abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168724178
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:41 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Geen weegmomenten meer? Sorry hoor, maar hier kijken de meeste fans al weken naar uit. Hier hebben wij godverdomme met zijn allen de afgelopen tijd naartoe gewerkt. Mijn hele familie drinkt nu zelfs koffie zwart om Bradge te steunen, maar nu voelt meneer zich opeens te goed voor zijn trouwe achterban. Het zal me niks verbazen als blijkt dat hij stiekem een paar klontjes suiker in de koffie gooit op het moment dat de camera's niet draaien.
goed luisteren, er komen zeker nog wel weegmomenten, alleen niet wekelijks. er worden weegmomenten gevlogd bij -25kg intervallen, dus dat zal gok ik maandelijks zijn. blijf braad dus vooral steunen!
pi_168724196
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:30 schreef Voszje het volgende:

[..]

In z'n vlogs gaat 'ie wel vaker ergens langs en dan blijkt die persoon niet thuis te zijn, spontaan is 'ie in ieder geval wel.
Haha ja. :') Hoe vaak hij al niet bij Manus voor de deur staat met de woorden "eens kijken of hij thuis is", om na een korte cutscene te moeten melden: "Manus is helaas niet thuis, op naar huis!"

En nu staat hij spontaan op de stoep bij Herman, helaas kan hij niet naar binnen want de vriendin van Herman is een bitch.
pi_168724234
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:48 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

goed luisteren, er komen zeker nog wel weegmomenten, alleen niet wekelijks. er worden weegmomenten gevlogd bij -25kg intervallen, dus dat zal gok ik maandelijks zijn. blijf braad dus vooral steunen!
Heb je gelijk in, ik reageerde wellicht wat fel. Ik heb mijn vertrouwen in hem zeker ook niet verloren en ik kan me voorstellen dat de paar kilo die hij nu kwijt is nog niet genoeg zijn om in de al zo goed gevulde vlogs te verwerken. Ik kijk uit naar het -25kg weegmoment.
pi_168724385
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:50 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, ik reageerde wellicht wat fel. Ik heb mijn vertrouwen in hem zeker ook niet verloren en ik kan me voorstellen dat de paar kilo die hij nu kwijt is nog niet genoeg zijn om in de al zo goed gevulde vlogs te verwerken. Ik kijk uit naar het -25kg weegmoment.
^O^
pi_168724886
Als hij ook maar een grammetje zou zijn afgevallen, zou er heus wel een weegmomentje zijn verschenen maar aangezien dit niet het geval is, is hij dus niets afgevallen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:19:38 #231
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168725088
Lachwekkend dit :') Ik heb helemaal niets tegen Braad maar ik kan deze dorpsidioot uit de provincie niet meer serieus nemen. Mister Bigstar voelt zich opeens te goed voor de diehard fans van BradgeTV. Hier krijgt een paard de hik van. Praten over zaken die er niet toe doen, maar afvallen ho maar. Echt not done oude wijven gedrag. Deze notaire TV pursonallity slaat louter wartaal uit maar bakt er helemaal niets van als het erop aan komt. Minachting van de kijker dit!
pi_168725192
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:13 schreef Barrah het volgende:

[..]

Als je zoveel video's verwijdert kan alles je wel worden toegeschreven.

In een verwijderde vlog zei Braddie ooit dat hij een tatoeage van André Hazes op zijn linker bil heeft.
Van wat ik mij herinner is dat Bradley zei dat hij niet stemt, maar dat zijn eerste en dus ook laatste stem op PVV was.
pi_168725248
Ja, jongens en meisjes. Ik geef het op voor vandaag. Terwijl dat de producent lachend in zijn schuurtje de nieuwste Casey Neestad zit te kijken keer ik naar mijn bed. Daar ik teleurgesteld en moe gestreden ben voor het weegmoment. Het komt niet meer dus wat voor zin heeft het om deze maandag nog langer te laten duren
  maandag 6 februari 2017 @ 23:28:46 #234
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_168725383
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Ja, jongens en meisjes. Ik geef het op voor vandaag. Terwijl dat de producent lachend in zijn schuurtje de nieuwste Casey Neestad zit te kijken keer ik naar mijn bed. Daar ik teleurgesteld en moe gestreden ben voor het weegmoment. Het komt niet meer dus wat voor zin heeft het om deze maandag nog langer te laten duren
Slaap zacht! :z
  maandag 6 februari 2017 @ 23:30:33 #235
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168725441
Voor het geval volgende week blijkt dat dit de laatste Daily Vlog was, hierbij de transcriptie van het uitstapje naar Wilnis.

quote:

EEN DAGJE BIJ BRADGETV: ANDER YOUTUBE KANAAL IN WILNIS

Goedemorgen. [Een naakte Braad kijkt zwoel in de camera]
Twee witte sneetjes kaas en kipfilet.
Ik neem geen kopje koffie nu. Ik vind Senseo zwart niet te drinken en filterkoffie wel. Dus ik ga zo naar Sedin. En omdat ik toch naar Sedin toega om wat dingetjes door te nemen en een plannetje te maken voor een autogerelateerd YouTube-kanaal ga ik daar gewoon aan de koffie.
Het eerste wat ik vanochtend kon doen toen ik nog geen minuut wakker was, was videobellen. Ik mocht al gelijk allemaal informatie opslaan en net doen alsof ik goed wakker was.
Eerst maar eens even genieten van een gloednieuwe RegularCar-review.
Ik was effe vergeten dat ik mijn auto zo'n eind uit de buurt had staan.
Kennen jullie dat gevoel? Dat je je auto ergens neerzet en dat je dan na 1, 2, 3 dagen je auto weer pakt en dat het dan is van, hmmm waar heb ik hem ook alweer neergezet.
We zijn onderweg en natuurlijk moeten ook wij weer wachtennnn.
En nu begint de lange rechte weg naar Wilnis.
Best een strakke omgeving zo dit hè?
We zijn nu vlakbij Wilnis. Als ik nu hier in ga en het weggetje uitrij, dan rij ik Wilnis binnen. En we staan weer stil.
Waarom staan die stoplichten zo vaak op rood? En waarom zo lang?
Jazeker, we zijn errrrr.
Daar zitten we dan in de auto te wachten. Het is half één ongeveer nu. Ik zei dat ik er rond één uur zou zijn.
Ik krijg net een YouTube-comment binnen onder mijn laatste video. De YouTube-comment is van Zwarte Rika en die zegt: Normale mensen passen ook met hun hoofd op een verticale video, jij moet hem horizontaal houden omdat je een dikkie bent. Hmhmm! Ik vin helemal mooi.
[shot van Sedin die een kofferbak dichtslaat]
Zoals je hebt kunnen zien, dat was hardstikke gezellig. En aangezien ik toch op de weg langs Vreeland zit, scheur ik even langs Herman.
Overigens wordt het geen volledig nieuw YouTube-kanaal maar wordt het gewoon een extra segment op mijn kanaal. Dat leek Sedin wil handig omdat ik meer abonnees heb. En omdat hij dan anders vanaf nul moet beginnen. En bij mij hebben we al een soort kickstart.
Daar gaan we weer.
Of toch niet.
En natuurlijk... Staan we onderweg naar Vreeland stil.
Welkom.
En daar rijden we dan. 20 kilometer per uur. Rustigaan zoevend richting Manus.
De plannen zijn gewijzigd. Ik zit in de auto en ik ben in Vreeland, maar ik ga niet naar Herman. Dat heeft als reden dat er een andere auto bij hem voor de deur staat. En die auto is van zijn vriendin en dat vind ik geen hele gezellige vrouw, om het even zacht uit te drukken. Dus ik ga weer richting hause.
Tis gewoon weer rood.
We staan weer stil En d'r is er eentje achter mij aan het kleven.
Hilversum! Heu!
En d'r is langzaamrijdend verkeer op de Diepndaalse Laan...
Er zijn weer geen nieuwe banen bijgekomen.
Dan is het nu wachten op Petjesmeneer. Die zou langskomen.
Ik ga effen een tosti brouwen. Ik heb vrij matig gegeten. Ik heb om half elf twee sneetjes brood met kipfilet naar binnen gewerkt zoals jullie hebben kunnen zien. Dus ik vind het ook tijd om ook wel effen twee tostietjes naar binnen te werken.
Wat is dat dan? Ja. Joah joah ja ja ja ja ja ja.
Moet je plassen? Plasje doen?
Vier sneetjes brood.
Kaas.
Dan is het nu afwachten totdat die tosti's klaar zijn.
Hij is goed aan het knisperen.
Ja, is prima te doen zo.
Nog anderhalf uur voordat we gaan eten.
Kijk eens hoe lekkerrr.
Petjesmeneer is net weg. Bedankt voor het kijken. En wanneer de volgende vlog verschijnt dat zien jullie vanzelf wel hè?
  maandag 6 februari 2017 @ 23:32:51 #236
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_168725521
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:30 schreef Barrah het volgende:
Voor het geval volgende week blijkt dat dit de laatste Daily Vlog was, hierbij de transcriptie van het uitstapje naar Wilnis.

[..]

_O_ Held dat je bent _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_168725581
Zei de braad nou aan het eind van zijn video :"petjesmeneer is net weg"? Ik dacht dat ze ruzie hadden.

Wanneer weer livestream met die gasten? :D :')
  maandag 6 februari 2017 @ 23:39:52 #238
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_168725734
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:34 schreef Rami. het volgende:
Zei de braad nou aan het eind van zijn video :"petjesmeneer is net weg"? Ik dacht dat ze ruzie hadden.

Ruzie? Afgelopen weekend waren het nog dikke matties.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:43:03 #239
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_168725837
quote:

Vrijdag gaan ze weer los.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:43:38 #240
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168725849
quote:

Die ruzie is al lang bijgelegd, blijf een beetje up to date graag.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168725862
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ruzie? Afgelopen weekend waren het nog dikke matties.
Ik heb het een tijd niet gevolgd, maar dan verwacht ik binnenkort wel weer een livestream. Zou zeker kijken. Diep van binnen blijf ik een trouwe fan natuurlijk.
pi_168725912
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:43 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Die ruzie is al lang bijgelegd, blijf een beetje up to date graag.
Mijn excuses. Ik zal de ontwikkelingen omtrent de braad in het vervolg nauwlettend in de gaten houden.

quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:43 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Vrijdag gaan ze weer los.
Nice.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:48:55 #243
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_168725996
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:46 schreef Rami. het volgende:

[..]

Mijn excuses. Ik zal de ontwikkelingen omtrent de braad in het vervolg nauwlettend in de gaten houden.

[..]

Nice.
Ik kan het aan de andere kant ook wel begrijpen, het is hier de laatste paar weken best een gekkenhuis geweest.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_168726897
geen weegmomenten meer.

hij is dus aangekomen.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 01:56:18 #245
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168727071
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:30 schreef Barrah het volgende:

[..]

Kaas en kipfilet klinkt als best een vieze combinatie. Vrij rijkelijk belegd ook. Lijkt me allemaal niet erg bijdragen aan z'n streven om af te vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door hugecooll op 07-02-2017 02:01:36 ]
  dinsdag 7 februari 2017 @ 01:59:43 #246
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168727080
Waarschijnlijk is die Sedin ook niet bekend met de verwijderdrang van Braddie
  dinsdag 7 februari 2017 @ 03:37:18 #247
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_168727216
Kaas en kipfilet is op zich best lekker hoor. Neem het zelf ook wel eens, dan met curry ketchup erbij. En voor iemand als Brad scheelt dat het magerder is dan salami of ham. Moet ie het inderdaad niet zo rijk beleggen ;)
pi_168727218
Waarom zo nodig twee tosti's in plaats van eentje? Bang dat je honger gaat lijden?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 08:41:33 #249
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168728168
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 03:37 schreef Barrah het volgende:
Kaas en kipfilet is op zich best lekker hoor. Neem het zelf ook wel eens, dan met curry ketchup erbij. En voor iemand als Brad scheelt dat het magerder is dan salami of ham. Moet ie het inderdaad niet zo rijk beleggen ;)
Het moet ook nog smaken voor Braddie. Als hij al de hoeveelheid broodjes of tosti´s wat die eet mindert dan kan dat al een voordeel opleveren.
pi_168728382
Bradley weegt echt geen 130kg vanwege een paar boterhammetjes met kipfilet en kaas. Hij wordt dik van de producten die hij eet wanneer de camera niet draait.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')