quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:48 schreef kdricklamar het volgende:
18 jaar en nog nooit klaargekomen lol
volgende keer beter bbyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme ik had etsu geile kontenbonker van me
Geen probleem schatquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vi hors imorgen
Ja hallo ik weet niet wat ik daarop moet antwoorden, wat was ik ook ookalweer. Jag ente? Ohnee da's ik niet
ik las het ook net jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:48 schreef kdricklamar het volgende:
Wiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:48 schreef kdricklamar het volgende:
heb ik toch ff mooi gefixt hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:55 schreef Chai het volgende:
Emma Wortelboer was ook nog nooit klaargekomen
ik ben geen homo meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij niet van homo's houdt
wat heeft chloro je misdaanquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wel. Vrouwen steken je alleen maar in je hart
Dat deed mij ook denken dat het een troll isquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:55 schreef Chai het volgende:
(dit gaat na een dag of 2 wel weer weg).
Wut
Hee vriend! Heb je iets met madeliefff?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat deed mij ook denken dat het een troll is
Ahahahaquote:
is het daarom ook. Als je 2 dagen een boner hebt krijg je zenuwschade aan je dop.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat deed mij ook denken dat het een troll is
Goeiemorgen broeder Frassquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hee vriend! Heb je iets met madeliefff?
Grote mond voor iemand die de rok aan heeft in zijn relatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:07 schreef Mozy het volgende:
Frass and CK sitting in a tree, f-u-c-k-i-n-g.
Kan je een keer wat minder kwetsend doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Grote mond voor iemand die de rok aan heeft in zijn relatie.
https://www.netflix.com/watch/80058460quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik slinger Netflix maar aan, iemand filmtips?
Neukuuuh hueheuhueheeuuuuuuuquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/watch/80058460
Dees had wel iets. Weer eens wat anders
En ja, klopt
Dat zal wel jaquote:Zijn dezelfde mensen als dipstick1 en 2Nutz die vaak onmodig denigrerende reacties plaatsen.
Jij hebt toch helemaal geen notes, gekkiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neukuuuh hueheuhueheeuuuuuuu
Kan madeliefff mijn notes delen met mij als ze een keer inlogt op je computer? Bvd.
Sorry ik ben extreem gefrustreerd en dat werkt door in mijn berichtjes op FOK!.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je een keer wat minder kwetsend doen?
Halloquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou zeg, wat een vriendelijke begroeting
Zullen vast ook allemaal positieve notes zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen notes, gekkie
Bedankt, zal een kijkje nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/watch/80058460
Dees had wel iets. Weer eens wat anders
En ja, klopt
Halloquote:
Zero-positief wellicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen vast ook allemaal positieve notes zijn.
Vorig jaar beetje te veel gepost ja, ik probeer wat te minderenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed hoor. Nog steeds vastgeroest aan FOK! zie ik.
Het is seropositief.quote:
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorig jaar beetje te veel gepost ja, ik probeer wat te minderen
quote:
Rot op naar VBL he bahquote:
Nee iedereen mot gwn lkkr in zijn eigen SC blijve, zo hoort dat.quote:
Zo te zien post jij ook in VBL, blijf jij maar lekker daarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee iedereen mot gwn lkkr in zijn eigen SC blijve, zo hoort dat.
Prima, nu lekker chillings op de Bahama's.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed hoor knul. Met jou?
Wilde ik maar moest opkankeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo te zien post jij ook in VBL, blijf jij maar lekker daar
En terecht, maar KLB SC is niet jouw plek.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde ik maar moest opkankeren.
Nice!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima, nu lekker chillings op de Bahama's.
Als je hier een week niet post dan telt je mening niet meer, wist je dat al?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En terecht, maar KLB SC is niet jouw plek.
Ja, maar gelukkig heb ik een vast plekje hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je hier een week niet post dan telt je mening niet meer, wist je dat al?
Niet meer sinds we het verdomhoekje hebben opgedoekt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig heb ik een vast plekje hier.
Leuk, kan jij niet rijden zodat we gezellig met cachet kunnen babbelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Knetterhaze gehaald en voel me nu al droeloeee
mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig heb ik een vast plekje hier.
Dan is dat vanaf nu terug.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet meer sinds we het verdomhoekje hebben opgedoekt.
Jouw mening al langer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je hier een week niet post dan telt je mening niet meer, wist je dat al?
Vertel hier eens meer over?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En terecht, maar KLB SC is niet jouw plek.
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Knetterhaze gehaald en voel me nu al droeloeee
Waarom niet?quote:
Zodat ze met tardis kan praten. Jaaa dag het nie hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk, kan jij niet rijden zodat we gezellig met cachet kunnen babbelen?
Waarom? Heet jij Catkiller?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel hier eens meer over?
Maar jij bent dan ook zwakzinnigquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat
Die is al naar bedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zodat ze met tardis kan praten. Jaaa dag het nie he
Jammer genoeg gaat het jou niets aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel interesse in waar zijn oorsprong ligt
Gambiaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel interesse in waar zijn oorsprong ligt
Zal ik Chai voor moeten inhuren om dat vast te stellen.quote:
Meneer is net terug en meteen weer zo'n grote smoel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer genoeg gaat het jou niets aan.
Chai gebruikt mijn database hoor waar ik al je posts in op sla via een automatisch scriptje.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik Chai voor moeten inhuren om dat vast te stellen.
Nooit weggeweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meneer is net terug en meteen weer zo'n grote smoel hoor
Sow hallo Hey.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zwakzinnig
Ga je hem een kopje kleiner maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal uitgerekt door die grote negerpiemels in Amerika, een stuk of 10.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vrees dat jij te dom bent om scripts te snappen en te laten werken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chai gebruikt mijn database hoor waar ik al je posts in op sla via een automatisch scriptje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helemaal uitgerekt door die grote negerpiemels in Amerika, een stuk of 10.
Ghehequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrees dat jij te dom bent om scripts te snappen en te laten werken.
Vanavond is het weer dolle duikavondquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit weggeweest.![]()
Heb je nog seks met cachet?
Elan bby ik heb je gemistquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:30 schreef Elan het volgende:
Etsuuuuu ben je er weer geil teefje van me
gatverdammequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanavond is het weer dolle duikavond
Tardis zou jelly af zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik heb iets als ik dat post dan crasht iedereen zijn computer
Welke trip precies? Ben de afgelopen maand in 6 landen geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekkere vent van me![]()
Hoe was je trip
Je was kapot lang weg man
Inbe4: Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.quote:
Dat was een halve Niels quote.quote:
Had alleen begrepen dat je in de VS wasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke trip precies? Ben de afgelopen maand in 6 landen geweest.
Ik heb wel betere dingen te doen dan 24/7 op FOK! zitten eh.
Niet eens moeilijk, is ook geen script voor nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik heb iets als ik dat post dan crasht iedereen zijn computer
Niels is mentaal nou niet echt volwassen te noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inbe4: Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet eens moeilijk, is ook geen script voor nodig.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke trip precies? Ben de afgelopen maand in 6 landen geweest.
Ik heb wel betere dingen te doen dan 24/7 op FOK! zitten eh.
Voor de studie ja, maar sinds halverwege december vakantie van een maand en toen een rondje in de wereld gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Had alleen begrepen dat je in de VS was
Heeeeej compilassielulloquote:
Ben je bij hzaw op bezoek geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de studie ja, maar sinds halverwege december vakantie van voor maand en toen een rondje in de wereld gemaakt.
Nu op de Bahama's, maandag weer terug naar de VS en begint de tweede helft alweer.
Nee, even de hond instoppen zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga ff AoE 2 filmpje kijken doe je mee Niels
Ja, en we hebben heerlijke seks gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je bij hzaw op bezoek geweest?
Vond hem al zo rustig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en we hebben heerlijke seks gehad.
Govderdomme wat een KUTleven heb jij tochquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de studie ja, maar sinds halverwege december vakantie van een maand en toen een rondje in de wereld gemaakt.
Nu op de Bahama's, maandag weer terug naar de VS en begint de tweede helft alweer.
En ik snij mezelf nog steeds.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Govderdomme wat een KUTleven heb jij toch
Speel je Age of Empires 2? Bazengame is daquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga ff AoE 2 filmpje kijken doe je mee Niels
Kopen. Met geld kan je veel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Etsu hoe kom je aan al die venten joh. Verkoop je je kontje
En ik krijg het gratis en voor niets. Heerlijk leven heb ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja schijnt wel handig te zijn dat geld ja
Het is je gegundquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik krijg het gratis en voor niets. Heerlijk leven heb ik.
Aan je compilaties natuurlijk. Vaak gekeken knetterstoned met vriendenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Thx. Waar heb ik dat aan verdiend?
niet (zonder hulp)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:56 schreef dopfles1 het volgende:
mensen hoe kan je je naam aanpassen? (niet dat ik dat wil)
Niet herkenbaar. Volgens mij heb je de verkeerde voor je.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
we janken allebei wat af in fb topics, alleen heb ik altijd gelijk.
kan niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:56 schreef dopfles1 het volgende:
Lange tijd geleden zeker?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aan je compilaties natuurlijk. Vaak gekeken knetterstoned met vrienden
jij bent nooit in een fb topic geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet herkenbaar. Volgens mij heb je de verkeerde voor je.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef goodtripbob het volgende:
Haal op die wekker, pep is lekker! Heb bijna een halve gram speed in mijn neus gestopt en heb 7 pillen van rond de 200mg.!
Als je Danny pijpt en Yvonne beft dan mag het.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:56 schreef dopfles1 het volgende:
Drugs are bad, mmmmkayquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef goodtripbob het volgende:
Haal op die wekker, pep is lekker! Heb bijna een halve gram speed in mijn neus gestopt en heb 7 pillen van rond de 200mg.!
lekker mag ik ooki watquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef goodtripbob het volgende:
nog bedankt dat je noel hebt voorzienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef goodtripbob het volgende:
Bitch please, ik ben wel wat gewend hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:58 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben
wat was je kutste trip?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:59 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Bitch please, ik ben wel wat gewend hoor.!
Rtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:59 schreef dopfles1 het volgende:
evne opbiechten mensen, ik heb nog NOOIT drugs gebruikt
seks is drugs bbyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:59 schreef dopfles1 het volgende:
evne opbiechten mensen, ik heb nog NOOIT drugs gebruikt
nee nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
oh in dat geval
Ook niet![]()
grapje
of niet?
Ik ben niks gewend, dus vandaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:59 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Bitch please, ik ben wel wat gewend hoor.!
fijne nacht bobbyquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef goodtripbob het volgende:
De laatste tijd niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jij bent nooit in een fb topic geweest?
Alcohol is ook een drug die discussie hebben we pas al gehad snollebolquote:
Werken is voor slaven. Slapen is voor apen, mop mop gas erop!!!quote:
harddrug zelfsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alcohol is ook een drug die discussie hebben we pas al gehad snollebol
Ja en ben ik nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Lange tijd geleden zeker?
Je kan ze ook niet stoned kijken haha
wat vinden je ouders daarvan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:03 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Werken is voor slaven. Slapen is voor apen, mop mop gas erop!!!
Ik ben vannacht een waustronaut!
Blijf weg uit Grunn svp.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Party is in grun. Dnb bij club bij grote markt. Gratis entree tot 1 uur. Tot 6 uur.
ik pasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Party is in grun. Dnb bij club bij grote markt. Gratis entree tot 1 uur. Tot 6 uur.
Deze man hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef goodtripbob het volgende:
op hem klaarkomenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? met je handtas slaan? of krabben?
Muilquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alcohol is ook een drug die discussie hebben we pas al gehad snollebol
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zou jij niet trots zijn als je zoon een fucking waustronaut is en alles weet over spacen?
stoer hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:07 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Heb er een half jaar gekraakt gewoond naast Groningen centraal.
Subsonic?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
HAHAHAH SO FUNNYquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:08 schreef dopfles1 het volgende:
lachgas vind ik ook wel lekker
laatst geprobeerd met een bus slagroom en het werkt ook nogalleen kut dat je de slagroom daarna wel kan weggooien.
Club Kiwi? Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH SO FUNNY
hee maar nee lachgas is echt teringsneu. Je weet Club Kiwi toch wel in Peperstraat? Vol met mensen die out gingen op lachgas
lekker toch, lekker spacenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH SO FUNNY
hee maar nee lachgas is echt teringsneu. Je weet Club Kiwi toch wel in Peperstraat? Vol met mensen die out gingen op lachgas
kquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:11 schreef goodtripbob het volgende:
Toen ik in grun woonde snoof ik elke dag meerdere lijnen 2ci, blowde ik 7 gram wiet per dag, een dioa van 59 patronen lachgas gemiddeld per dag en nog geregeld keta, speed, mdma...
Lijkt me niksquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
lekker toch, lekker spacen
als je focking dronken bent en dan een beetje lachgas en alles begint te draaien.
O daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vlakbij het Pakhuis, Donovans en zo
Wut?! Goed dat je het zegt! Check meteen ff!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Subsonic?
Die zit niet meer aan de grote markt xD
ga je alleen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:12 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Wut?! Goed dat je het zegt! Check meteen ff!
zat jij niet in de VSquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
O daar.Nooit geweest.
Blij dat ik er wegga. Heb het wel gezien daar.
Ik ga misschien daarzo bij Vismarkt wonen joh, STAY WITH USquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
O daar.Nooit geweest.
Blij dat ik er wegga. Heb het wel gezien daar.
Prima tent lijkt mequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH SO FUNNY
bij jou is alles misschien, laatst ging je naar den bosch verhuizenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga misschien daarzo bij Vismarkt wonen joh, STAY WITH US![]()
Pas je zo tussen. Viswijf op de vismarktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
die woont in de zeequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil graag bij LMI in de blauwe engel wonen
Jij moet bij Paradigm wezen. Drugsheavenquote:
Dat was niet eens zo gvd, zei ik gelijk alquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij jou is alles misschien, laatst ging je naar den bosch verhuizen
Toch ben je drugsgebruiker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muil
Ik heb al lang geen alcohol gehad hir
nee ik ben hideousquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ooit jezelf in een spiegel gezien? dát
waarom zeg je t dan :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat was niet eens zo gvd, zei ik gelijk al
Blauwe engel bestaat niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil graag bij LMI in de blauwe engel wonen
Jup, eigenlijk altijd. Ben ik vrij om te doen wat ik wil en kom of genoeg bekenden tegen en anders leer ik nieuwe mensen kennen.quote:
Naam klinkt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij moet bij Paradigm wezen. Drugsheaven
[..]
Dat was niet eens zo gvd, zei ik gelijk al
lijkt hij opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar waarom dolfijn steeds bij lmi ik snap het nait
haahquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb afgelopen dinsdag met de dolfijnen gezwommen, misschien zat LMI ertussen
Zo'n huis van Vindicat zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blauwe engel bestaat niet meer
Is 't vaatje geworden
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben een beetje vergeten hoe lmi eruitzag, hij heeft wel leuk haar
Albertus magnusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n huis van Vindicat zeker
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leuke foto van opso die kende ik nog niet
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Begin bij jezelf zou ik zeggen
In 2005 raakte een student in coma tijdens een ontgroening. Hij moest zich bewijzen tegenover de Kroegcommissie van studentenvereniging Albertus Magnus. Na zes liter water in korte tijd te hebben gedronken hielden zijn nieren het voor gezien. De jongen heeft anderhalve dag in coma gelegen.quote:
Wss nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wist het welwanneer ben je daar te spotten?
Studentenverenigingenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In 2005 raakte een student in coma tijdens een ontgroening. Hij moest zich bewijzen tegenover de Kroegcommissie van studentenvereniging Albertus Magnus. Na zes liter water in korte tijd te hebben gedronken hielden zijn nieren het voor gezien. De jongen heeft anderhalve dag in coma gelegen.
ik ben fucking goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:20 schreef Etsu het volgende:
toto is de slechtste in poolen evah
als je wilt winnen, ga dan spelen tegen hem
Vismarkt is wel lekker vlakbij supermarktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Studentenverenigingenpareltjes
Ik doe niet aan al die paupersocialmediaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
leuk he
HOEZO HEB JIJ GEEN INSTAGRAM, DAN KAN JE AL MN FOTO'S VOLGEN
Vismarkt is overal dichtbij dacht ik zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vismarkt is wel lekker vlakbij supermarkt
doe ff normaal of ik hoek je neer bij frassquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan al die paupersocialmedia
Vlakbij bij je werk is wel handig jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vismarkt is overal dichtbij dacht ik zo.
Hoerenstraat is zelfs op paar meter afstand. #prioriteiten
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ff normaal of ik hoek je neer bij frass
Ja ik he hihi :$quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pls ik heb elke avond een chick in mn dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |