GW wel, Sr niet (ziekenhuis).quote:
Gezien zijn omgang met de pers, is dat niet geheel ondenkbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Jij denkt dat Trump de vrijheid van meningsuiting afschaft?
De beveiligingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik zag net echt wat afro-amerikanen staan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toen Reagan de eerste keer werd ingezworen was ik net zou oud en blij als jij nu. Later werd ik wijzer.
Ik kijk gewoon naar de live stream hoor,quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
NOS zegt dat het bijna ontploft, zo veel geluid, zo veel mensenmassa.
Water, mocht ik emotioneel worden op deze mooie dag.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat drink jij tijdens de inauguratie? ik drink nu rooibos thee
Wat ben jij oud zegquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toen Reagan de eerste keer werd ingezworen was ik net zou oud en blij als jij nu. Later werd ik wijzer.
Is gewoon een relingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef Greys het volgende:
Is dat plastic ervoor tegen kogels?Want hart en hoofd komen er bovenuit. Eng. Of is dat niet daarvoor?
Oh nee, niet zo. Ik bedoel dat het hem weinig kan schelen wat anderen ervan vinden. Hij staat er gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Jij denkt dat Trump de vrijheid van meningsuiting afschaft?
Van welke zender?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de live stream hoor,
Heb je ook iets positiefs over hem te melden? Maakt niet uit wat. Ben wel nieuwsgierig.quote:
Nee, sommigen zijn te zuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je ook iets positiefs over hem te melden? Maakt niet uit wat. Ben wel nieuwsgierig.
Koos is een beetje gefrustreerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je ook iets positiefs over hem te melden? Maakt niet uit wat. Ben wel nieuwsgierig.
BBC.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Is er ook een stream zonder commentaar?
BBCquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Is er ook een stream zonder commentaar?
Het is meer dat Fylax nog maar net van de navelstreng af is.quote:
Barney.gifquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoi. Ben jij nu die beroemde KingFlopland wiens naam in het Dartstopic vaak langskwam?
Hij heeft het opgenomen op een recordertje, en speelt dat af bij de microfoonquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Trump gaat gewoon zeggen fuck de tekst.
Beelden van DWDD komen nu al binnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanavond DWDD, die zijn pas zuur.
Geen idee, dat moet je even aan je moeder vragen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoi. Ben jij nu die beroemde KingFlopland wiens naam in het Dartstopic vaak langskwam?
Nee hoor, hij is gewoon heel consequent.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koos is een beetje gefrustreerd.
Geen teleprompter, dit gaat mis..quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Trump gaat gewoon zeggen fuck de tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |