Ik geloof niet dat hij eronder lijdt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:20 schreef Geralt het volgende:
Overigens die knaker met die centen waar heel dit gebeuren al zo lang over gaat, die moet zich toch de penis uit de pantalon lachen of niet?
Als ik hem was zat ik echt gierend van het lachen te kijken naar dit deba(t)(cle)
Attje?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:30 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Attje al met gestrekt been erin gegaan bij Rutte?
Even weg geweest..
Kuiken Deelstra.quote:
Oh zij, nee, zij is inderdaad opvallend onzichtbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kuiken Deelstra.
Fractievoorzitter PvdA na de aftocht van Diederik.
Er is net een Amber Alert verspreid voor Attje. Attje is in geen velde of wegen te bekennen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:30 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Attje al met gestrekt been erin gegaan bij Rutte?
Even weg geweest..
Niet dus..quote:
Ik denk dat men haar verteld heeft ga jij maar even weg ofzo.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh zij, nee, zij is inderdaad opvallend onzichtbaar.
Teeven neemt informatie deal mee in grafquote:Teeven snapt dat zijn eigen partij de zeer kritische conclusies overneemt van de commissie die de kwestie onderzocht. "Mijn partij moet uitgaan van wat de commissie-Oosting weet." Teeven zelf weet meer, erkent hij. "Dat neem ik mee in mijn graf."
quote:Op vrijdag 18 december 2015 @ 19:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hiermee haalt ie toch heel het geneuzel van "ja de commissie Oosting heeft geen bewijs gevonden voor nog meer dus we moeten aannemen dat dit het is" onderuit of ben ik nu gek?
Elk vertrouwen is toch compleet zoek nu? Van de week wordt meermaals gevraagd door de kamer is dit het dan en dat wordt allemaal bevestigd, want Oosting heeft geen bewijs gevonden dat er meer is. Dus is er niet meer.
En nog geen halve week later verklaard een hoofdpersoon uit heel dit debacle dat er wel degelijk meer is
Ik zou zeggen roep de kamer maar weer bij elkaar.
Ach ja. Een leugen meer of minder..quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wattes?! Volgens Rutte heeft Teeven zich solidair opgesteld en is vrijwillig opgestapt??!! Kom op zeg, die heeft ook toen ter plekke zeer duidelijk gemaakt dat hij vond dat hij prima kon blijven zitten.
Dit is een heel opzichtige leugen.
Rutte is dus kennelijk van plan om Ardje te redden. Benieuwd hoeveel druk hij achter de schermen op de PvdA heeft gezet.quote:
Hoho, nu doe je ome Ivo tekort.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ongelooflijk dat Rutte zegt dat hij de meest stuntelende MvJ ooit weer zo zou benoemen.
Als feiten er niet toe doen wel inderdaad.quote:
En vergeet Winnie Sorgdrager nietquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoho, nu doe je ome Ivo tekort.
Dat was duidelijk zodra Zijlstra zijn mond open deed.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Rutte is dus kennelijk van plan om Ardje te redden. Benieuwd hoeveel druk hij achter de schermen op de PvdA heeft gezet.
Ik dacht serieus dat het een aanwinst voor het land was dat dat drankorgel opgesodeflikkerd was.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee joh, laat hem lekker in het veld huppelen, totdat alle oppositie zijn hagel verschoten heeft ergens ver in de avond.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Rutte is dus kennelijk van plan om Ardje te redden. Benieuwd hoeveel druk hij achter de schermen op de PvdA heeft gezet.
Nah... De enige persoon die ik ken die hem kent had mevrouw hoger zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier nu zegt, maar het had een quote van Ivo kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah... De enige persoon die ik ken die hem kent had mevrouw hoger zitten.
En het ministerie van veiligheid en justitie een VVD ministerie houden uiteraard.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Nee joh, laat hem lekker in het veld huppelen, totdat alle oppositie zijn hagel verschoten heeft ergens ver in de avond.
Dan kan die glimlachend de verkiezingen in. Electoraal gaat alleen PvdA naar de klote, hij probeert ongeschonden uit de strijd te komen en de focus op Ard te houden.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier nu zegt, maar het had een quote van Ivo kunnen zijn.
De hele AIVD en justitie is onder controle van de rechtse graaiers.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor die twee maanden, wat kan hem dat verrotten?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En het ministerie van veiligheid en justitie een VVD ministerie houden uiteraard.
Landelijke politie? Sluiting van gevangenissen? Terrorismebestrijding? Vluchtelingen?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat heeft dat hele ministerie van justitie eigenlijk uitgespookt de laatste 4 jaar? Ik kan niet zo gauw iets bedenken.
Vooral het vergroten van de mogelijkheden tot afluisteren, verzamelen van gegevens en data en meer privacy beperkende maatregelen die onder het mom van terrorismebestrijding worden doorgedrukt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat heeft dat hele ministerie van justitie eigenlijk uitgespookt de laatste 4 jaar? Ik kan niet zo gauw iets bedenken.
Nee, Rutte hoopt uiteraard ook na de verkiezingen het ministerie van Veiligheid & Justitie in VVD handen te houden.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:50 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Voor die twee maanden, wat kan hem dat verrotten?
PvdA staat schaakmat. Of ze laten het kabinet klappen als onverantwoordelijke klaplopers, óf ze blijven zoals nu als klapvee in de banken zitten.
Ik zou toch voor het eerste kiezen, als PvdA..
Ik snap je niet. Dat probeert de kamer in dit debat toch boven tafel te krijgen? In ieder geval was dat toch het onderwerp van dat vorige debat?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:50 schreef Geralt het volgende:
Hier reageert ook niemand op mijn eerder quote en link? Het is toch raar dat in 2015 al in een ellenlang debat over dit debacle er tig keer gevraagd werd is het dit dan of komt er nog meer? Nee er komt niet meer, nee Oosting heeft geen bewijs gevonden voor nog meer lijken in de kast, dus we kunnen niet anders dan de conclusie van Oosting overnemen. Er is niet meer.
En dat dan Teeven 2 dagen later nota bene gewoon in de krant stelt ow ja hoor, ik begrijp wel dat ze mee gaan in de conclusie van Oosting dat er niet meer is, want Oosting weet niet dat er meer informatie is. Ik weet dat wel. Er is meer informatie. En die neem ik mee mijn graf in.
Waarom is dáár nooit iemand over gevallen? Er was meer. In 2015 was er meer, in 2016 was er meer en ook in 2017 was er weer meer.
Wat weet Teeven nog meer wat hij niet gaat vertellen? En weet de premier dit ook?
Geen idee. Ik denk een nieuwe hype/mode ofzo? Trump had ook al zo een lange krevat vorige week vrijdag.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:51 schreef heywoodu het volgende:
Waarom komt de stropdas van deze gast onder die knoop uit?
Nee juist niet. Het ging erover waarom er steeds meer info boven kwam nadat de kamer de minister keer op keer voordeel van de twijfel gaf dat dit het toch echt was.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Dat probeert de kamer in dit debat toch boven tafel te krijgen? In ieder geval was dat toch het onderwerp van dat vorige debat?
Zo moeilijk is het niet. De enige die ik ken die de Opsteltens kent, heeft mevrouw Opstelten hoger zitten dan meneer.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier nu zegt, maar het had een quote van Ivo kunnen zijn.
Dan kan iets zeggen over degene die jij kent, over jou en hoe jij dat interpreteert, over mevrouw Opstelten en over meneer Opstelten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. De enige die ik ken die de Opsteltens kent, heeft mevrouw Opstelten hoger zitten dan meneer.
Het kabinet zou het toch wel reddenquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij treedt af om het kabinet te redden?
Nee natuurlijk niet.quote:
Rutte zal hem wel het e.e.a. hebben toegesproken.quote:
Hij heeft zijn conclusie getrokken voor het debat, dus wist niks van de sgp.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, geofferd. SGP toch weer om? Of mss bang voor een hoofdelijke stemming?
Bedankt waarvoor? Hij heeft meer dingen fout gedaan dan dingen goed gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
Jup, daar kwamen de tranen.
V.D.Steur, toch nog bedankt.
Ja preciesquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte gered. Die krijgt geen motie van wantrouwen meer.
Voor het lachen natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bedankt waarvoor? Hij heeft meer dingen fout gedaan dan dingen goed gedaan.
quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:02 schreef Leandra het volgende:
Rutte staat erbij als een begrafenisondernemer.... en dan kunt u nu naar de ruimte hiernaast voor koffie en cake.
Was een cynisch bedankje.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bedankt waarvoor? Hij heeft meer dingen fout gedaan dan dingen goed gedaan.
Die vraag komt veel te vroegquote:
Nee, ingezet als campagnejoker.quote:
En dan Feyenoord missen? pff.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Wel uitstekend dat ik nu nog mooi even heb om aan de studie te zitten
Halfuurtje moet genoeg zijnquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En dan Feyenoord missen? pff.
Zou helemaal aan de PVDA hebben gelegen. Die hadden de sleutel in handen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kabinet zou het toch wel redden
Uiteraard... Rutte denkt ben ik mooi vanaf gekomen, hoef ik niet verder meer te debatteren...quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou mooi zijn als de Kamer alsnog een tweede termijn vraagt met de minister-president.
Man man man, ik mis het net ookquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Godver, zit de halve dag te kijken en moest net pissen toen dit gebeurde.
Overdreven gedoequote:
Hij moest een beetje huilenquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Man man man, ik mis het net ook![]()
![]()
Als dat het doel was had hij beter kunnen opstappen voordat Zijlstra zichzelf zo voor joker moest zetten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:05 schreef Shreyas het volgende:
Misschien dat de VVD nu op het laatste moment toch nog groter wordt dan de PVV
Waarom dat?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:05 schreef Shreyas het volgende:
Als politicus moet je een oneindig vertrouwen in jezelf hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou zo'n van der Steur nou echt geloven dat hij naar eer en geweten heeft gehandeld? Vind het altijd zo merkwaardig om dat te horen uit de mond van een leugenaar.
ARdje dan tochquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:05 schreef maryen65 het volgende:
Adje bedankt, Adje bedankt, Adje adje adje bedankt,
Nee natuurlijk gelooft ie dat niet. Die tranen waren ook niet daarom. Die tranen waren er omdat Rutte hem een dolk in zn rug gestoken heeft ondanks eerdere toezeggingen dat niet te doen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou zo'n van der Steur nou echt geloven dat hij naar eer en geweten heeft gehandeld? Vind het altijd zo merkwaardig om dat te horen uit de mond van een leugenaar.
Ja want de VVD maakte weer een uitstekende beurt vandaag.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:05 schreef Shreyas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |