Na je ziekenhuisbezoek gelijk door naar het Malieveld. Om 16:00 starten ze. Ik zal ff kijken wat de beste route is met het OV.quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik naar t ziekenhuis hoi hoi hoi
Arbeit macht frei.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen die daar gaat demonstreren oppakken en in werkkampen zetten. Stelletje mongolen.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:28 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen die daar gaat demonstreren oppakken en in werkkampen zetten. Stelletje mongolen.
YES! Goeiemorgen GGMMquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:37 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen vrienden!
We gaan er een topdag van maken vandaag!
Goedemorgen Stijnquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zijn jullie mentaal fit genoeg voor deze dag.
[ afbeelding ]
Is het nationale complimentjesdag?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen StijnWat zit je haar leuk.
quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen StijnWat zit je haar leuk.
Ik ben met mijn goede been uit bed gestapt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het nationale complimentjesdag?
check your privilege shitlord niet iedereen heeft benenquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben met mijn goede been uit bed gestapt.
Ik moet daar vanmiddag nog langs. Ben benieuwd hoe veel volk er is en met welke camerashots ze vanavond laten zien dat er massa's mensen stonden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Na je ziekenhuisbezoek gelijk door naar het Malieveld. Om 16:00 starten ze. Ik zal ff kijken wat de beste route is met het OV.
Je derde been?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben met mijn goede been uit bed gestapt.
Glasvezel is wel genot, gaat jullie huis het nemen?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:47 schreef Saind het volgende:
De hele straat ligt open en ik moet de deur uit klimmen
MAAR
ze leggen glasvezel aan
Geen idee, kom er nu pas achter dat het komtquote:Op woensdag 1 februari 2017 09:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Glasvezel is wel genot, gaat jullie huis het nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |