Had ze makkelijk kunnen doen alvast inschenken, over elk glas huishoudfoliequote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen maar nee doet ze morgen een paar uur van te voren.
Hoe is het met jou Fritsie?
Volgens mij wel, maar als mensen helpen geeft hij steeds commentaar omdat het moet zoals hij wiltquote:
Net als Ivanquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:43 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat is misschien waar. Ik snap niet dat zo'n jonge leuke vent daar blijft zitten.
Ja rustig aan maar ff dan, en met die nieuwe koffiemachine ookquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had ze makkelijk kunnen doen alvast inschenken, over elk glas huishoudfolie![]()
ja gaat nu wel weer aardig, vanmorgen weer last van m'n tikker gehad dus m'n werk bij de
kringloopwinkel maar ff afgezegd en me rustig gehouden vandaag. 13 Maart MRI van het hart....
.... als ik die nog heb
oeh met die machine ben ik zo blijquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja rustig aan maar ff dan, en met die nieuwe koffiemachine ook
Ja daaromquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar als mensen helpen geeft hij steeds commentaar omdat het moet zoals hij wilt
Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nou gina, bas krijgt wel stemmen hoor van billy, boyd en billy.
Ja maar, ik wil juist gezeikquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel slim Billy en Jessie op de bank zetten, als 1 gaat ben je veel gezeik kwijt al
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef formule het volgende:
Weinig animo om op Romy te stemmen morgen
gaat niet gebeuren, of billy haar contracttijd moet erop zitten. weet niet of zij dat heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel slim Billy en Jessie op de bank zetten, als 1 gaat ben je veel gezeik kwijt al
Ik stem morgen Jacco.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef formule het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe hun redenerenik ben ook team gezeik
Gewoon doen, Romyquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]klopt al heb ik echt geen idee nu
nee he, team romy morgenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef formule het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |