Zittend en heen en weer gaand met de nek van Holle Bolle Gijs (Papier hier!!!!)quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder stampen door de Efteling..... "niemand kijkt naar me"![]()
Bij het podium dan was hij bezig met sjouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Huh? Dan heb ik toch andere streams.
Hij heeft heel even een plankje van het podium vast gehad en neergelegd, en dat was het zo'n beetje denk ik.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft heel even een plankje van het podium vast gehad en neergelegd, en dat was het zo'n beetje denk ik.
Daarna was Boyd gewoon foetsie
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij heeft heel even een plankje van het podium vast gehad en neergelegd, en dat was het zo'n beetje denk ik.
Daarna was Boyd gewoon foetsie
Je bedoelt "slurpen als Holle Bolle Gijs"quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zittend en heen en weer gaand met de nek van Holle Bolle Gijs (Papier hier!!!!)
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
heeft iemand Karin al gedraaid en vocht gegeven
karin is uit bedquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
Nee die is al zo goed als vergeten door de bewonersquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
Ze heeft 'n infuusje Merlotquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
Ik zag haar meer over die kop heen glijden eigenlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt "slurpen als Holle Bolle Gijs"![]()
Ik zie haar net met glaasje water lopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:01 schreef StruisVogelt het volgende:
geen wijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie haar net met glaasje water lopen.
Boyd ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
X benen hebben en dan smalle pijpen aan je broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |