SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2017 08:28:37 ]
Ik moet nog slapen.quote:Op zondag 22 januari 2017 08:46 schreef Befbekje het volgende:
Oss West, Thuis Best..
Wie gaat er nou op zondagochtend in een Sprinter zitten?
Vol op de X?quote:Op zondag 22 januari 2017 08:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog slapen.
Eerste trein terug gepakt.
Rotterdamse feestjesquote:Op zondag 22 januari 2017 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
http://harderstate.com/up(...)of-panic-t40600.html
doe rustig johquote:Op zondag 22 januari 2017 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo dat was weer prima feestje
Nog 1 dag te gaan
Heb je een deathwish?quote:Op zondag 22 januari 2017 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo dat was weer prima feestje
Nog 1 dag te gaan
Ik begin hoe hard het ook klinkt wel steeds minder medelijden te krijgen als je je leven zo in de waagschaal stelt.quote:
Lijkt me inderdaad ook dat je het niet doet voor de aandacht die je krijgt op een verder anoniem forum. Enige andere optie is een ernstig gebrek aan ruggengraat.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik begin hoe hard het ook klinkt wel steeds minder medelijden te krijgen als je je leven zo in de waagschaal stelt.
Ja, haags en ik houden daar ook rekening mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
ADO vliegt er overigens rechtstreeks uit. Jammer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |