Topgame.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
zit er aan te denken die maar op te pikken
had hem eerst op ps4 maar maatjes willen er niet aan
Heb je sosquote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben weer thuis ik geen de opera een 7
.quote:
Ik heb in mijn archief nog een cassettebandje uit 1996 dat ik als joch van een jaar of acht dit nummer heb getaped van de radio.. Goudquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn archief nog een cassettebandje uit 1996 dat ik als joch van een jaar of acht dit nummer heb getaped van de radio.. Goud..
Ik behoorde tot de skaters in plaats van de gabbers, die het als joch stil moest houden ook naar dance te luisteren.. Maar ik was van de techno en drum 'n bass.. Veel UK-rave muziek enzo.. Dus kwam daar wel mee wegquote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:59 schreef Elan het volgende:
Mixen staan nog steeds online blijkbaar
https://lsdb.nl/events/view/12406
Ik zei downloadenquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik behoorde tot de skaters in plaats van de gabbers, die het als joch stil moest houden ook naar dance te luisteren.. Maar ik was van de techno en drum 'n bass.. Veel UK-rave muziek enzo.. Dus kwam daar wel mee weg..
Heerlijke plaat is dat. Poison nog beter imoquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:07 schreef Befbekje het volgende:
UK-rave.. Meer jungle enzo, breakbeat en zijn uitwassen.. Prodigy - No Good.. Een typisch UK-rave nummer..
Gvd lekkerquote:
Dit is drum 'n bass, jazeker.. Zoals het hoortquote:Op woensdag 1 februari 2017 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Gvd lekker
Dat is wel drum n bass toch? Kan me die klanken goed herinneren, was zo rond millennium erg populair in is Maastheater en die club Now & Wow van Ted.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |