Als ik Iran was, zou ik ze ook niet laten uitreizenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Net op CNN. Mensen uit de VS. zijn niet meer welkom in Iran.
Dat zou wel interssant zijn. China heeft ook een aardige vinger in de pap in Irak meende ik. Wellicht dat die dat kunnen pushen, zodat zij alle olie business kunnen overnemen...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:29 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Als ik Iran was, zou ik ze ook niet laten uitreizenHeeft de USA goede ervaringen mee. Aangezien Trump toch zo graag de wereld naar het verre verleden laat timewarpen.
Ik ben nieuwsgierig hoe Irak reageert, dat zit vol met Amerikaanse oliemensen, en alle US oliemajors hebben daar grote belangen.
Dat China klaar staat om overal in de scheuring te springen die Trump veroorzaakt is redelijk evident. Als Trump blijft blaffen richting Mexico hoef je ook niet lang te wachten totdat Pemex een jv met een Chinese oliemaatschappjj aangaat, en dan gaan de Chinezen doodleuk in de Gulf op de grens met de USA naar olie boren.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zou wel interssant zijn. China heeft ook een aardige vinger in de pap in Irak meende ik. Wellicht dat die dat kunnen pushen, zodat zij alle olie business kunnen overnemen...
quote:Google urged its staff travelling overseas on Friday to immediately return to the U.S. if they would be affected by the order.
CEO Sundar Pichai issued a memo slamming Trump's order saying 100 employees were affected, Bloomberg reports.
Wat een ongerichte gek.quote:President Donald Trump on Saturday railed against the New York Times and the Washington Post on Twitter, continuing his longstanding assault on media outlets.
The president labeled the Times as "fake news," and said that it and the Washington Post's coverage of Trump has been "so false and angry."
"The failing @nytimes has been wrong about me from the very beginning. Said I would lose the primaries, then the general election. FAKE NEWS!" Trump tweeted at 8:04 a.m.
"Thr coverage about me in the @nytimes and the @washingtonpost gas been so false and angry that the times actually apologized to its....." he wrote in another tweet containing several spelling errors a few minutes later. "...dwindling subscribers and readers.They got me wrong right from the beginning and still have not changed course, and never will. DISHONEST"
En hypocriet dat hij saudie Arabië niet op de lijst durft te zettenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bizar allemaal. Ik snap dat Trump een signaal af wil geven naar zijn achterban dat islamitisch terrorisme gestopt moet worden, maar volgens mij is dit naar niet een oplossing voor...
Zal hij niet halen, met dit tempo heeft bij binnen drie weken alle problemen ter wereld opgelost.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:11 schreef Falco het volgende:
Als Trump nou doorgaat met het tempo van 5 executive orders per week, dan zal ie in totaal 1040 orders gaan issuen, als ie tenminste de 4 jaar volmaakt. Dit is ruim 650 orders meer dan Ronald Reagan (381 stuks), recordhouder van de afgelopen 50 jaar.
Oh, hij pleegt zelfmoord?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zal hij niet halen, met dit tempo heeft bij binnen drie weken alle problemen ter wereld opgelost.
Je moet minder films kijken denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:39 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Dat China klaar staat om overal in de scheuring te springen die Trump veroorzaakt is redelijk evident. Als Trump blijft blaffen richting Mexico hoef je ook niet lang te wachten totdat Pemex een jv met een Chinese oliemaatschappjj aangaat, en dan gaan de Chinezen doodleuk in de Gulf op de grens met de USA naar olie boren.
Alternative left wing media,aldus Sean Hannity.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
http://www.washingtonexaminer.com/seven-times-the-media-compared-trump-to-hitler/article/2610443http://europe.newsweek.com/just-how-similar-donald-trump-adolf-hitler-501252?rm=eutwitter:JeffreyGuterman twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 21:13:23Chris Matthews on #Trump's #Inauguration speech: "When he said "America first" today, it was not just the ... Hitle… https://t.co/FlFv1XOJCU reageer retweet
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/donald-trump-pope-francis-adolf-hitler-rise-of-populism-walls-barbed-wire-a7539936.html
Met oogkleppen op zie je dat niet nee.
https://www.yahoo.com/new(...)a-ban-164247739.htmlquote:"The restrictions against travel by Muslims to America... are an open affront against the Muslim world and the Iranian nation in particular and will be known as a great gift to extremists," said the statement, carried by state media.
The U.S. ban will make it virtually impossible for relatives and friends of an estimated one million Iranian-Americans to visit the United States
Earlier on Saturday, Iranian President Hassan Rouhani said it was no time to build walls between nations and criticised steps towards cancelling world trade agreements, without naming Trump.
Trump on Wednesday ordered the construction of a U.S.-Mexican border wall, a major promise during his election campaign, as part of a package of measures to curb illegal immigration.
"Today is not the time to erect walls between nations. They have forgotten that the Berlin wall fell years ago," Rouhani said in a speech carried live on Iranian state television.
"To annul world trade accords does not help their economy and does not serve the development and blooming of the world economy," Rouhani told a tourism conference in Tehran. "This is the day for the world to get closer through trade."
Het verval van de linkse gutmenschquote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:16 schreef Re het volgende:
ja ik zou het ook wel prettig vinden om eens niet voor gutmensch of links uitgemaakt te worden, dus diegene die mij dat nog een keer probeert in de schoenen te schuiven mag van mij met een hersentumor langzaam doodgaan
Mij boeit het weinig (™KoosVogels).quote:ik wil bijvoorbeeld graagweten wat de trumpaanhangers vinden van S-A en de miljarden die Trump daar in resorts, golfbanen en hotels heeft, maar ook de grootste sponsor is van terrorisme maar niet op de badlijst van Trump staat
Obama veto'de het vrijgeven van geclassificeerde documenten op basis van een conspiracy theorie die door geen enkel feit of objectieve lazing van de documenten gestaafd werd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Het verval van de linkse gutmensch![]()
Doodsverwensing gescreenshot, uitgeprint en gefaxd naar Danny.
[..]
Mij boeit het weinig (™KoosVogels).
Obama had geeneens hotels daar maar veto'de een Congress bill om nabestaanden van 9/11 toestemming te geven om S-A aan te klagen voor hun hulp aan 9/11. 🤔 Boeide mij ook weinig.
Bron? Hebben we het over dezelfde veto?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Obama veto'de het vrijgeven van geclassificeerde documenten op basis van een conspiracy theorie die door geen enkel feit of objectieve lazing van de documenten gestaafd werd.
Maar goed, je moet wat als Trump je held is, he? Net zo zielig doen als hem op zijn minst.
Screenshot, printen en faxen?quote:
Ik heb het over deze veto, waarin Obama een veto tegen een Congress bill uitsprak om tegen te houden dat nabestaanden S-A mochten aanklagen. Over welke veto heb jij het?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:12 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Screenshot, printen en faxen?
Je bent wel een snowflake, he? Eerst een bewering doen zonder bron en als er tegenwind komt moet diegene de bron produceren? Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
En waarom Iran wel, Uit Iran komt absoluut geen terroristische dreiging. Het zijn de soennitische extremisten die gevaarlijk zijn voor het westen, dan praten we dus juist over saoudi arabie en qatar en zeker Niet over Iran. De reden eaarom landen op deze lijst staan is dus een Hele andere dan die men communiceert.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En hypocriet dat hij saudie Arabië niet op de lijst durft te zetten
Nog een bron kunnen vinden?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:12 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Screenshot, printen en faxen?
Je bent wel een snowflake, he? Eerst een bewering doen zonder bron en als er tegenwind komt moet diegene de bron produceren? Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Trump registered eight companies in Saudi Arabia during campaign: reportquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En hypocriet dat hij saudie Arabië niet op de lijst durft te zetten
Yes, het zou betekenen dat de US zelf ook verantwoordelijk zou zijn voor hun misdaden in de wereld, moeten we niet willen met z'n allenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen idee wie er gelijk heeft (heb het zelf nog niet gelezen), maar hier is het document van Obama zelf waarin zijn argumentatie staat.
Ach gut, knul toch.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:01 schreef Zith het volgende:
Doodsverwensing gescreenshot, uitgeprint en gefaxd naar Danny.
quote:Several dozen suspected terrorist bombmakers, including some believed to have targeted American troops, may have mistakenly been allowed to move to the United States as war refugees, according to FBI agents...
As a result of the Kentucky case, the State Department stopped processing Iraq refugees for six months in 2011, federal officials told ABC News – even for many who had heroically helped U.S. forces as interpreters and intelligence assets. One Iraqi who had aided American troops was assassinated before his refugee application could be processed, because of the immigration delays, two U.S. officials said.
Nou nee, het grootste gevaar is een Trump die onvoorspelbaar is en trots is op discriminatoire maatregelen zoals de "muslim ban". Er wordt door Trump niet gedacht aan de concrete uitwerking in de praktijk. Zo zijn er nu genoeg moslims die in Amerika geboren zijn, voor hun vaderland hun plicht hebben vervuld in het buitenland en nu hun land niet meer in kunnen omdat Trump alleen maar z'n achterban wil pleasen. Het is maar wat je een correcte beleidsmaatregel noemt.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:05 schreef KrappeAuto het volgende:
De moslim ban gaat zeer grote demonstraties opleveren. Ik lees op een redelijk links forum berichten van volwassen mensen die het hebben over het creëren van grote civiele onrust, inclusief hints naar geweld. Hopelijk neemt dit af als de mensen die nu vast zitten verder kunnen.
De beleidsmaatregel is correct, maar er had beter moeten worden gedacht aan de mensen die nu zouden vastzitten op vliegvelden met verblijfsvergunningen. Vluchtelingen die vast zitten zijn ook heel vervelend, maar dat is te wijten aan Obama die een dergelijke onverantwoordelijke actie nooit had mogen doorvoeren.
Een tijdelijke moslim ban en vluchtelingenstop blijven, in mijn ogen, goed voor de Amerikaanse bevolking, inclusief Amerikaanse moslims. De positie van moslims in de maatschappij was in Europa ~20 jaar geleden een stuk beter dan in de onhoudbare situatie van nu. Als destijds de islamisering was gestopt hadden die moslims en hun kinderen nu een relatief zorgeloos bestaan geleid. Amerika loopt op dit thema een jaar of 20 - 50 achter, dus voor hen is het nog mogelijk. Het grootste gevaar voor moslims in Amerika is als een islamitische vluchteling daar een ravage aanricht.
Aha, dus omdat Obama 6 maanden dit beleid aan hield is het prima dat Trump dat ook doet? Vreemd, maar vooruit, daar ligt de impliciete erkenning dat dit verwerpelijk en onwenselijk beleid is wel aan ten grondslag dus dat is alweer winst.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:09 schreef KrappeAuto het volgende:
Relevant is ook het feit dat Obama in 2011 voor een periode van 6 maanden alle Irakese vluchtelingverzoeken niet in behandeling nam, want - je raadt het niet - er zouden terroristen tussen de vluchtelingen zitten:
[..]
Maar wat is concreet het gevaar voor moslims die nu al in Amerika wonen als gevolg van deze beleidsmaatregel?quote:Op zondag 29 januari 2017 01:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou nee, het grootste gevaar is een Trump die onvoorspelbaar is en trots is op discriminatoire maatregelen zoals de "muslim ban". Er wordt door Trump niet gedacht aan de concrete uitwerking in de praktijk. Zo zijn er nu genoeg moslims die in Amerika geboren zijn, voor hun vaderland hun plicht hebben vervuld in het buitenland en nu hun land niet meer in kunnen omdat Trump alleen maar z'n achterban wil pleasen. Het is maar wat je een correcte beleidsmaatregel noemt.
Was meer om aan te tonen dat zelfs dit onderwerp niet zonder enige hypocrisie overleefd wordt door links.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha, dus omdat Obama 6 maanden dit beleid aan hield is het prima dat Trump dat ook doet? Vreemd, maar vooruit, daar ligt de impliciete erkenning dat dit verwerpelijk en onwenselijk beleid is wel aan ten grondslag dus dat is alweer winst.
?twitter:Conflicts twitterde op zondag 29-01-2017 om 00:22:08BREAKING: Iraq's gov to consider banning American nationals from entering the country in retaliation for U.S. visa ban: CBS News - @BNONews reageer retweet
Je bedoelt dat jij niet wilt dat de islamitische bevolking groeit. Ja, correct, maar dat was al wat langer duidelijk. Het is alleen jammer dat je dat standpunt ook maar aan moslims dicteert en dan nog eens met een indirecte dreiging ('dat is beter voor jullie want anders mondt dat uit in weerstand en agressie richting jullie') op de koop toe.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:15 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Maar wat is concreet het gevaar voor moslims die nu al in Amerika wonen als gevolg van deze beleidsmaatregel?
Ze gaan erop vooruit, want hoe groter de islamitische bevolking hoe meer problemen en, als gevolg, hoe meer weerstand/agressie tegen deze groep.
Als ik een moslim was in Amerika zou ik gewoon in alle vrijheid met rust gelaten willen worden, ik zou absoluut niet grote groepen islamieten hier heen willen halen met het risico dat een aantal lieden terrorisme plegen. Ik zou vanwege de sociale problemen - zie Europa - ook zeker niet willen dat de islamitische bevolking aanzienlijk groeit.
Wat is er precies hypocriet aan?quote:Op zondag 29 januari 2017 01:18 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Was meer om aan te tonen dat zelfs dit onderwerp niet zonder enige hypocrisie overleefd wordt door links.
quote:Press Release
Iraqi Christian Relief Council urges Trump to create safe zones – not only prioritized resettlement for Assyrian Christians in Iraq
WASHINGTON, DC, Jan. 28, 2017 — In light of the Trump administration’s executive order on refugees and immigrants, Iraqi Christian Relief Council requests the creation of a safe zone in Iraq to preserve the homeland of Assyrian Christians, also known as Chaldean and Syriac, and other ethnic and religious minorities.
In his executive order, President Trump prioritized the resettlement of Christian refugees from war torn countries, such as Iraq and Syria. Iraqi Christian Relief Council applauds the efforts of this administration to protect the region’s most vulnerable; however, a further exodus of ethnic and religious minorities from Iraq will mark the end of ancient communities, such as Assyrians and Yezidis, after an Islamic State genocide. The Nineveh Plains of Iraq – the homeland for Assyrians and other ethnic and religious minorities for more than 5,000 years – was fully liberated from the Islamic State just this month.
“Assyrian Christians need protection within Iraq so that their faith, ethnicity and cultural heritage are not eradicated as Islamic terrorists have worked towards since 2003. A protected safe zone would lead to the creation of a province for all minorities in Iraq,” says Juliana Taimoorazy, Iraqi Christian Relief Council’s founder and president and a senior fellow at Philos Project.
Is het ook niet, behalve als je Obama destijds wel steunde en Trump nu niet.quote:
We weten allemaal ook aan wie de Irakezen deze ellende te danken hebben.Bijzonder ook wel. Zo wordt je binnen een dag van bondgenoot tot potentieel gevaar verklaard. Denk ook niet dat veel Republikeinen zitten te wachten op oliecontracten die niet meer uitgevoerd kunnen worden omdat personeel Irak niet meer in mag. Maar ach, je kunt altijd het land nog een keer bezetten natuurlijk. En nu onder het mom van de strijd tegen ISIS.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:19 schreef vigen98 het volgende:
?twitter:Conflicts twitterde op zondag 29-01-2017 om 00:22:08BREAKING: Iraq's gov to consider banning American nationals from entering the country in retaliation for U.S. visa ban: CBS News - @BNONews reageer retweet
Succes met het verslaan van ISIS zonder Amerikaanse steun... We weten allemaal wat er gebeurde 2 jaar geleden in Mosul...
Hoe bedoel je aan wie ze het te danken hebben? Het was de bevolking van Mosul en Anbar zelf die zich aansloot aan ISIS. Daar kan je de VS niet de schuld van geven. De bevolking heeft Irak gewoon verraden, hoe denk je dat ISIS aan zoveel terroristen kwamen? Syriërs en Irakezen die zich daaraan aansloten...quote:Op zondag 29 januari 2017 01:27 schreef gelly het volgende:
[..]
We weten allemaal ook aan wie de Irakezen deze ellende te danken hebben.Bijzonder ook wel. Zo wordt je binnen een dag van bondgenoot tot potentieel gevaar verklaard. Denk ook niet dat veel Republikeinen zitten te wachten op oliecontracten die niet meer uitgevoerd kunnen worden omdat personeel Irak niet meer in mag. Maar ach, je kunt altijd het land nog een keer bezetten natuurlijk. En nu onder het mom van de strijd tegen ISIS.
Waren mooie videos van hoe dat gegaan is.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het was de bevolking van Mosul en Anbar zelf die zich aansloot aan ISIS.
Ja, de oude garde die vroeger de regie had in Irak, aan de kant geschoven toen de VS het land bezette.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je aan wie ze het te danken hebben? Het was de bevolking van Mosul en Anbar zelf die zich aansloot aan ISIS. Daar kan je de VS niet de schuld van geven. De bevolking heeft Irak gewoon verraden, hoe denk je dat ISIS aan zoveel terroristen kwamen? Syriërs en Irakezen die zich daaraan aansloten...
Meer islam in een land is verstandig, duidelijk.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij niet wilt dat de islamitische bevolking groeit. Ja, correct, maar dat was al wat langer duidelijk.
Kijk eens wat er in Duitsland gebeurt met extreem-rechts die allerlei azc's in de fik steken. In Frankrijk praat men openlijk over een mogelijke burgeroorlog. Of surf op een willekeurige avond eens rond op wat social media en lees wat men schrijft over moslims en hoeveel bepaalde gewelddadige opmerkingen geliked worden... Je moet wel echt een plaat voor je kop hebben wil je niet zien dat de huidige situatie, een steeds grotere groep moslims binnen liberale samenlevingen, op zeer veel weerstand stuit... Het is een kwestie van nu ingrijpen voordat er daadwerkelijk civiele ongeregeldheden ontstaan. Dat heeft niets met bedreigingen te maken, dit is gewoon een analyse van de situatie.quote:Het is alleen jammer dat je dat standpunt ook maar aan moslims dicteert en dan nog eens met een indirecte dreiging ('dat is beter voor jullie want anders mondt dat uit in weerstand en agressie richting jullie') op de koop toe.
Voor zover ik het begrijp kunnen Amerikaanse moslims overal naar toe, alhoewel Iran zojuist Amerikanen de toegang ontzegd heeft en Irak dat ook wil doen. Maar goed, daar zal men wel iets op verzinnen. Als dat de ''enige'' kosten zijn? Ik zou als moslim een veilige omgeving voor mijzelf en mijn gezin belangrijker vinden.quote:En het gevaar is dat moslims niet meer naar familie bijvoorbeeld kunnen of dat familie niet meer bij hen op bezoek kan.
Ik vind jouw reactie een beetje vreemd. Nergens dreig ik. Ik stel me juist op als beschermer van moslims. Ik ben juist degene die de islam, het grootste gevaar voor moslims zelf in islamitische regio's, bekritiseert. Ik wil juist dat het volledig hervormd wordt, als dat mogelijk is, opdat moslims een beter leven hebben.quote:Nu zul jij dat ongetwijfeld voor lief nemen want het zijn maar moslims, maar ik gok dat dergelijke besluiten niet bepaald op veel begrip kunnen rekenen. En terecht. Het is alleen wel tamelijk ironisch dat je dreigt met weerstand en sociale onrust, terwijl dat nu toch vooral in de hand gewerkt wordt door Trump.
Is dat een reden om je aan te sluiten bij zo'n terroristengroep? Deze mensen willen de sharia dan kunnen ze wel dom zielig praten over hoe ze aan de kant geschoven zijn maar als ze zulke gedachtes hebben dan ben ik maar blij dat ze aan de kant geschoven zijn. Stel je eens voor zeg, mensen in het leger die de sharia willenquote:Op zondag 29 januari 2017 01:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, de oude garde die vroeger de regie had in Irak, aan de kant geschoven toen de VS het land bezette.
Fijne avond verder.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is dat een reden om je aan te sluiten bij zo'n terroristengroep? Deze mensen willen de sharia dan kunnen ze wel dom zielig praten over hoe ze aan de kant geschoven zijn maar als ze zulke gedachtes hebben dan ben ik maar blij dat ze aan de kant geschoven zijn. Stel je eens voor zeg, mensen in het leger die de sharia willen
twitter:GovPenceIN twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 16:30:55Calls to ban Muslims from entering the U.S. are offensive and unconstitutional. reageer retweet
quote:Op zondag 29 januari 2017 01:46 schreef Peace99 het volgende:
Zelfs op een zaterdag zijn er weer 3 getekend![]()
Die van 5 jaren lobby verbod![]()
![]()
Eerst effe met de grove borstel door de tent![]()
Ik wil ook een Trump voor de EU
Dat er mensen moord en brand schreeuwen op social media is niet bepaald nieuw. Dat extremistische groeperingen overgaan tot geweld eveneens niet. Ik vind het nogal vreemd om dat te gebruiken als middel om mee te gaan in dat geweld en idioten hun zin te geven. Het lijkt me een stuk zinniger om die idioten aan te pakken als ze een strafrechtelijke grens overgaan.quote:Op zondag 29 januari 2017 01:32 schreef KrappeAuto het volgende:
Kijk eens wat er in Duitsland gebeurt met extreem-rechts die allerlei azc's in de fik steken. In Frankrijk praat men openlijk over een mogelijke burgeroorlog. Of surf op een willekeurige avond eens rond op wat social media en lees wat men schrijft over moslims en hoeveel bepaalde gewelddadige opmerkingen geliked worden... Je moet wel echt een plaat voor je kop hebben wil je niet zien dat de huidige situatie, een steeds grotere groep moslims binnen liberale samenlevingen, op zeer veel weerstand stuit... Het is een kwestie van nu ingrijpen voordat er daadwerkelijk civiele ongeregeldheden ontstaan. Dat heeft niets met bedreigingen te maken, dit is gewoon een analyse van de situatie.
Dat is een valse tegenstelling. Zonder deze maatregel zijn moslims eveneens nog veilig. Als ze niet veilig zijn pak je de mensen die hen bedreigen op. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Voor zover ik het begrijp kunnen Amerikaanse moslims overal naar toe, alhoewel Iran zojuist Amerikanen de toegang ontzegd heeft en Irak dat ook wil doen. Maar goed, daar zal men wel iets op verzinnen. Als dat de ''enige'' kosten zijn? Ik zou als moslim een veilige omgeving voor mijzelf en mijn gezin belangrijker vinden.
Omdat je je bedient van drogredenen. Je wil moslims helemaal niet beschermen, je wil dat er geen moslims meer bij komen en dat ze stoppen met hun religie te belijden op de manier zoals ze dat nu doen. Dat heeft echt geen fuck met bescherming te maken.quote:Ik vind jouw reactie een beetje vreemd. Nergens dreig ik. Ik stel me juist op als beschermer van moslims. Ik ben juist degene die de islam, het grootste gevaar voor moslims zelf in islamitische regio's, bekritiseert. Ik wil juist dat het volledig hervormd wordt, als dat mogelijk is, opdat moslims een beter leven hebben.
Volgens mij zie jij het huidige verlamde politie apparaat niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat er mensen moord en brand schreeuwen op social media is niet bepaald nieuw. Dat extremistische groeperingen overgaan tot geweld eveneens niet. Ik vind het nogal vreemd om dat te gebruiken als middel om mee te gaan in dat geweld en idioten hun zin te geven. Het lijkt me een stuk zinniger om die idioten aan te pakken als ze een strafrechtelijke grens overgaan.
[..]
Dat is een valse tegenstelling. Zonder deze maatregel zijn moslims eveneens nog veilig. Als ze niet veilig zijn pak je de mensen die hen bedreigen op. Zo moeilijk is het allemaal niet.
[..]
Omdat je je bedient van drogredenen. Je wil moslims helemaal niet beschermen, je wil dat er geen moslims meer bij komen en dat ze stoppen met hun religie te belijden op de manier zoals ze dat nu doen. Dat heeft echt geen fuck met bescherming te maken.
Nee, dat doen ze niet. Voor de zoveelste keer; als je de hier geaccepteerde bronnen nep vindt dan is dat geen probleem, maar dan moet je in BNW wezen en niet in POL. Politieke discussies zijn niet te voeren als de feiten niet vaststaan.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:34 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Probleem is .. de door jouw WEL geaccepteerde bronnen, leveren al dat lelijke Fake-news
Waar haal je deze onzin vandaan?quote:Op zondag 29 januari 2017 02:30 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij het huidige verlamde politie apparaat niet.
Wetten worden niet meer gehandhaafd en als ze gehandhaafd worden krijgt politie het aan de stok met rechters.
Oke, welke bronnen leveren volgens jou, GEEN fake-news?quote:Op zondag 29 januari 2017 02:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet. Voor de zoveelste keer; als je de hier geaccepteerde bronnen nep vindt dan is dat geen probleem, maar dan moet je in BNW wezen en niet in POL. Politieke discussies zijn niet te voeren als de feiten niet vaststaan.
Ik wil uit principe eigenlijk geen lijst maken omdat ik vind dat in den beginne users in staat zouden moeten zijn om informatie geschikt voor POL en informatie geschikt voor BNW van elkaar te onderscheiden. Het toont mijn inziens een verschrikkelijk disrespect naar de users als ik letterlijk een lijstje moet gaan bijhouden van welke media ze wel en van welke ze niet mogen posten.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:42 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Oke, welke bronnen leveren volgens jou, GEEN fake-news?
Dan zijn we er namelijk ook uit. En is dat duidelijk voor de mensen die in POL bijna niet meer willen posten.
Ja, heel vreemd dat negatieve commentaar op de maatregelen die tot dusver zijn genomen.quote:Op zondag 29 januari 2017 02:59 schreef Peace99 het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat iemand die als President door zijn eigen volk gekozen ...... door mijn medelanders afgemaakt wordt nog voordat hij als president gekozen word.![]()
Nog vreemder vind ik het dat Nederlandersnegatief commentaar leveren na zo'n 1e week van keihard werken van Trump.
Veel landen in die regio baseren hun wetgeving in meer of mindere mate op de sharia, zo ook het huidige Irak. In verband met behoorlijk off-topic, het plaatje in een spoiler:quote:Op zondag 29 januari 2017 01:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is dat een reden om je aan te sluiten bij zo'n terroristengroep? Deze mensen willen de sharia dan kunnen ze wel dom zielig praten over hoe ze aan de kant geschoven zijn maar als ze zulke gedachtes hebben dan ben ik maar blij dat ze aan de kant geschoven zijn. Stel je eens voor zeg, mensen in het leger die de sharia willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2017 03:17:13 ]
quote:The federal court for the Eastern District of New York has reportedly issued an emergency stay temporarily halting the removal of individuals detained after President Trump's order banned immigrants from seven Muslim-majority countries from entering the U.S.
The court ruled on a habeas corpus petition filed by the American Civil Liberties Union on behalf of two Iraqi men who were detained at John F. Kennedy International Airport on Friday after Trump's ban, The Verge reported Saturday night.
Since then both men, Hameed Khalid Darweesh and Sameer Abdulkhaleq Alshaw, have reportedly been granted entry to the U.S.
Tijdens een grote schoonmaak kunnen er natuurlijk spaanders vallenquote:Op zondag 29 januari 2017 03:31 schreef monkyyy het volgende:
Federal judge blocks Trump immigration order: report
[..]
Welke maatregelen vind jij negatief?quote:Op zondag 29 januari 2017 03:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd dat negatieve commentaar op de maatregelen die tot dusver zijn genomen.
Gewoon effe bijkomen misschien?quote:Op zondag 29 januari 2017 03:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd dat negatieve commentaar op de maatregelen die tot dusver zijn genomen.
Hoe kan dat toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 06:06 schreef Dagonet het volgende:
Steve Bannon zit voortaan in de National Security Council. De Chairman of the Joint Chiefs of Staff en de Director of National Intelligence voortaan alleen op uitnodiging.
https://www.whitehouse.go(...)security-council-and
Ik zie hier geen vreemde dingen gebeuren. Trump heeft duidelijk superveel respect voor inlichtingendiensten.quote:Op zondag 29 januari 2017 06:06 schreef Dagonet het volgende:
Steve Bannon zit voortaan in de National Security Council. De Chairman of the Joint Chiefs of Staff en de Director of National Intelligence voortaan alleen op uitnodiging.
Ja, laat mensen die weten waar ze het over hebben alleen op uitnodiging komen en regel het op reguliere basis met mensen die er niets van weten.quote:Op zondag 29 januari 2017 06:06 schreef Dagonet het volgende:
Weer een voorportaaltje naar het vervangen van iedereen in de overheid met ja-knikkers.quote:Op zondag 29 januari 2017 08:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, laat mensen die weten waar ze het over hebben alleen op uitnodiging komen en regel het op reguliere basis met mensen die er niets van weten.
Nou, het is vooral heel erg dom, je vervangt de mensen die snappen hoe het werkt en inzicht hebben in de gevaren voor mensen die dat totaal niet hebben.quote:Op zondag 29 januari 2017 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weer een voorportaaltje naar het vervangen van iedereen in de overheid met ja-knikkers.
Het zal me niks verbazen als Trump en zijn trawanten nog naar manieren gaan zoeken om de kiezers buitenspel te zetten. Dat is namelijk ook maar speelgoed van de elite. Mensen als Bannon weten natuurlijk veel beter hoe het moet en je wilt natuurlijk niet het risico lopen dat die door verkiezingen buitenspel gezet wordt zodat de elite al het harde werk weer ongedaan kan maken.
Wat bedoel je, is het buitenlands publiek per presidentieel decreet slechts aangesteld om te juichen voor des opperhoofds daden?quote:Op zondag 29 januari 2017 02:59 schreef Peace99 het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat iemand die als President door zijn eigen volk gekozen ...... door mijn medelanders afgemaakt wordt nog voordat hij als president gekozen word.![]()
Nog vreemder vind ik het dat Nederlandersnegatief commentaar leveren na zo'n 1e week van keihard werken van Trump.
Vraag me af, zijn jullie(die zeurneuzen hier op fok) wel eens ooit buiten Nederland geweest?
Nou, eerder dat buitenlanders even hun grote bek dicht moeten houdenquote:Op zondag 29 januari 2017 08:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat bedoel je, is het buitenlands publiek per presidentieel decreet slechts aangesteld om te juichen voor des opperhoofds daden?
En waarom dan?quote:Op zondag 29 januari 2017 08:58 schreef Peace99 het volgende:
Nou, eerder dat buitenlanders even hun grote bek dicht moeten houden
Keihard werken, de man heeft een tiental handtekeningen gezet...quote:Op zondag 29 januari 2017 02:59 schreef Peace99 het volgende:
Vraag me af, zijn jullie(die zeurneuzen hier op fok) wel eens ooit buiten Nederland geweest?
Weet niet wat jij werken noemt maar ..quote:Op zondag 29 januari 2017 09:08 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Keihard werken, de man heeft een tiental handtekeningen gezet...
Die hebben dat recht toch ook... of snoeren wij hen de mond?quote:Op zondag 29 januari 2017 09:02 schreef Peace99 het volgende:
Omdat .... de Amerikanen ... het 1e recht hebben van spreken op dit moment!
en de protesten zijn enorm, of moet men als inlander gewoon de bek houden?quote:Op zondag 29 januari 2017 09:02 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Gast..quote:Op zondag 29 januari 2017 09:02 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij Amerikaans burger bentquote:Op zondag 29 januari 2017 09:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die hebben dat recht toch ook... of snoeren wij hen de mond?
Ik begrijp niet waar je heen wilt. Wil je deze topicreeks opdoeken? Of 'buitenlanders' die kritiek leveren op een zwarte lijst zetten?
Aldus de man die als Nederlander absoluut geen mening had over de verkiezingen. Dat zou immers maar zielig zijn, toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 09:24 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij Amerikaans burger bent![]()
Al dat vooraf gezeik van de Nederlanders op fok is vooral erg zielig!
quote:Op zondag 29 januari 2017 09:22 schreef Re het volgende:
[..]
en de protesten zijn enorm, of moet men als inlander gewoon de bek houden?
Niet echt geïnteresseerd en .. onbewust ongeïnformeerd, noemen we deze reactiesquote:Op zondag 29 januari 2017 09:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gast..![]()
Wel, Amerika heeft de afgelopen week in grote getale laten horen wat ze van hun nieuwe president vinden.
oh ja, gooi er nog een huilie FAKE NEWS tegenaan en je hebt je bingoquote:Op zondag 29 januari 2017 09:27 schreef Peace99 het volgende:
[..]
[..]
Niet echt geïnteresseerd en .. onbewust ongeïnformeerd, noemen we deze reacties![]()
Helaas
Bannon is een spin doctor. Die zit daar om leugens te gaan verkondigen over wat er in die council besproken wordt.quote:Op zondag 29 januari 2017 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is vooral heel erg dom, je vervangt de mensen die snappen hoe het werkt en inzicht hebben in de gevaren voor mensen die dat totaal niet hebben.
Dit kan ze qua security juist heel veel problemen gaan opleveren.
Bannon is de drijvende kracht achter Trumps dadendrang. Hij staat op voet van oorlog met het 'oude gezag' en daarmee bedoelt hij ongeveer iedereen die hem durft tegenspreken.quote:Op zondag 29 januari 2017 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
Bannon is een spin doctor. Die zit daar om leugens te gaan verkondigen over wat er in die council besproken wordt.
Security interesseert ze geen reet. Het verkondigen van de alt-right agenda wel. Het is gewoon een propagandamachine.
Tsja, als Trump president van San Marino was... maar hij is president van het machtigste en invloedrijkste land ter wereld. Nagenoeg al zijn beslissingen hebben invloed op de rest vd wereld. En omdat Amerika graag het machtigste land ter wereld wil blijven, weten ze dat zelf drommels goed. Hoge bomen vangen veel wind. Op dit moment worden ontzettend veel goedwillende mensen wereldwijd het slachtoffer van 1 handtekening. En worden bondgenoten in de gordijnen gejaagd. En jouw reactie is; allemaal koppen dicht? Dat is niet zielig, dat is eng.quote:Op zondag 29 januari 2017 08:58 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Nou, eerder dat buitenlanders even hun grote bek dicht moeten houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |