Bedankt, zal een kijkje nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/watch/80058460
Dees had wel iets. Weer eens wat anders
En ja, klopt
Halloquote:
Zero-positief wellicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen vast ook allemaal positieve notes zijn.
Vorig jaar beetje te veel gepost ja, ik probeer wat te minderenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed hoor. Nog steeds vastgeroest aan FOK! zie ik.
Het is seropositief.quote:
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorig jaar beetje te veel gepost ja, ik probeer wat te minderen
quote:
Rot op naar VBL he bahquote:
Nee iedereen mot gwn lkkr in zijn eigen SC blijve, zo hoort dat.quote:
Zo te zien post jij ook in VBL, blijf jij maar lekker daarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee iedereen mot gwn lkkr in zijn eigen SC blijve, zo hoort dat.
Prima, nu lekker chillings op de Bahama's.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed hoor knul. Met jou?
Wilde ik maar moest opkankeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo te zien post jij ook in VBL, blijf jij maar lekker daar
En terecht, maar KLB SC is niet jouw plek.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde ik maar moest opkankeren.
Nice!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima, nu lekker chillings op de Bahama's.
Als je hier een week niet post dan telt je mening niet meer, wist je dat al?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En terecht, maar KLB SC is niet jouw plek.
Ja, maar gelukkig heb ik een vast plekje hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je hier een week niet post dan telt je mening niet meer, wist je dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |