of jij respecteert het feit dat niet iedereen zulke belachelijke cartoons kan waarderenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:09 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan die mohammed cartoons, toen gingen ze vrijwel allemaal door het lint, ook de zgn gematigden.![]()
Je respecteert onze mooie vrije open samenleving of je lazert op als je daar niet mee om kunt gaan.
Hoe is over de zeik gaan van wat strips precies respectabel?quote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
of jij respecteert het feit dat niet iedereen zulke belachelijke cartoons kan waarderen
Intolerantie respecterenquote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
of jij respecteert het feit dat niet iedereen zulke belachelijke cartoons kan waarderen
Als je al opgefokt raakt van een tekening is dat wel een teken dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:10 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 15 januari 2017 20:37 schreef Sunst0rm het volgende:
En als ze allemaal opeens Christen worden, zijn de problemen dan opgelost zeker?
Eén keer verplicht de Koran lezen en je bent voorgoed genezen van alle sympathie voor dat walgelijke, manipulerende, aggressieve tuig.quote:Op zondag 15 januari 2017 11:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Als mensen eens iets meer open staan voor de islam, zouden ze zien dat er niets mis mee is. Ik stel voor dat iedere nederlander verplicht 2 keer per jaar een moskee moet bezoeken
Dat zeg ik nergens. Jij bent degene die de doodstraf verwerpelijk vind, totdat het je uitkomt. Jouw woorden, niet de mijne. En schelden? Jij bent nota bene de persoon die dat doet. Ik druk je enkel met je neus op je eigen verwerpelijke moreel.quote:Op zondag 15 januari 2017 18:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ach jongetje toch. Dacht dat je verder zou komen dan schelden. Bij Kim Jong-un en een hele lijst andere dictators krijg je wel celstraf als je mazzel hebt. Volgens jou moreel hetzelfde als een verkrachtende moordenaar opsluiten. En dan ben ik degene die moreel verwerpelijk isGa lekker verder met fascistische regimes verdedigen in je eenzame kamertje.
Ik heb nergens gezegd dat dat de doodstraf niet verwerpelijk is. Je bent of een beetje simpel en begrijpt nuance niet of je bent een leugenaar. Ik gok het eerste.quote:Op maandag 16 januari 2017 00:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Jij bent degene die de doodstraf verwerpelijk vind, totdat het je uitkomt. Jouw woorden, niet de mijne. En schelden? Jij bent nota bene de persoon die dat doet. Ik druk je enkel met je neus op je eigen verwerpelijke moreel.
Dat is inherent aan geschreven woorden. Alleen fundamentalisten ontkennen dat en doen alsof er boeken zijn waarbij dat niet geldt en hun uitleg de enige juiste is.quote:Op zondag 15 januari 2017 23:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Waar in de koran staat dat deze onderhevig is aan veranderingen en/of interpretaties?
Je kunt het ook zien als een poging te voorkomen dat er een nieuwe Hitler opstaat.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
Oostenrijkers die een etno-religieuze minderheid vervolgen ?
déja vu...
Door zelf een Hitler in te zetten? Ja, goed verhaal.quote:Op maandag 16 januari 2017 07:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een poging te voorkomen dat er een nieuwe Hitler opstaat.
right.... dream on....quote:Op maandag 16 januari 2017 07:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je kunt het ook zien als een poging te voorkomen dat er een nieuwe Hitler opstaat.
Ik wil ook geen wildersgeleuter binnen Nederland. Een heel gezonde gedachte, toch ?quote:Op maandag 16 januari 2017 01:19 schreef Hathor het volgende:
Geen islam binnen je grenzen willen lijkt me een hele gezonde gedachte voor welk Europees land dan ook, de Oostenrijkers zeggen nu gewoon wat de rest denkt.
Wilders hoef je niet tegen aan te kijken zodra je de deur uitgaat. Vrouwen met slavendoeken om hun gezicht zie je tegenwoordig overal.quote:Op maandag 16 januari 2017 10:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik wil ook geen wildersgeleuter binnen Nederland. Een heel gezonde gedachte, toch ?
Maar dit moet niet een reden zijn om de vrije meningsuiting van die leuteraars vergaand af te schaffen.
Blahblahblahblah. Feit blijft dat armoede er onder de bevolking groot is.quote:Op zondag 15 januari 2017 17:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Relatief arm? Samen zijn ze goed voor 80% van de gewonnen grondstoffen. Ze kiezen er voor om al dat geld aan hun bazen te geven. Daar zit wel een verschil in.
Ja en?quote:Op maandag 16 januari 2017 10:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wilders hoef je niet tegen aan te kijken zodra je de deur uitgaat. Vrouwen met slavendoeken om hun gezicht zie je tegenwoordig overal.
~70% van moslims in Nederland vindt dat er maar één interpretatie van de Koran is, dus in jouw woorden zijn dan 70% van moslims in Nederland fundamentalistisch.quote:
Ik vind die vrouwen eng.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja en?
Wen er maar aan. Vrouwen met hoofddoekjes zijn ook gewone mensen . Accepteer dat eens.
Om nou die vrouwen te verbieden naar islamitische bijeenkomsten te gaan of gebieden extra belasting te betalen voor hun haarmode is anti-democratisch en eng.
De conservatieve islam is een reactionaire stroming. Dat wat jij stelt maakt het allemaal alleen maar erger. Niet beter. Jij stelt dat in Indonesie politici worden aangeklaagd wegens vermeende godslastering (buitensluiten), ondertussen doe jij exact hetzelfde met moslims.quote:Op zondag 15 januari 2017 12:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De 3 WO is allang aan de gang als proxie oorlogen die in het midden oosten gevochten worden. Juist door de verspreiding van de zeer conservatieve islam word het alleen nog maar meer.
Kijk ook eens in Indonesië hoe daar een conservatieve wind door het land waait en politici al aangeklaagd worden voor vermeende godslastering.
http://nos.nl/artikel/214(...)-donkere-tijden.html
True that.quote:Op maandag 16 januari 2017 11:09 schreef deedeetee het volgende:
Nu doen ze het om de mensen hier de islam door de strot te duwen. Zo van * kijk mij eens trots zijn op mijn religie * een fatsoenlijk mens zou zich wel 2 x bedenken alvorens dit te doen tegenwoordig.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |