Ben je gek. Je kan ook best een keer kontneuken zonder hommel te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen de ontvanger is gay
Chineesquote:
Maar jij bent Catkiller, dus het kan altijd erger.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:36 schreef Catkiller het volgende:
Die Myrr is echt zo dom jongens, niet verder vertellen hoor.
Neequote:Op zondag 15 januari 2017 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wel fooi kan krijgen voor de pot, maar dat valt te betwijfelen.
Dit doet mij deugdquote:Op zondag 15 januari 2017 00:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh wij kennen elkaar nog niet zo goed. Wil niet te voorbarig zijn en je afschrikken
Hey sensuele jongen.quote:
Altijd beter ookquote:Op zondag 15 januari 2017 00:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar jij bent Catkiller, dus het kan altijd erger.
Doei afvalquote:
Lekker allemaal posts van twee letters maken in elke SC zoals Fielaksquote:
Ze is echt bitch die denkt dat ze tof is, hzaw mag haar daarom ook niet.quote:
Had je bijna wel toen ik je net zag posten man dat zag er niet uitquote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kan ik nog geen fittie hebben gehad met CK
CK doe eens rustig jongen, denk aan je hartquote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is echt bitch die denkt dat ze tof is, hzaw mag haar daarom ook niet.
Ben goed verzekerd krijg een nieuwe als het moetquote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK doe eens rustig jongen, denk aan je hart
HAHA ECHT HEquote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK doe eens rustig jongen, denk aan je hart
Oké maar liever gewoon je eigen hart vriendquote:Op zondag 15 januari 2017 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben goed verzekerd krijg een nieuwe als het moet
boeie. Ik gun het die jongen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker allemaal posts van twee letters maken in elke SC zoals Fielaks
Varkenshart kan ook toch.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké maar liever gewoon je eigen hart vriend
Nogal jaquote:Op zondag 15 januari 2017 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHA ECHT HE![]()
daaaamn he's on fayaaah
Dit valt wel mee hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker allemaal posts van twee letters maken in elke SC zoals Fielaks
Gastquote:Op zondag 15 januari 2017 00:47 schreef Catkiller het volgende:
Jij bent mijn Chinese contact voor de organenhandel.
Oh ja maakt mij ook niet uit het vorige record was ook door inhoudsloze kutposts vooral dus dan moet iemand die het in wil kunnen halen ook zakken naar dat niveau.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
boeie. Ik gun het die jongen.
veel plezier manquote:Op zondag 15 januari 2017 00:48 schreef goodtripbob het volgende:
Net eerste pil gedropt..
Ik haat het echt als ik het deurbeleid niet weet van een club zoals nu en ik mijn pillen en pep verstop in mijn schoen en er niet eens gefouilleerd wordt... Al die moeite voor niks...
Maar beter dan andersom alles kwijt, politie erbij en geen feest maar cel......
Zo deed hij het en moest er nog hard aan trekken volgens mij om er dan op te komen.quote:
Ik heb hier op gewacht mijn vriend. Zondagavond ga ik ook los als jij er dan nog zin in hebt.quote:
Ja het is geen feestje. Derhalve denk ik niet dat dit iets gaat wordenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo deed hij het en moest er nog hard aan trekken volgens mij om er dan op te komen.
Onlogisch haalt op dit moment een goed niveau met zijn posts.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja maakt mij ook niet uit het vorige record was ook door inhoudsloze kutposts vooral dus dan moet iemand die het in wil kunnen halen ook zakken naar dat niveau.
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
nog kanslozer dan dat ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stuur titpic dan zeg ik of het klopt.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij heb ik catkiller op den apps
Lijkt te veel op werken.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het is geen feestje. Derhalve denk ik niet dat dit iets gaat worden
Ware aard is dat, kap er gewoon mee joh voor jullie allebei, is geen gelijkwaardige vriendschap zo.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Friendzoner heeft drankje te veel op
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ware aard is dat, kap er gewoon mee joh voor jullie allebei, is geen gelijkwaardige vriendschap zo.
Ik wil jou zien modden in deezer en syndroom topicsquote:Op zondag 15 januari 2017 00:57 schreef Catkiller het volgende:
En ja mijn sollicitatie voor mod in R&P heb ik al verstuurd
denken dat je uberhaupt vrienden kan zijn met een man/jongenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]gvd is zo lastig, vind het echt sneu hoe het nu loopt doordat hij per se met z'n dick moet nadenken
Herken mezelf hierin, is dat erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Vast ook wel met zijn kleine zere hartje.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]gvd is zo lastig, vind het echt sneu hoe het nu loopt doordat hij per se met z'n dick moet nadenken
Ik ken zulke topics niet. Kijk af en toe in de richting van R&P maar klik sowieso niet op de standaard ik ben maagd of depri en zoek vrienden topics die ze openen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil jou zien modden in deezer en syndroom topics
Moet je ook niet doenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ken zulke topics niet. Kijk af en toe in de richting van R&P maar klik sowieso niet op de standaard ik ben maagd of depri en zoek vrienden topics die ze openen.
Nee je ex geniet daar vast van.quote:
#sensitiveboiiquote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast ook wel met zijn kleine zere hartje.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
denken dat je uberhaupt vrienden kan zijn met een man/jongen
dat is heel erg, verlaag je niet zoquote:
Wat zork zegt.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ken zulke topics niet. Kijk af en toe in de richting van R&P maar klik sowieso niet op de standaard ik ben maagd of depri en zoek vrienden topics die ze openen.
Idd, straks lijkt het mij nog een goed idee en open ik er een voor mezelf haha wat een afgang zou dat zijn.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
#sensitiveboii
[..]denken dat dat niet kan, ben je een zandneger of zo
[..]
dat is heel erg, verlaag je niet zo
Privechats posten, ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goedquote:Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat is heel erg, verlaag je niet zo
Willen neuken als de kans zich voor zou doen is altijd nog anders dan er op blijven hinten of het letterlijk zeggen als je gezopen hebt. Dit is gewoon irritant.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]zo naief.
Ja kan wel hoor, maar dan is dat van 1 kant. Elke man zou je willen neuken als je veel met ze praat (behalve als ze homo zijn).
Doe normaal Bob of ik deel alle heter gesprekken die wij hebben gehad in DM.quote:
Ik had het ook over het vrienden kunnen zijn met een man(als vrouw zijnde).quote:Op zondag 15 januari 2017 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Willen neuken als de kans zich voor zou doen is altijd nog anders dan er op blijven hinten of het letterlijk zeggen als je gezopen hebt. Dit is gewoon irritant.
Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, straks lijkt het mij nog een goed idee en open ik er een voor mezelf haha wat een afgang zou dat zijn.
RT!!!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]zo naief.
Ja kan wel hoor, maar dan is dat van 1 kant. Elke man zou je willen neuken als je veel met ze praat (behalve als ze homo zijn).
als dat geen neuken wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat ik mobiel zit anders had ik gezegd hou mij cola vast dan doe ik het even.quote:
Mwah er zijn vast wel mannen die dat kunnen, jonge mannen zonder relatie sowieso vrijwel nooit nee lijkt mij.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:04 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik had het ook over het vrienden kunnen zijn met een man(als vrouw zijnde).
Wat niet kan, of het is een eenzijdige vriendschap.
Welke?!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal Bob of ik deel alle heter gesprekken die wij hebben gehad in DM.
Jij bent sowieso een geval apart.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:05 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
RT!!!
Ik heb nog nooit een vrouwelijke vriend gehad die ik niet had willen neuken... En zeker geeneens waartegen ik nee zou zeggen zouden ze het vragen......
Dit klinkt bekend.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n voeten zijn ijskoud, levende thermometer
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Welke?!?!
?!
Mijn drugsgeheugen herinnert dit niet maar welke DMs heb je net over?!?!
Plsssss. Als je zo een manische aandachts zuiger als hzaw bent, vraag je er om. Medelijdenvragend persoon. Het begon met iets eenvoudig als 'fijne dag' gelijk filosofisch deprimerend doen 'je wenst me geen fijne dag huiliehuil' rot op man. Jammer voor hem dat ik niet met troostende huilies in ga op zijn zuigende gejank en daarom een bitch ben.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is echt bitch die denkt dat ze tof is, hzaw mag haar daarom ook niet.
lekkerdingquote:Op zondag 15 januari 2017 01:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Plsssss. Als je zo een manische aandachts zuiger als hzaw bent, vraag je er om. Medelijdenvragend persoon. Het begon met iets eenvoudig als 'fijne dag' gelijk filosofisch deprimerend doen 'je wenst me geen fijne dag huiliehuil' rot op man. Jammer voor hem dat ik niet met troostende huilies in ga op zijn zuigende gejank en daarom een bitch ben.
Ligt een levende naast me die niet door heeft dat mijn koude voeten zijn hitte misbruiken.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n voeten zijn ijskoud, levende thermometer
Haha doe doe doequote:Op zondag 15 januari 2017 01:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt een levende naast me die niet door heeft dat mijn koude voeten zijn hitte misbruiken.
Ga keihard tegen hem aan liggen, is toch onder zeil.
Hoe gaat het?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Welke?!?!
?!
Mijn drugsgeheugen herinnert dit niet maar welke DMs heb je net over?!?!
ik doe meequote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we met zn allen naar bobs feessie
Begrijp echt niet hoe vrouwen altijd koude voeten blijven houden.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt een levende naast me die niet door heeft dat mijn koude voeten zijn hitte misbruiken.
Ga keihard tegen hem aan liggen, is toch onder zeil.
als ze maar geen koude eitjes hebben!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijp echt niet hoe vrouwen altijd koude voeten blijven houden.
Zou gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Classic hzawquote:Op zondag 15 januari 2017 01:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Plsssss. Als je zo een manische aandachts zuiger als hzaw bent, vraag je er om. Medelijdenvragend persoon. Het begon met iets eenvoudig als 'fijne dag' gelijk filosofisch deprimerend doen 'je wenst me geen fijne dag huiliehuil' rot op man. Jammer voor hem dat ik niet met troostende huilies in ga op zijn zuigende gejank en daarom een bitch ben.
Oh. Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Om Fucking 1 uur al?___
Net begonnen... Duurt tot 6
Ja, dat zegt elke persoon die mij heeft ontmoet... Hoe raar ze ook dachten zelf te zijn of hoe veel vage freajs ze kennen om mij verbaast iedereen zich!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een geval apart.
Omdat ze met hun voetenwarmte hun tieten warm houdenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel jij je gvd niet zo aangevallen met je friendzone problem boiquote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEE MAAR VOEL JE NIET ZO AANGEVALLEN JOH CHINEES
Jullie zijn allemaal welkom!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet blijven, ik warm ze op. Misschien kleine voetjes, minder omloop.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je capslock staat aan.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEE MAAR VOEL JE NIET ZO AANGEVALLEN JOH CHINEES
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:15 schreef Zosk het volgende:
Gun die jongen ook gewoon de vijf beste minuten van zijn leven tot nu toe
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel jij je gvd niet zo aangevallen met je friendzone problem boineuk die gast gewoon, get it over with.
Tietenpics? Iemand?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze met hun voetenwarmte hun tieten warm houden
Oh, mijn exen hadden gewoon altijd koude voeten in bed en die waren niet warm te krijgen :s Uur lang mijn voeten er tegenaan etc en gewoon nog steeds koud.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet blijven, ik warm ze op. Misschien kleine voetjes, minder omloop.
Dit. 2 minuten afzien om hem een leuke week te geven. Niet zo egoïstisch.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel jij je gvd niet zo aangevallen met je friendzone problem boineuk die gast gewoon, get it over with.
Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvdquote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier, twee minuten zelfs maar. Ik was nog optimistisch.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit. 2 minuten afzien om hem een leuke week te geven. Niet zo egoïstisch.
Ik werk gewoon snel en effectief voor mijzelf.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier, twee minuten zelfs maar. Ik was nog optimistisch.
Laat hem dan gewoon met een lange stok en dildo erop je poken ofzo dan heeft hij in ieder geval iets en komt hij niet in de buurt :squote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvd
babymaking lipjesquote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvd
Terecht kerel.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik werk gewoon snel en effectief voor mijzelf.
Cryingquote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat hem dan gewoon met een lange stok en dildo erop je poken ofzo dan heeft hij in ieder geval iets en komt hij niet in de buurt :s
En dan STAAL OP STAAL!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:17 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zit nu te blowen tot pil inslaat. Dan dansen!!! Kontjeng schuddeng!!!
Opso! Geef eens antwoord!quote:Op zondag 15 januari 2017 00:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Waarom??
Geef mij een goede reden waarom?!?!
Ik ga lekker, vermaak mij optimaal... Ik ervaar niks negatiefs en heb veel lol...
Waarom in godsnaam dat medelijden??!
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat zoiets voor hem al satisfying af (haha as fuck snap je hahahhaha) is.
Dat jullie daar mee kunnen dealen.quote:
Drum and bass!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan STAAL OP STAAL!
Wat wordt er gedraaid?
Hij doet het ook niet tegen iedereen hier. Nu toch niemand meer ripquote:Op zondag 15 januari 2017 01:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat jullie daar mee kunnen dealen.
Persoonlijk ben ik geen pleaser bij dat soort personen. Onberekenbaar gejank. Geen zin in man, hoor al genoeg gezeik over borderliners van m'n schoonmoeder die ze begeleidt.
Lees anders behalve tegen bepaalde mensen vooral vermoeiende dingen. Chloro reageert er vooral pleasend op is me opgevallen.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij doet het ook niet tegen iedereen hier. Nu toch niemand meer rip
wat heb je nou weer in je mik gestoptquote:Op zondag 15 januari 2017 01:27 schreef goodtripbob het volgende:
Pil begint nu in te slaan!! Lekker pilletje gvd!!!
Gelezen maar ga er niets mee doen verderquote:Op zondag 15 januari 2017 01:27 schreef Etsu het volgende:
mijn kreeft was heerlijk
voor de geinteresseerden
Hij doet het ook niet tegen iedereen hier. Nu tegen niemand meer ripquote:Op zondag 15 januari 2017 01:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat jullie daar mee kunnen dealen.
Persoonlijk ben ik geen pleaser bij dat soort personen. Onberekenbaar gejank. Geen zin in man, hoor al genoeg gezeik over borderliners van m'n schoonmoeder die ze begeleidt.
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:27 schreef Etsu het volgende:
mijn kreeft was heerlijk
voor de geinteresseerden
hoeft ook nietquote:Op zondag 15 januari 2017 01:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelezen maar ga er niets mee doen verder
beetje poker kijken enzo. beetje chilling enzoquote:
Blauwe warner brothers pil. Rond de 200mg mdma!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat heb je nou weer in je mik gestopt
Alweer :squote:Op zondag 15 januari 2017 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeft ook niet
maar zuigen moet je wel
Jammerquote:Op zondag 15 januari 2017 01:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh al gedaan dan?
wat zuig jij slecht ;s
Ja. Dit postte je net alquote:Op zondag 15 januari 2017 01:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij doet het ook niet tegen iedereen hier. Nu tegen niemand meer rip
geen idee, ik heb niet in de keuken gekekenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
leefde ie nog toen ie de pan in ging?
lekker man, ik wou paar cakejes halen vandaag maar was te luiquote:Op zondag 15 januari 2017 01:29 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Blauwe warner brothers pil. Rond de 200mg mdma!
En bijna een halve gram goeie speed gesnatst.
Kleurde ie mooi rood?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen idee, ik heb niet in de keuken gekeken
weet wel dat die vent naar de shop is geweest voor mij
Doe gewoon net alsof het niet gebeurd is plsquote:
zeker.quote:
Cakejes?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lekker man, ik wou paar cakejes halen vandaag maar was te lui![]()
Ja gewoon van de shop enzo. Ik doe niet elk weekend mdma met snuif ofzoquote:
Wifi niet sterk genoeg voor een foto te uploaden... Fucking zuigende wifi...quote:Op zondag 15 januari 2017 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker.
ik heb een foto van gemaakt maar kan m niet uploaden, daar is WiFi niet sterk genoeg voor
Klopt. WiFi hier werkt vaker niet dan dat het wel werkt.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Wifi niet sterk genoeg voor een foto te uploaden... Fucking zuigende wifi...
die knul zit dan ook in de middle of nowherequote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zonde. Waar zit je nu dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeker.
ik heb een foto van gemaakt maar kan m niet uploaden, daar is WiFi niet sterk genoeg voor
Op een afgelegen eilandje van de Bahama's. Blij dat ik morgen weer terug naar de bewoonde wereld ga.quote:
Oh spacecake?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja gewoon van de shop enzo. Ik doe niet elk weekend mdma met snuif ofzo
Ik ben erg optimistisch ingesteldquote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom denk je dat? pijpen vergt veel oefening
baasquote:Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een afgelegen eilandje van de Bahama's. Blij dat ik morgen weer terug naar de bewoonde wereld ga.
maar wel elke dag crack toch?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja gewoon van de shop enzo. Ik doe niet elk weekend mdma met snuif ofzo
ja dan is het toch niet speciaal meer.. bovendien heb ik ook anderen dingen te doen in het weekend.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Oh spacecake??
En waarom niet elk weekend mdma en snuiven??
Echt fucked op is pas als op mobiel al die moeite in een lange tekst hebt gestopt en als je dan verzend wifi het niet doet en je alles kwijt bent!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. WiFi hier werkt vaker niet dan dat het wel werkt.
Goed verhaal Bob, maar degenen die weten, weten dondersgoed dat het met een hele pil, joint en halve gram speed, onmogelijk is om berichtjes te typen. Lezen lukt ook niet, en heb je het gelezen, dan lukt het niet om te reageren.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goed verhaal Bob, maar degenen die weten, weten dondersgoed dat het met een hele pil, joint en halve gram speed, onmogelijk is om berichtjes te typen. Lezen lukt ook niet, en heb je het gelezen, dan lukt het niet om te reageren.
Dusssss...
Pil is bijna helemaal ingeslagen. Smoke deze spliff op en dan dansen!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme Bob je reist toch niet helemaal naar Groningen om daar te FOK!ken?
tuurlijk, anders kom ik de dag niet doorquote:
Juist.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:36 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Pil is bijna helemaal ingeslagen. Smoke deze spliff op en dan dansen!
Lekker van de zon genietenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer 2 dagen ipv 3. Vandaag een beetje nutteloze dag.
Kopieren.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Echt fucked op is pas als op mobiel al die moeite in een lange tekst hebt gestopt en als je dan verzend wifi het niet doet en je alles kwijt bent!!!!
Ja ook beetje gek.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:36 schreef Etsu het volgende:
Want FOK!ken als je op de Bahama's bent.Ik lijk wel gek.
Open er een topic over.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Echt fucked op is pas als op mobiel al die moeite in een lange tekst hebt gestopt en als je dan verzend wifi het niet doet en je alles kwijt bent!!!!
Hoe vaak ik ook gewaust heb het blijft speciaal! Alleen het nieuwe is eraf...quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja dan is het toch niet speciaal meer.. bovendien heb ik ook anderen dingen te doen in het weekend.
Mwoah, van de drie dagen dat ik hier ben, waren er twee bewolkt en regent het met z'n up en downs. Vandaag wel lekker zonnetje, maar alsnog bewolkt.quote:
Oh dat is wel vervelendquote:Op zondag 15 januari 2017 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, van de drie dagen dat ik hier ben, waren er twee bewolkt en regent het met z'n up en downs. Vandaag wel lekker zonnetje, maar alsnog bewolkt.
Nassau is mooier weer.
Ik ben wel veel meer gewend...quote:Op zondag 15 januari 2017 01:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goed verhaal Bob, maar degenen die weten, weten dondersgoed dat het met een hele pil, joint en halve gram speed, onmogelijk is om berichtjes te typen. Lezen lukt ook niet, en heb je het gelezen, dan lukt het niet om te reageren.
Dusssss...
pijpen is heerlijk, geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 15 januari 2017 01:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zeg Etsu, kan pijpen net zo smerig zijn als beffen of is dat toch anders?
ah nou ik wens je veel plezierquote:Op zondag 15 januari 2017 01:37 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Hoe vaak ik ook gewaust heb het blijft speciaal! Alleen het nieuwe is eraf...
Wel de kans gehad om naar Harbour Island te gaan, hét eiland waar ze roze stranden hebbenquote:
roze stranden?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel de kans gehad om naar Harbour Island te gaan, hét eiland waar ze roze stranden hebben
Heb een handjevol zand mee, kan mooi in mijn verzameling.
Jeetje.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
pijpen is heerlijk, geen idee waar je het over hebt
Amarantha kan dit bevestigen
ja maar je hebt toch ook wel mannen die de boel niet erg schoon houden zeg maar? Beetje zoals je een one night stand hebt met griet op een warme zomerdag.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
pijpen is heerlijk, geen idee waar je het over hebt
Amarantha kan dit bevestigen
Harbour Island is famous for its pink sand beaches, which are found all along the east side of the island. The pink hue comes from foraminifera, a microscopic organism that actually has a reddish-pink shell.quote:
pff. vertel, wat is je techniek?quote:
Geen idee, als ik merk dat het niet schoon is, trap ik ze m'n bed uit.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja maar je hebt toch ook wel mannen die de boel niet erg schoon houden zeg maar? Beetje zoals je een one night stand hebt met griet op een warme zomerdag.
Vetquote:Op zondag 15 januari 2017 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Harbour Island is famous for its pink sand beaches, which are found all along the east side of the island. The pink hue comes from foraminifera, a microscopic organism that actually has a reddish-pink shell.
https://en.wikipedia.org/wiki/Harbour_Island,_Bahamas
Ik zou zo graag een plaatje willen uploaden maar WiFi eh.
Als voor jou nu het nieuwe eraf is, betwijfel ik dat.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:39 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik ben wel veel meer gewend....
!
Voor jou onmogelijk voor mij normaalste zaak van de wereld!!
oh ben je zo'n playerquote:Op zondag 15 januari 2017 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, als ik merk dat het niet schoon is, trap ik ze m'n bed uit.
ik ook, pall mall?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga nog even sigaretje roken.
Kwam gister achter dat de Bahama's ook een strand heeft waar varkens in het water zwemmen.quote:
haha teenmom spottedquote:Op zondag 15 januari 2017 01:44 schreef Myrr het volgende:
Fuck. Kaaasoufle bakken en straks om half zeven als de midget wakker wordt verrot zijn. Of niet bakken en iets minder verrot zijn... Honger is real.
Slapen met honger is kut.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:44 schreef Myrr het volgende:
Fuck. Kaaasoufle bakken en straks om half zeven als de midget wakker wordt verrot zijn. Of niet bakken en iets minder verrot zijn... Honger is real.
Tuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2017 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, als ik merk dat het niet schoon is, trap ik ze m'n bed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |