Oh nee joh. Zoveel heb ik niet gebruiktquote:
Flakka is een nieuwe drugquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh nee joh. Zoveel heb ik niet gebruikt
Ik naar t ziekenhuis hoi hoi hoiquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie gaan vandaag allemaal naar het Malieveld of niet?
Weet je zeker dat acid dan wel mag?quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als t een upper is mag ik sowieso niet he
Daar deed ik nooit aan meequote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nogal mee
Is 1 van die honderden designer drugs
Denk t wel maar beetje uitzoeken zal ik nog doenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je zeker dat acid dan wel mag?
wat is daar te doen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie gaan vandaag allemaal naar het Malieveld of niet?
Je bent zelf een designer drug.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nogal mee
Is 1 van die honderden designer drugs
mescaline en peyote los of reken je dat gewoon dubbelquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sos, pep, lsd, keta, ghb, cannabis , 2cb, mesaline, peyote, paddos,ghb, xtc, mdma, dmt, lachgas, salvia
Verder kom ik niet denk ik
quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mogelijk ben ik iets vergeten op een after .
Ik moet nu denken aan dat filmpje van this is your brain on drugs met het ei
Nee had mescaline poeder dat was toch andersquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:48 schreef Saind het volgende:
[..]
mescaline en peyote los of reken je dat gewoon dubbel
Protesteren tegen Trump. Actie gestart op FB: 4000 mensen zeggen te komen.quote:
Awesome.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee had mescaline poeder dat was toch anders
is mescaline het geld waard? Vond kilo van die cactus vreten vrij a-relaxedquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan alternative facts
Ja zeker. Echt supervrolijke trip. Veel kleur. Vage beelden. Maar geen moment moeilijk ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
is mescaline het geld waard? Vond kilo van die cactus vreten vrij a-relaxed
Maar worth it? Als ik synthetische koop is het 40/50 euro voor een tripquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja zeker. Echt supervrolijke trip. Veel kleur. Vage beelden. Maar geen moment moeilijk ofzo.
Ik zou zeggen hou het nu op lsd en bewaar dit voor als je werkt en 50 e geen kut uitmaaktquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar worth it? Als ik synthetische koop is het 40/50 euro voor een trip
niets beters te doen zeker die mensenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Protesteren tegen Trump. Actie gestart op FB: 4000 mensen zeggen te komen.
Werkelijke opkomst is afwachten..
http://m.telegraaf.nl/art(...)i-trump-demonstratie
Na je ziekenhuisbezoek gelijk door naar het Malieveld. Om 16:00 starten ze. Ik zal ff kijken wat de beste route is met het OV.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik naar t ziekenhuis hoi hoi hoi
Arbeit macht frei.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen die daar gaat demonstreren oppakken en in werkkampen zetten. Stelletje mongolen.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen die daar gaat demonstreren oppakken en in werkkampen zetten. Stelletje mongolen.
YES! Goeiemorgen GGMMquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:37 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen vrienden!
We gaan er een topdag van maken vandaag!
Goedemorgen Stijnquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zijn jullie mentaal fit genoeg voor deze dag.
[ afbeelding ]
Is het nationale complimentjesdag?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen StijnWat zit je haar leuk.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen StijnWat zit je haar leuk.
Ik ben met mijn goede been uit bed gestapt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het nationale complimentjesdag?
check your privilege shitlord niet iedereen heeft benenquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben met mijn goede been uit bed gestapt.
Ik moet daar vanmiddag nog langs. Ben benieuwd hoe veel volk er is en met welke camerashots ze vanavond laten zien dat er massa's mensen stonden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Na je ziekenhuisbezoek gelijk door naar het Malieveld. Om 16:00 starten ze. Ik zal ff kijken wat de beste route is met het OV.
Je derde been?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben met mijn goede been uit bed gestapt.
Glasvezel is wel genot, gaat jullie huis het nemen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:47 schreef Saind het volgende:
De hele straat ligt open en ik moet de deur uit klimmen
MAAR
ze leggen glasvezel aan
Geen idee, kom er nu pas achter dat het komtquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Glasvezel is wel genot, gaat jullie huis het nemen?
Werd je maar eens gekielhaaldquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben wel eens enthousiaster onthaald.
Dit is een doodsbedreiging, ik neem aan dat een TR niet nodig is en de mods zelf actie ondernemen.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is een doodsbedreiging, ik neem aan dat een TR niet nodig is en de mods zelf actie ondernemen.
Verwensing ja, mag ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Verschil tussen verwensing en bedreiging niet kennen
Leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je derde been?
Hahahaha.
Een piemelgrap.
Wat een onzin. Ik doel uiteraard op een overdwarse kielhaal. Die overleef je gewoon hoor, wijf.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is een doodsbedreiging, ik neem aan dat een TR niet nodig is en de mods zelf actie ondernemen.
PowNed brengt dit altijd lekker gekleurd in beeld. En de beroepsdemonstranten happen gretig.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik moet daar vanmiddag nog langs. Ben benieuwd hoe veel volk er is en met welke camerashots ze vanavond laten zien dat er massa's mensen stonden.
Kielhalen is eerlijk gezegd redelijk onschuldig. Ik heb mijn vriendin vannacht nog een keer gekielhaald.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verwensing ja, mag ook niet.
Zet dat er de volgende keer even bij. Overdwars kwam veel minder voor.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik doel uiteraard op een overdwarse kielhaal. Die overleef je gewoon hoor, wijf.
Gelukkig is ie lekker kort van stof.quote:
Niet. Maar ga je nu opeens doen alsof ik wel humor heb van enig niveau? Kom op Stijn.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe grappig vind je het eigenlijk zelf nog?
En kwam ze de kiel tegen of kon ze hem niet vinden?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kielhalen is eerlijk gezegd redelijk onschuldig. Ik heb mijn vriendin vannacht nog een keer gekielhaald.
Er zijn ook kortere filmpjes waarop hij zijn wonderen verricht. En het mooie is, dat het allemaal echt is. Net als de Vermiis Mysteries.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig is ie lekker kort van stof.
Als je dit toch al weet vraag ik me af waarom je dan een poging doet tot.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet. Maar ga je nu opeens doen alsof ik wel humor heb van enig niveau? Kom op Stijn.
Ze kwam de kiel tegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En kwam ze de kiel tegen of kon ze hem niet vinden?
Van proberen kun je leren.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je dit toch al weet vraag ik me af waarom je dan een poging doet tot.
Ik vind het een vervelende gimmick worden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet. Maar ga je nu opeens doen alsof ik wel humor heb van enig niveau? Kom op Stijn.
Ik vind onlogisch eigenlijk een leuke user.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onlogisch heb ik al opgegeven wat dit betreft.
Maar je hebt wel tijd om hier te reageren?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iemand me helpen zoeken of ik met 200 diazepam en medisch paspoort Thailand in kom ? Ik heb hele dag afspraken en moer vandaag medisch paspoort regelen
Ik vind dit wel een goede opdracht voor je vriendin.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iemand me helpen zoeken of ik met 200 diazepam en medisch paspoort Thailand in kom ? Ik heb hele dag afspraken en moer vandaag medisch paspoort regelen
Slecht hoor. Ontbijten moet voor 8 uur.quote:
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelende gimmick worden.
Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind onlogisch eigenlijk een leuke user.
Dit was volgens mij bij Radar. Ik moet het nog terugzien.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hoorde van een collega dat er mensen op tv waren geweest die zich inmiddels voor zo een 144.000 euro hadden laten oplichten door zo een Nigeriaan die ze een erfenis in het voorhuidzichy stelde. En dat ze iedere keer weer dachten "als we nu betalen zal de erfenis ons wel een keer toekomen." Het fuck zeg.
Whahahaha.quote:
Je schrijft maar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slecht hoor. Ontbijten moet voor 8 uur.
Dat is laat zeg.quote:
He GGMM, wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is laat zeg.
Ik hoop dat je een zeer smakelijk ontbijt zult beleven.
Hij beschermt je moeder.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He GGMM, wat voor werk doe jij eigenlijk?
Werk waarbij ik in principe 90% van de tijd FOK!quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He GGMM, wat voor werk doe jij eigenlijk?
Je baas zal trots op je zijn. Wil je jezelf niet verbeteren of zo?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werk waarbij ik in principe 90% van de tijd FOK!
Callcenter Agent..quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit tussen 2 afspraken in mobiel, lapzwansquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar je hebt wel tijd om hier te reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |