Belachelijk! Mensen hebben geen idee hoe gevaarlijk ijs kan zijn. En zeker voor kinderen.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Vlakbij mijn huis nog een raar ding.. daar is een hele grote vijver, en er waren 2 kleine jongetjes aan het spelen, ik denk een jaar of 4 en 6. Ze waren met stokken het ijs aan het kapot slaan maar ze zaten echt heel erg op het randje van de vijver. Ik heb een tijdje staan kijken of er ouders in de buurt waren maar die waren er niet, en toen kwam er een man aanfietsen die zei 'ja ik ben teruggefietst want ik maakte me ook al zorgen toen ik hier net langskwam' want zijn zoon was van de week ook daarin gevallen en die was 10 of zo en die was er niet zelf uitgekomen. Dus na een tijdje inpraten op die jochies had ik ze overtuigd dat ze met mij naar hun huis gingen lopen om te vragen of het wel oke was, zei die vader 'oh nouja ze kunnen zwemmen'.
Ik was echt een beetje flabbergasted, ben ik nou zo overbezorgd of niet? Een kind van die leeftijd komt volgens mij echt niet zomaar uit zo'n sloot als het water een paar graden boven nul is.
Relax je hebt nog 10 weken.quote:Op zondag 29 januari 2017 14:46 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Inderdaad, komt snel dichterbij.
Tot nu toe werkelijk alle trainingen in mijn schema voor Rotterdam trouw af kunnen vinken, maar vandaag moet ik mijn LDL laten schieten. De afgelopen dagen al verkouden, pijnlijke longen, gisteravond wat koortsig. Dus vandaag tot nu toe alleen banksport bedreven. Wel balen!
Koorts is er vandaag niet meer geweest en het begint wel wat beter te voelen, dus misschien dat ik vanavond nog een 30 min op LDL-tempo doe (staat voor morgen op de rol) en morgenavond dan misschien een langere LDL.
Ik was eigenlijk van plan volgende week de Asselronde op marathontempo te proberen, maar ik twijfel nu.
En MD, top gedaan!
Hopelijk valt het meequote:Op zondag 29 januari 2017 13:19 schreef GotC het volgende:
Meh, toch weer een gevoelige pees (..denk ik) in m'n voet. Precies op dezelfde plek waar ik vorig jaar ellende had.
Misschien toch maar weer naar de fysio
ja, ik weet het. Maar net in de fase dat de lange duurlopen belangrijker worden er eentje missen voelt gewoon niet zo lekker.quote:
Hahaha! Wel een onhandige memo om te missenquote:Op zondag 29 januari 2017 17:25 schreef wyccie het volgende:
Safarirun was inderdaad erg nat en drassig. Al mijn spullen weer onder de douche uitgespoeld.
De nr 3 vrouw dacht dat het verhard was.Heeft ze dan toch erg netjes gedaan zonder erop voorbereid te zijn.
Leuk! Ik ga daar straks de hm lopen.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:54 schreef Guard het volgende:
Heb vanmiddag met een van de organisatoren van de marathon van Tilburg gepraat.
Heerlijk dat enthousiasme.![]()
Over een a twee weken wordt het parcours definitief vastgesteld, nu nog in overleg met allerhande belangengroepen.
Dan wordt vrij snel daarna ook het parcours gecertificeerd.
Ze verwachten 2500 deelnemers aan de eerste editie, verspreid over 3 afstanden. De inschrijvingen gaan voorspoedig en dat aantal lijkt dan ook zeker haalbaar.
Verder veel gehoord over allerlei dingen die komen kijken bij een organisatie van zo'n evenement waar je niet aan denkt als je er zelf loopt.
Verder ook wat dingen over side events gehoord wat allemaal nog niet zeker is.
quote:Notable (as of the date of this run)
during sunset
longest duration run ever.
longest run ever.
most calories burned ever.
Lekker bezig! Dat gezwabber herken ik wel, ik merkte op een gegeven moment ook wel dat ik niet meer héél stabiel liepquote:Op zondag 29 januari 2017 18:22 schreef wyccie het volgende:
Ging wel goed. Ergens werd ik mentaal een beetje moe van al dat gedrab. Op een gegeven moment werd mijn lichaam ook een beetje moe, want mijn rompstabiliteit was opeens verdwenen en ik zwabberde alle kanten op. Gelukkig kwam ik weer in mijn ritme em het lopen ging best ok. Ik durfde ook redelijk hard te gaan op de ijsdrab, en ik ben niet uitgegleden.
Ik zou op z'n minst een poging doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:24 schreef DeLuna het volgende:
En als je dan ziet dat je er weer 2200kcal mag bij etenNiet dat ik dat haal, maar het idee alleen al.
En ik wil het dan ook nog wel redelijk gezond naar binnen krijgen zeg maar, ik kan natuurlijk ook gewoon chips naar binnen werken maar dat vind ik zonde.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan nooit zoveel eten op de dag van een lange of zware training. De volgende dag ben ik vervolgens een hol vat
Boks.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:38 schreef hatsaflats het volgende:
Haha, ik gebruik hardlopen juist altijd als excuus om meer pizza's, hamburgers, chipjes en bier en nog meer lekkere en ongezonde dingen te rechtvaardigen
Zonde van wat?quote:Op zondag 29 januari 2017 18:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk ook gewoon chips naar binnen werken maar dat vind ik zonde.
Als het even kan wil ik hier en daar ook nog wat (kilo)grammen kwijtraken, dus dan zou ik het zonde vinden omdat er allemaal weer aan te eten door chips, chocolade en dat soort ongein.quote:
Wat grappig!quote:Op zondag 29 januari 2017 18:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik werd overigens ingehaald door een jongen, ik dacht nog, die loopt vast ook niet maar 10km. Dus ik heb even bij de Flybys gekeken op strava of hij toevallig ook Strava heeft, en ja hoor:
https://www.strava.com/activities/848463402
Jezus.![]()
Die mag ook lekker veel extra etenquote:Op zondag 29 januari 2017 18:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik werd overigens ingehaald door een jongen, ik dacht nog, die loopt vast ook niet maar 10km. Dus ik heb even bij de Flybys gekeken op strava of hij toevallig ook Strava heeft, en ja hoor:
Jezus.![]()
Holy shit, da's zelfs méér dan een marathonquote:Op zondag 29 januari 2017 18:59 schreef DeLuna het volgende:
Jezus.![]()
Van Zwolle naar Wolvega gaat gewoon een trein.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:19 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk geen auto, lekke fietsband en wel een verjaardag in een afgelegen gebied waar geen bus rijdt.
Lekker zo'n stinkende hardloper op je verjaardagquote:Op zondag 29 januari 2017 19:19 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk geen auto, lekke fietsband en wel een verjaardag in een afgelegen gebied waar geen bus rijdt.
OV-haters gaan verquote:Op zondag 29 januari 2017 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van Zwolle naar Wolvega gaat gewoon een trein.
Dit is ook waarom ik hardloop.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:38 schreef hatsaflats het volgende:
Haha, ik gebruik hardlopen juist altijd als excuus om meer pizza's, hamburgers, chipjes en bier en nog meer lekkere en ongezonde dingen te rechtvaardigen
Hahaha nou. Maar.....quote:
Goede krachttraining voor de marathon!quote:Op zondag 29 januari 2017 20:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahaha nou. Maar.....pfff. En ik loop nu toch best moeilijk.
Hihihi. Hoe is jouw fysieke gesteldheid?
Goed hoor,ik herstel altijd snel.quote:Op zondag 29 januari 2017 20:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahaha nou. Maar.....pfff. En ik loop nu toch best moeilijk.
Hihihi. Hoe is jouw fysieke gesteldheid?
Telt uitautorijden ook?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Goed hoor,ik herstel altijd snel.
Na wat drinken in de kantine nog een half rondje puinduinen gedaan.De auto stond bij de Haagsche beek🤣
Beetje uitlopen doet wonderen.
Das wel zo. Vond het een leuke trainingquote:Op zondag 29 januari 2017 20:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goede krachttraining voor de marathon!![]()
Mijn benen voelen echt superfris na 36km dit weekend, ik had zelfs nog stiekem zin om te gaan wielrennen vanmiddag. Het is wel duidelijk dat die niet het zwakke punt zijn momenteel
Ja, zo voelt het wel, als al mijn gewrichten nou ook nog in de goede vorm zouden blijven staanquote:Op zondag 29 januari 2017 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Das wel zo. Vond het een leuke training
Jij bent gewoon weer lekker in vorm aan het raken!
Loopt wel het beste als ze dat doenquote:Op zondag 29 januari 2017 20:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, zo voelt het wel, als al mijn gewrichten nou ook nog in de goede vorm zouden blijven staan
Hetzelfde als al 1.5 jaar, mijn SI-gewricht gaat af en toe scheef staan en dan gaat danwel mijn voet, danwel mijn knie, danwel mijn heup/lies pijn doenquote:Op zondag 29 januari 2017 20:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Loopt wel het beste als ze dat doen
Wat is ermee aan de hand dan?
Heel leuk om ómheen te lopen!quote:Op zondag 29 januari 2017 21:23 schreef wyccie het volgende:
Goed gedaan, puinduinlopers. Ik begin toch wel benieuwd te worden naar die puinduinen.
Ik kan momenteel op maandag-, dinsdag-, en donderdagmiddagquote:Op zondag 29 januari 2017 21:34 schreef hatsaflats het volgende:
Als het op een doordeweekse namiddag is sluit ik graag aan! Behalve op woensdagen, dan niet.
12 februari in Delft, 18 februari in Schipluiden en 25 maart de loop-langs-ons-tijdelijk-huisquote:Op zondag 29 januari 2017 21:53 schreef Quoi het volgende:
Zeker van het loopcircuit?![]()
Als mijn vorm het toelaat wil ik ook meedoen met het loopcircuit - de korte afstanden![]()
Was erg leuk om even te kijken bij de puinduinstruiners vanmorgen/middagDat kanon trouwens
Elk jaar staat mijn hart weer bijna stil op het moment dat die afgaat.
Ik heb echt totaal geen ambitie om trailwedstrijden te gaan lopenquote:Op zondag 29 januari 2017 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan momenteel op maandag-, dinsdag-, en donderdagmiddag
Ik doe overigens een omgekeerde hats: Ik ga juist van de trails af (nouja, bijna helemaal dan) en heb me net ingeschreven voor 2 supervlakke 10km's en een supervlakke HM.
En ook nog allemaal op fiets/loopafstand van huis
Goed gehandeld!quote:Op zondag 29 januari 2017 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Vlakbij mijn huis nog een raar ding.. daar is een hele grote vijver, en er waren 2 kleine jongetjes aan het spelen, ik denk een jaar of 4 en 6. Ze waren met stokken het ijs aan het kapot slaan maar ze zaten echt heel erg op het randje van de vijver. Ik heb een tijdje staan kijken of er ouders in de buurt waren maar die waren er niet, en toen kwam er een man aanfietsen die zei 'ja ik ben teruggefietst want ik maakte me ook al zorgen toen ik hier net langskwam' want zijn zoon was van de week ook daarin gevallen en die was 10 of zo en die was er niet zelf uitgekomen. Dus na een tijdje inpraten op die jochies had ik ze overtuigd dat ze met mij naar hun huis gingen lopen om te vragen of het wel oke was, zei die vader 'oh nouja ze kunnen zwemmen'.
Ik was echt een beetje flabbergasted, ben ik nou zo overbezorgd of niet? Een kind van die leeftijd komt volgens mij echt niet zomaar uit zo'n sloot als het water een paar graden boven nul is.
Mocht ik 9 april overleven, waarschijnlijk niet natuurlijk, dan kom ik ook wel een keertje naar het Kijkduinse.quote:Op maandag 30 januari 2017 05:21 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan ook op die dagen, vanaf een uur of 4. Misschien dat er meer mensen willen aansluiten?
Lijkt mij ook wel eens interessant, wellicht dat ik ook aansluitquote:Op maandag 30 januari 2017 05:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen ambitie om trailwedstrijden te gaan lopen
Ik kan ook op die dagen, vanaf een uur of 4. Misschien dat er meer mensen willen aansluiten?
Ik ga graag mee!quote:Op zondag 29 januari 2017 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan momenteel op maandag-, dinsdag-, en donderdagmiddag
Ik doe overigens een omgekeerde hats: Ik ga juist van de trails af (nouja, bijna helemaal dan) en heb me net ingeschreven voor 2 supervlakke 10km's en een supervlakke HM.
En ook nog allemaal op fiets/loopafstand van huis
Zelfs een volwassene komt er nauwelijks uit. Dus idd goed gehandeld LT! Laten we maar hopen dat het de schrik was of een soort van verontwaardiging/egogedoe van die vader dat ie zo horkerig reageerde.quote:Op maandag 30 januari 2017 08:11 schreef McTwente het volgende:
[..]
Goed gehandeld!
Als vader van twee smurfen van 7 en 4 zou ik ze sowieso nooit alleen buiten laten spelen en al helemaal niet bij het water. Ik vind het al eng als de oudste niet in mijn zicht is in het zwembad en ze heeft zwemdiploma A, B en C.
En kinderen raken nog sneller onderkoeld dan volwassenen volgens mij, omdat ze relatief veel huidoppervlak hebben. Nog los van de vraag of ze zelfstandig uit het water kunnen komen als ze erdoor zakken...
Irritant! En werkt afentoe recht zetten daar voldoende tegen of blijft het een zwakke/onzekere plek?quote:Op zondag 29 januari 2017 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hetzelfde als al 1.5 jaar, mijn SI-gewricht gaat af en toe scheef staan en dan gaat danwel mijn voet, danwel mijn knie, danwel mijn heup/lies pijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |