Nooitquote:Op maandag 16 januari 2017 12:31 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen
Inderdaad en hijsen over de zijkant is niet slim ivm schommelen. Beter over de achterkant, kun je meer tillen ook.quote:
Neequote:Op maandag 16 januari 2017 12:32 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH ALLES GODTIEVUS
Die afval-vlogs zijn juist de mooistequote:Op maandag 16 januari 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braddie moet echt kappen met vloggen over zijn gewicht. Echt doe eens niet. Richt je gewoon op muziek joh
Mooiste voor mensen die hem gaan afbranden ja. Helpt hem geen steek verderquote:Op maandag 16 januari 2017 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Die afval-vlogs zijn juist de mooistena de waarin hij zijn jobcoach en het UWV tot op de grond toe afbrand natuurlijk
kom hier dan kan ik je troostenquote:
De gunfase ben ik bij hem allang voorbij. Luie hond zonder enige moraal of doorzettingsvermogen is het .quote:Op maandag 16 januari 2017 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooiste voor mensen die hem gaan afbranden ja. Helpt hem geen steek verder
ik denk niet want hij wil geen kinderenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent echt lief voor die jongen, wanneer gaan jullie trouwen?
Hij heeft daar gezeik mee gekregen bij UWV, zal eerder bang zijn voor zijn inkomen dan dat hij wat van Moira aantrekt .quote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Heb tot dusver nog geen vlog voorbij zien komen over UWV of Jobcoaches dus we zijn een stap in de goede richting, zou het betoog van Moira toch hebben geholpen?
Mensen die geen kinderen willen.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet want hij wil geen kinderen
Ik eet altijd vier broodjes kaasquote:Op maandag 16 januari 2017 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, rundstykker met kaas, worst en tomaatjes. Glas geitenmelk erbij.
GTST is er niets bijquote:Op maandag 16 januari 2017 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou jullie haatten elkaar eerst, werden toen vriendinnetjes en nu lijken jullie elkaar weer te haten
Mede dankzij mapimaquote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft daar gezeik mee gekregen bij UWV, zal eerder bang zijn voor zijn inkomen dan dat hij wat van Moira aantrekt .
Je bent zelf enig, Toto.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Enig*
Enige moraal? Ben je een wollahtje?
Eensquote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
De gunfase ben ik bij hem allang voorbij. Luie hond zonder enige moraal of doorzettingsvermogen is het .
Hoe is die van ons?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef xcachet het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens gaan bijhouden hoe de onderlinge relaties tussen users over de afgelopen jaren is geweest.
Wat denk je zelf eiquote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef Toto69 het volgende:
Niemand heeft door dat FattieGonzales Braddie zelf is?![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef Toto69 het volgende:
Niemand heeft door dat FattieGonzales Braddie zelf is?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |