SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2017 08:28:37 ]
Ik moet nog slapen.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:46 schreef Befbekje het volgende:
Oss West, Thuis Best..
Wie gaat er nou op zondagochtend in een Sprinter zitten?
Vol op de X?quote:Op zondag 22 januari 2017 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog slapen.
Eerste trein terug gepakt.
Rotterdamse feestjesquote:Op zondag 22 januari 2017 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
http://harderstate.com/up(...)of-panic-t40600.html
doe rustig johquote:Op zondag 22 januari 2017 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo dat was weer prima feestje
Nog 1 dag te gaan
Heb je een deathwish?quote:Op zondag 22 januari 2017 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo dat was weer prima feestje
Nog 1 dag te gaan
Ik begin hoe hard het ook klinkt wel steeds minder medelijden te krijgen als je je leven zo in de waagschaal stelt.quote:
Lijkt me inderdaad ook dat je het niet doet voor de aandacht die je krijgt op een verder anoniem forum. Enige andere optie is een ernstig gebrek aan ruggengraat.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begin hoe hard het ook klinkt wel steeds minder medelijden te krijgen als je je leven zo in de waagschaal stelt.
Ja, haags en ik houden daar ook rekening mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
ADO vliegt er overigens rechtstreeks uit. Jammer wel.
Wat is dat ?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kijk dtvk. Maar ik ga alweer afhaken. Ga effe scheren.
Maar Knut waarom doe je dit? Ik bedoel ik gun je een lolletje, maar vorige week overwoog je nog de ambulance te bellen na een nachtje stappen.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In tegenstelling tot meeste sevillanen
de tafel van Kees.quote:
Als gast of in de studio?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn collega is vorige week bij vrije geluiden geweest. Wat een baas he?
Een special over een studio in Utrecht. Daar waren ze een album op aan het nemen. Zijn geïnterviewd en ze hebben twee songs laten zien.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als gast of in de studio?
WNL op zondag is best wel weer leuk
Vrije geluiden is echt het beste programma ooitquote:Op zondag 22 januari 2017 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn collega is vorige week bij vrije geluiden geweest. Wat een baas he?
Sowieso omdat ik gisteren leuke Chica had ontmoet.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar Knut waarom doe je dit? Ik bedoel ik gun je een lolletje, maar vorige week overwoog je nog de ambulance te bellen na een nachtje stappen.
Mijn collega is dan ook de beste collega ooit. Maakt ook goeie muziek met zijn band.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrije geluiden is echt het beste programma ooit
Wat voor soort muziek?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn collega is dan ook de beste collega ooit. Maakt ook goeie muziek met zijn band.
Yep. Maar dat roep ik al een tijdje.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
ADO vliegt er overigens rechtstreeks uit. Jammer wel.
Bluesy folk.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek?
1 keer gingen ze echt een piano verkrachten
My Blue Van. En dan met name 25 nights. Topplaat.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek?
1 keer gingen ze echt een piano verkrachten
Zal vanavond even luisterenquote:Op zondag 22 januari 2017 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
My Blue Van. En dan met name 25 nights. Topplaat.
Boere, Boere, Boere...quote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
Schijnt trouwens dat de PSV fans hem ook graag willen.
Pak wat sos.quote:
Werd door Kees straks al gemaakt.quote:
Oh niet gezien, zat toen nog WNL op zondag te kijkenquote:Op zondag 22 januari 2017 10:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werd door Kees straks al gemaakt.
In wat voor drugsholen kom je daar?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er werd daar binnen sos pep keta xtc ghb gepakt . Gewoon open op de dansvloer. Dat zie je zelfs in nl niet .
Nederland heeft dan ook niet echt een drugsprobleem.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er werd daar binnen sos pep keta xtc ghb gepakt . Gewoon open op de dansvloer. Dat zie je zelfs in nl niet .
Club prisma en daarna garagequote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In wat voor drugsholen kom je daar?
Moet je voor de gein eens een avond gaan stappen in België.. Daar staan echt super lange rijen voor de plees, voor een snuifje, dat je denkt vanquote:Op zondag 22 januari 2017 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ons drugssysteem werkt gewoonquote:Op zondag 22 januari 2017 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nederland heeft dan ook niet echt een drugsprobleem.
Inso had donderdagnacht nog Spaanse 112 gebeld voor knutquote:Op zondag 22 januari 2017 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar Knut waarom doe je dit? Ik bedoel ik gun je een lolletje, maar vorige week overwoog je nog de ambulance te bellen na een nachtje stappen.
quote:Op zondag 22 januari 2017 10:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Losgaan op Margari's Kid + Ogre + Venom B2B Bassamu
Ga je haar ook naaien? En je vriendin dan?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Straks weer met chica afgesproken beter slaap ik nog wel even
Inso heeft te weinig vertrouwen in mijn sterke gestelquote:Op zondag 22 januari 2017 10:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Inso had donderdagnacht nog Spaanse 112 gebeld voor knut
Hier doe ik geen uitspraken overquote:Op zondag 22 januari 2017 10:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga je haar ook naaien? En je vriendin dan?
Dat is een ja, geen ruggengraat Knut.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier doe ik geen uitspraken over
Aha.. Dus indien het desbetreffende vagijn vochtig wordt zeg jij er dus geen nee tegen..quote:Op zondag 22 januari 2017 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier doe ik geen uitspraken over
En we stellen voor de clubarts te ontslaan. Dat zal ons in de Eredivisie houden.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper en ik missen de Haagse bluf en de schuim op de bekken mentaliteit.
dat heb je nietquote:Op zondag 22 januari 2017 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso heeft te weinig vertrouwen in mijn sterke gestel
Dit ja. Die cheerleaders kunnen dat best over nemen.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En we stellen voor de clubarts te ontslaan. Dat zal ons in de Eredivisie houden.
Wicky, man man wat is dat goor. Thuis kreeg ik altijd echt sap, maar soms bij vriendjes of op school hadden ze Wicky. Bah bah.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:44 schreef Befbekje het volgende:
ADO Den Haag is verworden tot een clubje waar de supporters met een krentenbol en pakje Wicky op de tribune zitten.. Dat slaat over op de spelers..
Wij hebben enkel het beste met je voor.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind jullie een beetje in de negatieve sfeer hangen
Aha.. Macrobiotische opvoeding genoten?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wicky, man man wat is dat goor. Thuis kreeg ik altijd echt sap, maar soms bij vriendjes of op school hadden ze Wicky. Bah bah.
Nee, maar mijn ouders gingen voor kwaliteit.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aha.. Macrobiotische opvoeding genoten?
Goddomme.. Jij hebt het getroffen jij, hè..quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ouders gingen voor kwaliteit.
Opdoeken die cheerleaders. Zijn nog lelijk ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over cheerleaders gesproken, die kunnen er echt geen reet van.
Wicky kwam er in huize opperkleurder niet in. Krentenbollen wel trouwens. Niks mis met een krentenbol.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Goddomme.. Jij hebt het getroffen jij, hè..
Viesdikquote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Opdoeken die cheerleaders. Zijn nog lelijk ook.
Beter dan een krentenbaard. Heb dat 1x bij iemand gezien. Heel ranzig.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
Ik zit trouwens nu aan het krentenbrood..
Of een eierkoek met boter en suikerquote:Op zondag 22 januari 2017 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wicky kwam er in huize opperkleurder niet in. Krentenbollen wel trouwens. Niks mis met een krentenbol.
Biggest loserquote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb vannacht om half vijf nog twee pizza's naar binnen geschoven.. Waar eindigt dit?
Oh Oh besitas.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb vannacht om half vijf nog twee pizza's naar binnen geschoven.. Waar eindigt dit?
Zelfde week?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok like wtf. Net in de familie app zegt mijn broer we hebben vakantie geboekt. O leuk wij ook, waar gaan jullie heen?
Gaan we naar hetzelfde hotel
Laat een boodschap voor hem achterquote:Op zondag 22 januari 2017 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok like wtf. Net in de familie app zegt mijn broer we hebben vakantie geboekt. O leuk wij ook, waar gaan jullie heen?
Gaan we naar hetzelfde hotel
Gewoon het bed onder pissen.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat een boodschap voor hem achter
"We fucked in this bed.."quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal er over nadenken.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
So ja bij mij een meisje op de middelbare. Die Moest De Hele Tijd Met Een Sjaal lopenquote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beter dan een krentenbaard. Heb dat 1x bij iemand gezien. Heel ranzig.
Waarom ben je zo vroeg wakker danquote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
Niet wezen slapen.. Vanavond vroeg m'n mandje in..quote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg wakker dan
1 miljoen wordt 2 miljoenquote:Op zondag 22 januari 2017 11:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt een gaar concept van betaalde zenders dat je nog steeds bakken met reclame voorbij ziet komen.
einde bericht
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt een gaar concept van betaalde zenders dat je nog steeds bakken met reclame voorbij ziet komen.
einde bericht
heb ik in de bios ookquote:Op zondag 22 januari 2017 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Kom dan gewoon iets later. Bij het Filmhuis is er geen reclame, dat is wel genotquote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik in de bios ook
normaal is het niet zo erg
maar met zo'n unlimited kaart zit je elke keer naar dezelfde te kijken
ja dat kan niet echtquote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kom dan gewoon iets later. Bij het Filmhuis is er geen reclame, dat is wel genot
Ik gisteren een liter rood en tien pils..quote:Op zondag 22 januari 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Heb gisteren drie wijn gedronken. M'n lichaam kan dit niet meer aan ofzo.
Ja ik ging altijd wat later de film in.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik in de bios ook
normaal is het niet zo erg
maar met zo'n unlimited kaart zit je elke keer naar dezelfde te kijken
glazen of flessen?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Heb gisteren drie wijn gedronken. M'n lichaam kan dit niet meer aan ofzo.
Oke. Kan ik mee leven.quote:
Begrijp je er dan wel iets van?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Een gregoriaanse mis is goed voor de ziel
Jawel hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 11:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Begrijp je er dan wel iets van?
DAT BEN IK AL SINDS SEPTEMBER.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie dat je Pokémon trainer van de maand bent
Ik denk dat het aantal downloads nu hard gaat.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een rozenkrans app gedownload op mijn mobiel. Aanrader voor iedereen
Rosario heet hetquote:Op zondag 22 januari 2017 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal downloads nu hard gaat.
Kun je rozenkrans bidden zonder fysieke rozenkrans. Een aanrader voor veel mensen hierquote:Op zondag 22 januari 2017 11:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En waarom is dat een aanrader voor iedereen?
quote:Op zondag 22 januari 2017 11:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je rozenkrans bidden zonder fysieke rozenkrans. Een aanrader voor veel mensen hier
Handig in het openbaar vervoer.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je rozenkrans bidden zonder fysieke rozenkrans. Een aanrader voor veel mensen hier
Klopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Handig in het openbaar vervoer.
Lationo's downloadde de app massaal bij inauguratie Trump.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee wat dit betekentquote:Op zondag 22 januari 2017 11:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik jojoortje gebed deed toch mooi geholpenquote:
Oké Hans, dank je..quote:Op zondag 22 januari 2017 11:42 schreef Smoofie het volgende:
Trump beweert dat zijn inaguratie de meest bezochte ooit is.
Mwa, hij stelde ook dat er 1 a 1.5miljoen mensen stonden als hij het zo bekeek.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:42 schreef Smoofie het volgende:
Trump beweert dat zijn inaguratie de meest bezochte ooit is.
Op tv, live, zag je duidelijk veel lege plekken.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mwa, hij stelde ook dat er 1 a 1.5miljoen mensen stonden als hij het zo bekeek.
Verder zijn de fotos in de media nog van vóór de inauguratie. FAKE NEWS.
Wie zegt dat het live beelden waren?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op tv, live, zag je duidelijk veel lege plekken.
Feiten niet accepteren en niet erkennen gebeurt natuurlijk sinds jaar en dag, maar nu kunnen we het ook daadwerkelijk checken.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op tv, live, zag je duidelijk veel lege plekken.
En Broodquote:
Wat versta jij onder een aluhoedje?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:49 schreef Dven het volgende:
Jongens, op kantoor zit ik al tussen twee aluhoedjes, laten we dat hier niet doen uab dankuawel
Punt is wel dat nu, meer dan ooit, de media OVERAL in twijfel getrokken wordt. De media heeft een grote invloed op zo'n beetje iedereen en objectief zijn ze allang niet meer. Maar dit telt ook voor de alu hoedjes community, die gaan weer tot het andere uiterste.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feiten niet accepteren en niet erkennen gebeurt natuurlijk sinds jaar en dag, maar nu kunnen we het ook daadwerkelijk checken.
Internetgod.
Dus de beelden tijdens zijn speech waren vooraf opgenomen? Seems legit.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wie zegt dat het live beelden waren?
MOONLANDING NEVER HAPPEND #FILMEDINSTUDIOquote:Op zondag 22 januari 2017 11:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus de beelden tijdens zijn speech waren vooraf opgenomen? Seems legit.
quote:Op zondag 22 januari 2017 11:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een aluhoedje?
quote:Een aluminium hoedje of alu hoedje is een hoofddeksel gemaakt van een of meerdere stukken aluminiumfolie of vergelijkbaar materiaal. Eventueel kan het ook een normale hoofddeksel zijn waar aluminiumfolie omheen gewikkeld is.
Ik vind dat per se een slecht iets.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:50 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Punt is wel dat nu, meer dan ooit, de media OVERAL in twijfel getrokken wordt. De media heeft een grote invloed op zo'n beetje iedereen en objectief zijn ze allang niet meer. Maar dit telt ook voor de alu hoedjes community, die gaan weer tot het andere uiterste.
Klopt. Propaganda in de koude oorlog.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
MOONLANDING NEVER HAPPEND #FILMEDINSTUDIO
Trump wel. Gelukkig is hij geen fokker. Happen op alles.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Het interesseert me dus echt geen kanker hoeveel mensen bij een inauguratie zijn
Mja blind vertrouwen op een media bedrijf? Natuurlijk, we hebben internet, wikileaks, liveleak etc Maar zelfs dan is het moeilijk te fact checken...quote:Op zondag 22 januari 2017 11:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat per se een slecht iets.
Dani.quote:
Ik geloof echt dat we op de maan zijn geweest. Maar of het ook daadwerkelijk TOEN was, durf ik echt niet te zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Propaganda in de koude oorlog.
Klopt. Het verbaast me ook dat ik de enige Fok!ker ben, als ik zie met wat voor idioten ik vaak te maken heb.quote:
Yurigod was wel als eerste in de ruimte.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Propaganda in de koude oorlog.
Beau van Erven Dorens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |