beetje same als wanten met zo'n touwtje door je jas heenquote:Op maandag 16 januari 2017 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
Weet je wat ik altijd mooi vind, brillen met een koord eraan zodat ze niet van je gezicht vallen. Schitterendaltijd je bril op, wanneer het nu op zee, in een ver land of in een helikopter is.
Geen idee waar je het over hebt. Dit leunt tegen onzin aan.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje same als wanten met zo'n touwtje door je jas heen
Ik had dit vroegerquote:Op maandag 16 januari 2017 09:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje same als wanten met zo'n touwtje door je jas heen
quote:Op maandag 16 januari 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Dit leunt tegen onzin aan.
Zie tardis, vuile pikkenpijperquote:
Ja, gemiddeld bijna 3 posts per minuut en dan heeft hij ook nog even geslapenquote:Op maandag 16 januari 2017 09:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is echt heel veel, er zijn wel eens dagen dat ik de hele dag post en dan bovenaan de lijst sta met 400-500 posts ofzo. En dan post ik écht de hele dag door.
Onnodig onvriendelijk.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
Zie tardis, vuile pikkenpijper
Ja, eigenlijk lekkerder dan handschoenenquote:
Daarom lekker binnen blijven. Een tip die ik nog steeds van harte opvolg.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Elk kind denk ik. Anders raken die ze voortdurend kwijt met spelen enz.
Ja idd, alleen tardis niet dus. Zijn ouders kochten gewoon aldoor nieuwen.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Elk kind denk ik. Anders raken die ze voortdurend kwijt met spelen enz.
Nootjes ik vind jou lekkerder dan handschoenen en dat mag best wel even gezegd worden vind ik.quote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk lekkerder dan handschoenen
Wowquote:Op maandag 16 januari 2017 09:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nootjes ik vind jou lekkerder dan handschoenen en dat mag best wel even gezegd worden vind ik.
wil je echt een babyquote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef Drug het volgende:
kleine kinderhandjes in wantjes
ik wil een baby
kom hillary
dude, een baby weet je hoe veel werkquote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef Drug het volgende:
ik wil een baby
kom hillary
Iew nee wat zeg jequote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef Drug het volgende:
ik wil een baby
kom hillary
TARDIS' ouders zijn echt loadedquote:Op maandag 16 januari 2017 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, alleen tardis niet dus. Zijn ouders kochten gewoon aldoor nieuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |