RT!!!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]zo naief.
Ja kan wel hoor, maar dan is dat van 1 kant. Elke man zou je willen neuken als je veel met ze praat (behalve als ze homo zijn).
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
als dat geen neuken wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat ik mobiel zit anders had ik gezegd hou mij cola vast dan doe ik het even.quote:
Mwah er zijn vast wel mannen die dat kunnen, jonge mannen zonder relatie sowieso vrijwel nooit nee lijkt mij.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:04 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik had het ook over het vrienden kunnen zijn met een man(als vrouw zijnde).
Wat niet kan, of het is een eenzijdige vriendschap.
Welke?!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal Bob of ik deel alle heter gesprekken die wij hebben gehad in DM.
Jij bent sowieso een geval apart.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:05 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
RT!!!
Ik heb nog nooit een vrouwelijke vriend gehad die ik niet had willen neuken... En zeker geeneens waartegen ik nee zou zeggen zouden ze het vragen......
Dit klinkt bekend.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n voeten zijn ijskoud, levende thermometer
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Welke?!?!
?!
Mijn drugsgeheugen herinnert dit niet maar welke DMs heb je net over?!?!
Plsssss. Als je zo een manische aandachts zuiger als hzaw bent, vraag je er om. Medelijdenvragend persoon. Het begon met iets eenvoudig als 'fijne dag' gelijk filosofisch deprimerend doen 'je wenst me geen fijne dag huiliehuil' rot op man. Jammer voor hem dat ik niet met troostende huilies in ga op zijn zuigende gejank en daarom een bitch ben.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is echt bitch die denkt dat ze tof is, hzaw mag haar daarom ook niet.
lekkerdingquote:Op zondag 15 januari 2017 01:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Plsssss. Als je zo een manische aandachts zuiger als hzaw bent, vraag je er om. Medelijdenvragend persoon. Het begon met iets eenvoudig als 'fijne dag' gelijk filosofisch deprimerend doen 'je wenst me geen fijne dag huiliehuil' rot op man. Jammer voor hem dat ik niet met troostende huilies in ga op zijn zuigende gejank en daarom een bitch ben.
Ligt een levende naast me die niet door heeft dat mijn koude voeten zijn hitte misbruiken.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n voeten zijn ijskoud, levende thermometer
Haha doe doe doequote:Op zondag 15 januari 2017 01:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt een levende naast me die niet door heeft dat mijn koude voeten zijn hitte misbruiken.
Ga keihard tegen hem aan liggen, is toch onder zeil.
Hoe gaat het?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:08 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Welke?!?!
?!
Mijn drugsgeheugen herinnert dit niet maar welke DMs heb je net over?!?!
ik doe meequote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we met zn allen naar bobs feessie
Begrijp echt niet hoe vrouwen altijd koude voeten blijven houden.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ligt een levende naast me die niet door heeft dat mijn koude voeten zijn hitte misbruiken.
Ga keihard tegen hem aan liggen, is toch onder zeil.
als ze maar geen koude eitjes hebben!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijp echt niet hoe vrouwen altijd koude voeten blijven houden.
Zou gewoon.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Classic hzawquote:Op zondag 15 januari 2017 01:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Plsssss. Als je zo een manische aandachts zuiger als hzaw bent, vraag je er om. Medelijdenvragend persoon. Het begon met iets eenvoudig als 'fijne dag' gelijk filosofisch deprimerend doen 'je wenst me geen fijne dag huiliehuil' rot op man. Jammer voor hem dat ik niet met troostende huilies in ga op zijn zuigende gejank en daarom een bitch ben.
Oh. Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:11 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Om Fucking 1 uur al?___
Net begonnen... Duurt tot 6
Ja, dat zegt elke persoon die mij heeft ontmoet... Hoe raar ze ook dachten zelf te zijn of hoe veel vage freajs ze kennen om mij verbaast iedereen zich!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een geval apart.
Omdat ze met hun voetenwarmte hun tieten warm houdenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel jij je gvd niet zo aangevallen met je friendzone problem boiquote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEE MAAR VOEL JE NIET ZO AANGEVALLEN JOH CHINEES
Jullie zijn allemaal welkom!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet blijven, ik warm ze op. Misschien kleine voetjes, minder omloop.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je capslock staat aan.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEE MAAR VOEL JE NIET ZO AANGEVALLEN JOH CHINEES
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:15 schreef Zosk het volgende:
Gun die jongen ook gewoon de vijf beste minuten van zijn leven tot nu toe
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel jij je gvd niet zo aangevallen met je friendzone problem boineuk die gast gewoon, get it over with.
Tietenpics? Iemand?quote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ze met hun voetenwarmte hun tieten warm houden
Oh, mijn exen hadden gewoon altijd koude voeten in bed en die waren niet warm te krijgen :s Uur lang mijn voeten er tegenaan etc en gewoon nog steeds koud.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet blijven, ik warm ze op. Misschien kleine voetjes, minder omloop.
Dit. 2 minuten afzien om hem een leuke week te geven. Niet zo egoïstisch.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel jij je gvd niet zo aangevallen met je friendzone problem boineuk die gast gewoon, get it over with.
Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvdquote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier, twee minuten zelfs maar. Ik was nog optimistisch.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit. 2 minuten afzien om hem een leuke week te geven. Niet zo egoïstisch.
Ik werk gewoon snel en effectief voor mijzelf.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier, twee minuten zelfs maar. Ik was nog optimistisch.
Laat hem dan gewoon met een lange stok en dildo erop je poken ofzo dan heeft hij in ieder geval iets en komt hij niet in de buurt :squote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvd
babymaking lipjesquote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvd
Terecht kerel.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik werk gewoon snel en effectief voor mijzelf.
Cryingquote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat hem dan gewoon met een lange stok en dildo erop je poken ofzo dan heeft hij in ieder geval iets en komt hij niet in de buurt :s
En dan STAAL OP STAAL!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:17 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zit nu te blowen tot pil inslaat. Dan dansen!!! Kontjeng schuddeng!!!
Opso! Geef eens antwoord!quote:Op zondag 15 januari 2017 00:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Waarom??
Geef mij een goede reden waarom?!?!
Ik ga lekker, vermaak mij optimaal... Ik ervaar niks negatiefs en heb veel lol...
Waarom in godsnaam dat medelijden??!
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat zoiets voor hem al satisfying af (haha as fuck snap je hahahhaha) is.
Dat jullie daar mee kunnen dealen.quote:
Drum and bass!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan STAAL OP STAAL!
Wat wordt er gedraaid?
Hij doet het ook niet tegen iedereen hier. Nu toch niemand meer ripquote:Op zondag 15 januari 2017 01:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat jullie daar mee kunnen dealen.
Persoonlijk ben ik geen pleaser bij dat soort personen. Onberekenbaar gejank. Geen zin in man, hoor al genoeg gezeik over borderliners van m'n schoonmoeder die ze begeleidt.
Lees anders behalve tegen bepaalde mensen vooral vermoeiende dingen. Chloro reageert er vooral pleasend op is me opgevallen.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij doet het ook niet tegen iedereen hier. Nu toch niemand meer rip
wat heb je nou weer in je mik gestoptquote:Op zondag 15 januari 2017 01:27 schreef goodtripbob het volgende:
Pil begint nu in te slaan!! Lekker pilletje gvd!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |