abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168183052
Dag FOK!kers,

Gisteren heb ik een betaling gedaan via PayPal van 500 euro. Mijn PayPal saldo stond op 0 en op mijn bankrekening staat ook niet genoeg. Dit wetende dacht ik dus dat de betaling nooit zou lukken en was dit ook maar voor de grap in de zin van kijk mij ik ga lekker iets van 500 euro aanschaffen in bijzijn van gezelschap wachtend op de melding dat PayPal mij voor gek verklaart omdat ik totaal geen saldo op mijn PayPal rekening heb staan.
Echter was de betaling succesvol, iets wat ik totaal niet verwachtte en ook niet gepland was.

Kan ik nou incasso van PayPal verwachten? Ik heb niet genoeg geld op mijn bankrekening maar eenmaal de 25e van deze maand weer voorbij is wel.

Kan dit een staartje krijgen? Of zal het bedrag van mijn rekening worden geschreven eenmaal ik salaris ontvang?

Bij voorbaat dank.

Update:

Ik heb telefonisch contact gehad met PayPal. Die vertelde mij dat als de incasso mislukt vanwege onvoldoende saldo op mijn bankrekening dat er een aantal dagen later een nieuwe incassoronde zal plaats vinden tot deze betaald is. Als deze ook mislukt zal ik in de min komen te staan op mijn PayPal rekening. Vervolgens zal er niks aan de hand zijn als ik maar binnen 3 maanden mijn PayPal saldo boven 0 opwaardeer.

Iedereen alsnog bedankt voor de info!

[ Bericht 22% gewijzigd door Niekeedy op 16-01-2017 09:52:29 ]
  maandag 16 januari 2017 @ 07:08:28 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168183060
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 07:03 schreef Niekeedy het volgende:
Dag FOK!kers,

Gisteren heb ik een betaling gedaan via PayPal van 500 euro. Mijn PayPal saldo stond op 0 en op mijn bankrekening staat ook niet genoeg. Dit wetende dacht ik dus dat de betaling nooit zou lukken en was dit ook maar voor de grap in de zin van kijk mij ik ga lekker iets van 500 euro aanschaffen in bijzijn van gezelschap wachtend op de melding dat PayPal mij voor gek verklaart omdat ik totaal geen saldo op mijn PayPal rekening heb staan.
Echter was de betaling succesvol, iets wat ik totaal niet verwachtte en ook niet gepland was.

Kan ik nou incasso van PayPal verwachten? Ik heb niet genoeg geld op mijn bankrekening maar eenmaal de 25e van deze maand weer voorbij is wel.

Kan dit een staartje krijgen? Of zal het bedrag van mijn rekening worden geschreven eenmaal ik salaris ontvang?

Bij voorbaat dank.
Wat denk je zelf?

[ Bericht 97% gewijzigd door Zolderkamer op 16-01-2017 07:15:07 ]
pi_168183062
PayPal weet niet hoeveel jij op een gekoppelde bankrekening hebt staan. Beetje dom om 500 euro als grapje uit te geven als je dat geld niet kan missen, helemaal dom als je dat geld niet eens hebt. Kan je de koop niet annuleren?

Hoe lang PayPal over het incasseren doet weet ik niet, moet je aan hun vragen. Of kijk bij aankomende incassos bij je bank, volgens mij geeft PayPal vrij ver van te voren aan een incasso te doen.
  maandag 16 januari 2017 @ 07:12:44 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168183066
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 07:11 schreef t4rt4rus het volgende:
PayPal weet niet hoeveel jij op een gekoppelde bankrekening hebt staan. Beetje dom om 500 euro als grapje uit te geven als je dat geld niet kan missen, helemaal dom als je dat geld niet eens hebt. Kan je de koop niet annuleren?

Hoe lang PayPal over het incasseren doet weet ik niet, moet je aan hun vragen. Of kijk bij aankomende incassos bij je bank, volgens mij geeft PayPal vrij ver van te voren aan een incasso te doen.
Staat allemaal in de voorwaarden waarmee TS akkoord is gegaan en dus bekend mee is..
pi_168183082
Paypal gaat na een dag of 3 à 5 dat geld proberen af te schrijven van jouw rekening.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_168183083
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 07:11 schreef t4rt4rus het volgende:

Waar staat dat TS het geld niet kan missen?? Dit bedenk je er nu zelf even bij?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Eindredactie Games maandag 16 januari 2017 @ 07:23:08 #7
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168183089
En hoe kunnen wij jou hierbij helpen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168183096
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 07:21 schreef Chinless het volgende:

[..]

Waar staat dat TS het geld niet kan missen?? Dit bedenk je er nu zelf even bij?
Dat zuig ik uit mijn duim.
pi_168183097
:') _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_168183119
wel fijn dat TS dit soort dingen voor ons probeert. thanks TS.
pi_168183120
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 07:23 schreef Oscar. het volgende:
Mijn vraag is, kan dit een staartje krijgen als de automatische incasso mislukt door onvoldoende saldo, of doen ze een tweede ronde incasso rond de 25e zodat het alsnog betaald word?

Als het namenlijk een staartje krijgt wil ik proberen te verkoper te contacteren om de bestelling te annuleren. Als het geen staartje krijgt laat ik het gewoon zoals het is en verwacht ik incasso na ontvangst van salaris of maak ik het handmatig over als ik dadelijk rood kom te staan bij PayPal bijvoorbeeld.

Het komt er op uit dat ik wil weten of ik hiermee in de problemen kan raken of niet. Betalen is geen probleem mits de 25e voorbij is.
pi_168183121
Afschrijving is altijd enkele werkdagen later, dus ergens deze week nog.
Als het mislukt blokkeren ze waarschijnlijk je account en krijg je bericht dat je binnen x dagen je PayPal saldo handmatig moet aanvullen. Inclusief wat extra kosten.

Doe je dat niet, dan kan je de koffie alvast warm zetten voor de deurwaarder, aangezien PayPal gewoon als een bank te boek staat, dus komen voor hun geld doen ze uiteindelijk wel :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2017 07:35:13 ]
  Forum Admin maandag 16 januari 2017 @ 07:41:00 #13
58651 crew  murp
murp
pi_168183147
Uitgestelde bankbetaling. Bij een uitgestelde bankbetaling worden de volgende gerelateerde en opeenvolgende door u gegeven betaalopdrachten uitgevoerd: (1) een betaalopdracht waarbij uw bank opdracht krijgt om PayPal te betalen; en (2) een betaalopdracht waarbij PayPal de opdracht krijgt om de ontvanger te betalen vanaf uw betaalrekening. U gaat ermee akkoord dat PayPal het geld van uw bank zodra dit is ontvangen mag blokkeren op uw reserverekening en dat dit geld niet beschikbaar zal worden gemaakt op uw betaalrekening om de uitvoering van de tweede betaalopdracht te starten tot de werkdag waarop PayPal heeft vastgesteld dat het risico van een teruggeboekte betaling is geweken. Het risico dat de eerste betaling wordt teruggeboekt bestaat omdat de bank ons kan melden dat het saldo op de bankrekening te laag was om de eerste betaalopdracht te verrichten ("NSF-risico"). Totdat beide betaalopdrachten zijn voltooid, wordt het geld geblokkeerd in uw reserverekening en wordt de transactie in uw rekeninggegevens weergegeven als 'Niet-verrekend'. PayPal is van mening dat het geld van de eerste betaalopdracht niet beschikbaar is voor u in uw betaalrekening om de uitvoering van de tweede betaalopdracht te starten totdat het NSF-risico is geweken. Verder is PayPal niet in het bezit van alle informatie die nodig is om het geld tot de beschikking van de ontvanger te stellen in hun betaalrekening totdat PayPal heeft vastgesteld dat het NSF-risico is geweken.
  maandag 16 januari 2017 @ 07:45:47 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168183165
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 07:33 schreef Niekeedy het volgende:

[..]

Mijn vraag is, kan dit een staartje krijgen als de automatische incasso mislukt door onvoldoende saldo, of doen ze een tweede ronde incasso rond de 25e zodat het alsnog betaald word?

Als het namenlijk een staartje krijgt wil ik proberen te verkoper te contacteren om de bestelling te annuleren. Als het geen staartje krijgt laat ik het gewoon zoals het is en verwacht ik incasso na ontvangst van salaris of maak ik het handmatig over als ik dadelijk rood kom te staan bij PayPal bijvoorbeeld.

Het komt er op uit dat ik wil weten of ik hiermee in de problemen kan raken of niet. Betalen is geen probleem mits de 25e voorbij is.
Probeer die bestelling gewoon gelijk te annuleren en laat dat niet afhangen van of je wel of geen gedoe met PayPal krijgt.
En dat het over 10 dagen alsnog wordt afgeschreven is geen "gedoe" krijgen.
Incassokosten en dergelijke zijn "gedoe".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168183490
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 07:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Probeer die bestelling gewoon gelijk te annuleren en laat dat niet afhangen van of je wel of geen gedoe met PayPal krijgt.
En dat het over 10 dagen alsnog wordt afgeschreven is geen "gedoe" krijgen.
Incassokosten en dergelijke zijn "gedoe".
Dit lijkt me de beste optie inderdaad. Ik had al gekeken of ik de bestelling kon annuleren, maar dit was via de website van de verkoper niet mogelijk. Dus moet ik even telefonisch contact opnemen met de verkoper. Ook heb ik PayPal via de mail ingelicht over de situatie en hoop ik daar ook terugkoppeling over te ontvangen.
pi_168183537
kan je op paypal zelf niet annuleren?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_168183604
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:49 schreef Yiha3 het volgende:
kan je op paypal zelf niet annuleren?
Ik kan nergens op PayPal iets over annuleren vinden. Dus ik heb PayPal al via de mail ingelicht over de situatie in de hoop op advies.
pi_168183715
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 07:23 schreef Oscar. het volgende:
Door 'm naar WGR te verplaatsen?
Somebody that I used to know
  maandag 16 januari 2017 @ 09:09:34 #19
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_168183731
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:55 schreef Niekeedy het volgende:

[..]

Ik kan nergens op PayPal iets over annuleren vinden. Dus ik heb PayPal al via de mail ingelicht over de situatie in de hoop op advies.
Je kunt beter de webshop even bellen. Niet mailen, bellen.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  maandag 16 januari 2017 @ 09:15:08 #20
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168183798
Jezus _O- Waarom zou je zoiets voor de grap doen? K nomineer TS voor de Darwin Awards 2017
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168183813
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 08:55 schreef Niekeedy het volgende:

[..]

hij heeft het geld al geaccepteerd waarschijnlijk
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 16 januari 2017 @ 09:29:36 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_168183963
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Door 'm naar WGR te verplaatsen?
done :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_168184215
Update:

Ik heb telefonisch contact gehad met PayPal. Die vertelde mij dat als de incasso mislukt vanwege onvoldoende saldo op mijn bankrekening dat er een aantal dagen later een nieuwe incassoronde zal plaats vinden tot deze betaald is. Als deze ook mislukt zal ik in de min komen te staan op mijn PayPal rekening. Vervolgens zal er niks aan de hand zijn als ik maar binnen 3 maanden mijn PayPal saldo boven 0 opwaardeer.

maandag 16 januari 2017 @ 09:55:59 #24
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168184275
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:51 schreef Niekeedy het volgende:
Update:

En welke wijze les heb je geleerd?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168184985
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 09:51 schreef Niekeedy het volgende:
Update:

Hoe waardeer je hem dan op als het geen geld hebt? Product retourneren?
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')