abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 18 oktober 2015 @ 01:50:23 #1
88815 The_Emotion
98.3
pi_156913888
Hallo luitjes.

Een primeur op KLB.
Werkman en ik zijn de samenwerking aangegaan om de kwaliteit op KLB een flinke boost te geven.
Daarnaast krijgen jullie ook kijkje over het wel een wee in de welbekende betoncentrale

Werkman en ik presenteren u de Paint:

Werkmans visie van de klacht:

Bij ons op de betoncentrale hebben we sinds kort afscheid genomen van Hans, Hans was toe aan pensioen en deed zijn laatste jaren hier niet veel meer dan controle achteraf uitoefenen om foutjes te tackelen in het productieproces. (nameten etc.) Nu Hans na een feest en een gouden horloge afgezwaaid heeft, kwam de directeur de kantine binnen om ons aan zijn vervanger Lex voor te stellen, Lex is ook al behoorlijk op leeftijd en dat is opmerkelijk daar uitzendkrachten meestal van die jochies zijn met de pet achterstevoren.
Lex had 30 jaar ervaring en die ervaring kon volgens de directeur een ''waardevolle bijdrage leveren''

Man! man! man! wat een eikel! in tegenstelling tot Hans beperkt ie zich niet alleen tot de foutjes in de productie, maar bemoeit zich met iedereen en het hele productieproces.
Het is ook nog eens een vuile NSB'er die alles opschrijft wat je verkeerd doet, hij lapt je er bij als je staat te paffen, te vaak naar de wc gaat, of als we gewoon onderling staat te lullen.

Daar zitten we hier bij de betoncentrale net op te wachten! (NOT!)
Het is al meer dan eens voorgekomen dat menigeen het zat werd en hem de volle laag heeft gegeven.
Dan is zijn vaste onverstoorbare antwoord ''luister eens jongen(s) dat geeft helemaal niks, want onthoud, ik ben hier niet om vrienden te maken.''
Overbodig om te zeggen dat we hem binnen de kortste keren liever zagen gaan dan komen.

Nu hebben we al verschillende manieren verzonnen om hem te grazen te nemen, laxeermiddel in zijn koffie, banden van zijn fiets proberen leeg te steken.
Maar echt, het lijkt net of ie van te voren alles doorheeft want hij neemt niets te eten en drinken aan en zijn fiets zet ie altijd een paar straten van de betoncentrale vandaan.
hij schijnt een ingebouwde radar te hebben voor iedereen die hem probeert een hak te zetten.

Toen kwam op een dag de directeur naar ons toe met het bericht dat er een personeelsuitje werd georganiseerd naar de bowlingbaan.
Wij houden wel van een partijtje bowlen dus wij waren daar wel voor te vinden.
De meesten van ons laten dan de wijven thuis maar Pappa Grizzly, die bekent staat als een echte gezinsman stond er op om zijn gezin mee te nemen, geen probleem.
Nu had Lex daar aanvankelijk helemaal geen zin in om zijn vrije tijd met ons door te brengen ''Ik zeg jullie al vaker, ik ben hier niet om vrienden te maken!'' maar omdat de directeur zelf enthousiast zelf bleef aandringen heeft ie uiteindelijk toch ja gezegd.
Natuurlijk uitsluitend om kont te likken.

Afijn, de desbetreffende dag brak aan en we begaven ons naar de bowlingbaan.
eenmaal daar vloeide het bier rijkelijk en werden de ploegen samengesteld.
Iedere hal bestond uit het personeel van de ene hal tegen de andere.
Ook de kantoorpikken stelden hun eigen ploeg samen.
Wat gebeurt er? omdat die klojo van een Lex een onafhankelijke functie heeft werd ie door de directeur bij onze ploeg ingedeeld!
Daar waren we lekker mee! Tony, onze ploegchef spuugde van walging al op de grond.

Tot we opeens een idee kregen dat dit onze kans was om hem grandioos te grazen te nemen!
Intussen belde Pappa Grizzly op dat ie met zijn gezin in de file stond dus wat later op de avond zou verschijnen.
Afijn, de avond neemt zijn aanvang, er ontstaat een gemoedelijk sfeertje en het bier vloeit rijkelijk.
Op een gegeven moment zaten we al wat in de olie en werd er niet echt serieus meer op de punten gelet.
Lex, die zich aanvankelijk als een ouwe afstandelijke lul opstelde kwam nu ook wat losser, al was ie duidelijk. ''Ik doe mee maar het onthoud niet dat ik hier ben om vrienden te maken! maandag is het weer gewoon als vanouds!''

De klokt tikte verder en na een paar rondes was Lex evenals de rest van ons ook al een beetje onder invloed van het bier gekomen.
Toen ie weer aan de beurt besloten we ons plan uit te voeren, Ik had een tube secondelijm bij me en kneep die helemaal leeg in de gaten van Lex zijn bowlingbal terwijl Tony lallend aan de praat hield.

Toen gebeurde het!
Hij pakt zijn bal, hij neemt zijn starthouding aan, neemt een aanloop en knalt bij het werpen met zijn bek keihard tegen de vloer!
Wij lachten ons een kriek!
Toen hij opstond en bemerkte dat zijn vingers vast zaten had ie nog steeds niet door hoe het zat en begon te trekken als jawelste!

Toen dat niet lukte nam ie op een gegeven moment de bowlingbal achter tussen zijn benen en begon als een bezetene te trekken, daarbij begon ie met een knalrooie kop nog te springen ook nog om zijn vingers uit de bal los te krijgen.

Op dat moment komt net Pappa Grizlly binnen met zijn vrouw en zijn twee kinderen voorop.
Hij ziet Lex van voren en ziet niks van de bowlingbal die Lex achter zijn benen heeft.
In plaats daarvan ziet ie een knarsetandende mafketel met een rooie kop zijn ballen vasthouden, (zo lijkt het) zijn armen wild op en neer bewegen en op en neer te springen terwijl ie zich daarbij kreunend en andere geluiden uitstoten lijkt te bevredigen.
En het ergste is, hij staat hier pal voor Pappa Grizlly zijn jonge kinderen!

Pappa Grizzly word knalrood, zijn ogen zwellen enorm op en zijn wangen staan op ontploffen!
Voordat iemand iets kan doen haalt ie uit en met een geweldige haal slaat ie Lex keihard tegen zijn smoelwerk die daarna over de ballenautomaat vliegt met zijn benen omhoog, een salto maakt en daarna keihard tegen de grond slaat, met zijn vinger nog in de bowlingbal, een emmer bloed en zijn tanden overal los liggend er naast.
Resultaat: mijnheer Lex ligt met hersenschudding tandeloos en met een te verwijderen bowlingbal aan zijn hand op het moment in het ziekenhuis.

Klacht: hij kon ons kaartje niet waarderen.
''Rot voor je dat je daar ligt joh, maar je moet maar zo denken, je ligt daar nu eenmaal toch niet om vrienden te maken!''

[ Bericht 44% gewijzigd door The_Emotion op 18-10-2015 15:38:41 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 18 oktober 2015 @ 01:56:26 #2
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_156913951
_O-. _O_.

En weer de Galliër _O_.Steengrillen _O-
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 18 oktober 2015 @ 02:02:31 #3
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_156914019
Kansloos.
pi_156914025
Tevens verzonnen.
pi_156914033
Netjes
pi_156914187
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 02:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Tevens verzonnen.
Duh. Dat is klb tegenwoordig.
pi_156914295
_O- _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156914312
:O
  zondag 18 oktober 2015 @ 04:11:46 #10
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_156914928
Mooie paint :D
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
pi_156915250
Toppaint!
pi_156915363
Idee 7, uitvoering 5 - ik verwachtte de aangerande uitzendbureau miep in paint
pi_156915406
Het viel absoluut niet tegen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  zondag 18 oktober 2015 @ 09:06:10 #14
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_156915415
_O_
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
  zondag 18 oktober 2015 @ 09:10:26 #15
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_156915432
Remqogod
Schitterende paint _O_

Welkom terug
  zondag 18 oktober 2015 @ 09:37:18 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_156915575
Mooie paint , vond hem qua humor wat minder dan de vorige.
Bij deze verklaar ik dit topic tot een kuttopic
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 18 oktober 2015 @ 09:40:49 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_156915605
quote:
6s.gif Op zondag 18 oktober 2015 09:37 schreef Enchanter het volgende:
Mooie paint , vond hem qua humor wat minder dan de vorige.
Bij deze verklaar ik dit topic tot een kuttopic
Aanvraag voor een permban voor deze user gedaan
  zondag 18 oktober 2015 @ 09:46:02 #18
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156915646
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

banaanvraag
pi_156915686
Best aardig 7/10
pi_156915718
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 02:33 schreef wenfer2 het volgende:
:O
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  zondag 18 oktober 2015 @ 10:23:31 #21
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_156915945
Fred Flintstone :D _O-
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_156916170
Die paar zeikerds weer hier _O_ jullie zijn de hele reden dat KLB geen ene tyfus meer aan is, TS doet ten minste nog moeite om het leuker te maken.
  zondag 18 oktober 2015 @ 11:27:30 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_156916685
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

;( :'(
Ik ben inmiddels overleden
pi_156916719
quote:
13s.gif Op zondag 18 oktober 2015 10:41 schreef Toto69 het volgende:
Die paar zeikerds weer hier _O_ jullie zijn de hele reden dat KLB geen ene tyfus meer aan is, TS doet ten minste nog moeite om het leuker te maken.
pi_156918200
quote:
13s.gif Op zondag 18 oktober 2015 10:41 schreef Toto69 het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')