Als jij die maakt, ben ik je eerste abonnee! Win win, toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, je kan een vlog maken over dat je niet snapt wat sarcasme is bijvoorbeeld, dat zou ik zeker kijken!
braddie?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Als jij die maakt, ben ik je eerste abonnee! Win win, toch?
Ik ken jou niet goed genoeg om een vlog over je te maken, dat is toch iets dat je niet zomaar even doet. Wellicht in de toekomst, dan stuur ik je een dm.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Als jij die maakt, ben ik je eerste abonnee! Win win, toch?
misschien ken je me wel beter dan je denkt.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ken jou niet goed genoeg om een vlog over je te maken, dat is toch iets dat je niet zomaar even doet. Wellicht in de toekomst, dan stuur ik je een dm.
Waar blijft nou dat wekelijkse weegmomentje van je? Of zijn we inmiddels de 130 gepasseerd en drinken we weer suikerkoffie?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
misschien ken je me wel beter dan je denkt.
And probably I don't give a fuck.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:31 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
misschien ken je me wel beter dan je denkt.
Dit kan Braddie niet zijn, want je kunt iemand immers niet echt kennen als je die alleen van vlogs kent.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar blijft nou dat wekelijkse weegmomentje van je? Of zijn we inmiddels de 130 gepasseerd en drinken we weer suikerkoffie?
Zzzuikerkoffie is zóóó 2016. Juicen is het helemaal tegenwoordig.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar blijft nou dat wekelijkse weegmomentje van je? Of zijn we inmiddels de 130 gepasseerd en drinken we weer suikerkoffie?
quote:Op maandag 6 februari 2017 16:36 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit kan Braddie niet zijn, want je kunt iemand immers niet echt kennen als je die alleen van vlogs kent.
Gewoon een wannabe Braddie dus weer.
Kan me herinneren dat mijn zus in de jaren 90 ooit eens zo'n sapkuur gedaan heeft, met zuurkoolsap en dat soort shit. Zou Brad dat bedoelen?quote:Op maandag 6 februari 2017 16:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zzzuikerkoffie is zóóó 2016. Juicen is het helemaal tegenwoordig.
klinkt als petmansquote:Op maandag 6 februari 2017 16:37 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]En daarom denk jij braddie wel te kennen. Kneusje dat je bent.
Oke frankquote:Op maandag 6 februari 2017 16:37 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]En daarom denk jij braddie wel te kennen. Kneusje dat je bent.
Haha, wat een ontzettend grappige opmerking.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, je kan een vlog maken over dat je niet snapt wat sarcasme is bijvoorbeeld, dat zou ik zeker kijken!
Je verwart baggeren met kritisch volgen. Check mijn pohi maar voor mijn intenties t.o.v. Bradge. Genoeg goede raad en goede bedoelingen en als ik bash is dat vrijwel altijd in reactie op Bradge of anderen. Als je mij niet voedt ben ik geen trol.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Jou toon is ook behoorlijk veranderd. Jij kwam hier ook om te baggeren. En nu ben je ineens een heilig boontje?
quote:Op maandag 6 februari 2017 17:24 schreef Barrah het volgende:
[..]
Je verwart baggeren met kritisch volgen. Check mijn pohi maar voor mijn intenties t.o.v. Bradge. Genoeg goede raad en goede bedoelingen en als ik bash is dat vrijwel altijd in reactie op Bradge of anderen. Als je mij niet voedt ben ik geen trol.
Jij daarentegen bent een kloon met een matig gekozen naam die hier eerst allemaal dubieuze complimenten naar Braad komt posten, vuurtjes opstoken en baggeren. Je posts mogen nu dan wat sympathieker zijn maar je bent en blijft een kutkloontje.
Mooi hoe die het opeten van zijn maaltijd filmtquote:
Juist groter, toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Technisch gezien hebben we nog 6 uur te gaan, maar de kans wordt met de uur kleiner
"dat is clown bassie'quote:Op maandag 6 februari 2017 18:13 schreef Poes. het volgende:
Ik heb gekeken![]()
Kind van 4 naast me ; ''Wie is die meneer mem? Hij praat een beetje gek.''
Wat is dat nou weer voor manoeuvre op 1:16quote:
op basis van 4:33 in de video verwacht ik geen weegmomentquote:
Dat iemand die nergens naartoe hoeft zoveel kan zeiken over stoplichtenquote:
Het is wel de bedoeling dat men nog inventaris overhoud om te verkopen natuurlijk. Maar Bradley wil ook niet werken. Hij wil alleen betaalt hobby'en voor pakweg 10-15 uur per week en het liefst vrijblijvendquote:Op maandag 6 februari 2017 18:19 schreef Poes. het volgende:
''Er zijn wéér geen nieuwe vacatures''
*Klikt ''allround fastfoodmedewerker'' weg*
Hoezo, er komt binnenkort nog een vlog kanaal bij. Nog meer om te kijken.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Leuk dat er een vlog is, maar dat is niet de vlog waar we op zaten te wachten, Monsieur Bradley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |