quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ga ook nog een keertje voor Jacco.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind de stemmen op Ka ook wel lafjes
Die eet ze liever opquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
ramona : ga niet in complotjes mee streamlock
of op basquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef puzziepie het volgende:
Heel erg laf, en ook heel voorspelbaar weer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef puzziepie het volgende:
Met daarbij dat hij (Jacco) van de week zei dat hij zich al aan het voorstellen was wat hij buiten zou gaan doen en zijn chagrijn van afgelopen week (gehoord dat hij de volgende is??? )quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Die is wel akelig weinig in beeld opeens
die gaat echt nog lang niet weg , hij maakt tvquote:
Ja misschien welquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Met daarbij dat hij van de week zei dat hij zich al aan het voorstellen was wat hij buiten zou gaan doen en zijn chagrijn van afgelopen week (gehoord dat hij de volgende is??? )
Toch denk ik niet dat hij gaat, en dat er nog wel wat aan zit te komen voor hem, qua muziek.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Die is wel akelig weinig in beeld opeens
lijkt wel als je werkt dat je daar op afgerekend wordtquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Met daarbij dat hij (Jacco) van de week zei dat hij zich al aan het voorstellen was wat hij buiten zou gaan doen en zijn chagrijn van afgelopen week (gehoord dat hij de volgende is??? )
Zo, dat moet een groot kerkhof geweest zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Billy heeft een keer gedanst voor 20.000 man
ik ook....maar er wil er 1 naar huis........anders had gina wel gevraagd haar eruit te stemmen.....de vraag is....wie wil zelf naar huis....misschien kaa wel.....maar ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:49 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo, dat moet een groot kerkhof geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |