Oh nee joh. Zoveel heb ik niet gebruiktquote:
Flakka is een nieuwe drugquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh nee joh. Zoveel heb ik niet gebruikt
Ik naar t ziekenhuis hoi hoi hoiquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie gaan vandaag allemaal naar het Malieveld of niet?
Weet je zeker dat acid dan wel mag?quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als t een upper is mag ik sowieso niet he
Daar deed ik nooit aan meequote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nogal mee
Is 1 van die honderden designer drugs
Denk t wel maar beetje uitzoeken zal ik nog doenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je zeker dat acid dan wel mag?
wat is daar te doen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:39 schreef vincenzo78 het volgende:
Jullie gaan vandaag allemaal naar het Malieveld of niet?
Je bent zelf een designer drug.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nogal mee
Is 1 van die honderden designer drugs
mescaline en peyote los of reken je dat gewoon dubbelquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sos, pep, lsd, keta, ghb, cannabis , 2cb, mesaline, peyote, paddos,ghb, xtc, mdma, dmt, lachgas, salvia
Verder kom ik niet denk ik
quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mogelijk ben ik iets vergeten op een after .
Ik moet nu denken aan dat filmpje van this is your brain on drugs met het ei
Nee had mescaline poeder dat was toch andersquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:48 schreef Saind het volgende:
[..]
mescaline en peyote los of reken je dat gewoon dubbel
Protesteren tegen Trump. Actie gestart op FB: 4000 mensen zeggen te komen.quote:
Awesome.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee had mescaline poeder dat was toch anders
is mescaline het geld waard? Vond kilo van die cactus vreten vrij a-relaxedquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan alternative facts
Ja zeker. Echt supervrolijke trip. Veel kleur. Vage beelden. Maar geen moment moeilijk ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
is mescaline het geld waard? Vond kilo van die cactus vreten vrij a-relaxed
Maar worth it? Als ik synthetische koop is het 40/50 euro voor een tripquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja zeker. Echt supervrolijke trip. Veel kleur. Vage beelden. Maar geen moment moeilijk ofzo.
Ik zou zeggen hou het nu op lsd en bewaar dit voor als je werkt en 50 e geen kut uitmaaktquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar worth it? Als ik synthetische koop is het 40/50 euro voor een trip
niets beters te doen zeker die mensenquote:Op woensdag 1 februari 2017 08:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Protesteren tegen Trump. Actie gestart op FB: 4000 mensen zeggen te komen.
Werkelijke opkomst is afwachten..
http://m.telegraaf.nl/art(...)i-trump-demonstratie
Na je ziekenhuisbezoek gelijk door naar het Malieveld. Om 16:00 starten ze. Ik zal ff kijken wat de beste route is met het OV.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik naar t ziekenhuis hoi hoi hoi
Arbeit macht frei.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen die daar gaat demonstreren oppakken en in werkkampen zetten. Stelletje mongolen.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen die daar gaat demonstreren oppakken en in werkkampen zetten. Stelletje mongolen.
YES! Goeiemorgen GGMMquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:37 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen vrienden!
We gaan er een topdag van maken vandaag!
Goedemorgen Stijnquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zijn jullie mentaal fit genoeg voor deze dag.
[ afbeelding ]
Is het nationale complimentjesdag?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen StijnWat zit je haar leuk.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen StijnWat zit je haar leuk.
Ik ben met mijn goede been uit bed gestapt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het nationale complimentjesdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |