Jij moet bij Paradigm wezen. Drugsheavenquote:
Dat was niet eens zo gvd, zei ik gelijk alquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij jou is alles misschien, laatst ging je naar den bosch verhuizen
Toch ben je drugsgebruiker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Muil
Ik heb al lang geen alcohol gehad hir
nee ik ben hideousquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ooit jezelf in een spiegel gezien? dát
waarom zeg je t dan :squote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat was niet eens zo gvd, zei ik gelijk al
Blauwe engel bestaat niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil graag bij LMI in de blauwe engel wonen
Jup, eigenlijk altijd. Ben ik vrij om te doen wat ik wil en kom of genoeg bekenden tegen en anders leer ik nieuwe mensen kennen.quote:
Naam klinkt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij moet bij Paradigm wezen. Drugsheaven
[..]
Dat was niet eens zo gvd, zei ik gelijk al
lijkt hij opquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar waarom dolfijn steeds bij lmi ik snap het nait
haahquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb afgelopen dinsdag met de dolfijnen gezwommen, misschien zat LMI ertussen
Zo'n huis van Vindicat zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga misschien daarzo bij Vismarkt wonen joh, STAY WITH US![]()
weet ikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Blauwe engel bestaat niet meer
Is 't vaatje geworden
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben een beetje vergeten hoe lmi eruitzag, hij heeft wel leuk haar
Albertus magnusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n huis van Vindicat zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |