Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvdquote:Op zondag 15 januari 2017 01:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel jij je gvd niet zo aangevallen met je friendzone problem boineuk die gast gewoon, get it over with.
Hier, twee minuten zelfs maar. Ik was nog optimistisch.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit. 2 minuten afzien om hem een leuke week te geven. Niet zo egoïstisch.
Ik werk gewoon snel en effectief voor mijzelf.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier, twee minuten zelfs maar. Ik was nog optimistisch.
Laat hem dan gewoon met een lange stok en dildo erop je poken ofzo dan heeft hij in ieder geval iets en komt hij niet in de buurt :squote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvd
babymaking lipjesquote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij zal niet eens in de buurt van m'n babymaking lipjes komen gvd
Terecht kerel.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik werk gewoon snel en effectief voor mijzelf.
Cryingquote:Op zondag 15 januari 2017 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat hem dan gewoon met een lange stok en dildo erop je poken ofzo dan heeft hij in ieder geval iets en komt hij niet in de buurt :s
En dan STAAL OP STAAL!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:17 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Zit nu te blowen tot pil inslaat. Dan dansen!!! Kontjeng schuddeng!!!
Opso! Geef eens antwoord!quote:Op zondag 15 januari 2017 00:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Waarom??
Geef mij een goede reden waarom?!?!
Ik ga lekker, vermaak mij optimaal... Ik ervaar niks negatiefs en heb veel lol...
Waarom in godsnaam dat medelijden??!
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat zoiets voor hem al satisfying af (haha as fuck snap je hahahhaha) is.
Dat jullie daar mee kunnen dealen.quote:
Drum and bass!quote:Op zondag 15 januari 2017 01:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan STAAL OP STAAL!
Wat wordt er gedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |