Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:28 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja of niet dan? Ik wilde dat ik er opgekomen was om me Sprechhund te noemen.
Godzijdank is Row weg zegquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom toch weer die dranghekken. Het is toch geen pretpark?
Ik ook niet ik hang ze bij iedereen recht altijdquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:37 schreef Hagenesie het volgende:
al die foto s scheef aan de muur. zou ik niet tegen kunnen
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet ik hang ze bij iedereen recht altijd
Ja nu moet hij welquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef puzziepie het volgende:
Grappig : Jessie is ineens druk met sjouwen en verzetten : dit zie je niet vaak
Land van Nooitquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom toch weer die dranghekken. Het is toch geen pretpark?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Is dit voor morgen dat ze het nu al klaar zetten?
Ja net als de frisdrank van Vic, het moet vooral zo ver mogelijk van te vorenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Is dit voor morgen dat ze het nu al klaar zetten?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja net als de frisdrank van Vic, het moet vooral zo ver mogelijk van te voren
ja..beide ver over de houdbaarheid datum...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:39 schreef Haropro het volgende:
De enige waarvan ik denk dat het beter is dat hij naar huis gaat en zij, zijn Gina en vooral Bas. De rest speelt het goed
Heeft ze die alvast ingeschonken?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Haropro het volgende:
[..]
meestal zijn ze te laatquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Haropro het volgende:
[..]
quote:
Wat ik mooi vind is dat al die anderen denken van je bekijkt het maar. Hij helpt nooit ergens aan mee en krijgt dat nu terug. Zie billy nu weer aan de bar hangen bij jacco.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef puzziepie het volgende:
Grappig : Jessie is ineens druk met sjouwen en verzetten : dit zie je niet vaak
Zou me niet verbazen maar nee doet ze morgen een paar uur van te voren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze die alvast ingeschonken?
Bas hoeft voor mij niet weg , ondanks dat ik hem zo nu en dan erg vervelend vindquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:39 schreef Haropro het volgende:
De enige waarvan ik denk dat het beter is dat hij naar huis gaat en zij, zijn Gina en vooral Bas. De rest speelt het goed
Vooral Jessie en Boyd.
Er kan nu natuurlijk ook nog wel van alles mee mis gaan he.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oke mijn stem gaat morgen naar romy
klopt helemaalquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas hoeft voor mij niet weg , ondanks dat ik hem zo nu en dan erg vervelend vind
Maar hij durft wel zijn mond open te trekken en het voor mensen op te nemen
ook dat is een kant die je zelden zag
Dat is misschien waar. Ik snap niet dat zo'n jonge leuke vent daar blijft zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas hoeft voor mij niet weg , ondanks dat ik hem zo nu en dan erg vervelend vind
Maar hij durft wel zijn mond open te trekken en het voor mensen op te nemen
ook dat is een kant die je zelden zag
Heeft hij hulp gevraagd dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik mooi vind is dat al die anderen denken van je bekijkt het maar. Hij helpt nooit ergens aan mee en krijgt dat nu terug. Zie billy nu weer aan de bar hangen bij jacco.
Had ze makkelijk kunnen doen alvast inschenken, over elk glas huishoudfoliequote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen maar nee doet ze morgen een paar uur van te voren.
Hoe is het met jou Fritsie?
Volgens mij wel, maar als mensen helpen geeft hij steeds commentaar omdat het moet zoals hij wiltquote:
Net als Ivanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:43 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat is misschien waar. Ik snap niet dat zo'n jonge leuke vent daar blijft zitten.
Ja rustig aan maar ff dan, en met die nieuwe koffiemachine ookquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had ze makkelijk kunnen doen alvast inschenken, over elk glas huishoudfolie![]()
ja gaat nu wel weer aardig, vanmorgen weer last van m'n tikker gehad dus m'n werk bij de
kringloopwinkel maar ff afgezegd en me rustig gehouden vandaag. 13 Maart MRI van het hart....
.... als ik die nog heb
oeh met die machine ben ik zo blijquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja rustig aan maar ff dan, en met die nieuwe koffiemachine ook
Ja daaromquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar als mensen helpen geeft hij steeds commentaar omdat het moet zoals hij wilt
Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nou gina, bas krijgt wel stemmen hoor van billy, boyd en billy.
Ja maar, ik wil juist gezeikquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel slim Billy en Jessie op de bank zetten, als 1 gaat ben je veel gezeik kwijt al
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef formule het volgende:
Weinig animo om op Romy te stemmen morgen
gaat niet gebeuren, of billy haar contracttijd moet erop zitten. weet niet of zij dat heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel slim Billy en Jessie op de bank zetten, als 1 gaat ben je veel gezeik kwijt al
Ik stem morgen Jacco.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef formule het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe hun redenerenik ben ook team gezeik
Gewoon doen, Romyquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]klopt al heb ik echt geen idee nu
nee he, team romy morgenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef formule het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een keertje voor Jacco.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind de stemmen op Ka ook wel lafjes
Die eet ze liever opquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
ramona : ga niet in complotjes mee streamlock
of op basquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef puzziepie het volgende:
Heel erg laf, en ook heel voorspelbaar weer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef puzziepie het volgende:
Met daarbij dat hij (Jacco) van de week zei dat hij zich al aan het voorstellen was wat hij buiten zou gaan doen en zijn chagrijn van afgelopen week (gehoord dat hij de volgende is??? )quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Die is wel akelig weinig in beeld opeens
die gaat echt nog lang niet weg , hij maakt tvquote:
Ja misschien welquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Met daarbij dat hij van de week zei dat hij zich al aan het voorstellen was wat hij buiten zou gaan doen en zijn chagrijn van afgelopen week (gehoord dat hij de volgende is??? )
Toch denk ik niet dat hij gaat, en dat er nog wel wat aan zit te komen voor hem, qua muziek.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Die is wel akelig weinig in beeld opeens
lijkt wel als je werkt dat je daar op afgerekend wordtquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Met daarbij dat hij (Jacco) van de week zei dat hij zich al aan het voorstellen was wat hij buiten zou gaan doen en zijn chagrijn van afgelopen week (gehoord dat hij de volgende is??? )
Zo, dat moet een groot kerkhof geweest zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Billy heeft een keer gedanst voor 20.000 man
ik ook....maar er wil er 1 naar huis........anders had gina wel gevraagd haar eruit te stemmen.....de vraag is....wie wil zelf naar huis....misschien kaa wel.....maar ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo, dat moet een groot kerkhof geweest zijn.
Amerikaanse begraafplaats zekerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo, dat moet een groot kerkhof geweest zijn.
Daar kan Billy elf heel goed voor zorgen. Ze mag van mij flink op haar bek gaan en geen Jessie in de buurt om voor haar te praten.quote:
Oh naakt op een festival zeker en dacht ze dat alle mensen er voor haar waren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Billy heeft een keer gedanst voor 20.000 man
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh naakt op een festival zeker en dacht ze dat alle mensen er voor haar waren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ondertussen gillen: ik dans ik ben 'n elfje![]()
Ik ga ook voor Romyquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef formule het volgende:
Echt ik zie het ook zo voor me.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zie er al gaan naakt man man
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Gooddeal het volgende:
Romy pakt de kleedjes uit en doet ze op de tafels, Billy trekt ze nog ff recht.
Ik zie haar eerder stampen door de Efteling..... "niemand kijkt naar me"quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zie er al gaan naakt man man
Ik dacht altijd dat het een vlinder was.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ondertussen gillen: ik dans ik ben 'n elfje![]()
Hij heeft net tafels gesjouwt.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Boyd is toch wel een Ghetto eindbaas hij heeft echt niks gedaan nog
Ze was de nachtvlinder van Huub.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een vlinder was.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze was de nachtvlinder van Huub.
Zittend en heen en weer gaand met de nek van Holle Bolle Gijs (Papier hier!!!!)quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder stampen door de Efteling..... "niemand kijkt naar me"![]()
Bij het podium dan was hij bezig met sjouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Huh? Dan heb ik toch andere streams.
Hij heeft heel even een plankje van het podium vast gehad en neergelegd, en dat was het zo'n beetje denk ik.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft heel even een plankje van het podium vast gehad en neergelegd, en dat was het zo'n beetje denk ik.
Daarna was Boyd gewoon foetsie
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft heel even een plankje van het podium vast gehad en neergelegd, en dat was het zo'n beetje denk ik.
Daarna was Boyd gewoon foetsie
Je bedoelt "slurpen als Holle Bolle Gijs"quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zittend en heen en weer gaand met de nek van Holle Bolle Gijs (Papier hier!!!!)
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
heeft iemand Karin al gedraaid en vocht gegeven
karin is uit bedquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
Nee die is al zo goed als vergeten door de bewonersquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
Ze heeft 'n infuusje Merlotquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
Ik zag haar meer over die kop heen glijden eigenlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt "slurpen als Holle Bolle Gijs"![]()
Ik zie haar net met glaasje water lopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
geen wijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie haar net met glaasje water lopen.
Boyd ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
X benen hebben en dan smalle pijpen aan je broek
Kan ook.... en als ze eenmaal zit wordt ze vacuum gezogen door Gijsquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik zag haar meer over die kop heen glijden eigenlijk
En nu net thee volgens mijquote:
Gelukkig kan je filmpjes terugkijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Waarschijnlijk zal ik de roast gaan missen, jammer, had me wel verheugd op de billy grappen
Is geen woord van gelogenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:04 schreef Koos1958 het volgende:
Bas zegt tegen jessie dat hij een ontevreden gezicht heeft.
Klusje voor Jessie, vannacht ff goud schilderenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Boyd dranghekken zijn ook lelijk
D'r nieuwe schoenen? Nog niet ingelopenquote:
Maar het live meemaken is veel leukerquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig kan je filmpjes terugkijken
Romy moet gewoon nu niks meer doen en morgen ook niet. Ze is, wat dat betreft, de goeiigheid zelve. t Kind moet gewoon eens flink gaan uitrusten. Ik vind haar puur en daarom leuk, ze helpt altijd, ook als ze eerder door iemand is verneukt.quote:
Als ze er een wijntje bij mag drinken dan zal Karin dat niet eens erg vinden denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
WC juf moeten we hebben
Boyd Karin
Niet langer dan de anderen op de vide. Hoewel ik denk zelfs minder lang dan Britt, Vic en Gina en Kevquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:05 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar het live meemaken is veel leuker![]()
Ligt Ramona al lang op bed? weer mobieltje..
Boyd is een rot jochquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
WC juf moeten we hebben
Boyd Karin
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef StruisVogelt het volgende:
pissen in je inleggert tijdens de roast
Broeksticker doelgroep![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:06 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Romy moet gewoon nu niks meer doen en morgen ook niet. Ze is, wat dat betreft, de goeiigheid zelve. t Kind moet gewoon eens flink gaan uitrusten. Ik vind haar puur en daarom leuk, ze helpt altijd, ook als ze eerder door iemand is verneukt.
Verschil moet er zijn.. ze zijn ook te min voor de sate uit de frituurquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:07 schreef puzziepie het volgende:
Het 'gewone bezoek"mag naar de dixies lopen
niks drinken dan, hoeven ze ook niet te plassenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:07 schreef markdeajaxfan het volgende:
mensen mogen niet naar de toilet van jessie gast vrije gast
juist wereldvreemd komt ie overquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie heeft een totaal verkeerd beeld van gastvrijheid en beleefdheid en fatsoen naar bezoekers, waar ze toch van leven.
Hele rare ideeën en opvoeding heeft die man gehad.
Krijgen ze dat dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.. ze zijn ook te min voor de sate uit de frituur
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef StruisVogelt het volgende:
pissen in je inleggert tijdens de roast
Broeksticker doelgroep![]()
Ja Jessie is echt een op geld belust mannetje. Die word met de dag meer onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef puzziepie het volgende:
Jessie heeft dus weer niet gedacht aan de bezoekers , alleen maar aan cashen
Ja jessie heeft nergens verstand van, heeft een hele goedkope smaak in alles en weet niet hoe je met klanten om moet gaan. De ondernemer van het jaar denkt hij dat hij is.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Jessie heeft een totaal verkeerd beeld van gastvrijheid en beleefdheid en fatsoen naar bezoekers, waar ze toch van leven.
Eens ! Jessie denkt alleen maar aan geldquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Heel, heel kwalijk. Krijg een raar beeld van waar die vent vandaan komt. Eng gewoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
juist wereldvreemd komt ie over
eigen bubbel
Heb het idee dat het meer zijn aard is. Zijn moeder kwam mij totaal niet zo overquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel, heel kwalijk. Krijg een raar beeld van waar die vent vandaan komt. Eng gewoon.
Hebben ze het veranderd?quote:
Naja raar weet ik niet, maar zijn eq is bar slecht.. empathie ver te zoeken bij hem laatste tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel, heel kwalijk. Krijg een raar beeld van waar die vent vandaan komt. Eng gewoon.
Die komt uit Zeikberenlandquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
verwend joch geweest denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
juist wereldvreemd komt ie over
eigen bubbel
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef Koos1958 het volgende:
Billy heeft alleen sex met iemand die ze langer kent. Nou 4 dagen is toch niet echt lang iemand kennen
ja zo komt het over..quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
verwend joch geweest denk ik
altijd alles gekregen wat ie wilde
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
verwend joch geweest denk ik
altijd alles gekregen wat ie wilde
Dus als man wil je een ander niet pijpen dus dan wil jezelf ook nooit meer gepijpt worden. Ok.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:10 schreef Koos1958 het volgende:
Billy vraagt een slokje aan jacco. Billy lijkt het zo goor om een vrouw te beffen. Nou meid laat het dan ook niet bij jou doen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:10 schreef puzziepie het volgende:
Het lijkt Bil echt niet lekker om te beffen
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:10 schreef puzziepie het volgende:
Het lijkt Bil echt niet lekker om te beffen
Ze heeft geen wijn gekocht bij Vic gisteren zei ze.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:10 schreef Koos1958 het volgende:
Billy vraagt een slokje aan jacco. Billy lijkt het zo goor om een vrouw te beffen. Nou meid laat het dan ook niet bij jou doen.
En 'n schoteltje, 0,50 pp en inkomen is voor Karinquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als ze er een wijntje bij mag drinken dan zal Karin dat niet eens erg vinden denk ik.
eind van de middag lag ze ook in bedquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet langer dan de anderen op de vide. Hoewel ik denk zelfs minder lang dan Britt, Vic en Gina en Kev
Mensen zijn alleen wel ¤50,- lichter.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Rode loper: is er niet. Transport met golfkar: is er niet. Exclusief menu: Is er niet. Luxe hapjes: zijn er niet. Je zal maar een VIP kaartje gekocht hebben.
Ze vindt het vies zegt ze. Dus dan verlangt ze wel van haar partner om iets te doen wat vies is.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dus als man wil je een ander niet pijpen dus dan wil jezelf ook nooit meer gepijpt worden. Ok.
Natrappenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Zeyina het volgende:
Jessie tegen Jacco: Ik vind alles best Jacco, als je maar niet gaat zingen
Bill hangt gewoon een lulverhaal op om gratis te kunne zuipen van Jaccoquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dus als man wil je een ander niet pijpen dus dan wil jezelf ook nooit meer gepijpt worden. Ok.
Oh ok, de laatste keer dat ik het hoorde krijgen de vips 3 satestokjes en stokbrood met kruidenboter, het gewone schuim borrelnootjesquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb me er niet mee bezig gehouden
het is de belevingquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Rode loper: is er niet. Transport met golfkar: is er niet. Exclusief menu: Is er niet. Luxe hapjes: zijn er niet. Je zal maar een VIP kaartje gekocht hebben.
Het komt ergens vandaan, dit minne gedrag. Ook het blasé doen overal over. Een Breitling is niks, een Rolex moet het zijn. Ik denk dat hij al blij moet zijn als hij ooit een Breitling kan kopen. Als je een bittergarnituurtje voor vips al vind een stuk hotelkaas een sateetje en een stuk stokbrood, dan ben je niks gewend.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heb het idee dat het meer zijn aard is. Zijn moeder kwam mij totaal niet zo over
Tuurlijk als die partner het niet erg vindt hoeft ze het zelf toch niet lekker te vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze vindt het vies zegt ze. Dus dan verlangt ze wel van haar partner om iets te doen wat vies is.
Die moeten ze zelf betalen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh ok, de laatste keer dat ik het hoorde krijgen de vips 3 satestokjes en stokbrood met kruidenboter, het gewone schuim borrelnootjes
Met de musical van Ron kregen de vip's M&M's ware het niet dat de bewoners die al opgevreten hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh ok, de laatste keer dat ik het hoorde krijgen de vips 3 satestokjes en stokbrood met kruidenboter, het gewone schuim borrelnootjes
Gewoon genaaid.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Yaksa het volgende:
heeft ie zn plassertje al gewassen ?quote:
Hahaha. Net als die chocolade die maanden op de website heeft gestaan en binnen een paar dagen op gegeten was door voornamelijk Gina geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met de musical van Ron kregen de vip's M&M's ware het niet dat de bewoners die al opgevreten hadden.![]()
![]()
Dat zeg ik ook altijd, hij doet zich beter voor dan hij is. Anders ga je niet alles bekleden met nepleer en gouden randjes. Maar met de hapjes viel hij echt door de mand. En die champagne zou ook wel gewoon prosecco zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het komt ergens vandaan, dit minne gedrag. Ook het blasé doen overal over. Een Breitling is niks, een Rolex moet het zijn. Ik denk dat hij al blij moet zijn als hij ooit een Breitling kan kopen. Als je een bittergarnituurtje voor vips al vind een stuk hotelkaas een sateetje en een stuk stokbrood, dan ben je niks gewend.
Morgen??quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:15 schreef formule het volgende:
Vergeet niet op Romy te stemmen morgen
golfkar gaat niet door....er komt een limo...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Yaksa het volgende:
dat is al vrij lang voor billy, als ze zich heeft voorgesteld dan kent ze iemand al langquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef Koos1958 het volgende:
Billy heeft alleen sex met iemand die ze langer kent. Nou 4 dagen is toch niet echt lang iemand kennen
Popi pollquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Morgen??
Oh wacht, jij bedoeld 20 februari natuurlijk.
en mocht je een stukje kaas krijgen komt het uit de vriezer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Yaksa het volgende:
De bittergarnituur komt ook op de rekening en alle drankjes ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, hij doet zich beter voor dan hij is. Anders ga je niet alles bekleden met nepleer en gouden randjes. Maar met de hapjes viel hij echt door de mand. En die champagne zou ook wel gewoon prosecco zijn.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met de musical van Ron kregen de vip's M&M's ware het niet dat de bewoners die al opgevreten hadden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Billy zegt dat haar lippen er heel mooi uitzien op beeld. Nou dat is vast jules de korte geweest die dat gezegd heeft tegen haar.
Of met de opening van Ka, Moon en Room. Wet niet meer wat het was.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
En Jules is allang deud.Kan je nagaanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Billy zegt dat haar lippen er heel mooi uitzien op beeld. Nou dat is vast jules de korte geweest die dat gezegd heeft tegen haar.
Oplichterij noem ik dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:17 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De bittergarnituur komt ook op de rekening en alle drankjes ook.
Behalve de champagne als ze binnen komen dat hoort bij toegangsprijs
'n foto in braillequote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:15 schreef formule het volgende:
Vergeet niet op Romy te stemmen morgen
ramoon zei het vanaf 5 meter...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ben er ook klaar mee. Een pocher met niks. Niet eens het benul hoe met gasten om te gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, hij doet zich beter voor dan hij is. Anders ga je niet alles bekleden met nepleer en gouden randjes. Maar met de hapjes viel hij echt door de mand. En die champagne zou ook wel gewoon prosecco zijn.
daarom,quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En Jules is allang deud.Kan je nagaan
Okequote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]neverrrrr.
Ga net als vorige week op Kevin.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen 'n mail, Bonnie komt toch maar niet![]()
net zoals in een kippenstal als daar de lampen ineens aangaan. Alles van slagquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:19 schreef puzziepie het volgende:
Ze zijn een beetje ontregeld door het licht wat nog aan is
Klopt en geen zakenman, dat blijkt uit alles. Snoevert 1e klas is het maar verder een grote vaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar mee. Een pocher met niks. Niet eens het benul hoe met gasten om te gaan.
Geen fatsoen.
die gaat nu wegquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:20 schreef Zeyina het volgende:
Die man van het podium heeft nog steeds niks te drinken
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:20 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
net zoals in een kippenstal als daar de lampen ineens aangaan. Alles van slag
Ja behoorlijke tijd geweest daar en volgens mij niks te drinken gehad al die tijdquote:
Hij is nu weg toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:20 schreef Zeyina het volgende:
Heeft zeker geen muntjes om wat te kopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:20 schreef Zeyina het volgende:
Ja hij gaat net weg. Nadat de betaling was gedaan op de pcquote:
Gelukkig ligt het ei er nogquote:
Hij is een ordinaire oplichter zonder scrupules. Mensen een luxe avond aanbieden om vervolgens het allemaal extra goedkoop te doen en ook nog te zien is voor die mensen. Dan heb je echt schijt aan alles!quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |