quote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goedemorgen lieve medeFOK!kers
heyyquote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goedemorgen lieve medeFOK!kers
Rectale klachtenquote:Op maandag 16 januari 2017 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een boze binnenkomst, wat is er aan de hand mijn beste xcachet.
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stondquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 16 januari 2017 10:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stond
jeetje waar slaat dit dan opquote:Op maandag 16 januari 2017 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAA
Zulke bagger ook wel eens meegemaakt jaquote:Op maandag 16 januari 2017 10:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stond
Nu zijn er alleen nog maar plaatsen waar je dan in je eentje zit overquote:Op maandag 16 januari 2017 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke bagger ook wel eens meegemaakt ja![]()
![]()
Noel heeft wat moeite met vriendelijk zijn of iets leuk vinden voor een ander. Dat komt wel goed met hem hoor.quote:
Ja dat heb ik allang gedaanquote:Op maandag 16 januari 2017 10:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, weet je zeker dat je je mening over de raarste user niet wilt herzien?
haha nog steedsquote:Op maandag 16 januari 2017 10:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, weet je zeker dat je je mening over de raarste user niet wilt herzien?
Zo te zien vindt hij het heel leuk voor me dat ik geen tickets hebquote:Op maandag 16 januari 2017 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel heeft wat moeite met vriendelijk zijn of iets leuk vinden voor een ander. Dat komt wel goed met hem hoor.
zou alleen zelda willen spelenquote:
Doe eens normaal, dikke hamlapquote:Op maandag 16 januari 2017 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou ik maar uitkijken als je weer eens in je hometown bent.
Hoezoquote:Op maandag 16 januari 2017 10:26 schreef HRC2020 het volgende:
Oei, de meest deprimerende dag van het jaar vandaag
maar ff halve dag vrij nemen dusquote:Op maandag 16 januari 2017 10:26 schreef HRC2020 het volgende:
Oei, de meest deprimerende dag van het jaar vandaag
en mario shitquote:
nee dat was nintendo classic mini ofzo, geloof toen 70 eu, maar niet meer goed verkrijgbaar lijkt hetquote:Op maandag 16 januari 2017 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dat dat ding met die 30 spellen?Hoeveel kost dat eigenlijk?
Was er gisteren nogquote:Op maandag 16 januari 2017 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou ik maar uitkijken als je weer eens in je hometown bent.
Ah oké.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:29 schreef Drug het volgende:
[..]
en mario shit
[..]
nee dat was nintendo classic mini ofzo, geloof toen 70 eu, maar niet meer goed verkrijgbaar lijkt het
switch is gwn de next gen ninty console/handheld
Vreten en zuipenquote:Op maandag 16 januari 2017 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En was het wat? Wat moet je daar uberhaupt
Dat kan srs schelen. Mijn broer is een paar kilo kwijtgeraakt door stoppen met suiker in zijn koffie.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:46 schreef HRC2020 het volgende:
Holy fuck 24/32 suikerklontjes per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |