Ze vindt het vies zegt ze. Dus dan verlangt ze wel van haar partner om iets te doen wat vies is.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dus als man wil je een ander niet pijpen dus dan wil jezelf ook nooit meer gepijpt worden. Ok.
Natrappenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Zeyina het volgende:
Jessie tegen Jacco: Ik vind alles best Jacco, als je maar niet gaat zingen
Bill hangt gewoon een lulverhaal op om gratis te kunne zuipen van Jaccoquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dus als man wil je een ander niet pijpen dus dan wil jezelf ook nooit meer gepijpt worden. Ok.
Oh ok, de laatste keer dat ik het hoorde krijgen de vips 3 satestokjes en stokbrood met kruidenboter, het gewone schuim borrelnootjesquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb me er niet mee bezig gehouden
het is de belevingquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Rode loper: is er niet. Transport met golfkar: is er niet. Exclusief menu: Is er niet. Luxe hapjes: zijn er niet. Je zal maar een VIP kaartje gekocht hebben.
Het komt ergens vandaan, dit minne gedrag. Ook het blasé doen overal over. Een Breitling is niks, een Rolex moet het zijn. Ik denk dat hij al blij moet zijn als hij ooit een Breitling kan kopen. Als je een bittergarnituurtje voor vips al vind een stuk hotelkaas een sateetje en een stuk stokbrood, dan ben je niks gewend.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Heb het idee dat het meer zijn aard is. Zijn moeder kwam mij totaal niet zo over
Tuurlijk als die partner het niet erg vindt hoeft ze het zelf toch niet lekker te vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze vindt het vies zegt ze. Dus dan verlangt ze wel van haar partner om iets te doen wat vies is.
Die moeten ze zelf betalen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh ok, de laatste keer dat ik het hoorde krijgen de vips 3 satestokjes en stokbrood met kruidenboter, het gewone schuim borrelnootjes
Met de musical van Ron kregen de vip's M&M's ware het niet dat de bewoners die al opgevreten hadden.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Oh ok, de laatste keer dat ik het hoorde krijgen de vips 3 satestokjes en stokbrood met kruidenboter, het gewone schuim borrelnootjes
Gewoon genaaid.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Rode loper: is er niet. Transport met golfkar: is er niet. Exclusief menu: Is er niet. Luxe hapjes: zijn er niet. Je zal maar een VIP kaartje gekocht hebben.
heeft ie zn plassertje al gewassen ?quote:
Hahaha. Net als die chocolade die maanden op de website heeft gestaan en binnen een paar dagen op gegeten was door voornamelijk Gina geloof ikquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met de musical van Ron kregen de vip's M&M's ware het niet dat de bewoners die al opgevreten hadden.![]()
![]()
Dat zeg ik ook altijd, hij doet zich beter voor dan hij is. Anders ga je niet alles bekleden met nepleer en gouden randjes. Maar met de hapjes viel hij echt door de mand. En die champagne zou ook wel gewoon prosecco zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:13 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het komt ergens vandaan, dit minne gedrag. Ook het blasé doen overal over. Een Breitling is niks, een Rolex moet het zijn. Ik denk dat hij al blij moet zijn als hij ooit een Breitling kan kopen. Als je een bittergarnituurtje voor vips al vind een stuk hotelkaas een sateetje en een stuk stokbrood, dan ben je niks gewend.
Morgen??quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:15 schreef formule het volgende:
Vergeet niet op Romy te stemmen morgen
golfkar gaat niet door....er komt een limo...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |