Blijf weg uit Grunn svp.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Party is in grun. Dnb bij club bij grote markt. Gratis entree tot 1 uur. Tot 6 uur.
ik pasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Party is in grun. Dnb bij club bij grote markt. Gratis entree tot 1 uur. Tot 6 uur.
Deze man hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:57 schreef goodtripbob het volgende:
Haal op die wekker, pep is lekker! Heb bijna een halve gram speed in mijn neus gestopt en heb 7 pillen van rond de 200mg.!
op hem klaarkomenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:05 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? met je handtas slaan? of krabben?
Muilquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alcohol is ook een drug die discussie hebben we pas al gehad snollebol
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:06 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zou jij niet trots zijn als je zoon een fucking waustronaut is en alles weet over spacen?
stoer hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:07 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Heb er een half jaar gekraakt gewoond naast Groningen centraal.
Subsonic?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:04 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
HAHAHAH SO FUNNYquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:08 schreef dopfles1 het volgende:
lachgas vind ik ook wel lekker
laatst geprobeerd met een bus slagroom en het werkt ook nogalleen kut dat je de slagroom daarna wel kan weggooien.
Club Kiwi? Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH SO FUNNY
hee maar nee lachgas is echt teringsneu. Je weet Club Kiwi toch wel in Peperstraat? Vol met mensen die out gingen op lachgas
lekker toch, lekker spacenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH SO FUNNY
hee maar nee lachgas is echt teringsneu. Je weet Club Kiwi toch wel in Peperstraat? Vol met mensen die out gingen op lachgas
kquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:11 schreef goodtripbob het volgende:
Toen ik in grun woonde snoof ik elke dag meerdere lijnen 2ci, blowde ik 7 gram wiet per dag, een dioa van 59 patronen lachgas gemiddeld per dag en nog geregeld keta, speed, mdma...
Lijkt me niksquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
lekker toch, lekker spacen
als je focking dronken bent en dan een beetje lachgas en alles begint te draaien.
O daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vlakbij het Pakhuis, Donovans en zo
Wut?! Goed dat je het zegt! Check meteen ff!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Subsonic?
Die zit niet meer aan de grote markt xD
ga je alleen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:12 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Wut?! Goed dat je het zegt! Check meteen ff!
zat jij niet in de VSquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
O daar.Nooit geweest.
Blij dat ik er wegga. Heb het wel gezien daar.
Ik ga misschien daarzo bij Vismarkt wonen joh, STAY WITH USquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
O daar.Nooit geweest.
Blij dat ik er wegga. Heb het wel gezien daar.
Prima tent lijkt mequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHAHAH SO FUNNY
bij jou is alles misschien, laatst ging je naar den bosch verhuizenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga misschien daarzo bij Vismarkt wonen joh, STAY WITH US![]()
Pas je zo tussen. Viswijf op de vismarktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga misschien daarzo bij Vismarkt wonen joh, STAY WITH US![]()
die woont in de zeequote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil graag bij LMI in de blauwe engel wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |