar Braad komt posten, vuurtjes opstoken en baggeren. Vraads posts mogen nu dan wat sympathieker zijn maar Vraad is en blijft een kutkloontje. En niet de enige.

[ Bericht 1% gewijzigd door Barrah op 06-02-2017 17:35:46 (Verkeerde quote) ]
pi_168714596
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:24 schreef Barrah het volgende:

[..]

Je verwart baggeren met kritisch volgen. Check mijn pohi maar voor mijn intenties t.o.v. Bradge. Genoeg goede raad en goede bedoelingen en als ik bash is dat vrijwel altijd in reactie op Bradge of anderen. Als je mij niet voedt ben ik geen trol.

Jij daarentegen bent een kloon met een matig gekozen naam die hier eerst allemaal dubieuze complimenten naar Braad komt posten, vuurtjes opstoken en baggeren. Je posts mogen nu dan wat sympathieker zijn maar je bent en blijft een kutkloontje.
_O- _O-
Niks interessants hier.
pi_168714622
Nog geen counterreactie gespot?
pi_168714688
Vanmiddag een rondje gelopen. Zojuist wat oud materiaal teruggekeken. Straks even een rondje lopen.
  maandag 6 februari 2017 @ 17:35:57 #74
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168714786
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:27 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

_O- _O-
Zie edit.
pi_168714914
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:35 schreef Barrah het volgende:

[..]

Zie edit.
Fair enough. ^O^
Niks interessants hier.
  maandag 6 februari 2017 @ 17:44:03 #76
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168714939
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:42 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Fair enough. ^O^
Kusje!

En dan nu weer over vlogs en vloggers. Bedankt Hugo.
  maandag 6 februari 2017 @ 17:47:51 #77
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
  maandag 6 februari 2017 @ 17:51:33 #78
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168715086
quote:
Mooi hoe die het opeten van zijn maaltijd filmt :')
pi_168715210
waar blijft het weegmoment?
pi_168715267
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:57 schreef ikwordtergekvan het volgende:
waar blijft het weegmoment?
Technisch gezien hebben we nog 6 uur te gaan, maar de kans wordt met de uur kleiner
pi_168715327
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:00 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Technisch gezien hebben we nog 6 uur te gaan, maar de kans wordt met de uur kleiner
Juist groter, toch?

:T
pi_168715366
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:07:34 #83
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_168715397
Gaat wel hard hier met de topics, krijg het bijna niet meer bijgehouden :+
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_168715399
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:47 schreef Barrah het volgende:
Adgod _O_
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_168715536
Ik heb gekeken :@
Kind van 4 naast me ; ''Wie is die meneer mem? Hij praat een beetje gek.''
pi_168715556
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:13 schreef Poes. het volgende:
Ik heb gekeken :@
Kind van 4 naast me ; ''Wie is die meneer mem? Hij praat een beetje gek.''
"dat is clown bassie'
pi_168715590
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

"dat is clown bassie'
Dat ga ik niet voor hem verpesten, over een tijdje komen de vhs'jes van zolder }:|
  maandag 6 februari 2017 @ 18:19:01 #88
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168715659
quote:
Wat is dat nou weer voor manoeuvre op 1:16
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 6 februari 2017 @ 18:19:21 #89
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168715665
quote:
op basis van 4:33 in de video verwacht ik geen weegmoment ;(

Overigens wat een irritante kuthond met z'n nagels over dat laminaat. Zou er zelf echt horendol van worden :X :X
pi_168715674
''Er zijn wéér geen nieuwe vacatures :( ''
*Klikt ''allround fastfoodmedewerker'' weg*

:D
pi_168715702
quote:
Dat iemand die nergens naartoe hoeft zoveel kan zeiken over stoplichten :').
  maandag 6 februari 2017 @ 18:23:01 #92
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168715732
Poll: Petjesmeneer is...
niet langsgekomen
wel langsgekomen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik denk van niet
pi_168715733
Begin van de vlog zag er strak uit, maar later krijgen we weer opeens die mega close ups :N
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_168715761
Koop ook eens kleding dat je beter past man. Ziet er niet uit. Nou snap ik ook wel waarom je altijd die lerenjas aan hebt
  maandag 6 februari 2017 @ 18:28:29 #95
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_168715834
Topless shot _O_
leuk
pi_168715852
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:19 schreef Poes. het volgende:
''Er zijn wéér geen nieuwe vacatures :( ''
*Klikt ''allround fastfoodmedewerker'' weg*

:D
Het is wel de bedoeling dat men nog inventaris overhoud om te verkopen natuurlijk. Maar Bradley wil ook niet werken. Hij wil alleen betaalt hobby'en voor pakweg 10-15 uur per week en het liefst vrijblijvend
pi_168715874
Leuk dat er een vlog is, maar dat is niet de vlog waar we op zaten te wachten, Monsieur Bradley.
pi_168715903
Braddie hou eens op comments te verwijderen.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:35:59 #99
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168715975
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Leuk dat er een vlog is, maar dat is niet de vlog waar we op zaten te wachten, Monsieur Bradley.
Hoezo, er komt binnenkort nog een vlog kanaal bij. Nog meer om te kijken.
pi_168715994
Alweer nieuywe vlogs ?>
Ik zwaai naar dieren.
pi_168716056
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:35 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Hoezo, er komt binnenkort nog een vlog kanaal bij. Nog meer om te kijken.
Niet de vlog waar ik op zat te wachten dan.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:39:43 #102
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168716061
Jammer van die tosti's. Bradley, als je dit leest: er zijn gezondere alternatieven.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168716068
Oh god, hij filmt weer vanuit de losse pols tijdens het autorijden. Pls don't.
pi_168716084
Heb je Sedin wel verteld dat je af en toe video's dan wel hele kanalen verwijdert? *)
  maandag 6 februari 2017 @ 18:43:24 #105
457355 OpgeFOKt1991
Zeer OpgeFOKt.
pi_168716132
Dus hij werkt 2 tosti's naar binnen, anderhalf uur voordat het eten op tafel staat?
Zo gaat het afvallen zeker lukken..
Niks interessants hier.
pi_168716135
Yes nieuwe meuk. *O* Ga zo thuis kijken. Als het er nog is tenminste.
pi_168716156
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:43 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Dus hij werkt 2 tosti's naar binnen, anderhalf uur voordat het eten op tafel staat?
Zo gaat het afvallen zeker lukken..
De tijden waarop en hoe vaak je eet boeit echt niet. Dat geldt voor afvallen en aankomen.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_168716260
Wanneer zou het juicen gaan beginnen dan? Zag nu nog vooral heel veel brood en kaas. (2 plakjes kaas en 1 plakje kipfilet op 1 sneetje brood?)
pi_168716301
Het zal wel optisch bedrog zijn, maar op 4 min 30 en verder leek het wel alsof hij helemaal niet zo dik was.
pi_168716367
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:49 schreef Chai het volgende:
Wanneer zou het juicen gaan beginnen dan? Zag nu nog vooral heel veel brood en kaas. (2 plakjes kaas en 1 plakje kipfilet op 1 sneetje brood?)
Binnenkort.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:56:24 #111
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_168716417
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:52 schreef Iommi het volgende:
Het zal wel optisch bedrog zijn, maar op 4 min 30 en verder leek het wel alsof hij helemaal niet zo dik was.
Optisch bedrog
pi_168716482
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:52 schreef Iommi het volgende:
Het zal wel optisch bedrog zijn, maar op 4 min 30 en verder leek het wel alsof hij helemaal niet zo dik was.
Grapje toch?
pi_168716534
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:43 schreef DoubleDip het volgende:
Yes nieuwe meuk. *O* Ga zo thuis kijken. Als het er nog is tenminste.
JA !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_168716553
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:49 schreef Chai het volgende:
Wanneer zou het juicen gaan beginnen dan? Zag nu nog vooral heel veel brood en kaas. (2 plakjes kaas en 1 plakje kipfilet op 1 sneetje brood?)
Waarschijnlijk ergens in Q2 2017.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:01:51 #115
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168716581
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:21 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat iemand die nergens naartoe hoeft zoveel kan zeiken over stoplichten :').
:D
pi_168716655
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:58 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Grapje toch?
Ik denk dat ik hem nooit eerder van zo ver heb gezien, normaal zie ik alleen z'n hoofd.
Maar bij een tweede keer kijken zag ik zijn zwemband wat beter.
pi_168716707
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:49 schreef Chai het volgende:
Wanneer zou het juicen gaan beginnen dan? Zag nu nog vooral heel veel brood en kaas. (2 plakjes kaas en 1 plakje kipfilet op 1 sneetje brood?)
Niet zoveel mis mee toch, witbrood is ook wel een keer lekker.
Beter dan 4cm laag margarine :r :r :r en een half pak hagelslag
Ik zwaai naar dieren.
pi_168716938
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Niet zoveel mis mee toch, witbrood is ook wel een keer lekker.
Beter dan 4cm laag margarine :r :r :r en een half pak hagelslag
Valse dilemma's gaan hem ook niet helpen iig.
pi_168717039
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Niet zoveel mis mee toch, witbrood is ook wel een keer lekker.
Beter dan 4cm laag margarine :r :r :r en een half pak hagelslag
Je kunt beter gewoon bruin brood eten met daarop 1 plak van iets. Dat vult beter. Op een 1 of andere manier eten mensen die willen afvallen altijd wit brood. ;(
  maandag 6 februari 2017 @ 19:23:33 #120
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168717061
Is toch allang aangetoond dat bruin brood niet beter is dan witbrood?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168717074
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:22 schreef Iommi het volgende:

[..]

Je kunt beter gewoon bruin brood eten met daarop 1 plak van iets. Dat vult beter. Op een 1 of andere manier eten mensen die willen afvallen altijd wit brood. ;(
Ja beste is natuurlijk volkoren, bruin brood is vaak ook gewoon witbrood alleen gekarameliseerd
Ik zwaai naar dieren.
pi_168717116
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Is toch allang aangetoond dat bruin brood niet beter is dan witbrood?
:')
pi_168717119
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja beste is natuurlijk volkoren, bruin brood is vaak ook gewoon witbrood alleen gekarameliseerd
:')
pi_168717137
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:25 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Sterk argument
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:27:38 #125
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168717163
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:25 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Dan zeg je: ja Sonic, je hebt gelijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168717188
Volkoren nemen zit je altijd goed
Ik zwaai naar dieren.
pi_168717192
Echt zo interessant om over Braddie's brood te praten. Jullie lijken wel kleuters die jaloers in elkaars lunchtrommeltjes zitten te kijken.
pi_168717216
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef MCH het volgende:
Echt zo interessant om over Braddie's brood te praten. Jullie lijken wel kleuters die jaloers in elkaars lunchtrommeltjes zitten te kijken.
Ja ! Goeiesmorgens deze morgen Edgar wat heb jij derop ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_168717219
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef Geerd het volgende:
Volkoren nemen zit je altijd goed
Jij was toch zo'n verstokte vrijgezel, houdt dat in dat Braddie dichter bij een vrouw is geweest als jij?
pi_168717225
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Is toch allang aangetoond dat bruin brood niet beter is dan witbrood?
Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar het vult gewoon beter dus heb je minder snel de neiging om andere dingen ernaast te gaan eten.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:30:08 #131
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168717233
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef MCH het volgende:
Echt zo interessant om over Braddie's brood te praten. Jullie lijken wel kleuters die jaloers in elkaars lunchtrommeltjes zitten te kijken.
Jij mag wel in mijn doosje kijken :@
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168717244
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jij mag wel in mijn doosje kijken :@
Ik kijk al in het doosje van je zusje.
pi_168717254
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef MCH het volgende:
Echt zo interessant om over Braddie's brood te praten. Jullie lijken wel kleuters die jaloers in elkaars lunchtrommeltjes zitten te kijken.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja ! Goeiesmorgens deze morgen Edgar wat heb jij derop ?
Precies dit ja, ghehehe, goeie Jos
  maandag 6 februari 2017 @ 19:30:49 #134
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168717257
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik kijk al in het doosje van je zusje.
Hihi.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168717267
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:29 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij was toch zo'n verstokte vrijgezel, houdt dat in dat Braddie dichter bij een vrouw is geweest als jij?
Zou maar zo kunnen !
Ik zwaai naar dieren.
pi_168717289
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zou maar zo kunnen !
Loser :6
  maandag 6 februari 2017 @ 19:35:22 #137
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168717358
Oh pardon, ik dacht even dat dit het vlogtopic was, maar ik ben in de slowchat beland zie ik :Z
pi_168717371
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:35 schreef Barrah het volgende:
Oh pardon, ik dacht even dat dit het vlogtopic was, maar ik ben in de slowchat beland zie ik :Z
Dit is toch de Vlog SC?
pi_168717402
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Loser :6
:D :D
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:43:11 #140
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168717605
quote:
18s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:43 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]

geen sc hier }:| }:|
Leuke grap weer vogeltjesdans !
Ik zwaai naar dieren.
pi_168717836
Anderhalf uur voordat je gaat eten twee tosti's naar binnen werken... ik denk niet dat we in onze jaartelling nog een weegmoment hoeven te verwachten.

Ik heb Bradley trouwons ook nog nooit kunnen betrappen op het eten van een stukje fruit.
pi_168718187
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:35 schreef Barrah het volgende:
Oh pardon, ik dacht even dat dit het vlogtopic was, maar ik ben in de slowchat beland zie ik :Z
Dat mag in de WEB SC.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  maandag 6 februari 2017 @ 20:13:49 #144
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168718568
Vloggen. :') :') :') :') :') :')

Ik heb echt bleekmiddel nodig als ik ook maar één seconde kijk. Gelukkig kijk ik het ook niet. :)
pi_168718647
Braddie, doe de StemWijzer eens en maak vervolgens een vlog over de uitslag, ik ben wel benieuwd.

Mijn uitslag:



Rare uitslag, volgens mij is de StemWijzer kapot.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168719111
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:15 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, doe de StemWijzer eens en maak vervolgens een vlog over de uitslag, ik ben wel benieuwd.

Mijn uitslag:

[ afbeelding ]

Rare uitslag, volgens mij is de StemWijzer kapot.
Of jij bent kapot, Denk op 2 :')
pi_168719190
Willen afvallen en wit brood eten :')
Verder snap ik niet zo goed waarom ie zomaar bij Manusje langsgaat ipv eerst even te bellen.
  maandag 6 februari 2017 @ 20:29:56 #148
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168719267
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:28 schreef DoubleDip het volgende:
Willen afvallen en wit brood eten :')
Viel mij ook gelijk op. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
  maandag 6 februari 2017 @ 20:30:34 #149
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168719297
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:28 schreef DoubleDip het volgende:
Willen afvallen en wit brood eten :')
Verder snap ik niet zo goed waarom ie zomaar bij Manusje langsgaat ipv eerst even te bellen.
In z'n vlogs gaat 'ie wel vaker ergens langs en dan blijkt die persoon niet thuis te zijn, spontaan is 'ie in ieder geval wel.
pi_168719298
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:29 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Viel mij ook gelijk op. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Ja dit. En schijten ken ook niet meer als je alleen maar wit naar binnen werkt.
  maandag 6 februari 2017 @ 20:31:22 #151
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168719333
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja dit. En schijten ken ook niet meer als je alleen maar wit naar binnen werkt.
Daarom valt hij niet af! Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahah!!!!
pi_168719346
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja dit. En schijten ken ook niet meer als je alleen maar wit naar binnen werkt.
Misschien is dat zijn probleem hij kan niet poepen !
Ik zwaai naar dieren.
pi_168719356
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Daarom valt hij niet af! Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahah!!!!
Pa dum tsjjjj
  maandag 6 februari 2017 @ 20:32:21 #154
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168719377
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Pa dum tsjjjj
Ik moest even het niveau van BradgeTV evenaren. :)
pi_168719414
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef Rectum het volgende:
Anderhalf uur voordat je gaat eten twee tosti's naar binnen werken... ik denk niet dat we in onze jaartelling nog een weegmoment hoeven te verwachten.

Ik heb Bradley trouwons ook nog nooit kunnen betrappen op het eten van een stukje fruit.
Hij had laatst nog een aardbeienmilkshake genomen bij de Mac
pi_168719466
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef Voszje het volgende:

[..]

In z'n vlogs gaat 'ie wel vaker ergens langs en dan blijkt die persoon niet thuis te zijn, spontaan is 'ie in ieder geval wel.
Dat bezoekje aan Het land van Ooit :')
  maandag 6 februari 2017 @ 20:35:10 #157
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168719492
Maar jongens, even serieus, wat heeft Braddie allemaal?
  maandag 6 februari 2017 @ 20:35:19 #158
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168719498
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:34 schreef Iommi het volgende:

[..]

Dat bezoekje aan Het land van Ooit :')
Oh ja, even voor jan lul naar het zuiden des lands. :')
pi_168719541
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:26 schreef MCH het volgende:

[..]

Of jij bent kapot, Denk op 2 :')
Ik zag dat DENK ook als tweede partij uitkwam bij Van der Staaij en Segers, dus schijnbaar krijg je DENK al snel hoog tussen je aanbevelingen als je een beetje conservatief stemt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168719585
Heeft Braddie wel stemrecht eigenlijk?
  maandag 6 februari 2017 @ 20:41:42 #161
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168719713
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:37 schreef MCH het volgende:
Heeft Braddie wel stemrecht eigenlijk?
Die zal waarschijnlijk niet mogen stemmen omdat hij in het stemhokje gaat filmen en gaat ranten over wie dan ook. :')
pi_168719904
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:37 schreef MCH het volgende:
Heeft Braddie wel stemrecht eigenlijk?
Braddie had in een verwijderde vlog gezegd dat hij PVV stemt.
pi_168719915
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:41 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Die zal waarschijnlijk niet mogen stemmen omdat hij in het stemhokje gaat filmen en gaat ranten over wie dan ook. :')
pi_168719983
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:35 schreef Voszje het volgende:

[..]

Oh ja, even voor jan lul naar het zuiden des lands. :')
"HEY, HALLO"

*weg is Braddie*
pi_168720061
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar jongens, even serieus, wat heeft Braddie allemaal?
Overgewicht, een uitkering en nog wat dingen.
  maandag 6 februari 2017 @ 20:53:20 #166
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168720114
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

"HEY, HALLO"

*weg is Braddie*
Mooi was dat :P
pi_168720123
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Rectum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Voor het archief
  maandag 6 februari 2017 @ 21:04:29 #168
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168720467
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:52 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Overgewicht, een uitkering en nog wat dingen.
Die eerste twee had ik al wel door. Met een wajong moet je wel een beperking hebben. Ik kop 'm niet in.
  maandag 6 februari 2017 @ 21:11:00 #169
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168720650
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:41 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Die zal waarschijnlijk niet mogen stemmen omdat hij in het stemhokje gaat filmen en gaat ranten over wie dan ook. :')
:D
pi_168720676
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:52 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Overgewicht, een uitkering en nog wat dingen.
Ik dacht dat jij zo positief was over Braddie?
pi_168720707
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:15 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, doe de StemWijzer eens en maak vervolgens een vlog over de uitslag, ik ben wel benieuwd.

Mijn uitslag:

[ afbeelding ]

Rare uitslag, volgens mij is de StemWijzer kapot.
Goed idee.
pi_168720729
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:11 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij zo positief was over Braddie?
Die tijden zijn wel voorbij. Zelfs zijn fanatiekste aanhangers zijn tegen hem gekeerd
pi_168720765
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:14 schreef Rectum het volgende:
Het vorige weegmoment is inmiddels ook offline. Ik ben bang dat dit weinig goed belooft voor het weegmoment van vandaag.
ik zie het
dat belooft inderdaad weinig goeds
pi_168720849
Ik zet in op 132.5. :)
Op naar de 150! Juni 2017 ripped as FUAAAARK HUUUU
pi_168720907
Zie ik nou de eerste tekenen van een baardje op de laatste paar videos? BradgeBeard.
Bleuh.
pi_168720956
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:18 schreef PimD het volgende:
Zie ik nou de eerste tekenen van een baardje op de laatste paar videos? BradgeBeard.
Het wordt een ouderwetse Brayking
pi_168721132


:')
pi_168721402
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Verwijder McAffee dan, met je lag.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 6 februari 2017 @ 21:56:35 #179
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168722237
Speciaal voor de fans had ik vanmiddag een webloggie gemaakt

Braddie over FOK!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 6 februari 2017 @ 22:00:51 #180
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_168722353
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:56 schreef Paul het volgende:
Speciaal voor de fans had ik vanmiddag een webloggie gemaakt

Braddie over FOK!
Beter laat dan nooit _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:03:05 #181
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168722430
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_alle_hatorz.html heeft wel wat weg van Braddie. Gelijk ook inspiratie voor z'n toekomstige kapsel
pi_168722454

Beschrijving:
quote:
Bandgerelateerde content.
Autogerelateerde content.
Meer lange vlogs.

Hou ook het kanaal van Petjesmeneer in de gaten die gaat iets doen wat niemand verwacht!

En voor iedereen die het zo leuk vind om mij te zien struggelen met m`n gewicht, pech gehad, geen weegmomenten meer.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 22:04:06 ]
pi_168722518
quote:
er zitten dus wat extra kilos aan
pi_168722566
quote:
Goed verhaal. Lekker kort ook.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:08:02 #185
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168722609
is ook gewoon al verwijderd
  maandag 6 februari 2017 @ 22:08:13 #186
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168722618
;(
  maandag 6 februari 2017 @ 22:08:45 #188
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168722631
quote:
Volgende week weer een weegmoment dus
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 6 februari 2017 @ 22:09:53 #189
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168722668
Geen weegmoment betekent toch gewoon dat ie is aangekomen en jullie niet onder ogen durft te komen of niet?
  Forum Admin maandag 6 februari 2017 @ 22:10:59 #190
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_168722709
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:09 schreef hugecooll het volgende:
Geen weegmoment betekent toch gewoon dat ie is aangekomen en jullie niet onder ogen durft te komen of niet?
Klinkt als een weloverwogen besluit van em in ieder geval.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_168722710
Ongekend _O-
  maandag 6 februari 2017 @ 22:11:16 #192
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168722719
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:09 schreef hugecooll het volgende:
Geen weegmoment betekent toch gewoon dat ie is aangekomen en jullie niet onder ogen durft te komen of niet?
Stel dat hij 2kg was afgevallen had hij vol trots een weegmoment online gezet natuurlijk
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 6 februari 2017 @ 22:12:15 #193
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168722758
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:11 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Stel dat hij 2kg was afgevallen had hij vol trots een weegmoment online gezet natuurlijk
Daarom. Ik volg dit allemaal niet zo, maar volgens mij begon hij maanden geleden met afvallen toen hij 122 of zo woog. Laatste keer dat ik keek, begon hij weer met afvallen toen hij 129 of zo woog. Goeie dalende lijn wel.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:12:23 #194
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168722765
Zo is de video er, en zo niet meer.
pi_168722791
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:09 schreef hugecooll het volgende:
Geen weegmoment betekent toch gewoon dat ie is aangekomen en jullie niet onder ogen durft te komen of niet?
  maandag 6 februari 2017 @ 22:13:06 #196
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168722795
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Braddie had in een verwijderde vlog gezegd dat hij PVV stemt.
Als je zoveel video's verwijdert kan alles je wel worden toegeschreven.

In een verwijderde vlog zei Braddie ooit dat hij een tatoeage van André Hazes op zijn linker bil heeft.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:14:17 #197
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168722843
Video is weer terug btw
pi_168722846
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:13 schreef Barrah het volgende:

[..]

Als je zoveel video's verwijdert kan alles je wel worden toegeschreven.

In een verwijderde vlog zei Braddie ooit dat hij een tatoeage van André Hazes op zijn linker bil heeft.
Dat van de PVV had hij echt gezegd. Andere mensen uit dit topic kunnen dat bevestigen.
pi_168722848
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja dit. En schijten ken ook niet meer als je alleen maar wit naar binnen werkt.
Praat eens wat vrouwelijker.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:14:32 #200
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168722856
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daarom. Ik volg dit allemaal niet zo, maar volgens mij begon hij maanden geleden met afvallen toen hij 122 of zo woog. Laatste keer dat ik keek, begon hij weer met afvallen toen hij 129 of zo woog. Goeie dalende lijn wel.
Hij heeft niet voor niets drastische maatregelen getroffen natuurlijk.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 6 februari 2017 @ 22:16:32 #201
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168722922
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:14 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Dat van de PVV had hij echt gezegd. Andere mensen uit dit topic kunnen dat bevestigen.
Ik geloof je maar moest lachen om hoe je het zei ;)
  maandag 6 februari 2017 @ 22:16:42 #202
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168722929
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:14 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Dat van de PVV had hij echt gezegd. Andere mensen uit dit topic kunnen dat bevestigen.
Er wordt hier veel beweerd door allerlei vaste forum gangers.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:18:21 #203
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168722980
Bradge gaat zich weer wegen zodra hij een kilo of 20 is afgevallen want "in de tussentijd heeft het niet zoveel zin".

Kan ie zijn weegschaal dan niet beter verkopen?
  maandag 6 februari 2017 @ 22:18:41 #204
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168723021
quote:
Voor de mensen die het leuk vinden mij te zien struggelen met m`n gewicht, het weegmoment komt niet meer terug dus pech gehad.
pi_168723046
quote:
> voorlopig geen weegmomenten ;(
> petjesmeneer gaat iets met zijn kanaal doen wat we nooit verwacht hadden :o
  maandag 6 februari 2017 @ 22:21:32 #207
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_168723113
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:20 schreef IJsmuts het volgende:

> petjesmeneer gaat iets met zijn kanaal doen wat we nooit verwacht hadden :o
Misschien "Koken met petjesmeneer" :P
  maandag 6 februari 2017 @ 22:22:10 #208
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168723152
Was deze hier al gelinkt?


Samenvatting: als je een lamp aandoet is het net of het dag is.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:23:15 #209
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168723210
quote:
Hahaha :D
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  maandag 6 februari 2017 @ 22:24:10 #210
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_168723250
Zijn er al petjesmeneer gifjes?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:24:15 #211
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168723257
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:20 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

> petjesmeneer gaat iets met zijn kanaal doen wat we nooit verwacht hadden :o
Ook hij gaat z'n kanaal verwijderen?
pi_168723276
quote:
Hou ook het kanaal van Petjesmeneer in de gaten die gaat iets doen wat niemand verwacht!
Petjesmeneer gaat nu wekelijkse weegmomentjes doen?
  maandag 6 februari 2017 @ 22:25:11 #213
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168723313
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:20 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

> voorlopig geen weegmomenten ;(
> petjesmeneer gaat iets met zijn kanaal doen wat we nooit verwacht hadden :o
Hij gaat het niet verwijderen?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168723324
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:22 schreef Barrah het volgende:
Was deze hier al gelinkt?


Samenvatting: als je een lamp aandoet is het net of het dag is.
HET IS GODDOMME EEN MIRAKEL IK GELOOFDE HET NIET TOTDAT IK DIT ZAG!!!
pi_168723332
Jammer dat het niet gelukt is met je dieet Brad, maar het is nog lang geen zomer dus er is nog hoop genoeg.
pi_168723396
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:24 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ook hij gaat z'n kanaal verwijderen?
:D :')
  maandag 6 februari 2017 @ 22:28:12 #217
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_168723443
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:25 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hij gaat het niet verwijderen?
Te voor de hand liggend :{w
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:28:34 #218
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_168723458
Het enige gewicht wat hij kwijt is rond de zomer zijn die dumbells in zn schuurtje ben ik bang.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:28:51 #219
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_168723467
Petjesmeneer koopt Twingo van BradgeTV? Zomaar een gok :+
  maandag 6 februari 2017 @ 22:29:52 #220
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:31:15 #221
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168723571
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Misschien "Koken met petjesmeneer" :P
Dat zou nog eens een wending zijn.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 6 februari 2017 @ 22:35:50 #222
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168723730
Petjesmeneer verdient een eigen topique, bij deze

WEB / Petjesmeneer
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 6 februari 2017 @ 22:38:36 #223
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168723824
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:35 schreef Paul het volgende:
Petjesmeneer verdient een eigen topique, bij deze

WEB / Petjesmeneer
Dezen*
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168723897
quote:
Geen weegmomenten meer? Sorry hoor, maar hier kijken de meeste fans al weken naar uit. Hier hebben wij godverdomme met zijn allen de afgelopen tijd naartoe gewerkt. Mijn hele familie drinkt nu zelfs koffie zwart om Bradge te steunen, maar nu voelt meneer zich opeens te goed voor zijn trouwe achterban. Het zal me niks verbazen als blijkt dat hij stiekem een paar klontjes suiker in de koffie gooit op het moment dat de camera's niet draaien.
pi_168723912
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:35 schreef Paul het volgende:
Petjesmeneer verdient een eigen topique, bij deze

WEB / Petjesmeneer
in WEB? :')
zodat dat topic weer doodgemod kan worden? :') :')
pi_168724178
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:41 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Geen weegmomenten meer? Sorry hoor, maar hier kijken de meeste fans al weken naar uit. Hier hebben wij godverdomme met zijn allen de afgelopen tijd naartoe gewerkt. Mijn hele familie drinkt nu zelfs koffie zwart om Bradge te steunen, maar nu voelt meneer zich opeens te goed voor zijn trouwe achterban. Het zal me niks verbazen als blijkt dat hij stiekem een paar klontjes suiker in de koffie gooit op het moment dat de camera's niet draaien.
goed luisteren, er komen zeker nog wel weegmomenten, alleen niet wekelijks. er worden weegmomenten gevlogd bij -25kg intervallen, dus dat zal gok ik maandelijks zijn. blijf braad dus vooral steunen!
pi_168724196
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef Voszje het volgende:

[..]

In z'n vlogs gaat 'ie wel vaker ergens langs en dan blijkt die persoon niet thuis te zijn, spontaan is 'ie in ieder geval wel.
Haha ja. :') Hoe vaak hij al niet bij Manus voor de deur staat met de woorden "eens kijken of hij thuis is", om na een korte cutscene te moeten melden: "Manus is helaas niet thuis, op naar huis!"

En nu staat hij spontaan op de stoep bij Herman, helaas kan hij niet naar binnen want de vriendin van Herman is een bitch.
pi_168724234
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:48 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

goed luisteren, er komen zeker nog wel weegmomenten, alleen niet wekelijks. er worden weegmomenten gevlogd bij -25kg intervallen, dus dat zal gok ik maandelijks zijn. blijf braad dus vooral steunen!
Heb je gelijk in, ik reageerde wellicht wat fel. Ik heb mijn vertrouwen in hem zeker ook niet verloren en ik kan me voorstellen dat de paar kilo die hij nu kwijt is nog niet genoeg zijn om in de al zo goed gevulde vlogs te verwerken. Ik kijk uit naar het -25kg weegmoment.
pi_168724385
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:50 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, ik reageerde wellicht wat fel. Ik heb mijn vertrouwen in hem zeker ook niet verloren en ik kan me voorstellen dat de paar kilo die hij nu kwijt is nog niet genoeg zijn om in de al zo goed gevulde vlogs te verwerken. Ik kijk uit naar het -25kg weegmoment.
^O^
pi_168724886
Als hij ook maar een grammetje zou zijn afgevallen, zou er heus wel een weegmomentje zijn verschenen maar aangezien dit niet het geval is, is hij dus niets afgevallen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:19:38 #231
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168725088
Lachwekkend dit :') Ik heb helemaal niets tegen Braad maar ik kan deze dorpsidioot uit de provincie niet meer serieus nemen. Mister Bigstar voelt zich opeens te goed voor de diehard fans van BradgeTV. Hier krijgt een paard de hik van. Praten over zaken die er niet toe doen, maar afvallen ho maar. Echt not done oude wijven gedrag. Deze notaire TV pursonallity slaat louter wartaal uit maar bakt er helemaal niets van als het erop aan komt. Minachting van de kijker dit!
pi_168725192
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:13 schreef Barrah het volgende:

[..]

Als je zoveel video's verwijdert kan alles je wel worden toegeschreven.

In een verwijderde vlog zei Braddie ooit dat hij een tatoeage van André Hazes op zijn linker bil heeft.
Van wat ik mij herinner is dat Bradley zei dat hij niet stemt, maar dat zijn eerste en dus ook laatste stem op PVV was.
pi_168725248
Ja, jongens en meisjes. Ik geef het op voor vandaag. Terwijl dat de producent lachend in zijn schuurtje de nieuwste Casey Neestad zit te kijken keer ik naar mijn bed. Daar ik teleurgesteld en moe gestreden ben voor het weegmoment. Het komt niet meer dus wat voor zin heeft het om deze maandag nog langer te laten duren
  maandag 6 februari 2017 @ 23:28:46 #234
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168725383
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Ja, jongens en meisjes. Ik geef het op voor vandaag. Terwijl dat de producent lachend in zijn schuurtje de nieuwste Casey Neestad zit te kijken keer ik naar mijn bed. Daar ik teleurgesteld en moe gestreden ben voor het weegmoment. Het komt niet meer dus wat voor zin heeft het om deze maandag nog langer te laten duren
Slaap zacht! :z
  maandag 6 februari 2017 @ 23:30:33 #235
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168725441
Voor het geval volgende week blijkt dat dit de laatste Daily Vlog was, hierbij de transcriptie van het uitstapje naar Wilnis.

quote:

EEN DAGJE BIJ BRADGETV: ANDER YOUTUBE KANAAL IN WILNIS

Goedemorgen. [Een naakte Braad kijkt zwoel in de camera]
Twee witte sneetjes kaas en kipfilet.
Ik neem geen kopje koffie nu. Ik vind Senseo zwart niet te drinken en filterkoffie wel. Dus ik ga zo naar Sedin. En omdat ik toch naar Sedin toega om wat dingetjes door te nemen en een plannetje te maken voor een autogerelateerd YouTube-kanaal ga ik daar gewoon aan de koffie.
Het eerste wat ik vanochtend kon doen toen ik nog geen minuut wakker was, was videobellen. Ik mocht al gelijk allemaal informatie opslaan en net doen alsof ik goed wakker was.
Eerst maar eens even genieten van een gloednieuwe RegularCar-review.
Ik was effe vergeten dat ik mijn auto zo'n eind uit de buurt had staan.
Kennen jullie dat gevoel? Dat je je auto ergens neerzet en dat je dan na 1, 2, 3 dagen je auto weer pakt en dat het dan is van, hmmm waar heb ik hem ook alweer neergezet.
We zijn onderweg en natuurlijk moeten ook wij weer wachtennnn.
En nu begint de lange rechte weg naar Wilnis.
Best een strakke omgeving zo dit hè?
We zijn nu vlakbij Wilnis. Als ik nu hier in ga en het weggetje uitrij, dan rij ik Wilnis binnen. En we staan weer stil.
Waarom staan die stoplichten zo vaak op rood? En waarom zo lang?
Jazeker, we zijn errrrr.
Daar zitten we dan in de auto te wachten. Het is half één ongeveer nu. Ik zei dat ik er rond één uur zou zijn.
Ik krijg net een YouTube-comment binnen onder mijn laatste video. De YouTube-comment is van Zwarte Rika en die zegt: Normale mensen passen ook met hun hoofd op een verticale video, jij moet hem horizontaal houden omdat je een dikkie bent. Hmhmm! Ik vin helemal mooi.
[shot van Sedin die een kofferbak dichtslaat]
Zoals je hebt kunnen zien, dat was hardstikke gezellig. En aangezien ik toch op de weg langs Vreeland zit, scheur ik even langs Herman.
Overigens wordt het geen volledig nieuw YouTube-kanaal maar wordt het gewoon een extra segment op mijn kanaal. Dat leek Sedin wil handig omdat ik meer abonnees heb. En omdat hij dan anders vanaf nul moet beginnen. En bij mij hebben we al een soort kickstart.
Daar gaan we weer.
Of toch niet.
En natuurlijk... Staan we onderweg naar Vreeland stil.
Welkom.
En daar rijden we dan. 20 kilometer per uur. Rustigaan zoevend richting Manus.
De plannen zijn gewijzigd. Ik zit in de auto en ik ben in Vreeland, maar ik ga niet naar Herman. Dat heeft als reden dat er een andere auto bij hem voor de deur staat. En die auto is van zijn vriendin en dat vind ik geen hele gezellige vrouw, om het even zacht uit te drukken. Dus ik ga weer richting hause.
Tis gewoon weer rood.
We staan weer stil En d'r is er eentje achter mij aan het kleven.
Hilversum! Heu!
En d'r is langzaamrijdend verkeer op de Diepndaalse Laan...
Er zijn weer geen nieuwe banen bijgekomen.
Dan is het nu wachten op Petjesmeneer. Die zou langskomen.
Ik ga effen een tosti brouwen. Ik heb vrij matig gegeten. Ik heb om half elf twee sneetjes brood met kipfilet naar binnen gewerkt zoals jullie hebben kunnen zien. Dus ik vind het ook tijd om ook wel effen twee tostietjes naar binnen te werken.
Wat is dat dan? Ja. Joah joah ja ja ja ja ja ja.
Moet je plassen? Plasje doen?
Vier sneetjes brood.
Kaas.
Dan is het nu afwachten totdat die tosti's klaar zijn.
Hij is goed aan het knisperen.
Ja, is prima te doen zo.
Nog anderhalf uur voordat we gaan eten.
Kijk eens hoe lekkerrr.
Petjesmeneer is net weg. Bedankt voor het kijken. En wanneer de volgende vlog verschijnt dat zien jullie vanzelf wel hè?
  maandag 6 februari 2017 @ 23:32:51 #236
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_168725521
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:30 schreef Barrah het volgende:
Voor het geval volgende week blijkt dat dit de laatste Daily Vlog was, hierbij de transcriptie van het uitstapje naar Wilnis.

[..]

_O_ Held dat je bent _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_168725581
Zei de braad nou aan het eind van zijn video :"petjesmeneer is net weg"? Ik dacht dat ze ruzie hadden.

Wanneer weer livestream met die gasten? :D :')
  maandag 6 februari 2017 @ 23:39:52 #238
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_168725734
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:34 schreef Rami. het volgende:
Zei de braad nou aan het eind van zijn video :"petjesmeneer is net weg"? Ik dacht dat ze ruzie hadden.

Wanneer weer livestream met die gasten? :D :')
Ruzie? Afgelopen weekend waren het nog dikke matties.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:43:03 #239
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_168725837
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:34 schreef Rami. het volgende:
Zei de braad nou aan het eind van zijn video :"petjesmeneer is net weg"? Ik dacht dat ze ruzie hadden.

Wanneer weer livestream met die gasten? :D :')
Vrijdag gaan ze weer los.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:43:38 #240
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168725849
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:34 schreef Rami. het volgende:
Zei de braad nou aan het eind van zijn video :"petjesmeneer is net weg"? Ik dacht dat ze ruzie hadden.

Wanneer weer livestream met die gasten? :D :')
Die ruzie is al lang bijgelegd, blijf een beetje up to date graag.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168725862
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ruzie? Afgelopen weekend waren het nog dikke matties.
Ik heb het een tijd niet gevolgd, maar dan verwacht ik binnenkort wel weer een livestream. Zou zeker kijken. Diep van binnen blijf ik een trouwe fan natuurlijk.
pi_168725912
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Die ruzie is al lang bijgelegd, blijf een beetje up to date graag.
Mijn excuses. Ik zal de ontwikkelingen omtrent de braad in het vervolg nauwlettend in de gaten houden.

quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:43 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Vrijdag gaan ze weer los.
Nice.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:48:55 #243
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168725996
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:46 schreef Rami. het volgende:

[..]

Mijn excuses. Ik zal de ontwikkelingen omtrent de braad in het vervolg nauwlettend in de gaten houden.

[..]

Nice.
Ik kan het aan de andere kant ook wel begrijpen, het is hier de laatste paar weken best een gekkenhuis geweest.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168726897
geen weegmomenten meer.

hij is dus aangekomen.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 01:56:18 #245
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168727071
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:30 schreef Barrah het volgende:
Voor het geval volgende week blijkt dat dit de laatste Daily Vlog was, hierbij de transcriptie van het uitstapje naar Wilnis.

[..]

Kaas en kipfilet klinkt als best een vieze combinatie. Vrij rijkelijk belegd ook. Lijkt me allemaal niet erg bijdragen aan z'n streven om af te vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door hugecooll op 07-02-2017 02:01:36 ]
  dinsdag 7 februari 2017 @ 01:59:43 #246
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168727080
Waarschijnlijk is die Sedin ook niet bekend met de verwijderdrang van Braddie
  dinsdag 7 februari 2017 @ 03:37:18 #247
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168727216
Kaas en kipfilet is op zich best lekker hoor. Neem het zelf ook wel eens, dan met curry ketchup erbij. En voor iemand als Brad scheelt dat het magerder is dan salami of ham. Moet ie het inderdaad niet zo rijk beleggen ;)
pi_168727218
Waarom zo nodig twee tosti's in plaats van eentje? Bang dat je honger gaat lijden?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 08:41:33 #249
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168728168
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 03:37 schreef Barrah het volgende:
Kaas en kipfilet is op zich best lekker hoor. Neem het zelf ook wel eens, dan met curry ketchup erbij. En voor iemand als Brad scheelt dat het magerder is dan salami of ham. Moet ie het inderdaad niet zo rijk beleggen ;)
Het moet ook nog smaken voor Braddie. Als hij al de hoeveelheid broodjes of tosti´s wat die eet mindert dan kan dat al een voordeel opleveren.
pi_168728382
Bradley weegt echt geen 130kg vanwege een paar boterhammetjes met kipfilet en kaas. Hij wordt dik van de producten die hij eet wanneer de camera niet draait.
pi_168728400
Ik ben een beetje afgeknapt op Bradley sinds zijn laatste vlog. Hoe vind ik het enthousiasme weer terug.
pi_168728405
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben een beetje afgeknapt op Bradley sinds zijn laatste vlog. Hoe vind ik het enthousiasme weer terug.
Ik raad je aan voorlopig ook geen livestreams te kijken.
pi_168728425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley weegt echt geen 130kg vanwege een paar boterhammetjes met kipfilet en kaas. Hij wordt dik van de producten die hij eet wanneer de camera niet draait.
Plus dat hij voor ieder onbenullig ritje de babyblauwe Twingo pakt in plaats van de fiets (maar die trapt 'ie allemaal finaal aan gort natuurlijk).
pi_168728438
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik raad je aan voorlopig ook geen livestreams te kijken.
Alle recente live streams had ik sowieso al gemist :(
pi_168728529
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Plus dat hij voor ieder onbenullig ritje de babyblauwe Twingo pakt in plaats van de fiets (maar die trapt 'ie allemaal finaal aan gort natuurlijk).
Dat klopt, maar het is natuurlijk wel zo dat Bradley 'niet veel' hoeft te doen om zijn hartslag te verhogen en daarmee zijn metabolisme. Voor hem is het lopen van een blokje om net zo vermoeiend als een halve marathon voor een normaal persoon.

Uiteindelijk is voeding voor 90% het belangrijkste deel van het afvallen. Sport draagt daar aan bij, maar naar mijn mening is dat vooral omdat het je mindset verandert. Wat verlies je met een uur cardio, 4/500 kcal? Krachttraining zou hem veel meer goed doen qua body composition, kracht en overall metabolisme. Die gozer heeft net zoveel kracht als een natgeregende vaatdoek.
pi_168728784
Oooh, ik kan niet wachten op de nieuwe updates van Braad.. Nee echt..

Man man man, en dan ook nog pochen met de kijkers, en dus daarom auto-vlogs op zijn stream...
Volgens mij snapt hij echt niet dat er volgens mij niemand is, die serieus naar zijn vlogs kijkt, en het serieus tof vind.
Die gozer heeft toch echt een plaat voor zijn kop.
"Even langs Manus, maar ik ga niet naar binnen want zijn vriendin vind ik niet tof" Nee Bradge trekt volle zalen...

En dan vlak voor het eten, even twee tosti's naar binnenwerken, snapt hij dan niet dat als je wilt afvallen dat je juist regelmaat nodig bent.
Gelukkig presenteerde hij zich wel half naakt in het begin van de video, jeej, alles voor de aandacht denken we dan maar.
Wat een josti is het toch ook, aan de ene kant is het lachwekkend vanuit leedvermaak, aan de andere kant is het toch ook ontzettend triest.
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 09:39:34 #257
88815 The_Emotion
98.3
pi_168728787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:19 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het is natuurlijk wel zo dat Bradley 'niet veel' hoeft te doen om zijn hartslag te verhogen en daarmee zijn metabolisme. Voor hem is het lopen van een blokje om net zo vermoeiend als een halve marathon voor een normaal persoon.

Uiteindelijk is voeding voor 90% het belangrijkste deel van het afvallen. Sport draagt daar aan bij, maar naar mijn mening is dat vooral omdat het je mindset verandert. Wat verlies je met een uur cardio, 4/500 kcal? Krachttraining zou hem veel meer goed doen qua body composition, kracht en overall metabolisme. Die gozer heeft net zoveel kracht als een natgeregende vaatdoek.
Ach weet je wat het is, we kunnen allemaal een vingertje wijzen naar Brad en commentaar leveren op zijn levensstijl, adviezen geven, aanmoedigen of afkraken.
Dan slaat hij even een muurtje stuk en geeft hij geen ene neuk meer en gaat ie tosti's bakken.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168728798
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:39 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ach weet je wat het is, we kunnen allemaal een vingertje wijzen naar Brad en commentaar leveren op zijn levensstijl, adviezen geven, aanmoedigen of afkraken.
Dan slaat hij even een muurtje stuk en geeft hij geen ene neuk meer en gaat ie tosti's bakken.
Wij houden de vicieuze cirkel in stand.
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 09:41:20 #259
88815 The_Emotion
98.3
pi_168728810
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Wij houden de vicieuze cirkel in stand.
Ook dat heeft hij over zichzelf afgeroepen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 09:45:54 #260
88815 The_Emotion
98.3
pi_168728879
Braddie heeft mijn sig wel gelezen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168728922
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:45 schreef Remqo het volgende:
Braddie heeft mijn sig wel gelezen
No such thing as bad publicity
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 09:56:51 #262
88815 The_Emotion
98.3
pi_168729009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:48 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

No such thing as bad publicity
Echt he, iedereen vindt hem een ziel maar fapt zich met een tosti in de andere hand op de reacties hier.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168729106
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:56 schreef Remqo het volgende:

[..]

Echt he, iedereen vindt hem een ziel maar fapt zich met een tosti in de andere hand op de reacties hier.
Mwah, nu waarschijnlijk nog niet, daar is het nog veel te vroeg voor
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 10:03:44 #264
88815 The_Emotion
98.3
pi_168729134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:02 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Mwah, nu waarschijnlijk nog niet, daar is het nog veel te vroeg voor
Mwa ergens rond een uur of 3 's middags dan.

Maar ach, ik vind Braddie ook wel koddig
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168729202
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:03 schreef Remqo het volgende:

[..]

Mwa ergens rond een uur of 3 's middags dan.

Maar ach, ik vind Braddie ook wel koddig
Ik ben in ieder geval weer razend benieuwd welke vlogs we vandaag mogen verwachten. Ook ben ik benieuwd naar alle aankomende auto reviews. Zou Bas de Twingo dan nogmaals aan de tand worden gevoeld door onze goedlachse vriend?
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 10:11:48 #266
88815 The_Emotion
98.3
pi_168729266
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:07 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval weer razend benieuwd welke vlogs we vandaag mogen verwachten. Ook ben ik benieuwd naar alle aankomende auto reviews. Zou Bas de Twingo dan nogmaals aan de tand worden gevoeld door onze goedlachse vriend?
En hoeveel er gewist wordt.

Met koddig bedoel ik dus dit:
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168729276
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:11 schreef Remqo het volgende:

[..]

En hoeveel er gewist wordt.

Met koddig bedoel ik dus dit:
[ afbeelding ]
Die neus komt in ieder geval 1 op 1 overheen _O-
pi_168729278
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:11 schreef Remqo het volgende:

[..]

En hoeveel er gewist wordt.

Met koddig bedoel ik dus dit:
[ afbeelding ]
Ik zou aaien O+

Braddie niet.
pi_168729280
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:56 schreef Remqo het volgende:

[..]

Echt he, iedereen vindt hem een ziel maar fapt zich met een tosti in de andere hand op de reacties hier.
Ik wed dat hij chilisaus als glijmiddel gebruikt tijdens het fappen.
pi_168729307
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:12 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik zou aaien O+

Braddie niet.
Je zou Bradley bespringen at sight
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 10:16:25 #271
88815 The_Emotion
98.3
pi_168729326
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:12 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik wed dat hij chilisaus als glijmiddel gebruikt tijdens het fappen.
Ach hij morst wel eens wat, maakt van een nood een deugd
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_168729337
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:14 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Je zou Bradley bespringen at sight
Boh nee. Alleen een valse hond zou hém bespringen.
pi_168729556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:17 schreef Poes. het volgende:

[..]

Boh nee. Alleen een valse hond zou hém bespringen.
Nou nou nou.jpg, dat is ook niet echt aardig he. Als ik Bradley mag geloven heeft hij al menig vrouw van haar maagdelijkheid beroofd.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2017 10:31:16 ]
pi_168729795
Onaangekondigd bij mensen langs gaan vind ik echt creepy :{
Nieuw is niet altijd beter.
pi_168729905
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Nou nou nou.jpg, dat is ook niet echt aardig he. Als ik Bradley mag geloven heeft hij al menig vrouw van haar maagdelijkheid beroofd.
Braddie geloven :D
Ik denk dat ik meer vrouwen heb gezoend dan hij.
pi_168730061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:51 schreef Poes. het volgende:

[..]

Braddie geloven :D
Ik denk dat ik meer vrouwen heb gezoend dan hij.
Je hebt mijn interesse gewekt :9
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:27:22 #277
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168730567
Tijd voor een nieuwe Twingo?

  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:56:32 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_168732282
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 03:37 schreef Barrah het volgende:
Kaas en kipfilet is op zich best lekker hoor. Neem het zelf ook wel eens, dan met curry ketchup erbij. En voor iemand als Brad scheelt dat het magerder is dan salami of ham. Moet ie het inderdaad niet zo rijk beleggen ;)
#viesdik
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:08:44 #279
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168732518
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

#viesdik
Whatever floats your boat
pi_168733099
Kalmte voor de storm?
pi_168733463
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley weegt echt geen 130kg vanwege een paar boterhammetjes met kipfilet en kaas. Hij wordt dik van de producten die hij eet wanneer de camera niet draait.
Ik geloof het ook niet. Dan zou hij op een dag 6 tot 8 sneetjes brood eten en avondeten. Dat is niet veel voor een volwassen man.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 14:01:23 #282
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168733547
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Onaangekondigd bij mensen langs gaan vind ik echt creepy :{
:')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 14:41:08 #283
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168734223

Aha dus de weegmomenten komen niet meer terug want dat "schiet niet op" :? :') Als je jezelf helemaal nooit meer weegt zal het al helemaal niet opschieten als je wil afvallen lijkt me.

Hij gaat zichzelf pas wegen als hij 20kg is afgevallen. Maar dan is het effect van het wegen weg als je niet elke week progressie ziet

Bradge _O_
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168734325
Ondertussen is Bradge goed bezig in de sportschool:

pi_168734339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:41 schreef Ingolstadt het volgende:

Aha dus de weegmomenten komen niet meer terug want dat "schiet niet op" :? :') Als je jezelf helemaal nooit meer weegt zal het al helemaal niet opschieten als je wil afvallen lijkt me.

Hij gaat zichzelf pas wegen als hij 20kg is afgevallen. Maar dan is het effect van het wegen weg als je niet elke week progressie ziet

Bradge _O_
Ik had eerlijk verwacht dat hij zijn lijfspreuk "dan hoeft het van mij niet meer" wel weer zou gebruiken. Beetje een tegenvaller.
pi_168734511
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:47 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik had eerlijk verwacht dat hij zijn lijfspreuk "dan hoeft het van mij niet meer" wel weer zou gebruiken. Beetje een tegenvaller.
Ook de welbekende 'a-segmenter' en 'auto tje' kon ik niet aftikken. Toch wel jammer
  dinsdag 7 februari 2017 @ 15:22:34 #287
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168734964
Goed nieuws voor Braad:

https://nederland.googleb(...)streamen-mobiel.html

Op naar de 10.000 abonnees ^O^
pi_168734993
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:22 schreef Barrah het volgende:
Goed nieuws voor Braad:

https://nederland.googleb(...)streamen-mobiel.html

Op naar de 10.000 abonnees ^O^
Even een spontaan weegmomentje _O_
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:32:07 #289
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168737490
Weer eens wat anders dan de huis-tuin-keuken vlogs van hier:

  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:59:48 #290
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168738027

Voor de liefhebbers, voor het weg is. :o
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 7 februari 2017 @ 18:03:37 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_168738085
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:59 schreef Catkiller het volgende:

Voor de liefhebbers, voor het weg is. :o
Hit *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_168738107
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:59 schreef Catkiller het volgende:

Voor de liefhebbers, voor het weg is. :o
Je moet toch wat om je troosteloze dag door te komen he
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:05:07 #293
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168738115
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:59 schreef Catkiller het volgende:

Voor de liefhebbers, voor het weg is. :o
Ik hoop dat hij weer een eindversie post.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:06:46 #294
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_168738142
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:05 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij weer een eindversie post.
Staat die niet in de omschrijving, staat een linkje in.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:13:14 #295
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168738275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:06 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Staat die niet in de omschrijving, staat een linkje in.
Ja, inderdaad, zie het net. Ik kijk altijd de vlogs hier vanaf het forum.
pi_168738730
Deze video zal wel geen kijkcijferhit worden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_168738780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:31 schreef chroestjov het volgende:
Deze video zal wel geen kijkcijferhit worden.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:34:26 #298
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_168738811
Die thumbnail _O_
leuk
pi_168738843
1
pi_168738847
2
pi_168738856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:34 schreef Raap het volgende:
Die thumbnail _O_
Dat begrijp ik dus nooit bij Brad, je kiest toch een thumbnail waar je voordelig op staat. Zal heus ergens in de video wel iets zitten dat beter is dan dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')