Ik zie je wel onder elke vlog ja. Voor iemand die zo strijdt voor de rechten van Niels omdat hij zo gepest wordt door mij ben je zelf bijzonder onvriendelijk bezig.quote:
Mooi gesproken Tquote:Op maandag 16 januari 2017 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie je wel onder elke vlog ja. Voor iemand die zo strijdt voor de rechten van Niels omdat hij zo gepest wordt door mij ben je zelf bijzonder onvriendelijk bezig.
Maar dat is anders.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie je wel onder elke vlog ja. Voor iemand die zo strijdt voor de rechten van Niels omdat hij zo gepest wordt door mij ben je zelf bijzonder onvriendelijk bezig.
Je vindt elke dag de meest deprimerende dag, dus dat maakt geen indruk op mequote:Op maandag 16 januari 2017 10:26 schreef HRC2020 het volgende:
Oei, de meest deprimerende dag van het jaar vandaag
Prof was er wel vanochtend, dus misschien verandert er watquote:Op maandag 16 januari 2017 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je vindt elke dag de meest deprimerende dag, dus dat maakt geen indruk op me
Hij stopt elke keer opnieuw met suiker in de koffie.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:46 schreef HRC2020 het volgende:
Holy fuck 24/32 suikerklontjes per dag
Heb jij ook al al je sympathie voor brad verloren?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij stopt elke keer opnieuw met suiker in de koffie.Waarom niet gewoon helemaal stoppen met koffie als hij het zonder suiker blijkbaar niet te hachelen vindt?
Is toch alleen jouw dagtaak?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij ook al al je sympathie voor brad verloren?
Dan gaat hij over op cola bij het ontbijtquote:Op maandag 16 januari 2017 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij stopt elke keer opnieuw met suiker in de koffie.Waarom niet gewoon helemaal stoppen met koffie als hij het zonder suiker blijkbaar niet te hachelen vindt?
quote:Op maandag 16 januari 2017 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prof was er wel vanochtend, dus misschien verandert er wat
Was je soms voor 'n projekt in het buitenland of zo? Van de zomer ook al een vergelijkbare periode van afwezigheid. Leuk hoor.quote:
leuk nummerquote:
Zeker weten. Doet mij echt denken aan MJquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Zit letterlijk in mijn TARDIS-badjas te wachten tot de genadige dood zijn handen om mijn keel sluit.
niet doodgaan aubquote:Op maandag 16 januari 2017 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Zit letterlijk in mijn TARDIS-badjas te wachten tot de genadige dood zijn handen om mijn keel sluit.
[ afbeelding ]
Met een terugkerend programma of serie volstaat 'is on', maar ik weet niet of dat correct Brits is.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja hoor, I can feel it calling on air tonight.
Maar niet in de context van de originele zin, Niels.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met een terugkerend programma of serie volstaat 'is on', maar ik weet niet of dat correct Brits is.
Volgens mij kan dit gewoon: 'BradgeTV is on tonight.'
[ afbeelding ]
Akkoord.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:22 schreef HPLC het volgende:
Ik zou graag samen met TARDIS. willen sterven.
[ afbeelding ]
ben wel drunk in lovequote:Op maandag 16 januari 2017 11:24 schreef HRC2020 het volgende:
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
ja ik.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
Iemand interesse in mijn TARDIS-collectie als ik dood ben?
Als de bitch die je bent?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik.
dan kan ik er lekker overheen pissen
hou opquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 11:22 schreef HPLC het volgende:
Ik zou graag samen met TARDIS. willen sterven.
Is dat een functie eis voor bitch? pissen over tardis spulletjes?quote:
Nee, is een mmg-referentie.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat een functie eis voor bitch? pissen over tardis spulletjes?![]()
Haha nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
Iemand interesse in mijn TARDIS-collectie als ik dood ben?
Zou daar wel meer van willen zien.quote:
zou je daarmee willen ophouden?quote:
...maar docenten blijkbaar niet.quote:Op een middelbare school in Den Bosch heeft iemand zelfmoord gepleegd door van het gebouw te springen. Volgens verschillende bronnen gaat het om een docent, maar de politie wil dat niet bevestigen. De politie wil alleen kwijt dat de zelfmoord waarschijnlijk door enkele leerlingen is gezien. De school, het Stedelijk Gymnasium, is gedeeltelijk afgesloten. Leerlingen worden opgevangen.
is dat ergquote:
kan hij niks aan doenquote:
Jammerquote:
ik zal jou eens boeien en dan in een busje droppen joh gekquote:Op maandag 16 januari 2017 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jawel maar vond het niet zo boeiend
quote:
lukt je niet eens man, wijfquote:Op maandag 16 januari 2017 11:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zal jou eens boeien en dan in een busje droppen joh gek
denk je dat je me hiermee kan pakken ja?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je al kaarten= HAHAHAHAHAHAHAH
uhm nou ik zou je best wel eens willen pakken hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat je me hiermee kan pakken ja?
cute
Laat me niet alleenquote:Op maandag 16 januari 2017 11:38 schreef HPLC het volgende:
Ik ga snel weg, ik zit weer dom te lachen hier
nee ik weet niet eens wat voor kaarten het zijn johquote:Op maandag 16 januari 2017 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat je me hiermee kan pakken ja?
cute
Ben zwaarder dan jij hoor kweeniequote:Op maandag 16 januari 2017 11:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pls denk je dat ik zo'n uitgemergelde junk niet aan kan
Oh ja jij was obees ala braddiequote:Op maandag 16 januari 2017 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben zwaarder dan jij hoor kweenie
TARDIS. Is 12 kg dus je weegt 118quote:Op maandag 16 januari 2017 11:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, gelukkig ben ik wel een kop groter dan bradster en een tardis lichter
Ik had laatst nog verloren van een meisje met armpje druk.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:43 schreef Willoow het volgende:
Jullie zijn allemaal zwak. Kan jullie met mijn vinger nog aan.
Pls. Jij bent rood.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:43 schreef Willoow het volgende:
Jullie zijn allemaal zwak. Kan jullie met mijn vinger nog aan.
No surprise therequote:Op maandag 16 januari 2017 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had laatst nog verloren van een meisje met armpje druk.
nee, 94 net ofzo en lengte is 1.87 of 1.88quote:Op maandag 16 januari 2017 11:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TARDIS. Is 12 kg dus je weegt 118
verder is braddie 1m73 dus je bent 1m87 of zo
quote:Op maandag 16 januari 2017 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had laatst nog verloren van een meisje met armpje druk.
quote:
Oh valt mee dan.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, 94 net ofzo en lengte is 1.87 of 1.88
Naja zeg doe ik normaal is het weer niet goedquote:
quote:
Ik wil niet racistisch zijn, maar ze zijn over het algemeen donkerder dan blanken.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van negers?
Ik kijk niet zo zwart wit naar mensenquote:Op maandag 16 januari 2017 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
Prima, heb meer last van kamelenrijders.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
Goede basketballersquote:Op maandag 16 januari 2017 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
Barteljaap Balnegerquote:Op maandag 16 januari 2017 11:54 schreef TARDIS. het volgende:
wat een debielquote:
kan best toch als je zoveel minder suiker inneemtquote:Op maandag 16 januari 2017 11:59 schreef HPLC het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat je je bij 1.2 kg minder op 50 kg overgewicht energieker voelt, maar ja
wat denk je zelfquote:
Maar suiker is energie, dus hij zou zich juist slapper moeten voelenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
kan best toch als je zoveel minder suiker inneemt
Na 1 dag wat minder suiker? meh. Wit brood en witte bolletjes vreet hij nog steeds volop.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
kan best toch als je zoveel minder suiker inneemt
Oh dacht dat hij zei dat ie vrijdag was gestopt en het is nu maandag. Had niet gekeken naar uploaddag.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Na 1 dag wat minder suiker? meh. Wit brood en witte bolletjes vreet hij nog steeds volop.
wie danquote:Op maandag 16 januari 2017 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pas op he, ik zet een hele ploeg op je kijken of je dan nog zo stoer bent
Ja, rundstykker met kaas, worst en tomaatjes. Glas geitenmelk erbij.quote:
Nou jullie haatten elkaar eerst, werden toen vriendinnetjes en nu lijken jullie elkaar weer te hatenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de mening van supersof relevant?
Oh kan ook wel hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 12:04 schreef supersof het volgende:
O
[..]
Oh dacht dat hij zei dat ie vrijdag was gestopt en het is nu maandag. Had niet gekeken naar uploaddag.
Nou, Braddie een dag minder suiker kan best wel een hoop schelenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Na 1 dag wat minder suiker? meh. Wit brood en witte bolletjes vreet hij nog steeds volop.
primaquote:Op maandag 16 januari 2017 12:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat zie je vanzelf wel moewhahahah
Jeetje, dagboek bijgehouden door al die jaren?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou jullie haatten elkaar eerst, werden toen vriendinnetjes en nu lijken jullie elkaar weer te haten
doe je toch alquote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef xcachet het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens gaan bijhouden hoe de onderlinge relaties tussen users over de afgelopen jaren is geweest.
Drizztquote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. #3
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan. #3
waarom quote je haar. donder op johquote:Op maandag 16 januari 2017 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je niet over mij praten alsjeblieft?
Solliciteer jij naar een permban?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:14 schreef FattieGonzales het volgende:
Even wat feiten op een rijtje:
- Sinds Vrijdag gestopt met 24/32 suikerklontjes + suikers die in frisdranken zitten door het nuttigen daarvan.
- 2 sneetjes brood als ontbijt én 2 als lunch en als ik eventueel rond 4-5 uur weer honger krijg een cup a soupje.
- 3 liter water per dag.
Ook ga ik mij in het voorjaar inschrijven in de sportschool hier in de buurt.
Dus nee Chai, ik vreet nog niet volop broodjes/bolletjes
Verder voel ik mij zéker wel energieker, vergeet niet dat ik tussen de 72 en 96! Suikerklontjes zou nuttigen normaliter he in 1 weekend alleen al pratende over de koffie, dus dit helpt wel degelijk mee, dat ik er nu mee gestopt ben cold turkey.
Je hebt altijd een 3 day hump, en als je die over bent gaat het allemaal prima.
Daarom dat ik mij de eerste 2 dagen vrij verrot voelde, gisteren alleen nog moeite had met wakker worden, en nu mijzelf echt heel chill voel.
Dus enough is enough.
Wat ook al in het Vloggen topic werd gezegd, ik zit nu in m`n topjaren van m`n leven, maar zo leef ik niet.. En ik wil graag wél gaan genieten van het leven, dus ik neem nu gewoon drastische maatregelen.
deze username en ot zijn echt te obvious trollquote:Op maandag 16 januari 2017 12:14 schreef FattieGonzales het volgende:
Even wat feiten op een rijtje:
- Sinds Vrijdag gestopt met 24/32 suikerklontjes + suikers die in frisdranken zitten door het nuttigen daarvan.
- 2 sneetjes brood als ontbijt én 2 als lunch en als ik eventueel rond 4-5 uur weer honger krijg een cup a soupje.
- 3 liter water per dag.
Ook ga ik mij in het voorjaar inschrijven in de sportschool hier in de buurt.
Dus nee Chai, ik vreet nog niet volop broodjes/bolletjes
Verder voel ik mij zéker wel energieker, vergeet niet dat ik tussen de 72 en 96! Suikerklontjes zou nuttigen normaliter he in 1 weekend alleen al pratende over de koffie, dus dit helpt wel degelijk mee, dat ik er nu mee gestopt ben cold turkey.
Je hebt altijd een 3 day hump, en als je die over bent gaat het allemaal prima.
Daarom dat ik mij de eerste 2 dagen vrij verrot voelde, gisteren alleen nog moeite had met wakker worden, en nu mijzelf echt heel chill voel.
Dus enough is enough.
Wat ook al in het Vloggen topic werd gezegd, ik zit nu in m`n topjaren van m`n leven, maar zo leef ik niet.. En ik wil graag wél gaan genieten van het leven, dus ik neem nu gewoon drastische maatregelen.
Braddie?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef FattieGonzales het volgende:
Oh en NG, ik verzoek je dringend doch vriendelijk om te stoppen met het reageren onder mijn YouTube video's met dat negatieve gekanjer.
tyf toch op totoquote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef FattieGonzales het volgende:
Oh en NG, ik verzoek je dringend doch vriendelijk om te stoppen met het reageren onder mijn YouTube video's met dat negatieve gekanjer.
Wowquote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef Zosk het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)mogelijk-docent.html
Je kan heb vast wel blokkeren op youtubequote:Op maandag 16 januari 2017 12:19 schreef FattieGonzales het volgende:
Graag naar mij dm'en, zoals vorige weekquote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef xcachet het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens gaan bijhouden hoe de onderlinge relaties tussen users over de afgelopen jaren is geweest.
Hoezo?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow
Wat een achterlijke manier om een einde aan je leven te maken
Ik heb comments gewoon in het geheel uitgeschakeld op m'n kanaal.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan heb vast wel blokkeren op youtube
als je nou niet springt ben je een homofielquote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow
Wat een achterlijke manier om een einde aan je leven te maken
Dat is censuur.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan heb vast wel blokkeren op youtube
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Graag naar mij dm'en, zoals vorige week
Andere mensen zien het? Lichaam ligt vervolgens op de grond wat iedereen kan zien?quote:
Cachet moet gewoon wat meer er bovenop zitten (hahahaha er bovenop zitten).quote:Op maandag 16 januari 2017 12:23 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar ik vind blokkeren een teken van zwakte, vind het onnodig om onder meerdere filmpjes zulke reacties te plaatsen.
Is toch zijn leven, lekker belangrijk wat een ander er van vindt.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Andere mensen zien het? Lichaam ligt vervolgens op de grond wat iedereen kan zien?
Kan me veel meer manieren bedenken zonder andere mensen te traumatiseren.
sws dat jij kloon bentquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:26 schreef Zosk het volgende:
Nu is zijn leven van God, en Jezus.
Rust zacht.
Ripquote:Op maandag 16 januari 2017 12:26 schreef Zosk het volgende:
Nu is zijn leven van God, en Jezus.
Rust zacht.
Geen idee totoquote:Op maandag 16 januari 2017 12:28 schreef FattieGonzales het volgende:
Hoe is het trouwens met Mapima/IDkaart/PaarseStabilo/Befbekje ? Post ze nog steeds harige uiers?
lolquote:Op maandag 16 januari 2017 12:28 schreef FattieGonzales het volgende:
Hoe is het trouwens met Mapima/IDkaart/PaarseStabilo/Befbekje ? Post ze nog steeds harige uiers?
Jij wil zeker weer een tosti? He?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:20 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Niet te kanen man zo`n loempia.
Lelijkquote:Op maandag 16 januari 2017 12:29 schreef Kurovski het volgende:
Nieuw schip van Deme, wordt momenteel afgebouwd in Portugal.
[ afbeelding ]
Nooitquote:Op maandag 16 januari 2017 12:31 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen
Inderdaad en hijsen over de zijkant is niet slim ivm schommelen. Beter over de achterkant, kun je meer tillen ook.quote:
Neequote:Op maandag 16 januari 2017 12:32 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH ALLES GODTIEVUS
Die afval-vlogs zijn juist de mooistequote:Op maandag 16 januari 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braddie moet echt kappen met vloggen over zijn gewicht. Echt doe eens niet. Richt je gewoon op muziek joh
Mooiste voor mensen die hem gaan afbranden ja. Helpt hem geen steek verderquote:Op maandag 16 januari 2017 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Die afval-vlogs zijn juist de mooistena de waarin hij zijn jobcoach en het UWV tot op de grond toe afbrand natuurlijk
kom hier dan kan ik je troostenquote:
De gunfase ben ik bij hem allang voorbij. Luie hond zonder enige moraal of doorzettingsvermogen is het .quote:Op maandag 16 januari 2017 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooiste voor mensen die hem gaan afbranden ja. Helpt hem geen steek verder
ik denk niet want hij wil geen kinderenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent echt lief voor die jongen, wanneer gaan jullie trouwen?
Hij heeft daar gezeik mee gekregen bij UWV, zal eerder bang zijn voor zijn inkomen dan dat hij wat van Moira aantrekt .quote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Heb tot dusver nog geen vlog voorbij zien komen over UWV of Jobcoaches dus we zijn een stap in de goede richting, zou het betoog van Moira toch hebben geholpen?
Mensen die geen kinderen willen.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet want hij wil geen kinderen
Ik eet altijd vier broodjes kaasquote:Op maandag 16 januari 2017 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, rundstykker met kaas, worst en tomaatjes. Glas geitenmelk erbij.
GTST is er niets bijquote:Op maandag 16 januari 2017 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou jullie haatten elkaar eerst, werden toen vriendinnetjes en nu lijken jullie elkaar weer te haten
Mede dankzij mapimaquote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft daar gezeik mee gekregen bij UWV, zal eerder bang zijn voor zijn inkomen dan dat hij wat van Moira aantrekt .
Je bent zelf enig, Toto.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Enig*
Enige moraal? Ben je een wollahtje?
Eensquote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
De gunfase ben ik bij hem allang voorbij. Luie hond zonder enige moraal of doorzettingsvermogen is het .
Hoe is die van ons?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef xcachet het volgende:
Wat denk je zelf eiquote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef Toto69 het volgende:
Niemand heeft door dat FattieGonzales Braddie zelf is?![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef Toto69 het volgende:
![]()
dan is dit wel een rare postquote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef Toto69 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Heb tot dusver nog geen vlog voorbij zien komen over UWV of Jobcoaches dus we zijn een stap in de goede richting, zou het betoog van Moira toch hebben geholpen?
Je doet alsof het eenvoudig is. Gewicht is lastig hoor, als het makkelijk was waren we allemaal slanke gespierde mensen met een strak kontje.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
De gunfase ben ik bij hem allang voorbij. Luie hond zonder enige moraal of doorzettingsvermogen is het .
Dit is trouwens zo'n WCH-opmerkingquote:Op maandag 16 januari 2017 12:32 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH ALLES GODTIEVUS
Kijk hoe hij typt, ik typ heel andersquote:Op maandag 16 januari 2017 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echte Braddie had al iemand de kanker in gescholden dus dit is wel duidelijk lijkt me
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk hoe hij typt, ik typ heel anders
Nouquote:Op maandag 16 januari 2017 12:42 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel het buitenechtelijke kind van WCH en Toto, wie zal het zeggen.
Stop maar gewoon met deze actquote:Op maandag 16 januari 2017 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk hoe hij typt, ik typ heel anders
iehl elanquote:
hou asjeblieft opquote:Op maandag 16 januari 2017 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPLC heeft nu bewijs dat ik het niet ben.
nee nooit eigenlijk, jij wel?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
doe jij dat nooit
moet hele module leren vandaag pffff
Wat voor onderzoek?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nooit eigenlijk, jij wel?
ik moet een heel onderzoek verzinnen pfff
nou denk ook niet dat je braddie bentquote:Op maandag 16 januari 2017 12:47 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Zin in hete geyle neuckseks met WCH en Frass
Ja echt hè, is niet alsof je dat zelf al niet genoeg doet.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:44 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Nou maak mij eens niet zo belachelijk.
Voor mn stage en school bah bahquote:Op maandag 16 januari 2017 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek?
Ga eerst maar even even tosti maken en koffie, wil je ook
Ik kan dit beamenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPLC heeft nu bewijs dat ik het niet ben.
hou toch op manquote:Op maandag 16 januari 2017 12:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WCH ook niet johgewoon braddie zelf
Nee jij bent meer van de Ziggo acteur van de maandquote:Op maandag 16 januari 2017 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geïnvesteerd in Braddie.
Van het jaar.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee jij bent meer van de Ziggo acteur van de maand
ik heb nooit gezegd dat jij het wasquote:Op maandag 16 januari 2017 12:55 schreef Toto69 het volgende:
FattieGonzales
FattieGonzales
Braddie dus.
Ik eis excuses nu
nee maar die domme noel en elan welquote:Op maandag 16 januari 2017 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat jij het was
Lekker belangrijk hoe ik er acht jaar terug uitzag.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent wel echt mokerlelijk op die foto hoor
dacht je bent daar 24quote:Op maandag 16 januari 2017 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe ik er acht jaar terug uitzag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |