Carl Cox' sets zijn inderdaad te gek.. Maar die van early 90's vind ik teveel opgefokt.. Na 1997 is 'ie meer downtempo techno gaan draaien en dat is beter te verhapstukken.. Dave Clarke draaide in die tijd ook high pitch, maar had een betere platenkeus daarbij..quote:
Eens, deze set is bijzonder opgefokt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Carl Cox' sets zijn inderdaad te gek.. Maar die van early 90's vind ik teveel opgefokt.. Na 1997 is 'ie meer downtempo techno gaan draaien en dat is beter te verhapstukken.. Dave Clarke draaide in die tijd ook high pitch, maar had een betere platenkeus daarbij..
Prima standpunt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:54 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)uidelijke-grens.html
tsjaquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:54 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)uidelijke-grens.html
Die set is hard core. Vind persoonlijk lekkerder dat die blije shit die hij nu draait.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Carl Cox' sets zijn inderdaad te gek.. Maar die van early 90's vind ik teveel opgefokt.. Na 1997 is 'ie meer downtempo techno gaan draaien en dat is beter te verhapstukken.. Dave Clarke draaide in die tijd ook high pitch, maar had een betere platenkeus daarbij..
Nou nou nou, het moet geen hetze zijn. Wel gewoon duidelijk een lijn trekken wat we wel en niet toestaan. Naar alle religies ook. Hou maar lekker voor jezelf.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima standpunt.
Gewoon vanaf nu Islam oorlog verklaren is beter dan onnozele tijdverspilling en politiek correct gelul .
Voorheen dacht ik ook zo. Leven en laten leven. Echter de Islam gaat groter en groter worden de komende decennia in West Europa en is zelfs in gematigde variant verre van tolerant jegens in hun ogen ongelovigen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou nou nou, het moet geen hetze zijn. Wel gewoon duidelijk een lijn trekken wat we wel en niet toestaan. Naar alle religies ook. Hou maar lekker voor jezelf.
Dit is opzich best een feit.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 22:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Pabotutjes zijn vaak óf fijne moppies die je maar al te graag een keer wil teabaggen, óf het zijn papperige popjes die je maar al te graag een keer wil teabaggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |