Sow hallo Hey.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zwakzinnig
Ga je hem een kopje kleiner maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meneer is net terug en meteen weer zo'n grote smoel hoor
Helemaal uitgerekt door die grote negerpiemels in Amerika, een stuk of 10.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meneer is net terug en meteen weer zo'n grote smoel hoor
Vrees dat jij te dom bent om scripts te snappen en te laten werken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chai gebruikt mijn database hoor waar ik al je posts in op sla via een automatisch scriptje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Helemaal uitgerekt door die grote negerpiemels in Amerika, een stuk of 10.
Ghehequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vrees dat jij te dom bent om scripts te snappen en te laten werken.
Vanavond is het weer dolle duikavondquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nooit weggeweest.![]()
Heb je nog seks met cachet?
Elan bby ik heb je gemistquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:30 schreef Elan het volgende:
Etsuuuuu ben je er weer geil teefje van me
gatverdammequote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanavond is het weer dolle duikavond
Tardis zou jelly af zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik heb iets als ik dat post dan crasht iedereen zijn computer
Welke trip precies? Ben de afgelopen maand in 6 landen geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekkere vent van me![]()
Hoe was je trip
Je was kapot lang weg man
Inbe4: Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.quote:
Dat was een halve Niels quote.quote:
Had alleen begrepen dat je in de VS wasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke trip precies? Ben de afgelopen maand in 6 landen geweest.
Ik heb wel betere dingen te doen dan 24/7 op FOK! zitten eh.
Niet eens moeilijk, is ook geen script voor nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ik heb iets als ik dat post dan crasht iedereen zijn computer
Niels is mentaal nou niet echt volwassen te noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inbe4: Als een volwassene praat moet jij gewoon je harses houden.
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet eens moeilijk, is ook geen script voor nodig.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke trip precies? Ben de afgelopen maand in 6 landen geweest.
Ik heb wel betere dingen te doen dan 24/7 op FOK! zitten eh.
Voor de studie ja, maar sinds halverwege december vakantie van een maand en toen een rondje in de wereld gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Had alleen begrepen dat je in de VS was
Heeeeej compilassielulloquote:
Ben je bij hzaw op bezoek geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de studie ja, maar sinds halverwege december vakantie van voor maand en toen een rondje in de wereld gemaakt.
Nu op de Bahama's, maandag weer terug naar de VS en begint de tweede helft alweer.
Nee, even de hond instoppen zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga ff AoE 2 filmpje kijken doe je mee Niels
Ja, en we hebben heerlijke seks gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je bij hzaw op bezoek geweest?
Vond hem al zo rustig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en we hebben heerlijke seks gehad.
Govderdomme wat een KUTleven heb jij tochquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor de studie ja, maar sinds halverwege december vakantie van een maand en toen een rondje in de wereld gemaakt.
Nu op de Bahama's, maandag weer terug naar de VS en begint de tweede helft alweer.
En ik snij mezelf nog steeds.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Govderdomme wat een KUTleven heb jij toch
Speel je Age of Empires 2? Bazengame is daquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga ff AoE 2 filmpje kijken doe je mee Niels
Kopen. Met geld kan je veel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Etsu hoe kom je aan al die venten joh. Verkoop je je kontje
En ik krijg het gratis en voor niets. Heerlijk leven heb ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja schijnt wel handig te zijn dat geld ja
Het is je gegundquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik krijg het gratis en voor niets. Heerlijk leven heb ik.
Aan je compilaties natuurlijk. Vaak gekeken knetterstoned met vriendenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Thx. Waar heb ik dat aan verdiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |