Ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind onlogisch eigenlijk een leuke user.
Dit was volgens mij bij Radar. Ik moet het nog terugzien.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hoorde van een collega dat er mensen op tv waren geweest die zich inmiddels voor zo een 144.000 euro hadden laten oplichten door zo een Nigeriaan die ze een erfenis in het voorhuidzichy stelde. En dat ze iedere keer weer dachten "als we nu betalen zal de erfenis ons wel een keer toekomen." Het fuck zeg.
Whahahaha.quote:
Je schrijft maar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slecht hoor. Ontbijten moet voor 8 uur.
Dat is laat zeg.quote:
He GGMM, wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is laat zeg.
Ik hoop dat je een zeer smakelijk ontbijt zult beleven.
Hij beschermt je moeder.quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He GGMM, wat voor werk doe jij eigenlijk?
Werk waarbij ik in principe 90% van de tijd FOK!quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He GGMM, wat voor werk doe jij eigenlijk?
Je baas zal trots op je zijn. Wil je jezelf niet verbeteren of zo?quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werk waarbij ik in principe 90% van de tijd FOK!
Callcenter Agent..quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2017 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit tussen 2 afspraken in mobiel, lapzwansquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar je hebt wel tijd om hier te reageren?
Hallo Smoofiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |