Ik zie je wel onder elke vlog ja. Voor iemand die zo strijdt voor de rechten van Niels omdat hij zo gepest wordt door mij ben je zelf bijzonder onvriendelijk bezig.quote:
Mooi gesproken Tquote:Op maandag 16 januari 2017 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie je wel onder elke vlog ja. Voor iemand die zo strijdt voor de rechten van Niels omdat hij zo gepest wordt door mij ben je zelf bijzonder onvriendelijk bezig.
Maar dat is anders.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie je wel onder elke vlog ja. Voor iemand die zo strijdt voor de rechten van Niels omdat hij zo gepest wordt door mij ben je zelf bijzonder onvriendelijk bezig.
Je vindt elke dag de meest deprimerende dag, dus dat maakt geen indruk op mequote:Op maandag 16 januari 2017 10:26 schreef HRC2020 het volgende:
Oei, de meest deprimerende dag van het jaar vandaag
Prof was er wel vanochtend, dus misschien verandert er watquote:Op maandag 16 januari 2017 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je vindt elke dag de meest deprimerende dag, dus dat maakt geen indruk op me
Hij stopt elke keer opnieuw met suiker in de koffie.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:46 schreef HRC2020 het volgende:
Holy fuck 24/32 suikerklontjes per dag
Heb jij ook al al je sympathie voor brad verloren?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij stopt elke keer opnieuw met suiker in de koffie.Waarom niet gewoon helemaal stoppen met koffie als hij het zonder suiker blijkbaar niet te hachelen vindt?
Is toch alleen jouw dagtaak?quote:Op maandag 16 januari 2017 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij ook al al je sympathie voor brad verloren?
Dan gaat hij over op cola bij het ontbijtquote:Op maandag 16 januari 2017 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij stopt elke keer opnieuw met suiker in de koffie.Waarom niet gewoon helemaal stoppen met koffie als hij het zonder suiker blijkbaar niet te hachelen vindt?
quote:Op maandag 16 januari 2017 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Prof was er wel vanochtend, dus misschien verandert er wat
Was je soms voor 'n projekt in het buitenland of zo? Van de zomer ook al een vergelijkbare periode van afwezigheid. Leuk hoor.quote:
leuk nummerquote:
Zeker weten. Doet mij echt denken aan MJquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Zit letterlijk in mijn TARDIS-badjas te wachten tot de genadige dood zijn handen om mijn keel sluit.
niet doodgaan aubquote:Op maandag 16 januari 2017 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Zit letterlijk in mijn TARDIS-badjas te wachten tot de genadige dood zijn handen om mijn keel sluit.
[ afbeelding ]
Met een terugkerend programma of serie volstaat 'is on', maar ik weet niet of dat correct Brits is.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:15 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ja hoor, I can feel it calling on air tonight.
Maar niet in de context van de originele zin, Niels.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met een terugkerend programma of serie volstaat 'is on', maar ik weet niet of dat correct Brits is.
Volgens mij kan dit gewoon: 'BradgeTV is on tonight.'
[ afbeelding ]
Akkoord.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:22 schreef HPLC het volgende:
Ik zou graag samen met TARDIS. willen sterven.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |