Carl Cox' sets zijn inderdaad te gek.. Maar die van early 90's vind ik teveel opgefokt.. Na 1997 is 'ie meer downtempo techno gaan draaien en dat is beter te verhapstukken.. Dave Clarke draaide in die tijd ook high pitch, maar had een betere platenkeus daarbij..quote:
Eens, deze set is bijzonder opgefokt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Carl Cox' sets zijn inderdaad te gek.. Maar die van early 90's vind ik teveel opgefokt.. Na 1997 is 'ie meer downtempo techno gaan draaien en dat is beter te verhapstukken.. Dave Clarke draaide in die tijd ook high pitch, maar had een betere platenkeus daarbij..
Prima standpunt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:54 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)uidelijke-grens.html
tsjaquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:54 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)uidelijke-grens.html
Die set is hard core. Vind persoonlijk lekkerder dat die blije shit die hij nu draait.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Carl Cox' sets zijn inderdaad te gek.. Maar die van early 90's vind ik teveel opgefokt.. Na 1997 is 'ie meer downtempo techno gaan draaien en dat is beter te verhapstukken.. Dave Clarke draaide in die tijd ook high pitch, maar had een betere platenkeus daarbij..
Nou nou nou, het moet geen hetze zijn. Wel gewoon duidelijk een lijn trekken wat we wel en niet toestaan. Naar alle religies ook. Hou maar lekker voor jezelf.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima standpunt.
Gewoon vanaf nu Islam oorlog verklaren is beter dan onnozele tijdverspilling en politiek correct gelul .
Voorheen dacht ik ook zo. Leven en laten leven. Echter de Islam gaat groter en groter worden de komende decennia in West Europa en is zelfs in gematigde variant verre van tolerant jegens in hun ogen ongelovigen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou nou nou, het moet geen hetze zijn. Wel gewoon duidelijk een lijn trekken wat we wel en niet toestaan. Naar alle religies ook. Hou maar lekker voor jezelf.
Dit is opzich best een feit.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Pabotutjes zijn vaak óf fijne moppies die je maar al te graag een keer wil teabaggen, óf het zijn papperige popjes die je maar al te graag een keer wil teabaggen..
Ik vind Ard van Peppen daar eerder voor in aanmerking komen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 07:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wilschut voor 8 miljoen naar Norwich
Dat is echt de slechtste voetballer die ik ooit heb gezien.
Maar hij komt uit Delft #013 niet te stoppenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vind Ard van Peppen daar eerder voor in aanmerking komen.
Ik dacht dit Delft was #015quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij komt uit Delft #013 niet te stoppen
Dat klopt. Ik heb typaidsquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik dacht dit Delft was #015
Pas op voor de gangsters in deze clip. Ze weten jou en je moeder te vinden.
Waarvan zwakte.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben meer een januari mens.
Tillburg is 013 debiel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar hij komt uit Delft #013 niet te stoppen
Aldus de man die in de anus van Rotterdam woont.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood gevonden worden.
Daar werk ik alleen. Maar Tilburg is grauw man.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man die in de anus van Rotterdam woont.
Niet liegen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar werk ik alleen. Maar Tilburg is grauw man.
Waarom ben je er dan vertrokkenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:23 schreef kapiteintje het volgende:
Tilburg niet mooi, wel een verdomd leuk stadje om te wonen.
Contradictio in terminusquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:23 schreef kapiteintje het volgende:
Tilburg niet mooi, wel een verdomd leuk stadje om te wonen.
De komst van Boef.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan vertrokken
Rond de uni is het 1 en al bos. Goirleseweg ook. Mooi hoorquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar werk ik alleen. Maar Tilburg is grauw man.
Wat is dat?quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:29 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, heb je al Flakka geprobeerd?
Oh nee joh. Zoveel heb ik niet gebruiktquote:
Flakka is een nieuwe drugquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh nee joh. Zoveel heb ik niet gebruikt
Ik naar t ziekenhuis hoi hoi hoiquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie gaan vandaag allemaal naar het Malieveld of niet?
Weet je zeker dat acid dan wel mag?quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als t een upper is mag ik sowieso niet he
Daar deed ik nooit aan meequote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nogal mee
Is 1 van die honderden designer drugs
Denk t wel maar beetje uitzoeken zal ik nog doenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je zeker dat acid dan wel mag?
wat is daar te doen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie gaan vandaag allemaal naar het Malieveld of niet?
Je bent zelf een designer drug.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nogal mee
Is 1 van die honderden designer drugs
mescaline en peyote los of reken je dat gewoon dubbelquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sos, pep, lsd, keta, ghb, cannabis , 2cb, mesaline, peyote, paddos,ghb, xtc, mdma, dmt, lachgas, salvia
Verder kom ik niet denk ik
quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mogelijk ben ik iets vergeten op een after .
Ik moet nu denken aan dat filmpje van this is your brain on drugs met het ei
Nee had mescaline poeder dat was toch andersquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:48 schreef Saind het volgende:
[..]
mescaline en peyote los of reken je dat gewoon dubbel
Protesteren tegen Trump. Actie gestart op FB: 4000 mensen zeggen te komen.quote:
Awesome.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee had mescaline poeder dat was toch anders
is mescaline het geld waard? Vond kilo van die cactus vreten vrij a-relaxedquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan alternative facts
Ja zeker. Echt supervrolijke trip. Veel kleur. Vage beelden. Maar geen moment moeilijk ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
is mescaline het geld waard? Vond kilo van die cactus vreten vrij a-relaxed
Maar worth it? Als ik synthetische koop is het 40/50 euro voor een tripquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja zeker. Echt supervrolijke trip. Veel kleur. Vage beelden. Maar geen moment moeilijk ofzo.
Ik zou zeggen hou het nu op lsd en bewaar dit voor als je werkt en 50 e geen kut uitmaaktquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar worth it? Als ik synthetische koop is het 40/50 euro voor een trip
niets beters te doen zeker die mensenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Protesteren tegen Trump. Actie gestart op FB: 4000 mensen zeggen te komen.
Werkelijke opkomst is afwachten..
http://m.telegraaf.nl/art(...)i-trump-demonstratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |