Waarom ben je zo vroeg wakker danquote:Op zondag 22 januari 2017 10:50 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb vannacht om half vijf nog twee pizza's naar binnen geschoven.. Waar eindigt dit?

Niet wezen slapen.. Vanavond vroeg m'n mandje in..quote:Op zondag 22 januari 2017 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg wakker dan

1 miljoen wordt 2 miljoenquote:Op zondag 22 januari 2017 11:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt een gaar concept van betaalde zenders dat je nog steeds bakken met reclame voorbij ziet komen.
einde bericht

Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:02 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het echt een gaar concept van betaalde zenders dat je nog steeds bakken met reclame voorbij ziet komen.
einde bericht

heb ik in de bios ookquote:Op zondag 22 januari 2017 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.

Kom dan gewoon iets later. Bij het Filmhuis is er geen reclame, dat is wel genotquote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik in de bios ook
normaal is het niet zo erg
maar met zo'n unlimited kaart zit je elke keer naar dezelfde te kijken

ja dat kan niet echtquote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kom dan gewoon iets later. Bij het Filmhuis is er geen reclame, dat is wel genot

Ik gisteren een liter rood en tien pils..quote:Op zondag 22 januari 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Heb gisteren drie wijn gedronken. M'n lichaam kan dit niet meer aan ofzo.

Ja ik ging altijd wat later de film in.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb ik in de bios ook
normaal is het niet zo erg
maar met zo'n unlimited kaart zit je elke keer naar dezelfde te kijken

glazen of flessen?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:05 schreef Jojoortje het volgende:
Heb gisteren drie wijn gedronken. M'n lichaam kan dit niet meer aan ofzo.

Oke. Kan ik mee leven.quote:

Begrijp je er dan wel iets van?quote:Op zondag 22 januari 2017 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Een gregoriaanse mis is goed voor de ziel

Jawel hoorquote:Op zondag 22 januari 2017 11:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Begrijp je er dan wel iets van?

DAT BEN IK AL SINDS SEPTEMBER.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie dat je Pokémon trainer van de maand bent

Ik denk dat het aantal downloads nu hard gaat.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb een rozenkrans app gedownload op mijn mobiel. Aanrader voor iedereen

Rosario heet hetquote:Op zondag 22 januari 2017 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal downloads nu hard gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |