boeie. Ik gun het die jongen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker allemaal posts van twee letters maken in elke SC zoals Fielaks
Varkenshart kan ook toch.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké maar liever gewoon je eigen hart vriend
Nogal jaquote:Op zondag 15 januari 2017 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HAHA ECHT HE![]()
daaaamn he's on fayaaah
Dit valt wel mee hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker allemaal posts van twee letters maken in elke SC zoals Fielaks
Gastquote:Op zondag 15 januari 2017 00:47 schreef Catkiller het volgende:
Jij bent mijn Chinese contact voor de organenhandel.
Oh ja maakt mij ook niet uit het vorige record was ook door inhoudsloze kutposts vooral dus dan moet iemand die het in wil kunnen halen ook zakken naar dat niveau.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
boeie. Ik gun het die jongen.
veel plezier manquote:Op zondag 15 januari 2017 00:48 schreef goodtripbob het volgende:
Net eerste pil gedropt..
Ik haat het echt als ik het deurbeleid niet weet van een club zoals nu en ik mijn pillen en pep verstop in mijn schoen en er niet eens gefouilleerd wordt... Al die moeite voor niks...
Maar beter dan andersom alles kwijt, politie erbij en geen feest maar cel......
Zo deed hij het en moest er nog hard aan trekken volgens mij om er dan op te komen.quote:
Ik heb hier op gewacht mijn vriend. Zondagavond ga ik ook los als jij er dan nog zin in hebt.quote:
Ja het is geen feestje. Derhalve denk ik niet dat dit iets gaat wordenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo deed hij het en moest er nog hard aan trekken volgens mij om er dan op te komen.
Onlogisch haalt op dit moment een goed niveau met zijn posts.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja maakt mij ook niet uit het vorige record was ook door inhoudsloze kutposts vooral dus dan moet iemand die het in wil kunnen halen ook zakken naar dat niveau.
Waarom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:54 schreef Opsonisatie het volgende:
nog kanslozer dan dat ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stuur titpic dan zeg ik of het klopt.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij heb ik catkiller op den apps
Lijkt te veel op werken.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja het is geen feestje. Derhalve denk ik niet dat dit iets gaat worden
Ware aard is dat, kap er gewoon mee joh voor jullie allebei, is geen gelijkwaardige vriendschap zo.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Friendzoner heeft drankje te veel op
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ware aard is dat, kap er gewoon mee joh voor jullie allebei, is geen gelijkwaardige vriendschap zo.
Ik wil jou zien modden in deezer en syndroom topicsquote:Op zondag 15 januari 2017 00:57 schreef Catkiller het volgende:
En ja mijn sollicitatie voor mod in R&P heb ik al verstuurd
denken dat je uberhaupt vrienden kan zijn met een man/jongenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]gvd is zo lastig, vind het echt sneu hoe het nu loopt doordat hij per se met z'n dick moet nadenken
Herken mezelf hierin, is dat erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Vast ook wel met zijn kleine zere hartje.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]gvd is zo lastig, vind het echt sneu hoe het nu loopt doordat hij per se met z'n dick moet nadenken
Ik ken zulke topics niet. Kijk af en toe in de richting van R&P maar klik sowieso niet op de standaard ik ben maagd of depri en zoek vrienden topics die ze openen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil jou zien modden in deezer en syndroom topics
Moet je ook niet doenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ken zulke topics niet. Kijk af en toe in de richting van R&P maar klik sowieso niet op de standaard ik ben maagd of depri en zoek vrienden topics die ze openen.
Nee je ex geniet daar vast van.quote:
#sensitiveboiiquote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast ook wel met zijn kleine zere hartje.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:58 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
denken dat je uberhaupt vrienden kan zijn met een man/jongen
dat is heel erg, verlaag je niet zoquote:
Wat zork zegt.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ken zulke topics niet. Kijk af en toe in de richting van R&P maar klik sowieso niet op de standaard ik ben maagd of depri en zoek vrienden topics die ze openen.
Idd, straks lijkt het mij nog een goed idee en open ik er een voor mezelf haha wat een afgang zou dat zijn.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
#sensitiveboii
[..]denken dat dat niet kan, ben je een zandneger of zo
[..]
dat is heel erg, verlaag je niet zo
Privechats posten, ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goedquote:Op zondag 15 januari 2017 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat is heel erg, verlaag je niet zo
Willen neuken als de kans zich voor zou doen is altijd nog anders dan er op blijven hinten of het letterlijk zeggen als je gezopen hebt. Dit is gewoon irritant.quote:Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef dopfles1 het volgende:
[..]zo naief.
Ja kan wel hoor, maar dan is dat van 1 kant. Elke man zou je willen neuken als je veel met ze praat (behalve als ze homo zijn).
Doe normaal Bob of ik deel alle heter gesprekken die wij hebben gehad in DM.quote:
Ik had het ook over het vrienden kunnen zijn met een man(als vrouw zijnde).quote:Op zondag 15 januari 2017 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Willen neuken als de kans zich voor zou doen is altijd nog anders dan er op blijven hinten of het letterlijk zeggen als je gezopen hebt. Dit is gewoon irritant.
Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 15 januari 2017 01:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, straks lijkt het mij nog een goed idee en open ik er een voor mezelf haha wat een afgang zou dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |