Nooitquote:Op maandag 16 januari 2017 12:31 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen
Inderdaad en hijsen over de zijkant is niet slim ivm schommelen. Beter over de achterkant, kun je meer tillen ook.quote:
Neequote:Op maandag 16 januari 2017 12:32 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH ALLES GODTIEVUS
Die afval-vlogs zijn juist de mooistequote:Op maandag 16 januari 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braddie moet echt kappen met vloggen over zijn gewicht. Echt doe eens niet. Richt je gewoon op muziek joh
Mooiste voor mensen die hem gaan afbranden ja. Helpt hem geen steek verderquote:Op maandag 16 januari 2017 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Die afval-vlogs zijn juist de mooistena de waarin hij zijn jobcoach en het UWV tot op de grond toe afbrand natuurlijk
kom hier dan kan ik je troostenquote:
De gunfase ben ik bij hem allang voorbij. Luie hond zonder enige moraal of doorzettingsvermogen is het .quote:Op maandag 16 januari 2017 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooiste voor mensen die hem gaan afbranden ja. Helpt hem geen steek verder
ik denk niet want hij wil geen kinderenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent echt lief voor die jongen, wanneer gaan jullie trouwen?
Hij heeft daar gezeik mee gekregen bij UWV, zal eerder bang zijn voor zijn inkomen dan dat hij wat van Moira aantrekt .quote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Heb tot dusver nog geen vlog voorbij zien komen over UWV of Jobcoaches dus we zijn een stap in de goede richting, zou het betoog van Moira toch hebben geholpen?
Mensen die geen kinderen willen.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet want hij wil geen kinderen
Ik eet altijd vier broodjes kaasquote:Op maandag 16 januari 2017 12:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, rundstykker met kaas, worst en tomaatjes. Glas geitenmelk erbij.
GTST is er niets bijquote:Op maandag 16 januari 2017 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou jullie haatten elkaar eerst, werden toen vriendinnetjes en nu lijken jullie elkaar weer te haten
Mede dankzij mapimaquote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft daar gezeik mee gekregen bij UWV, zal eerder bang zijn voor zijn inkomen dan dat hij wat van Moira aantrekt .
Je bent zelf enig, Toto.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:36 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Enig*
Enige moraal? Ben je een wollahtje?
Eensquote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
De gunfase ben ik bij hem allang voorbij. Luie hond zonder enige moraal of doorzettingsvermogen is het .
Hoe is die van ons?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:08 schreef xcachet het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens gaan bijhouden hoe de onderlinge relaties tussen users over de afgelopen jaren is geweest.
Wat denk je zelf eiquote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef Toto69 het volgende:
Niemand heeft door dat FattieGonzales Braddie zelf is?![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef Toto69 het volgende:
![]()
dan is dit wel een rare postquote:Op maandag 16 januari 2017 12:38 schreef Toto69 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Heb tot dusver nog geen vlog voorbij zien komen over UWV of Jobcoaches dus we zijn een stap in de goede richting, zou het betoog van Moira toch hebben geholpen?
Je doet alsof het eenvoudig is. Gewicht is lastig hoor, als het makkelijk was waren we allemaal slanke gespierde mensen met een strak kontje.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
De gunfase ben ik bij hem allang voorbij. Luie hond zonder enige moraal of doorzettingsvermogen is het .
Dit is trouwens zo'n WCH-opmerkingquote:Op maandag 16 januari 2017 12:32 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH ALLES GODTIEVUS
Kijk hoe hij typt, ik typ heel andersquote:Op maandag 16 januari 2017 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echte Braddie had al iemand de kanker in gescholden dus dit is wel duidelijk lijkt me
quote:Op maandag 16 januari 2017 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk hoe hij typt, ik typ heel anders
Nouquote:Op maandag 16 januari 2017 12:42 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel het buitenechtelijke kind van WCH en Toto, wie zal het zeggen.
Stop maar gewoon met deze actquote:Op maandag 16 januari 2017 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk hoe hij typt, ik typ heel anders
iehl elanquote:
hou asjeblieft opquote:Op maandag 16 januari 2017 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPLC heeft nu bewijs dat ik het niet ben.
nee nooit eigenlijk, jij wel?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
doe jij dat nooit
moet hele module leren vandaag pffff
Wat voor onderzoek?quote:Op maandag 16 januari 2017 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nooit eigenlijk, jij wel?
ik moet een heel onderzoek verzinnen pfff
nou denk ook niet dat je braddie bentquote:Op maandag 16 januari 2017 12:47 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Zin in hete geyle neuckseks met WCH en Frass
Ja echt hè, is niet alsof je dat zelf al niet genoeg doet.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:44 schreef FattieGonzales het volgende:
[..]
Nou maak mij eens niet zo belachelijk.
Voor mn stage en school bah bahquote:Op maandag 16 januari 2017 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek?
Ga eerst maar even even tosti maken en koffie, wil je ook
Ik kan dit beamenquote:Op maandag 16 januari 2017 12:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HPLC heeft nu bewijs dat ik het niet ben.
hou toch op manquote:Op maandag 16 januari 2017 12:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WCH ook niet johgewoon braddie zelf
Nee jij bent meer van de Ziggo acteur van de maandquote:Op maandag 16 januari 2017 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geïnvesteerd in Braddie.
Van het jaar.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee jij bent meer van de Ziggo acteur van de maand
ik heb nooit gezegd dat jij het wasquote:Op maandag 16 januari 2017 12:55 schreef Toto69 het volgende:
FattieGonzales
FattieGonzales
Braddie dus.
Ik eis excuses nu
nee maar die domme noel en elan welquote:Op maandag 16 januari 2017 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat jij het was
Lekker belangrijk hoe ik er acht jaar terug uitzag.quote:Op maandag 16 januari 2017 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent wel echt mokerlelijk op die foto hoor
dacht je bent daar 24quote:Op maandag 16 januari 2017 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe ik er acht jaar terug uitzag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |