Niet de vlog waar ik op zat te wachten dan.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:35 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Hoezo, er komt binnenkort nog een vlog kanaal bij. Nog meer om te kijken.
De tijden waarop en hoe vaak je eet boeit echt niet. Dat geldt voor afvallen en aankomen.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:43 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Dus hij werkt 2 tosti's naar binnen, anderhalf uur voordat het eten op tafel staat?
Zo gaat het afvallen zeker lukken..
Binnenkort.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:49 schreef Chai het volgende:
Wanneer zou het juicen gaan beginnen dan? Zag nu nog vooral heel veel brood en kaas. (2 plakjes kaas en 1 plakje kipfilet op 1 sneetje brood?)
Optisch bedrogquote:Op maandag 6 februari 2017 18:52 schreef Iommi het volgende:
Het zal wel optisch bedrog zijn, maar op 4 min 30 en verder leek het wel alsof hij helemaal niet zo dik was.
Grapje toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:52 schreef Iommi het volgende:
Het zal wel optisch bedrog zijn, maar op 4 min 30 en verder leek het wel alsof hij helemaal niet zo dik was.
JA !!quote:Op maandag 6 februari 2017 18:43 schreef DoubleDip het volgende:
Yes nieuwe meuk.Ga zo thuis kijken. Als het er nog is tenminste.
Waarschijnlijk ergens in Q2 2017.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:49 schreef Chai het volgende:
Wanneer zou het juicen gaan beginnen dan? Zag nu nog vooral heel veel brood en kaas. (2 plakjes kaas en 1 plakje kipfilet op 1 sneetje brood?)
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat iemand die nergens naartoe hoeft zoveel kan zeiken over stoplichten.
Ik denk dat ik hem nooit eerder van zo ver heb gezien, normaal zie ik alleen z'n hoofd.quote:
Niet zoveel mis mee toch, witbrood is ook wel een keer lekker.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:49 schreef Chai het volgende:
Valse dilemma's gaan hem ook niet helpen iig.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet zoveel mis mee toch, witbrood is ook wel een keer lekker.
Beter dan 4cm laag margarine![]()
![]()
en een half pak hagelslag
Je kunt beter gewoon bruin brood eten met daarop 1 plak van iets. Dat vult beter. Op een 1 of andere manier eten mensen die willen afvallen altijd wit brood.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet zoveel mis mee toch, witbrood is ook wel een keer lekker.
Beter dan 4cm laag margarine![]()
![]()
en een half pak hagelslag
Ja beste is natuurlijk volkoren, bruin brood is vaak ook gewoon witbrood alleen gekarameliseerdquote:Op maandag 6 februari 2017 19:22 schreef Iommi het volgende:
[..]
Je kunt beter gewoon bruin brood eten met daarop 1 plak van iets. Dat vult beter. Op een 1 of andere manier eten mensen die willen afvallen altijd wit brood.
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Is toch allang aangetoond dat bruin brood niet beter is dan witbrood?
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja beste is natuurlijk volkoren, bruin brood is vaak ook gewoon witbrood alleen gekarameliseerd
Dan zeg je: ja Sonic, je hebt gelijk.quote:
Ja ! Goeiesmorgens deze morgen Edgar wat heb jij derop ?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef MCH het volgende:
Echt zo interessant om over Braddie's brood te praten. Jullie lijken wel kleuters die jaloers in elkaars lunchtrommeltjes zitten te kijken.
Jij was toch zo'n verstokte vrijgezel, houdt dat in dat Braddie dichter bij een vrouw is geweest als jij?quote:
Ik zeg ook niet dat het slecht is, maar het vult gewoon beter dus heb je minder snel de neiging om andere dingen ernaast te gaan eten.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Is toch allang aangetoond dat bruin brood niet beter is dan witbrood?
Jij mag wel in mijn doosje kijkenquote:Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef MCH het volgende:
Echt zo interessant om over Braddie's brood te praten. Jullie lijken wel kleuters die jaloers in elkaars lunchtrommeltjes zitten te kijken.
Ik kijk al in het doosje van je zusje.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij mag wel in mijn doosje kijken
quote:Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef MCH het volgende:
Precies dit ja, ghehehe, goeie Josquote:Op maandag 6 februari 2017 19:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ! Goeiesmorgens deze morgen Edgar wat heb jij derop ?
Hihi.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik kijk al in het doosje van je zusje.
Zou maar zo kunnen !quote:Op maandag 6 februari 2017 19:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n verstokte vrijgezel, houdt dat in dat Braddie dichter bij een vrouw is geweest als jij?
Dit is toch de Vlog SC?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:35 schreef Barrah het volgende:
Oh pardon, ik dacht even dat dit het vlogtopic was, maar ik ben in de slowchat beland zie ik
Dat mag in de WEB SC.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:35 schreef Barrah het volgende:
Oh pardon, ik dacht even dat dit het vlogtopic was, maar ik ben in de slowchat beland zie ik
Of jij bent kapot, Denk op 2quote:Op maandag 6 februari 2017 20:15 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, doe de StemWijzer eens en maak vervolgens een vlog over de uitslag, ik ben wel benieuwd.
Mijn uitslag:
[ afbeelding ]
Rare uitslag, volgens mij is de StemWijzer kapot.
In z'n vlogs gaat 'ie wel vaker ergens langs en dan blijkt die persoon niet thuis te zijn, spontaan is 'ie in ieder geval wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:28 schreef DoubleDip het volgende:
Willen afvallen en wit brood eten
Verder snap ik niet zo goed waarom ie zomaar bij Manusje langsgaat ipv eerst even te bellen.
Ja dit. En schijten ken ook niet meer als je alleen maar wit naar binnen werkt.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Daarom valt hij niet af! Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahah!!!!quote:Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dit. En schijten ken ook niet meer als je alleen maar wit naar binnen werkt.
Misschien is dat zijn probleem hij kan niet poepen !quote:Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Pa dum tsjjjjquote:Op maandag 6 februari 2017 20:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daarom valt hij niet af! Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahah!!!!
Hij had laatst nog een aardbeienmilkshake genomen bij de Macquote:Op maandag 6 februari 2017 19:53 schreef Rectum het volgende:
Anderhalf uur voordat je gaat eten twee tosti's naar binnen werken... ik denk niet dat we in onze jaartelling nog een weegmoment hoeven te verwachten.
Ik heb Bradley trouwons ook nog nooit kunnen betrappen op het eten van een stukje fruit.
Dat bezoekje aan Het land van Ooitquote:Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
In z'n vlogs gaat 'ie wel vaker ergens langs en dan blijkt die persoon niet thuis te zijn, spontaan is 'ie in ieder geval wel.
Oh ja, even voor jan lul naar het zuiden des lands.quote:
Ik zag dat DENK ook als tweede partij uitkwam bij Van der Staaij en Segers, dus schijnbaar krijg je DENK al snel hoog tussen je aanbevelingen als je een beetje conservatief stemt.quote:
Die zal waarschijnlijk niet mogen stemmen omdat hij in het stemhokje gaat filmen en gaat ranten over wie dan ook.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk niet mogen stemmen omdat hij in het stemhokje gaat filmen en gaat ranten over wie dan ook.
"HEY, HALLO"quote:Op maandag 6 februari 2017 20:35 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh ja, even voor jan lul naar het zuiden des lands.
Overgewicht, een uitkering en nog wat dingen.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar jongens, even serieus, wat heeft Braddie allemaal?
Die eerste twee had ik al wel door. Met een wajong moet je wel een beperking hebben. Ik kop 'm niet in.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:52 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Overgewicht, een uitkering en nog wat dingen.
quote:Op maandag 6 februari 2017 20:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk niet mogen stemmen omdat hij in het stemhokje gaat filmen en gaat ranten over wie dan ook.
Ik dacht dat jij zo positief was over Braddie?quote:Op maandag 6 februari 2017 20:52 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Overgewicht, een uitkering en nog wat dingen.
Goed idee.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:15 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, doe de StemWijzer eens en maak vervolgens een vlog over de uitslag, ik ben wel benieuwd.
Mijn uitslag:
[ afbeelding ]
Rare uitslag, volgens mij is de StemWijzer kapot.
Die tijden zijn wel voorbij. Zelfs zijn fanatiekste aanhangers zijn tegen hem gekeerdquote:Op maandag 6 februari 2017 21:11 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo positief was over Braddie?
ik zie hetquote:Op maandag 6 februari 2017 13:14 schreef Rectum het volgende:
Het vorige weegmoment is inmiddels ook offline. Ik ben bang dat dit weinig goed belooft voor het weegmoment van vandaag.
Het wordt een ouderwetse Braykingquote:Op maandag 6 februari 2017 21:18 schreef PimD het volgende:
Zie ik nou de eerste tekenen van een baardje op de laatste paar videos? BradgeBeard.
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 6 februari 2017 21:56 schreef Paul het volgende:
Speciaal voor de fans had ik vanmiddag een webloggie gemaakt
Braddie over FOK!
quote:Bandgerelateerde content.
Autogerelateerde content.
Meer lange vlogs.
Hou ook het kanaal van Petjesmeneer in de gaten die gaat iets doen wat niemand verwacht!
En voor iedereen die het zo leuk vind om mij te zien struggelen met m`n gewicht, pech gehad, geen weegmomenten meer.
er zitten dus wat extra kilos aanquote:
Goed verhaal. Lekker kort ook.quote:
Volgende week weer een weegmoment dusquote:
Klinkt als een weloverwogen besluit van em in ieder geval.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:09 schreef hugecooll het volgende:
Geen weegmoment betekent toch gewoon dat ie is aangekomen en jullie niet onder ogen durft te komen of niet?
Stel dat hij 2kg was afgevallen had hij vol trots een weegmoment online gezet natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2017 22:09 schreef hugecooll het volgende:
Geen weegmoment betekent toch gewoon dat ie is aangekomen en jullie niet onder ogen durft te komen of niet?
Daarom. Ik volg dit allemaal niet zo, maar volgens mij begon hij maanden geleden met afvallen toen hij 122 of zo woog. Laatste keer dat ik keek, begon hij weer met afvallen toen hij 129 of zo woog. Goeie dalende lijn wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:11 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Stel dat hij 2kg was afgevallen had hij vol trots een weegmoment online gezet natuurlijk
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:09 schreef hugecooll het volgende:
Als je zoveel video's verwijdert kan alles je wel worden toegeschreven.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Braddie had in een verwijderde vlog gezegd dat hij PVV stemt.
Dat van de PVV had hij echt gezegd. Andere mensen uit dit topic kunnen dat bevestigen.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:13 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als je zoveel video's verwijdert kan alles je wel worden toegeschreven.
In een verwijderde vlog zei Braddie ooit dat hij een tatoeage van André Hazes op zijn linker bil heeft.
Praat eens wat vrouwelijker.quote:Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets drastische maatregelen getroffen natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom. Ik volg dit allemaal niet zo, maar volgens mij begon hij maanden geleden met afvallen toen hij 122 of zo woog. Laatste keer dat ik keek, begon hij weer met afvallen toen hij 129 of zo woog. Goeie dalende lijn wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |