Van de moslims wereldwijd vond 14 procent dat 'zelfmoordaanslagen en ander geweld tegen burgers gerechtvaardigd zijn om de islam tegen zijn vijanden te verdedigen'. De vraagstelling in dat onderzoek maakt glashelder dat het niet gaat om geweld in een militair conflict.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:28 schreef crystal_meth het volgende:
Minstens 50 miljoen westerlingen wereldwijd keuren geweld in de naam van westerse cultuur goed.
militair geweld is minder dodelijk?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Van de moslims wereldwijd vond 14 procent dat 'zelfmoordaanslagen en ander geweld tegen burgers gerechtvaardigd zijn om de islam tegen zijn vijanden te verdedigen'. De vraagstelling in dat onderzoek maakt glashelder dat het niet gaat om geweld in een militair conflict.
Uit de OP.
Hoeveel extremisten kennen het internationaal humanitair recht aka Geneefse Conventie(s).quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:58 schreef crystal_meth het volgende:
militair geweld is minder dodelijk?
De vraagstelling in dat onderzoek maakt glashelder dat het niet gaat om geweld in een militair conflict.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Van de moslims wereldwijd vond 14 procent dat 'zelfmoordaanslagen en ander geweld tegen burgers gerechtvaardigd zijn om de islam tegen zijn vijanden te verdedigen'. De vraagstelling in dat onderzoek maakt glashelder dat het niet gaat om geweld in een militair conflict.
Uit de OP.
Door ze allemaal hierheen te halen want diversiteit en vernieuwingen kunnen wij wel gebruiken.quote:
Daar hebben we in Amsterdam Holleeder en vrienden al voor. Wat wapen geweld op straat aangaat.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Door ze allemaal hierheen te halen want diversiteit en vernieuwingen kunnen wij wel gebruiken.
Maar dat is misdaad of racisme.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daar hebben we in Amsterdam Holleeder en vrienden al voor. Wat wapen geweld op straat aangaat.
Nee, maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk een verschil zit tussen militair geweld en geweld dat als voornaamste doel heeft om zo veel mogelijk burgerslachtoffers te maken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
militair geweld is minder dodelijk?
mutually assured destruction, Dresden, "coventrieren" ...quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:25 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nee, maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk een verschil zit tussen militair geweld en geweld dat als voornaamste doel heeft om zo veel mogelijk burgerslachtoffers te maken.
Het gaat mij om de resultaten. Er zijn bijvoorbeeld in de VS denk ik ook voldoende niet moslims te vinden die het gebruik van wapens en geweld goed keuren. En dat zouden er zomaar wel eens meer dan 50 miljoen kunnen zijn. En met meer doden in dat land dan doden door de huidige militaire operaties van de VS in het buitenland zou dat denk ik best kunnen.quote:
Maar bij de moslims is dat cultuur en dat moeten wij respecteren.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het gaat mij om de resultaten. Er zijn bijvoorbeeld in de VS denk ik ook voldoende niet moslims te vinden die het gebruik van wapens en geweld goed keuren. En dat zouden er zomaar wel eens meer dan 50 miljoen kunnen zijn. En met meer doden in dat land dan doden door de huidige militaire operaties van de VS in het buitenland zou dat denk ik best kunnen.
Lol daar klopt gee hond van.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uit de OP.
En bij niet moslims eigenlijk net zo goed. Wat aantal doden aangaat hebben ze het christendom bijvoorbeeld nog lang niet ingehaald. Dat gaat nog wel een paar eeuwen duren. Tenzij Pakistan wat kernwapens gaat inzetten? Ow ik vergeet dikke vrienden van de VS.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar bij de moslims is dat cultuur en dat moeten wij respecteren.
Archaïsche termen uit oorlogen uit een ver verleden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
mutually assured destruction, Dresden, "coventrieren" ...
Ik heb de grote nucleaire oorlog gemist.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Archaïsche termen uit oorlogen uit een ver verleden.
Al die gare reli gekke inteelt hillbillies mag je in de zeik zetten zonder politie bezoek. Noem moslims een stel gare inteelt mongolen als publiek persoon en de uitkomst is waarschijnlijk anders.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het gaat mij om de resultaten. Er zijn bijvoorbeeld in de VS denk ik ook voldoende niet moslims te vinden die het gebruik van wapens en geweld goed keuren. En dat zouden er zomaar wel eens meer dan 50 miljoen kunnen zijn. En met meer doden in dat land dan doden door de huidige militaire operaties van de VS in het buitenland zou dat denk ik best kunnen.
Jammer genoeg wel want het werkte perfect. Nu moet je de vijand in je eigen maatschappij of grotten gaan zoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Archaïsche termen uit oorlogen uit een ver verleden.
Deze man weet. Echt een goede presentatie.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
quote:Dat lijkt mij niet het geval: een factcheck gaat over feiten, zodat we het minstens daarover eens kunnen zijn. Factchecks die alleen toegepast worden als de uitkomst bevalt, verdienen die naam niet meer. Onenigheid was er ook over de vraag of het nu ging om de bereidheid om zelf geweld te gedie bruiken of om de goedkeuring van geweldgebruik door anderen. Antwoord: het gaat om beide.
Dat soort lui kom je helaas wel vaker tegen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Deze man weet. Echt een goede presentatie.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat soort lui kom je helaas wel vaker tegen.
Iedeeen kan een filmpje maken.quote:
En hier staat iemand die jaren feiten en kennis heeft verzameld en het lef heeft om met een waarheid te komen die ongemakkelijk is voor de meeste mensen.quote:
en iedereen kan oogkleppen op doen, en zich laten brainwashen door geschiedenisboeken goedgekeurd door de overheid.quote:
Wegens 50 miljoen? Dat is wat, 3.5% van de moslims? Oehh! Hoeveel Duitsers vinden dat de gaskamers mogen terugkomen? Hoeveel Europeanen geloven in reptilians?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
Bij ieder mens met normale verstandelijke vermogens gaan de alarmbellen rinkelen na het betoog van Koopmans en de onderliggende onderzoeken die hij aanhaalt.
Het relativeren is alweer begonnenquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wegens 50 miljoen? Dat is wat, 3.5% van de moslims? Oehh! Hoeveel Duitsers vinden dat de gaskamers mogen terugkomen? Hoeveel Europeanen geloven in reptilians?
Een half miljoen christenen vonden niet alleen dat ze hun medemensen met een machete mochten afmaken, ze deden het nog ook, in Ruanda.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wegens 50 miljoen? Dat is wat, 3.5% van de moslims? Oehh! Hoeveel Duitsers vinden dat de gaskamers mogen terugkomen? Hoeveel Europeanen geloven in reptilians?
Een half miljoen christenen vonden niet alleen dat ze hun medemensen met een machete mochten afmaken, ze deden het nog ook, in Ruanda.
quote:Dat lijkt mij niet het geval: een factcheck gaat over feiten, zodat we het minstens daarover eens kunnen zijn. Factchecks die alleen toegepast worden als de uitkomst bevalt, verdienen die naam niet meer. Onenigheid was er ook over de vraag of het nu ging om de bereidheid om zelf geweld te gedie bruiken of om de goedkeuring van geweldgebruik door anderen. Antwoord: het gaat om beide.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:07 schreef loni55 het volgende:
En ondertussen is het westen die het geweld gebruikt om bepaalde mensen rijk te maken/houden.
Stel je inderdaad voor dat je het e.e.a. in perspectief zet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het relativeren is alweer begonnen
De meest gewelddadige groep?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:03 schreef justarandomdude het volgende:
De meest gewelddadige groep op aarde bekritiseert moslims omdat 50 miljoen van hen geweld zouden accepteren. Het is wat.
Ik kan het verwijt beter omdraaien. Wanneer ga je eens feiten onder ogen zien zonder allerlei krampachtige uitwegen te zoeken?quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Stel je inderdaad voor dat je het e.e.a. in perspectief zet.
Zelfkritiek is de meeste moslims vreemd.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:03 schreef justarandomdude het volgende:
De meest gewelddadige groep op aarde bekritiseert moslims omdat 50 miljoen van hen geweld zouden accepteren. Het is wat.
Begrijpend lezen is niet aan jou besteed kennelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan het verwijt beter omdraaien. Wanneer ga je eens feiten onder ogen zien zonder allerlei krampachtige uitwegen te zoeken?
Wie ben jij trouwens om te bepalen dat de geïnterviewde socioloog, die allerlei onderzoeken aanhaalt, de zaken niet in perspectief plaatst? Alleen omdat de oncomfortabele feiten niet in jouw naïeve straatje passen?
Die vlieger gaat op voor de meeste mensen. Het is niet dat we in het westen beter met kritiek om kunnen gaan en meer geneigd zijn tot zelfreflectie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfkritiek is de meeste moslims vreemd.
Ik heb aan een half woord van jou genoeg om het te begrijpen. Ik heb die riedeltjes van jou tot vervelens toe aan de kaak gesteld. Je hebt nog geen woord inhoudelijk gezegd over wat er in de OP staat, of je bent alweer aan het pleiten voor zaken "in perspectief zien".quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet aan jou besteed kennelijk.
Stukken beter dan in het midden oosten in ieder geval.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die vlieger gaat op voor de meeste mensen. Het is niet dat we in het westen beter met kritiek om kunnen gaan en meer geneigd zijn tot zelfreflectie.
Wat is dit nu weer voor niet onderbouwd gelul?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die vlieger gaat op voor de meeste mensen. Het is niet dat we in het westen beter met kritiek om kunnen gaan en meer geneigd zijn tot zelfreflectie.
Ik zei net al geloof ik dat begrijpend lezen niet aan jou is besteed. Dat bevestig je hiermee opnieuw.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb aan een half woord van jou genoeg om het te begrijpen. Ik heb die riedeltjes van jou tot vervelens toe aan de kaak gesteld. Je hebt nog geen woord inhoudelijk gezegd over wat er in de OP staat, of je bent alweer aan het pleiten voor zaken "in perspectief zien".
Kom maar met dat perspectief dan. Ga maar weer lekker ouderwets nuanceren. Haal er maar van allerlei niet-relevante materie bij, net als crystal_meth. Ga maar praten over de Hutu's en Tutsi's of over een totaal niet aanwezig sentiment in Duitsland dat de gaskamers weer open moeten.
Wimpel maar weer - zoals altijd - elke vorm van kritiek op de islam weg, doe bezorgdheid maar af als populisme of racisme, ga maar weer relativeren, duw de booschappers maar in de hoek van extreem-rechts of fascisme; verkondig maar weer het sprookje dat de islam een prachtige, vreedzame religie is en dat de integratie op rolletjes loopt.
Mwah.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stukken beter dan in het midden oosten in ieder geval.
Jij vindt 3.5% weinig?quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Alsnog 50 miljoen te veel dus.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wegens 50 miljoen? Dat is wat, 3.5% van de moslims?
Zo'n 10 tot 20.000.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:15 schreef Montagui het volgende:
Ik vind 50 miljoen best veel, hoeveel daarvan wonen er in Nederland?
IK zie ze hier niet schuimbekkend de straten opgaan als er in een of ander Arabisch blad een spotprent van Jezus zou verschijnen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah.Dat pretenderen we graag, maar in werkelijkheid zijn we niet echt beschaafder.
De meeste mensen hier zijn dan ook niet gelovig.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
IK zie ze hier niet schuimbekkend de straten opgaan als er in een of ander Arabisch blad een spotprent van Jezus zou verschijnen.
Ik heb geen enkele moeite om je typerende gedrag ook in dit topic weer waar te nemen. Je hebt op geen enkele manier inhoudelijk iets over het onderwerp gezegd of je hebt alweer een steunbetuiging geplaatst voor "de zaken in perspectief plaatsen", met andere woorden: we gaan weer ouderwets relativeren. Leer mij jou kennen....quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zei net al geloof ik dat begrijpend lezen niet aan jou is besteed. Dat bevestig je hiermee opnieuw.
Begrijpend lezen kun je toch zo goed? De socioloog rekent met 5 procent en dat is een bijzonder laag aangehouden percentage, omdat 11 procent van de moslims in Nederland de stelling onderschrijft dat er situaties zijn waarin geweld is gerechtvaardigd. In Nederland wonen onder nabij de 1 miljoen moslims, dus 11 procent zou 110.000 betekenen. Niettemin rekent de socioloog met 5 procent. Dat betekent dan 50.000 moslims in Nederland die geweld accepteren of in staat zijn om geweld te gebruiken.quote:
Als ik dan uitga van het gemiddelde, 15000, dan wonen er zo'n 80 in mijn stad.quote:
En dat dan minimaal keer 3.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:37 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als ik dan uitga van het gemiddelde, 15000, dan wonen er zo'n 80 in mijn stad.
Aha. Dat klopt, ik refereerde even aan de cijfers van het AIVD. Maar dat ging meer om de bereidheid om geweld te gebruiken, niet zozeer om louter opvattingen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kun je toch zo goed? De socioloog rekent met 5 procent en dat is een bijzonder laag aangehouden percentage, omdat 11 procent van de moslims in Nederland de stelling onderschrijft dat er situaties zijn waarin geweld is gerechtvaardigd.
Vertel eens, hoeveel publieke onthoofdingen hebben we afgelopen decennia in Europa gehad uitgevoerd door de staat?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah.Dat pretenderen we graag, maar in werkelijkheid zijn we niet echt beschaafder.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:48 schreef Xa1pt het volgende:
Het is niet dat we in het westen beter met kritiek om kunnen gaan en meer geneigd zijn tot zelfreflectie.
Alsof men dat openlijk zal toegeven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha. Dat klopt, ik refereerde even aan de cijfers van het AIVD. Maar dat ging meer om de bereidheid om geweld te gebruiken, niet zozeer om louter opvattingen.
Kennelijk wel hè.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:05 schreef Elzies het volgende:
[..]
Alsof men dat openlijk zal toegeven.
Dat lijkt me niet de enige indicatie om beschaving aan af te meten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Vertel eens, hoeveel publieke onthoofdingen hebben we afgelopen decennia in Europa gehad uitgevoerd door de staat?
quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
De OP beschrijft een pijnlijke realiteit die miljoenen naïef-linkse, politiek-correcte mensen niet onder ogen WILLEN zien. Op zich zijn ze best in staat om begrijpend te lezen en om kennis tot zich te nemen, maar ze hebben van tevoren al besloten, dat ze de bevindingen gaan weerleggen (wat niet kan) of relativeren.
Dat laatste is een doel op zich. Want de multiculturele samenleving moet en zal slagen. En moslims moeten en zullen in de slachtofferrol worden geplaatst. Die houding - weglachen, relativeren, belachelijk maken, boodschappers als racist labelen - is een doel op zich geworden. Ze gaan tot het uiterste om de eigen, naïeve gedachte overeind te houden. Het heeft haast religieuze trekjes.
Bij ieder mens met normale verstandelijke vermogens gaan de alarmbellen rinkelen na het betoog van Koopmans en de onderliggende onderzoeken die hij aanhaalt. De radicale islam is een groot gevaar voor Europa. Hoe minder we ertegen ondernemen, des te meer wordt het "normaal" en des te verder wordt de samenleving ontwricht. De islam (en zeker de radicale vorm ervan) past op geen enkele manier bij onze moderne Westerse samenleving
Politici - zelfs Frau "wir schaffen das" Merken - onderkennen dat de multiculturele samenleving een flop is. In onze samenleving bestaan parallelle sub-samenlevingen, wordt vaak gezegd. De auteur in onderstaand filmpje - zoon van een imam - gaat nog een stap verder: er is geen parallelle samenleving, want die beweegt dezelfde kant op. Hij spreekt over een asymmetrische samenleving en stelt dat de islam niet is te verenigen met het moderne leven.
Natuurlijk niet. Dit is weer zo'n typisch voorbeeld van het inhoudsloos strooien met fictieve cijfertjes.quote:
We kunnen het ook over vrouwenrechten hebben hoor, homorechten, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst... Zeg eens waar zou jij de beschaving aan willen afmeten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de enige indicatie om beschaving aan af te meten.
Wat maakt hen de trouwste aanhangers dan? Even er vanuit gaande dat het onomstotelijk een 50 miljoen moslims geweld zouden toejuichen, wat maakt hen trouwer dan de groepen die het niet omarmen?quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
Islam is evil, en dus haar trouwste aanhangers ook. Nogal logisch.
Huishoudelijk geweld tolereren. De politie en/of rechtstaat buitenspel zetten bij een lopend conflict. De islamraad hoger stellen dan een westerse rechtstaat. Die de rechten van de vrouw bewust lager zet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:03 schreef Triggershot het volgende:
Wat maakt hen de trouwste aanhangers dan? Even er vanuit gaande dat het onomstotelijk een 50 miljoen moslims geweld zouden toejuichen, wat maakt hen trouwer dan de groepen die het niet omarmen?
Huishoudelijk geweld en autoriteit ondermijnend gedrag maakt ze trouwere (waardeoordeel) aanhangers van de Islam, conform wie en wat precies?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Huishoudelijk geweld tolereren. De politie en/of rechtstaat buitenspel zetten bij een lopend conflict. De islamraad hoger stellen dan een westerse rechtstaat. Die de rechten van de vrouw bewust lager zet.
Onderstaande docu werkt best wel ontnuchterend.
Ze is overigens dezelfde dame van de docu Undercover in Klein-Marokko
Canvas.be
Het is ondertussen meer dan tien jaar geleden dat journaliste Hind Frahi undercover ging in Molenbeek, op zoek naar moslimextremisme en falende integratie.
Ze schreef er een boek over dat niet de indruk geeft dat het zich allemaal tien jaar geleden afspeelde.
Fatma en Mohammed leven drie maanden lang als moslimkoppel en bezoeken de grootste moskeeën van het land. Stuk voor stuk staan ze publiek bekend als gematigde gebedshuizen, maar dat blijkt achter de deuren helemaal anders.
Ahmed Akkari bevestigt wat ze hebben vastgesteld: de werking van die moskeeën staat integratie in de weg.
======================================
Wat dat betreft heeft Wilders wel een solide punt te pakken.
Bekijk eerst de docu en kom dan pas met een waardeoordeel. Dit valt moeilijk te nivelleren.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Huishoudelijk geweld en autoriteit ondermijnend gedrag maakt ze trouwere (waardeoordeel) aanhangers van de Islam, conform wie en wat precies?
Waar heb je het over DH, user waar ik op reageer noemt het trouwe aanhangers, ik vraag op basis waarvan, jij komt met een docu, ik herhaal de vraag, op basis waarvan is de moslim met wangedrag trouwer aan zijn religie dan een burgerlijk moslim op basis van een docu waarbij onwenselijke zaken in beeld zijn gebracht, is dat je antwoord?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bekijk eerst de docu en kom dan pas met een waardeoordeel. Dit valt moeilijk te nivelleren.
Zelfs gematigde moskee's met overheidssteun ondermijnden zichtbaar de rechtstaat.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar heb je het over DH, user waar ik op reageer noemt het trouwe aanhangers, ik vraag op basis waarvan, jij komt met een docu, ik herhaal de vraag, op basis waarvan is de moslim met wangedrag trouwer aan zijn religie dan een burgerlijk moslim op basis van een docu waarbij onwenselijke zaken in beeld zijn gebracht, is dat je antwoord?
Nofi, maar je ontwijkt mijn vraag, laten we nog een stap verder gaan en stellen dat alle criminelen, geweld en allerlei soorten andere onwenselijkheden uitsluitend bestaat door het gedrag van moslims, wat maakt de criminele moslim trouwer aan zijn geloof dan de burgerlijke moslim?quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zelfs gematigde moskee's met overheidssteun ondermijnden zichtbaar de rechtstaat.
Dat maakt het geloven in de islam algemeen ernstig verdacht als vruchtbare 2e-bindmiddel van onze samenleving.
wat vind je van dezequote:Op donderdag 2 februari 2017 12:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Deze man weet. Echt een goede presentatie.
Omgaan met dieren, agressie jegens andere volkeren, omgaan met andere mensen, respecteren van mensenrechten, kinderrechten enz enz.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:16 schreef habitue het volgende:
[..]
We kunnen het ook over vrouwenrechten hebben hoor, homorechten, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst... Zeg eens waar zou jij de beschaving aan willen afmeten.
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 08:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij legt het goed uit? Gast, hij maakt fout na fout, na fout.
Enkele gigantische fouten die hij maakt wat mij is opgevallen in alleen al met 5 minuten kijken:
"Niet de Germaanse barbaren maar de Islam was de schuld waarom de 'dark ages' begon. "
Ehm, de dark ages begon zo een paar eeuw voor de geboorte van Mohammed en de Islam, zeker met de Germaanse barbaren waar hij concreet naar verwijst. Onder de beste omstandigheden zit hij er 2 eeuwen naast, maar goed. Laten we vooral even vergeten gemakshalve dat Europa uit de dark ages kruipt door weer in contact te komen met klassieke Griekse filosofie wat is bewaard in de Arabische vertalingen en daarmee via Spanje Europa is binnen gekomen. Dat de verovering van Constantinopel een als directe gevolg met zich mee bracht dat heel wat literatuur ook weer Europa binnen kwam en daarmee de renaissance is begonnen.
-"Joden en Christenen waren dhimmies, christenen waren seksslavinnen"
Wanneer je een dhimmie bent kan je geen seksslaaf zijn, je bent dan 'verheven' in status. De moslims zijn dan verplicht om je leven, lichaam en bezittingen te beschermen tegen bedreigingen van moslims en niet moslims. Konden ze je niet beschermen daartegen werd Jizya terugbetaald.
-"Islam is verspreid met het zwaard met gedwongen bekeringen"
Oh dear god, verre van de waarheid, bekeren tot de Islam werd juist ontmoedigd door de vele moslim rijken omdat men hierdoor geen jizya, de belasting voor niet moslims meer zou kunnen innen. Vanwege de gebrek aan inkomsten was het bekeren van mensen eerder een last dan een lust voor de rijken.
- Geen oorzaak en gevolg in Islamitische doctrine
My ass
https://plato.stanford.ed(...)ic-causation/#EffCau
Goed uitgelegd, kom nou.
Die gast wordt met al zijn argumenten en 'bronnen' kapot gemaakt op straat, hij kan zijn beweringen niet eens staande meer houdenquote:
Ook een interessante video vol met feiten. Bedanktquote:
quote:De Volkskrant concludeerde dat de bewering feitelijk juist was, maar vond dat 'de nuance ontbrak'
Dit.quote:Op donderdag 2 februari 2017 11:02 schreef Oud_student het volgende:
Oud nieuws, iedereen kon dat na 9/11 al weten.
Maar "onze" bestuurders blijven ontkennen en wegkijken en bestempelen alles wat ze niet uitkomt als nepnieuws.
Sorry hoor, maar niet staande houden, kom op zeg. In jouw filmpje worden al zijn tegenwerpingen op het geschreeuw van de 'straat criticus' weggeknipt. Ik heb geen idee wie de man met de baard is, wie de andere partij is, wie er gelijk heeft. Maar een filmpje zo knippen is niet argumenten kapot maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:42 schreef Triggershot het volgende:
Die gast wordt met al zijn argumenten en 'bronnen' kapot gemaakt op straat, hij kan zijn beweringen niet eens staande meer houden
Goed luisteren.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar niet staande houden, kom op zeg. In jouw filmpje worden al zijn tegenwerpingen op het geschreeuw van de 'straat criticus' weggeknipt. Ik heb geen idee wie de man met de baard is, wie de andere partij is, wie er gelijk heeft. Maar een filmpje zo knippen is niet argumenten kapot maken.
Dat gaat dus niet, want de tegenwerpingen zijn weggeknipt.quote:
Nogmaals goed luisteren.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, want de tegenwerpingen zijn weggeknipt.
Ik snap dat religieuzen speciale gaven hebben waarom ze dingen kunnen horen en zien die er niet zijn, maar als het weggeknipt is kan ik nog zo goed luisteren als ik wil, maar het is er gewoon niet.quote:
Nu snap ik waarom die ene als een idioot staat te schreeuwen, er zijn gewoon doven er onder.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik snap dat religieuzen speciale gaven hebben waarom ze dingen kunnen horen en zien die er niet zijn, maar als het weggeknipt is kan ik nog zo goed luisteren als ik wil, maar het is er gewoon niet.
Alleen wordt hij niet weggeknipt, als dat baardfiguur wat in wil brengen wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom die ene als een idioot staat te schreeuwen, er zijn gewoon doven er onder.
Je snapt het echt niet he?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:07 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Alleen wordt hij niet weggeknipt, als dat baardfiguur wat in wil brengen wel.
Niettus, jij bent stomquote:
Dat klopt, maar ik hou wel van je poepie.quote:
Kijk daar hebben we wat aan, ga het later kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik hou wel van je poepie.
Hier de volledige confrontatie veel plezier, zie je wat voor 'tegenwerpingen' zijn.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Geweld is onlosmakelijk verbonden met de mensheid (ongeacht religie, politiek, of wat voor kleur dan ook).
Ik wil hier extra benadrukken dat het westen trots is op zichzelf vanwege al die nobelprijswinnaars, maar vergeet aub niet dat het westen de atoombom heeft 'uitgevonden' en ook gebruikt als dat 'nodig' was.
Meer kleinschalig: elke jan boerenlul staat erop om een inbreker ongestraft de hersens in te mogen slaan (eigenlijk dus eigen rechtertje spelen), maar dat heeft niks te maken met de mentaliteit van het beschaafde westen. Dit is gewoon een gevolg van het gebrekkig optreden van de politie.
In de USA moet het normaal gevonden worden dat iedereen een wapen draagt. Of in huis heeft. Ook al kost dat jaarlijks het leven aan een aantal kinderen die hun broertje of zusje aan flarden schieten.
Samengevat: de mens is een gewelddadig wezen, die graag iemand om zeep helpt.
Om wat voor reden dan ook.
Vraag: is een moord het gevolg van rationeel denken of juist van emotioneel reageren?
Have funquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we wat aan, ga het later kijken.
Kijk jij snapt het! Meneer strooit met cijfers, zonder te onderbouwen. Wat is zijn steekproef geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Geweld is onlosmakelijk verbonden met de mensheid (ongeacht religie, politiek, of wat voor kleur dan ook).
Ik wil hier extra benadrukken dat het westen trots is op zichzelf vanwege al die nobelprijswinnaars, maar vergeet aub niet dat het westen de atoombom heeft 'uitgevonden' en ook gebruikt als dat 'nodig' was.
Meer kleinschalig: elke jan boerenlul staat erop om een inbreker ongestraft de hersens in te mogen slaan (eigenlijk dus eigen rechtertje spelen), maar dat heeft niks te maken met de mentaliteit van het beschaafde westen. Dit is gewoon een gevolg van het gebrekkig optreden van de politie.
In de USA moet het normaal gevonden worden dat iedereen een wapen draagt. Of in huis heeft. Ook al kost dat jaarlijks het leven aan een aantal kinderen die hun broertje of zusje aan flarden schieten.
Samengevat: de mens is een gewelddadig wezen, die graag iemand om zeep helpt.
Om wat voor reden dan ook.
Vraag: is een moord het gevolg van rationeel denken of juist van emotioneel reageren?
Nou veel beter werd de discussie er niet op, maar baardmans had dus wel een weerwoord waar de schreeuwerd niet op inging ( waar mekka nu genoemd wordt ipv petra) . Enieweejz verder niet een discussie waardoor mensen van hun geloof zullen vallenquote:
Het was niet 1 onderzoek waar hij zich op baseerde, het waren een combinatie van.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:35 schreef [ul=http://forum.fok.nl/user/profile/461569]p078[/url] het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het! Meneer strooit met cijfers, zonder te onderbouwen. Wat is zijn steekproef geweest.
Hij vraagt niet waar Mekka wordt genoemd, hij vraagt welke moskee wijst in de richting van Mekka. om te beginnen de gebouwde moskee in Medina wijst naar Mekka. Verder is het inderdaad een discussie van niets, maar wel bizar dat die gast er met zoveel leugens mee wegkomt, zeker als het gaat om bronvermelding en methodologie.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nou veel beter werd de discussie er niet op, maar baardmans had dus wel een weerwoord waar de schreeuwerd niet op inging ( waar mekka nu genoemd wordt ipv petra) . Enieweejz verder niet een discussie waardoor mensen van hun geloof zullen vallen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |