Jawel, maar avonddienstquote:
Wie?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:31 schreef Remqo het volgende:
Moet wel met die zogenaamde kut-Lex werken, dat wel
Zou best kunnen. Ik zal eens aan mijn buren vragen of die er ook last van hebben.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je woon laaggelegen. Waarschijnlijk gebied wat vroeger onder water gestaan heeft op een zeker moment, polder bijvoorbeeld. Met kleigrond.
In een betoncentralequote:
Ik had in mijn vorige huis (ouders hun huis) er ook veel last van.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik zal eens aan mijn buren vragen of die er ook last van hebben.
Pff iets teveel tekst.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
KLB / [PAINT / WERKMAN-TOPIC] De betweterige uitzendkracht.
Het komt er op neer dat ik met iemand moet werken die heel popijopie is, maar daar prik je ook makkelijk doorheen. Even een grote bek terug geven en die vent is een hele dag ontdaanquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik met iemand moet werken die heel popijopie is, maar daar prik je ook makkelijk doorheen. Even een grote bek terug geven en die vent is een hele dag ontdaan
Hier is alles net 3 maanden oud.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had in mijn vorige huis (ouders hun huis) er ook veel last van.Maar dat hebben ze toen opgelost door alle behang eraf te halen, wouden ze toch nog keertje doen omdat het oud was en meteen alle kieren dicht gemaakt bij het raam enz. Sindsdien had ik er alleen nog af en toe één op de vloer lopen.
Mijn moeder haar kamer zat er nog steeds vol mee.
Je kan ook echt niets he, Hansquote:
durf je dat wel? Je bent nou niet de grootste man op het werkquote:Op maandag 16 januari 2017 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik met iemand moet werken die heel popijopie is, maar daar prik je ook makkelijk doorheen. Even een grote bek terug geven en die vent is een hele dag ontdaan
Ik hoef m'n broek even te laten zakken, kleine mannen, grote piemelsquote:Op maandag 16 januari 2017 00:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
durf je dat wel? Je bent nou niet de grootste man op het werk
Ik weet alleen dat ze onder de plinten vandaan komen en ze lijken wel het meest in mijn slaapkamer te zitten. Kozijnen zijn ook iets van 10 jaar oud ofzo. Appartement is nog redelijk nieuw.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je kieren hebt bij je raamkozijn ofzo?
Wij hadden ze ook vooral in de slaapkamers.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze onder de plinten vandaan komen en ze lijken wel het meest in mijn slaapkamer te zitten. Kozijnen zijn ook iets van 10 jaar oud ofzo. Appartement is nog redelijk nieuw.
Ik las toevallig ook net dat nieuwbouwwoningen er ook veel meer last van hebben omdat het beter is geïsoleerdquote:Op maandag 16 januari 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Wij hadden trouwens ook best wel een nieuw huis.
Verklaard wel waarom ik ze in mijn huidige "huis" nooit zie.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik las toevallig ook net dat nieuwbouwwoningen er ook veel meer last van hebben omdat het beter is geïsoleerd
moest je gillen toen je ze voor het eerst zag op de muur?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Echt nasty beestjes. Vooral als je er echt veel over de muur ziet lopen.![]()
Nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:42 schreef dopfles1 het volgende:
m
[..]
moest je gillen toen je ze voor het eerst zag op de muur?
quote:
:S :S :S :Squote:Op maandag 16 januari 2017 00:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze onder de plinten vandaan komen en ze lijken wel het meest in mijn slaapkamer te zitten. Kozijnen zijn ook iets van 10 jaar oud ofzo. Appartement is nog redelijk nieuw.
Weet je hoe groot die krengen zijn in Z Amerika?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Gestikt in mn kwijl, las ik nou kakkerlakken?
Gadverdamme kwam al van die grote tegen in Turkije, laatstaan ZAquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die krengen zijn in Z Amerika?
naar turkije gaanquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gadverdamme kwam al van die grote tegen in Turkije, laatstaan ZA
hoiquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze is familie van Erdoquote:
Ik heb begrepen dat ze in Vietnam die krengen even vasttapen aan de muur om ze later op te etenquote:Op maandag 16 januari 2017 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2017 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze in Vietnam die krengen even vasttapen aan de muur om ze later op te eten
Nooit insect gegeten, wel cavia en slangquote:Op maandag 16 januari 2017 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ieeeh
Heb jij het al kunnen proeven?
ik vind jou echt zo'n scouting boyquote:Op maandag 16 januari 2017 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit insect gegeten, wel cavia en slang
Hoe smaakt een slang iehquote:Op maandag 16 januari 2017 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit insect gegeten, wel cavia en slang
Nooit bij de scouts gezeten, ik zie mezelf liever als een conquistador, al gaat het om het plaatjequote:Op maandag 16 januari 2017 00:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik vind jou echt zo'n scouting boy
Naar rubber, en dan die graatjesquote:
Ha Niels, heb jij toevallig in de verre oorden nog opvallende dingen gegeten?quote:
watte?quote:Op maandag 16 januari 2017 00:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit bij de scouts gezeten, ik zie mezelf liever als een conquistador, al gaat het om het plaatje
Nou ja ik zocht El Dorado, maar die had ik snel gevonden, was gewoon het vliegveld van Bogota.quote:
Niet echt, wel reptiel, maar geen insekten.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha Niels, heb jij toevallig in de verre oorden nog opvallende dingen gegeten?
babyboomerquote:Op maandag 16 januari 2017 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet echt, wel reptiel, maar geen insekten.
Welk reptiel, ik had een keer slang gegeten, zei ik net alquote:Op maandag 16 januari 2017 00:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet echt, wel reptiel, maar geen insekten.
Krokodil, monitor lizard en ook kleintjes, hagedisachtig.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welk reptiel, ik had een keer slang gegeten, zei ik net al
Ook op kleine eilandjes geweest waar ze 100 jaar achterlopen?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Krokodil, monitor lizard en ook kleintjes, hagedisachtig.
Ik pas me meestal aan aan de lokale eetcultuur.
Ik vind eilandjes leuk en dan is het doorgaans seafood.
Hey laat Niels even, hij kan best met leuke verhalen komen over zijn verre trips.quote:
Nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook op kleine eilandjes geweest waar ze 100 jaar achterlopen?
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.quote:
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.
Maar Niels is wel een man van de wereld met zo z'n eigen ervaringen in verre oorden.
Echte armoede zien, doet toch wel wat.
subiet gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.
India wil ik ook nooit dood noch levend gevonden worden, een open riool lijkt me dat.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Armoede... Eerste paar keer India was wel shocktherapie. Stop je zelf ook subiet met klagen.
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijnquote:Op maandag 16 januari 2017 01:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
heb je je kleine teen weleens gestoten?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijn
jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
heb je je kleine teen weleens gestoten?
Dat is toch niet alles joh speenvarkenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik doelde toen op het behang, mandril
Ach ik klaag dat ik komende week met een eikel moet werken,... even terugdenken aan het mannetje die stenen uithakt voor een habbekrats, waar afvalwater van een leerlooierij loopt.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ergens anders ergere problemen zijn betekent natuurlijk niet dat andere, minder erge problemen op andere plekken irrelevant zijn
Hypocrip jaquote:Op maandag 16 januari 2017 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om hem af te zaniken, en ja ik ben ook een hypocriet om hihaho grapjes of een quote te plaatsen.
Maar Niels is wel een man van de wereld met zo z'n eigen ervaringen in verre oorden.
Echte armoede zien, doet toch wel wat.
Ach, zolang je in goeie hotels verblijft kun je best luxe leven daar.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
India wil ik ook nooit dood noch levend gevonden worden, een open riool lijkt me dat.
en dan nog het zogenaamde kastenstelsel
Zal nooit die ene koe vergeten in China, bij aankomst zag ik haar grazen, s; avonds in het dorp aan een paal gebonden, en de volgende ochtend voor het ontbijt lag die koe opengereten in een plas bloed.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ach, zolang je in goeie hotels verblijft kun je best luxe leven daar.
Ik vond China wel tof. Had ik niet willen missen.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal nooit die ene koe vergeten in China, bij aankomst zag ik haar grazen, s; avonds in het dorp aan een paal gebonden, en de volgende ochtend voor het ontbijt lag die koe opengereten in een plas bloed
Het is al bijna 10 jaar terug dat ik er was, alles in de steigers toen.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vond China wel tof. Had ik niet willen missen.
Wolkenkrabbers schieten als paddestoelen uit de grond in Aziatische steden.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is al bijna 10 jaar terug dat ik er was, alles in de steigers toen.
Toffe ervaring wel
En het worden spookstedenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wolkenkrabbers schieten als paddestoelen uit de grond in Aziatische steden.
Ja, ook gezien. En dat er dan steevast een spiksplinternieuwe lijnbus doorheenrijdt zonder ook maar een enkele passagier.quote:
kan jij nog wel fatsoenlijk functioneren in NL?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ook gezien. En dat er dan steevast een spiksplinternieuwe lijnbus doorheenrijdt zonder ook maar een enkele passagier.
Geen enkele arbeider die zo'n woning kan betalen, terwijl in Beijing ze uit de hutongs verjaagd wordenquote:Op maandag 16 januari 2017 01:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ook gezien. En dat er dan steevast een spiksplinternieuwe lijnbus doorheenrijdt zonder ook maar een enkele passagier.
Nee.quote:Op maandag 16 januari 2017 01:31 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
kan jij nog wel fatsoenlijk functioneren in NL?
wat is soggen?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:38 schreef Myrr het volgende:
Half twee 's nachts is echt een kut tijd om te soggen.
Studie ontwijkend gedrag. Laatst puntjes op de I nu.quote:
Last van?quote:Op maandag 16 januari 2017 06:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe eens niet zo druk, godverdetievus
van dag tot dag levenquote:Op maandag 16 januari 2017 08:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
R&P / 25+ en nog steeds geen idee wat je met je leven moet doen.
Ik krijg haast een depressie van je man houd opquote:Op maandag 16 januari 2017 08:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
R&P / 25+ en nog steeds geen idee wat je met je leven moet doen.
jongen kan niet meer door zijn neus ademen zoquote:
Lukte het niet een reactie uit te lokken hier met deze quote, huge?quote:
vriendquote:Op maandag 16 januari 2017 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lukte het niet een reactie uit te lokken hier met deze quote, huge?
Zou hem hier nog even plaatsen misschien nu wel.
hey noelquote:Op maandag 16 januari 2017 08:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vriend![]()
heb je het gehoord? onlogisch had gisteren 4045 posts
Haha gevonden. Nicequote:Op zondag 15 januari 2017 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar 2nutz
2nuts 2nitz 2noot nootjes nootmans mycroft sherlock euro
wtf op 1 dag?quote:Op maandag 16 januari 2017 08:53 schreef HPLC het volgende:
GC / Dagcijfers #238 - Te debiel veel
Ze hadden 4 posts van hem verwijderd
HAHAHAquote:Op maandag 16 januari 2017 08:53 schreef HPLC het volgende:
GC / Dagcijfers #238 - Te debiel veel
Ze hadden 4 posts van hem verwijderd
Ja, hij wilde het record van Fyfy verbreken en daarna ging hij door voor 4045 omdat daar zo'n gedoe over was afgelopen week.quote:
Hahaha wel mooi doel neer gezet. Ook best ziek dit, jaquote:Op maandag 16 januari 2017 08:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, hij wilde het record van Fyfy verbreken en daarna ging hij door voor 4045 omdat daar zo'n gedoe over was afgelopen week.
Ziek veel eigenlijk
Maar die 4045 klopt hoorquote:Op maandag 16 januari 2017 08:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha wel mooi doel neer gezet. Ook best ziek dit, ja![]()
jammer van die 4045.
Dus dan is dat naderhand nog handmatig aangepast om dat specifieke getal niet weer te geven?quote:Op maandag 16 januari 2017 08:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die 4045 klopt hoor![]()
Danny heeft ooit eens aangegeven dat verwijderde posts gewoon bij je postcount worden opgeteld. Alleen monitor kan dat niet zien.
Nee hoor, is gewoon een beperking in manier van tellen dat monitor gebruikt. Danny heeft daar geen invloed op.quote:Op maandag 16 januari 2017 08:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan is dat naderhand nog handmatig aangepast om dat specifieke getal niet weer te geven?
je hebt zelf een beperkingquote:Op maandag 16 januari 2017 09:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon een beperking in manier van tellen dat monitor gebruikt. Danny heeft daar geen invloed op.
Beperking in de manier van tellen dat monitor gebruikt...quote:Op maandag 16 januari 2017 09:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon een beperking in manier van tellen dat monitor gebruikt. Danny heeft daar geen invloed op.
Of minder privileges, geen idee. Voorheen kon of mocht hij ook niet de ABO-posts tellen, dit kan nu wel.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beperking in de manier van tellen dat monitor gebruikt...
Slechte software dan.
Dat is echt heel veel, er zijn wel eens dagen dat ik de hele dag post en dan bovenaan de lijst sta met 400-500 posts ofzo. En dan post ik écht de hele dag door.quote:Op maandag 16 januari 2017 08:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, hij wilde het record van Fyfy verbreken en daarna ging hij door voor 4045 omdat daar zo'n gedoe over was afgelopen week.
Ziek veel eigenlijk
ja tardis tuurlijk tardisquote:Op maandag 16 januari 2017 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is echt heel veel, er zijn wel eens dagen dat ik de hele dag post en dan bovenaan de lijst sta met 400-500 posts ofzo. En dan post ik écht de hele dag door.
beetje same als wanten met zo'n touwtje door je jas heenquote:Op maandag 16 januari 2017 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
Weet je wat ik altijd mooi vind, brillen met een koord eraan zodat ze niet van je gezicht vallen. Schitterendaltijd je bril op, wanneer het nu op zee, in een ver land of in een helikopter is.
Geen idee waar je het over hebt. Dit leunt tegen onzin aan.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje same als wanten met zo'n touwtje door je jas heen
Ik had dit vroegerquote:Op maandag 16 januari 2017 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje same als wanten met zo'n touwtje door je jas heen
quote:Op maandag 16 januari 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Dit leunt tegen onzin aan.
Zie tardis, vuile pikkenpijperquote:
Ja, gemiddeld bijna 3 posts per minuut en dan heeft hij ook nog even geslapenquote:Op maandag 16 januari 2017 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is echt heel veel, er zijn wel eens dagen dat ik de hele dag post en dan bovenaan de lijst sta met 400-500 posts ofzo. En dan post ik écht de hele dag door.
Onnodig onvriendelijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
Zie tardis, vuile pikkenpijper
Ja, eigenlijk lekkerder dan handschoenenquote:
Daarom lekker binnen blijven. Een tip die ik nog steeds van harte opvolg.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Elk kind denk ik. Anders raken die ze voortdurend kwijt met spelen enz.
Ja idd, alleen tardis niet dus. Zijn ouders kochten gewoon aldoor nieuwen.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Elk kind denk ik. Anders raken die ze voortdurend kwijt met spelen enz.
Nootjes ik vind jou lekkerder dan handschoenen en dat mag best wel even gezegd worden vind ik.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk lekkerder dan handschoenen
Wowquote:Op maandag 16 januari 2017 09:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nootjes ik vind jou lekkerder dan handschoenen en dat mag best wel even gezegd worden vind ik.
wil je echt een babyquote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef Drug het volgende:
kleine kinderhandjes in wantjes
ik wil een baby
kom hillary
dude, een baby weet je hoe veel werkquote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef Drug het volgende:
ik wil een baby
kom hillary
Iew nee wat zeg jequote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef Drug het volgende:
ik wil een baby
kom hillary
TARDIS' ouders zijn echt loadedquote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, alleen tardis niet dus. Zijn ouders kochten gewoon aldoor nieuwen.
oh ik wil allebeiquote:
´hahahahah tyf toch op manquote:Op maandag 16 januari 2017 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar wanhoopspoging om zingeving te vinden
nee neequote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar wanhoopspoging om zingeving te vinden
ik zit nu op een kwart en net voor de helft op mijn mobielquote:Op maandag 16 januari 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben pas halverwege!1!
ik heb het liefst iemand anders' dochterquote:Op maandag 16 januari 2017 09:52 schreef supersof het volgende:
Ik heb het liefste geen dochter eigenlijk
gewoon drie zoontjes
Gewoon geen kinderen en dan genieten van je geld en een leven zonder stress.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:52 schreef supersof het volgende:
Ik heb het liefste geen dochter eigenlijk
gewoon drie zoontjes
Waar wachten we opquote:Op maandag 16 januari 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben pas halverwege!1!
Mijn grootste droom en wens is om kinderen te krijgen, maakt me niet uit dat ik dan minder geld heb voor mezelfquote:Op maandag 16 januari 2017 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon geen kinderen en dan genieten van je geld en een leven zonder stress.
Plus je voorkomt teleurstelling wanneer je ouder bent en je kinderen komen niet op bezoek. Als je ze niet hebt weet je waar je aan toe bent
geloof je het zelfquote:Op maandag 16 januari 2017 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal joh. Als hij dat nou zo ervaart.
Ik vind kinderen wel oké, als ze van een ander zijn.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn grootste droom en wens is om kinderen te krijgen, maakt me niet uit dat ik dan minder geld heb voor mezelf
Ah, concertkaartjes...quote:Op maandag 16 januari 2017 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Handschoenen, kinderen en U2-kaartjes, mijn beste Niels.
Kinderen zijn ook verschrikkelijk. Pas vanaf een jaar of 14 worden ze leukquote:Op maandag 16 januari 2017 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind kinderen wel oké, als ze van een ander zijn.
Baby's verafschuw ik.
echt, gaat hij voor diequote:Op maandag 16 januari 2017 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker ouderwets.
Het zijn Spectacular Golden Hot Tickets.
Dan zal Trump ook wel gaan HAHAHAquote:Op maandag 16 januari 2017 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker ouderwets.
Het zijn Spectacular Golden Hot Tickets.
o zielig voor je ongeboren kind want volgens mij zou je een heel liefdevolle en zorgzame moeder zijnquote:
dat bepaal jij niet, knaapjequote:Op maandag 16 januari 2017 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat jij in de positie bent daar iets van te vinden.
quote:Op maandag 16 januari 2017 10:01 schreef Drug het volgende:
[..]
o zielig voor je ongeboren kind want volgens mij zou je een heel liefdevolle en zorgzame moeder zijn
Wat zit je de laatste tijd zo dwars?quote:Op maandag 16 januari 2017 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
tardis en hoink gaan gewoon een cambodjaantje adopteren hoor
wil jij wel een kind?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goedemorgen lieve medeFOK!kers
quote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
heyyquote:Op maandag 16 januari 2017 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rectale klachtenquote:Op maandag 16 januari 2017 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een boze binnenkomst, wat is er aan de hand mijn beste xcachet.
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stondquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 16 januari 2017 10:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stond
jeetje waar slaat dit dan opquote:Op maandag 16 januari 2017 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAA
Zulke bagger ook wel eens meegemaakt jaquote:Op maandag 16 januari 2017 10:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, stond in de wachtrij. Mijn moeder werd eruit gegooid toen ze vooraan stond
Nu zijn er alleen nog maar plaatsen waar je dan in je eentje zit overquote:Op maandag 16 januari 2017 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke bagger ook wel eens meegemaakt ja![]()
![]()
Noel heeft wat moeite met vriendelijk zijn of iets leuk vinden voor een ander. Dat komt wel goed met hem hoor.quote:
Ja dat heb ik allang gedaanquote:Op maandag 16 januari 2017 10:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, weet je zeker dat je je mening over de raarste user niet wilt herzien?
haha nog steedsquote:Op maandag 16 januari 2017 10:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, weet je zeker dat je je mening over de raarste user niet wilt herzien?
Zo te zien vindt hij het heel leuk voor me dat ik geen tickets hebquote:Op maandag 16 januari 2017 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel heeft wat moeite met vriendelijk zijn of iets leuk vinden voor een ander. Dat komt wel goed met hem hoor.
zou alleen zelda willen spelenquote:
Doe eens normaal, dikke hamlapquote:Op maandag 16 januari 2017 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou ik maar uitkijken als je weer eens in je hometown bent.
Hoezoquote:Op maandag 16 januari 2017 10:26 schreef HRC2020 het volgende:
Oei, de meest deprimerende dag van het jaar vandaag
maar ff halve dag vrij nemen dusquote:Op maandag 16 januari 2017 10:26 schreef HRC2020 het volgende:
Oei, de meest deprimerende dag van het jaar vandaag
en mario shitquote:
nee dat was nintendo classic mini ofzo, geloof toen 70 eu, maar niet meer goed verkrijgbaar lijkt hetquote:Op maandag 16 januari 2017 10:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dat dat ding met die 30 spellen?Hoeveel kost dat eigenlijk?
Was er gisteren nogquote:Op maandag 16 januari 2017 10:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou ik maar uitkijken als je weer eens in je hometown bent.
Ah oké.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:29 schreef Drug het volgende:
[..]
en mario shit
[..]
nee dat was nintendo classic mini ofzo, geloof toen 70 eu, maar niet meer goed verkrijgbaar lijkt het
switch is gwn de next gen ninty console/handheld
Vreten en zuipenquote:Op maandag 16 januari 2017 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En was het wat? Wat moet je daar uberhaupt
Dat kan srs schelen. Mijn broer is een paar kilo kwijtgeraakt door stoppen met suiker in zijn koffie.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:46 schreef HRC2020 het volgende:
Holy fuck 24/32 suikerklontjes per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |