Precies. De "islam" bied meer dan genoeg bodem en voeding om voor moslims andere mensen (homo's, vrouwen, anders denkende) van hun vrijheden te beperken en te beroven. Iets wat door een vrij grote kern word doorgegeven.quote:Op zondag 15 januari 2017 19:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zegt diegene die altijd maar loopt te blaten maar zelf nooit met oplossingen komt. Er is niks discriminerends aan "de islam tast anderen aan in hun rechten". Het is zelfs een feit in islamitische landen.
Je bent ook gewoon een domme nazi. In plaats van een beetje zelfreflectie, ga je vol in de aanval als iemand je zo noemt. Dat maakt je dom. Je totalitaire en discriminerende opmerkingenquote:Op zondag 15 januari 2017 20:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Precies. De "islam" bied meer dan genoeg bodem en voeding om voor moslims andere mensen (homo's, vrouwen, anders denkende) van hun vrijheden te beperken en te beroven. Iets wat door een vrij grote kern word doorgegeven.
Niet door een "paar extremitische doorgeslagen idioten".
Ongelooflijk dat er nog steeds meer dan genoeg naievelingen zijn. Dat ik dan voor "domme nazi" word uitgemaakt als ik iemand daar op probeer te wijzen, is ook nog eens te triest voor woorden. En maar klagen over het "niveau" vandaag de dag hier op fok.
Dat rechtvaardigt nog geen verbod. Met een verbod werk je overigens alleen maar meer radicalisering in de hand.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Precies. De "islam" bied meer dan genoeg bodem en voeding om voor moslims andere mensen (homo's, vrouwen, anders denkende) van hun vrijheden te beperken en te beroven.
Feit: de helft van alle moslims haten homoseksuelen, afvalligen en vrouwenrechten.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn radicaal en volgen ISIS.
De andere helft niet, en de andere 80-90% niet. Jij wilt al die mensen hun recht op godsdienstvrijheid ontnemen om de resterende 50%-10% te pesten.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Feit: de helft van alle moslims haten homoseksuelen, afvalligen en vrouwenrechten.
Feit: 10% tot 20% van alle moslims zijn bereid om geweld te gebruiken uit naam van de islam.
Wat is er radicaal aan het opvolgen van de koran?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn radicaal en volgen ISIS.
Waar heb ik dat precies gezegd? Persoonlijk ben ik niet voor een verbod op de islam maar wel voorstander om de godsdienstvrijheid in te perken. Religie is mi. voor achter de voordeur en alle uitingen van religie horen niet thuis in het openbaar.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De andere helft niet, en de andere 80-90% niet. Jij wilt al die mensen hun recht op godsdienstvrijheid ontnemen om de resterende 50%-10% te pesten.
Ligt er een beetje aan hoe je dat doet hé.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:33 schreef Grems het volgende:
[..]
Wat is er radicaal aan het opvolgen van de koran?
Ik heb geen tieten.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:33 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ser_CiappellettoSer_Ciappelletto
Stuur me pics van je tieten
Ga jij dan ook al jouw meningen achter je voordeur houden? Geen shirt meer met je favoriete band, geen pet van je favoriete voetbalclub, nooit meer een verkiezingsposter voor je raam.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waar heb ik dat precies gezegd? Persoonlijk ben ik niet voor een verbod op de islam maar wel voorstander om de godsdienstvrijheid in te perken. Religie is mi. voor achter de voordeur en alle uitingen van religie horen niet thuis in het openbaar.
De godsdienstvrijheid is op dit moment te allesomvattend. Zo mogen moslims bijvoorbeeld gewoon vrouwen en homo's discrimineren onder het vaandel van de vrijheid van godsdienst. Dat soort privileges wil ik afschaffen.
Jij vindt het prima dat religieuzen een privilege hebben om te discrimineren?quote:Op zondag 15 januari 2017 20:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ga jij dan ook al jouw meningen achter je voordeur houden? Geen shirt meer met je favoriete band, geen pet van je favoriete voetbalclub, nooit meer een verkiezingsposter voor je raam.
Of moeten alleen religieuzen dat?
Volgens mij is de koran daar vrij duidelijk over.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je dat doet hé.
Nee, ik vind dat ook religieuzen het recht hebben om hun mening uit te dragen.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat religieuzen een privilege hebben om te discrimineren?
Volgens mij niet. Gezien het grote aantal verschillende interpretaties is het ook niet echt duidelijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:45 schreef Grems het volgende:
[..]
Volgens mij is de koran daar vrij duidelijk over.
Volgens mij wel, het geluk is dat er een redelijk aantal moslims zijn die een leefbare maatschappij boven hun religie stellen. Met 1,6 miljard vrome moslims hadden we pas echt een probleem.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Gezien het grote aantal verschillende interpretaties is het ook niet echt duidelijk.
Zolang de islam elke vorm van kritiek niet duld is wat mij betreft elke vorm van discussie aangaan net zo onzinnig. Voor de duidelijkheid; ik ben voor een verbod op de islam, in zijn huidige vorm.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt nog geen verbod. Met een verbod werk je overigens alleen maar meer radicalisering in de hand.
No True Scotsman. Die fatsoenlijke mensen zijn niet minder moslim omdat ze niet voldoen aan jouw nogal beperkte idee van wat een 'goede' moslim is.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:49 schreef Grems het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het geluk is dat er een redelijk aantal moslims zijn die een leefbare maatschappij boven hun religie stellen. Met 1,6 miljard vrome moslims hadden we pas echt een probleem.
Ze zijn minder moslim omdat ze niet doen wat een goed moslim behoort te doen. Namelijk leven volgens het Necronomicon de koran.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
No True Scotsman. Die fatsoenlijke mensen zijn niet minder moslim omdat ze niet voldoen aan jouw nogal beperkte idee van wat een 'goede' moslim is.
Jouw interpretatie van de Koran, bedoel je. En dat maakt het een No True Scotsman.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:52 schreef Grems het volgende:
[..]
Ze zijn minder moslim omdat ze niet doen wat een goed moslim behoort te doen. Namelijk leven volgens het Necronomicon de koran.
De koran zoals hij geschreven is.quote:Op zondag 15 januari 2017 21:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jouw interpretatie van de Koran, bedoel je. En dat maakt het een No True Scotsman.
Ik moest ineens denken aan die mohammed cartoons, toen gingen ze vrijwel allemaal door het lint, ook de zgn gematigden.quote:Op zondag 15 januari 2017 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Er zijn genoeg volgelingen die een andere interpretatie hebben gekozen. Niet het hele Midden-Oosten bestaat uit ISIS-aanhangers.
En het is stom om te zeggen dat iets typisch is voor de islam terwijl een boel moslims er niet aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |