Ben je gek. Je kan ook best een keer kontneuken zonder hommel te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen de ontvanger is gay
Chineesquote:
Maar jij bent Catkiller, dus het kan altijd erger.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:36 schreef Catkiller het volgende:
Die Myrr is echt zo dom jongens, niet verder vertellen hoor.
Neequote:Op zondag 15 januari 2017 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wel fooi kan krijgen voor de pot, maar dat valt te betwijfelen.
Dit doet mij deugdquote:Op zondag 15 januari 2017 00:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh wij kennen elkaar nog niet zo goed. Wil niet te voorbarig zijn en je afschrikken
Hey sensuele jongen.quote:
Altijd beter ookquote:Op zondag 15 januari 2017 00:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar jij bent Catkiller, dus het kan altijd erger.
Doei afvalquote:
Lekker allemaal posts van twee letters maken in elke SC zoals Fielaksquote:
Ze is echt bitch die denkt dat ze tof is, hzaw mag haar daarom ook niet.quote:
Had je bijna wel toen ik je net zag posten man dat zag er niet uitquote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe kan ik nog geen fittie hebben gehad met CK
CK doe eens rustig jongen, denk aan je hartquote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is echt bitch die denkt dat ze tof is, hzaw mag haar daarom ook niet.
Ben goed verzekerd krijg een nieuwe als het moetquote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK doe eens rustig jongen, denk aan je hart
HAHA ECHT HEquote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK doe eens rustig jongen, denk aan je hart
Oké maar liever gewoon je eigen hart vriendquote:Op zondag 15 januari 2017 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben goed verzekerd krijg een nieuwe als het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |