Ik raad je aan voorlopig ook geen livestreams te kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben een beetje afgeknapt op Bradley sinds zijn laatste vlog. Hoe vind ik het enthousiasme weer terug.
Plus dat hij voor ieder onbenullig ritje de babyblauwe Twingo pakt in plaats van de fiets (maar die trapt 'ie allemaal finaal aan gort natuurlijk).quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley weegt echt geen 130kg vanwege een paar boterhammetjes met kipfilet en kaas. Hij wordt dik van de producten die hij eet wanneer de camera niet draait.
Alle recente live streams had ik sowieso al gemistquote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raad je aan voorlopig ook geen livestreams te kijken.
Dat klopt, maar het is natuurlijk wel zo dat Bradley 'niet veel' hoeft te doen om zijn hartslag te verhogen en daarmee zijn metabolisme. Voor hem is het lopen van een blokje om net zo vermoeiend als een halve marathon voor een normaal persoon.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Plus dat hij voor ieder onbenullig ritje de babyblauwe Twingo pakt in plaats van de fiets (maar die trapt 'ie allemaal finaal aan gort natuurlijk).
Ach weet je wat het is, we kunnen allemaal een vingertje wijzen naar Brad en commentaar leveren op zijn levensstijl, adviezen geven, aanmoedigen of afkraken.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is natuurlijk wel zo dat Bradley 'niet veel' hoeft te doen om zijn hartslag te verhogen en daarmee zijn metabolisme. Voor hem is het lopen van een blokje om net zo vermoeiend als een halve marathon voor een normaal persoon.
Uiteindelijk is voeding voor 90% het belangrijkste deel van het afvallen. Sport draagt daar aan bij, maar naar mijn mening is dat vooral omdat het je mindset verandert. Wat verlies je met een uur cardio, 4/500 kcal? Krachttraining zou hem veel meer goed doen qua body composition, kracht en overall metabolisme. Die gozer heeft net zoveel kracht als een natgeregende vaatdoek.
Wij houden de vicieuze cirkel in stand.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach weet je wat het is, we kunnen allemaal een vingertje wijzen naar Brad en commentaar leveren op zijn levensstijl, adviezen geven, aanmoedigen of afkraken.
Dan slaat hij even een muurtje stuk en geeft hij geen ene neuk meer en gaat ie tosti's bakken.
Ook dat heeft hij over zichzelf afgeroepenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wij houden de vicieuze cirkel in stand.
Echt he, iedereen vindt hem een ziel maar fapt zich met een tosti in de andere hand op de reacties hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
No such thing as bad publicity
Mwah, nu waarschijnlijk nog niet, daar is het nog veel te vroeg voorquote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Echt he, iedereen vindt hem een ziel maar fapt zich met een tosti in de andere hand op de reacties hier.
Mwa ergens rond een uur of 3 's middags dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mwah, nu waarschijnlijk nog niet, daar is het nog veel te vroeg voor
Ik ben in ieder geval weer razend benieuwd welke vlogs we vandaag mogen verwachten. Ook ben ik benieuwd naar alle aankomende auto reviews. Zou Bas de Twingo dan nogmaals aan de tand worden gevoeld door onze goedlachse vriend?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mwa ergens rond een uur of 3 's middags dan.
Maar ach, ik vind Braddie ook wel koddig
En hoeveel er gewist wordt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval weer razend benieuwd welke vlogs we vandaag mogen verwachten. Ook ben ik benieuwd naar alle aankomende auto reviews. Zou Bas de Twingo dan nogmaals aan de tand worden gevoeld door onze goedlachse vriend?
Die neus komt in ieder geval 1 op 1 overheenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
En hoeveel er gewist wordt.
Met koddig bedoel ik dus dit:
[ afbeelding ]
Ik zou aaienquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
En hoeveel er gewist wordt.
Met koddig bedoel ik dus dit:
[ afbeelding ]
Ik wed dat hij chilisaus als glijmiddel gebruikt tijdens het fappen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Echt he, iedereen vindt hem een ziel maar fapt zich met een tosti in de andere hand op de reacties hier.
Ach hij morst wel eens wat, maakt van een nood een deugdquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:12 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik wed dat hij chilisaus als glijmiddel gebruikt tijdens het fappen.
Boh nee. Alleen een valse hond zou hém bespringen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je zou Bradley bespringen at sight
Nou nou nou.jpg, dat is ook niet echt aardig he. Als ik Bradley mag geloven heeft hij al menig vrouw van haar maagdelijkheid beroofd.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Boh nee. Alleen een valse hond zou hém bespringen.
Braddie gelovenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou nou.jpg, dat is ook niet echt aardig he. Als ik Bradley mag geloven heeft hij al menig vrouw van haar maagdelijkheid beroofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |