Hoezo?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow
Wat een achterlijke manier om een einde aan je leven te maken
Ik heb comments gewoon in het geheel uitgeschakeld op m'n kanaal.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan heb vast wel blokkeren op youtube
als je nou niet springt ben je een homofielquote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow
Wat een achterlijke manier om een einde aan je leven te maken
Dat is censuur.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan heb vast wel blokkeren op youtube
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Graag naar mij dm'en, zoals vorige week
Andere mensen zien het? Lichaam ligt vervolgens op de grond wat iedereen kan zien?quote:
Cachet moet gewoon wat meer er bovenop zitten (hahahaha er bovenop zitten).quote:Op maandag 16 januari 2017 12:23 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar ik vind blokkeren een teken van zwakte, vind het onnodig om onder meerdere filmpjes zulke reacties te plaatsen.
Is toch zijn leven, lekker belangrijk wat een ander er van vindt.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Andere mensen zien het? Lichaam ligt vervolgens op de grond wat iedereen kan zien?
Kan me veel meer manieren bedenken zonder andere mensen te traumatiseren.
sws dat jij kloon bentquote:
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:26 schreef Zosk het volgende:
Nu is zijn leven van God, en Jezus.
Rust zacht.
Ripquote:Op maandag 16 januari 2017 12:26 schreef Zosk het volgende:
Nu is zijn leven van God, en Jezus.
Rust zacht.
Geen idee totoquote:Op maandag 16 januari 2017 12:28 schreef FattieGonzales het volgende:
Hoe is het trouwens met Mapima/IDkaart/PaarseStabilo/Befbekje ? Post ze nog steeds harige uiers?
lolquote:Op maandag 16 januari 2017 12:28 schreef FattieGonzales het volgende:
Hoe is het trouwens met Mapima/IDkaart/PaarseStabilo/Befbekje ? Post ze nog steeds harige uiers?
Jij wil zeker weer een tosti? He?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:20 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Niet te kanen man zo`n loempia.
Lelijkquote:Op maandag 16 januari 2017 12:29 schreef Kurovski het volgende:
Nieuw schip van Deme, wordt momenteel afgebouwd in Portugal.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |