Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:28 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja of niet dan? Ik wilde dat ik er opgekomen was om me Sprechhund te noemen.
Godzijdank is Row weg zegquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom toch weer die dranghekken. Het is toch geen pretpark?
Ik ook niet ik hang ze bij iedereen recht altijdquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:37 schreef Hagenesie het volgende:
al die foto s scheef aan de muur. zou ik niet tegen kunnen
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet ik hang ze bij iedereen recht altijd
Ja nu moet hij welquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef puzziepie het volgende:
Grappig : Jessie is ineens druk met sjouwen en verzetten : dit zie je niet vaak
Land van Nooitquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
Waarom toch weer die dranghekken. Het is toch geen pretpark?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Is dit voor morgen dat ze het nu al klaar zetten?
Ja net als de frisdrank van Vic, het moet vooral zo ver mogelijk van te vorenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
Is dit voor morgen dat ze het nu al klaar zetten?
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ja net als de frisdrank van Vic, het moet vooral zo ver mogelijk van te voren
ja..beide ver over de houdbaarheid datum...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:39 schreef Haropro het volgende:
De enige waarvan ik denk dat het beter is dat hij naar huis gaat en zij, zijn Gina en vooral Bas. De rest speelt het goed
Heeft ze die alvast ingeschonken?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Haropro het volgende:
[..]
meestal zijn ze te laatquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:40 schreef Haropro het volgende:
[..]
quote:
Wat ik mooi vind is dat al die anderen denken van je bekijkt het maar. Hij helpt nooit ergens aan mee en krijgt dat nu terug. Zie billy nu weer aan de bar hangen bij jacco.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef puzziepie het volgende:
Grappig : Jessie is ineens druk met sjouwen en verzetten : dit zie je niet vaak
Zou me niet verbazen maar nee doet ze morgen een paar uur van te voren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze die alvast ingeschonken?
Bas hoeft voor mij niet weg , ondanks dat ik hem zo nu en dan erg vervelend vindquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:39 schreef Haropro het volgende:
De enige waarvan ik denk dat het beter is dat hij naar huis gaat en zij, zijn Gina en vooral Bas. De rest speelt het goed
Vooral Jessie en Boyd.
Er kan nu natuurlijk ook nog wel van alles mee mis gaan he.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
oke mijn stem gaat morgen naar romy
klopt helemaalquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas hoeft voor mij niet weg , ondanks dat ik hem zo nu en dan erg vervelend vind
Maar hij durft wel zijn mond open te trekken en het voor mensen op te nemen
ook dat is een kant die je zelden zag
Dat is misschien waar. Ik snap niet dat zo'n jonge leuke vent daar blijft zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bas hoeft voor mij niet weg , ondanks dat ik hem zo nu en dan erg vervelend vind
Maar hij durft wel zijn mond open te trekken en het voor mensen op te nemen
ook dat is een kant die je zelden zag
Heeft hij hulp gevraagd dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik mooi vind is dat al die anderen denken van je bekijkt het maar. Hij helpt nooit ergens aan mee en krijgt dat nu terug. Zie billy nu weer aan de bar hangen bij jacco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |