SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2017 08:28:37 ]
Ik moet nog slapen.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:46 schreef Befbekje het volgende:
Oss West, Thuis Best..
Wie gaat er nou op zondagochtend in een Sprinter zitten?
Vol op de X?quote:Op zondag 22 januari 2017 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog slapen.
Eerste trein terug gepakt.
Rotterdamse feestjesquote:Op zondag 22 januari 2017 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
http://harderstate.com/up(...)of-panic-t40600.html
doe rustig johquote:Op zondag 22 januari 2017 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo dat was weer prima feestje
Nog 1 dag te gaan
Heb je een deathwish?quote:Op zondag 22 januari 2017 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo dat was weer prima feestje
Nog 1 dag te gaan
Ik begin hoe hard het ook klinkt wel steeds minder medelijden te krijgen als je je leven zo in de waagschaal stelt.quote:
Lijkt me inderdaad ook dat je het niet doet voor de aandacht die je krijgt op een verder anoniem forum. Enige andere optie is een ernstig gebrek aan ruggengraat.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begin hoe hard het ook klinkt wel steeds minder medelijden te krijgen als je je leven zo in de waagschaal stelt.
Ja, haags en ik houden daar ook rekening mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
ADO vliegt er overigens rechtstreeks uit. Jammer wel.
Wat is dat ?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kijk dtvk. Maar ik ga alweer afhaken. Ga effe scheren.
Maar Knut waarom doe je dit? Ik bedoel ik gun je een lolletje, maar vorige week overwoog je nog de ambulance te bellen na een nachtje stappen.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In tegenstelling tot meeste sevillanen
de tafel van Kees.quote:
Als gast of in de studio?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn collega is vorige week bij vrije geluiden geweest. Wat een baas he?
Een special over een studio in Utrecht. Daar waren ze een album op aan het nemen. Zijn geïnterviewd en ze hebben twee songs laten zien.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als gast of in de studio?
WNL op zondag is best wel weer leuk
Vrije geluiden is echt het beste programma ooitquote:Op zondag 22 januari 2017 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn collega is vorige week bij vrije geluiden geweest. Wat een baas he?
Sowieso omdat ik gisteren leuke Chica had ontmoet.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar Knut waarom doe je dit? Ik bedoel ik gun je een lolletje, maar vorige week overwoog je nog de ambulance te bellen na een nachtje stappen.
Mijn collega is dan ook de beste collega ooit. Maakt ook goeie muziek met zijn band.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrije geluiden is echt het beste programma ooit
Wat voor soort muziek?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn collega is dan ook de beste collega ooit. Maakt ook goeie muziek met zijn band.
Yep. Maar dat roep ik al een tijdje.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
ADO vliegt er overigens rechtstreeks uit. Jammer wel.
Bluesy folk.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek?
1 keer gingen ze echt een piano verkrachten
My Blue Van. En dan met name 25 nights. Topplaat.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek?
1 keer gingen ze echt een piano verkrachten
Zal vanavond even luisterenquote:Op zondag 22 januari 2017 10:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
My Blue Van. En dan met name 25 nights. Topplaat.
Boere, Boere, Boere...quote:Op zondag 22 januari 2017 10:29 schreef opperkleurder het volgende:
Schijnt trouwens dat de PSV fans hem ook graag willen.
Pak wat sos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |