Wicky, man man wat is dat goor. Thuis kreeg ik altijd echt sap, maar soms bij vriendjes of op school hadden ze Wicky. Bah bah.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:44 schreef Befbekje het volgende:
ADO Den Haag is verworden tot een clubje waar de supporters met een krentenbol en pakje Wicky op de tribune zitten.. Dat slaat over op de spelers..
Wij hebben enkel het beste met je voor.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind jullie een beetje in de negatieve sfeer hangen
Aha.. Macrobiotische opvoeding genoten?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wicky, man man wat is dat goor. Thuis kreeg ik altijd echt sap, maar soms bij vriendjes of op school hadden ze Wicky. Bah bah.
Nee, maar mijn ouders gingen voor kwaliteit.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Aha.. Macrobiotische opvoeding genoten?
Goddomme.. Jij hebt het getroffen jij, hè..quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ouders gingen voor kwaliteit.
Opdoeken die cheerleaders. Zijn nog lelijk ook.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over cheerleaders gesproken, die kunnen er echt geen reet van.
Wicky kwam er in huize opperkleurder niet in. Krentenbollen wel trouwens. Niks mis met een krentenbol.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Goddomme.. Jij hebt het getroffen jij, hè..
Viesdikquote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Opdoeken die cheerleaders. Zijn nog lelijk ook.
Beter dan een krentenbaard. Heb dat 1x bij iemand gezien. Heel ranzig.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:49 schreef Befbekje het volgende:
Ik zit trouwens nu aan het krentenbrood..
Of een eierkoek met boter en suikerquote:Op zondag 22 januari 2017 10:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wicky kwam er in huize opperkleurder niet in. Krentenbollen wel trouwens. Niks mis met een krentenbol.
Biggest loserquote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb vannacht om half vijf nog twee pizza's naar binnen geschoven.. Waar eindigt dit?
Oh Oh besitas.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb vannacht om half vijf nog twee pizza's naar binnen geschoven.. Waar eindigt dit?
Zelfde week?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok like wtf. Net in de familie app zegt mijn broer we hebben vakantie geboekt. O leuk wij ook, waar gaan jullie heen?
Gaan we naar hetzelfde hotel
Laat een boodschap voor hem achterquote:Op zondag 22 januari 2017 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok like wtf. Net in de familie app zegt mijn broer we hebben vakantie geboekt. O leuk wij ook, waar gaan jullie heen?
Gaan we naar hetzelfde hotel
Gewoon het bed onder pissen.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat een boodschap voor hem achter
"We fucked in this bed.."quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal er over nadenken.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
So ja bij mij een meisje op de middelbare. Die Moest De Hele Tijd Met Een Sjaal lopenquote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beter dan een krentenbaard. Heb dat 1x bij iemand gezien. Heel ranzig.
Waarom ben je zo vroeg wakker danquote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
Niet wezen slapen.. Vanavond vroeg m'n mandje in..quote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg wakker dan
1 miljoen wordt 2 miljoenquote:Op zondag 22 januari 2017 11:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt een gaar concept van betaalde zenders dat je nog steeds bakken met reclame voorbij ziet komen.
einde bericht
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt een gaar concept van betaalde zenders dat je nog steeds bakken met reclame voorbij ziet komen.
einde bericht
heb ik in de bios ookquote:Op zondag 22 januari 2017 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Kom dan gewoon iets later. Bij het Filmhuis is er geen reclame, dat is wel genotquote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik in de bios ook
normaal is het niet zo erg
maar met zo'n unlimited kaart zit je elke keer naar dezelfde te kijken
ja dat kan niet echtquote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kom dan gewoon iets later. Bij het Filmhuis is er geen reclame, dat is wel genot
Ik gisteren een liter rood en tien pils..quote:Op zondag 22 januari 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Heb gisteren drie wijn gedronken. M'n lichaam kan dit niet meer aan ofzo.
Ja ik ging altijd wat later de film in.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik in de bios ook
normaal is het niet zo erg
maar met zo'n unlimited kaart zit je elke keer naar dezelfde te kijken
glazen of flessen?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Heb gisteren drie wijn gedronken. M'n lichaam kan dit niet meer aan ofzo.
Oke. Kan ik mee leven.quote:
Begrijp je er dan wel iets van?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Een gregoriaanse mis is goed voor de ziel
Jawel hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 11:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Begrijp je er dan wel iets van?
DAT BEN IK AL SINDS SEPTEMBER.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie dat je Pokémon trainer van de maand bent
Ik denk dat het aantal downloads nu hard gaat.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een rozenkrans app gedownload op mijn mobiel. Aanrader voor iedereen
Rosario heet hetquote:Op zondag 22 januari 2017 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal downloads nu hard gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |